Pojede 105s s 5 kvalt.?

prohledat
112 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 09.11.2014 do 24.11.2014, založil/a zajoch
řadit dle data
20:18:22
10.11.2014
Jarda/felda
-> zajoch 10.11.14 17:46:42: nepodceňuj 105, je to čtvercovej motor ten se chová jinak než 120 4
20:18:01
10.11.2014
zajoch
-> david 105 10.11.14 20:14:17: :D no pokud se budu chtít zabít tak možná... :D dyt s tím autem stačí narazit v 50km/h a je to uplně na sračky.. :D a s fáčkem by to lítalo výš jak letadla ne? :D
20:14:56
10.11.2014
RAPLTM
-> david 105: jo
20:14:17
10.11.2014
david 105
chcel by som sa spýtať že či pasuje fáčkový motor na prevodovku 105/120
20:10:45
10.11.2014
RAPLTM
-> zajoch: stejnak tam ten motor z fáčka nakonec dáš6
20:06:55
10.11.2014
zajoch
:D tak jo :D jedine co se tu vyřešilo je to že sem ze sebe udělal deb*la :D

Takže tak :D

No nic :D
20:06:01
10.11.2014
zajoch
-> LUKAS: -> koště:

Kdyby to šlo :D nemam rozpočet a ani naladu tohleto řešit. puvodně to měla byt 105 v pucodním stavu :D ale nakonec sem přistoupil na to že tam bude 5q a nakonec i motor ze 120.

Víc nic.... :D navíc jak je to se zastavbou fačka do škodovky? de to udělat aji oficialní cestou? dyt to není povolená uprava ne?
20:05:53
10.11.2014
StepaNoFUN
-> ochoda: hruška a talíř. ;-)
19:59:04
10.11.2014
LUKAS
-> koště: čista pravda...ten 1000ccm motor "potahne" 5ku akurat tak dole kopcom...
19:53:57
10.11.2014
koště
-> zajoch: Víš co? Místo rozebírání hovadin si kup vlečku, nebo mokrej 5Q a vraž tam motor z fáčka. A nemusíš řešit jestli to pojede nebo ne. A pojede to i do kopce.
19:34:00
10.11.2014
ochoda
-> zajoch: Mmmm, ale to co ten SP značí, teda počet zubů na "hnací hřídeli" vůči "ozubenýmu kolu" na diferenciálu, je v převodovce. (slova v uvozovkách proto, páč nevim jak se to jmenuje odborně)
19:22:43
10.11.2014
Milan 136
-> minno 10.11.14 15:30:45: v trojce už bohudík HTP není
19:21:51
10.11.2014
Vojťas
-> zajoch: to mas takovou velkou knizku formatu A4?

i kdyz mozna budeme muset dat zapravdu Straslivymu Pidovy
19:19:13
10.11.2014
zajoch
-> ochoda: no šak... ale neuvadí se u převodovky ale u zadní napravy.. :D

upraveno 1x, naposled 10.11.2014 19:19:22
19:06:59
10.11.2014
ochoda
-> zajoch: SP je zkratka pro stálej převod...
19:01:19
10.11.2014
zajoch
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): podle čeho usuzuješ? :D je t malá možnost. :D a to taková že SP není "převodovka" ale "zadní náprava" xD taky mi to dumalo hlavou.. :D
18:51:14
10.11.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> zajoch: chybičk bude ve čtenáři 47
18:28:02
10.11.2014
zajoch
[p#3467653b té knižečce asik bude chybičk :D
18:27:30
10.11.2014
MOLSO
-> zajoch: tak 125L nema prevodovku zo 130L .... že jo
18:23:49
10.11.2014
zajoch
-> MOLSO 10.11.14 18:17:58: ve své chytré knížce jsem našel že: typ škoda 125l je odvozena od typu 120 ale měla 5q převodovku Viz. kapiutola 22 /kde je škoda 130l a stálý převod 3.9/ a na internetu se ale všude dočítám 4.22 :D někde je chyba :D
18:23:14
10.11.2014
ochoda
-> zajoch: "suchá" ta se používá na "vlečku" tj. náprava rapid/130 a "mokrá" ta se používá na "kyvku" tj. náprava kterou měla už 1000MB
18:17:58
10.11.2014
MOLSO
-> zajoch: 125 alebo 120 GLS po 85 (86? ). Staly prevod je tam vždy 4,22
18:16:41
10.11.2014
zajoch
a ještě by mě zajimalo tu púřevodovku z čeho? někde sem se dočetl že ze 125. ale ta má stálý převod 3.9 ne?
17:46:42
10.11.2014
zajoch
-> haso 10.11.14 17:40:27: Asik jo. tu 105 prodám, a zrepasuju i tu 120 :D
17:46:13
10.11.2014
zajoch
Jinak co to znamená ta suchá a mokrá?? :D to slyším poprvé :D



-> Vojťas 10.11.14 17:43:30: je to ten mladší /Mko/ 86 tuším? ale asik se pletu...
17:43:30
10.11.2014
Vojťas
-> zajoch: hlavne si najdi co vsechno musis vymenit kvuli 5Q, abys s tim nemel vic prace nez uzitku :D jakej to mas rok?
17:40:27
10.11.2014
haso
-> zajoch: ja by som pri vymene prevodovky rovno vymenil aj motor a nemusis riesit toto :-)
17:25:21
10.11.2014
zajoch
-> koště 10.11.14 15:59:49: ja sem se s tím dycky takhle z kopečka rozjel a pak si tu rychlost držel :D dokud nepřišlo stoupání :D je fakt že mi ten motor potom dal najevo že tohleto nee. Ale zvládá to.

jak sem jel tech 160 (tacho) tak mi GPS ukazovala 162. dokonce :D takže tacho ještě podměřoval :D
17:13:17
10.11.2014
Jirik_Tuňák1983
15:59:49
10.11.2014
koště
-> zajoch: Dovol abych ti oponoval. Víc jak 130km/h 105ka prostě nedá. 1) dál už tacho pěkně kecá a 2) by ti ten motor zamával a utek.
15:30:45
10.11.2014
minno
-> sep 10.11.14 12:42:05: vlastne máš pravdu, už som z tých HTP motorov zmagorený. A v FIII majú tie HTP motory už zas vyšší výkon ako v FII, a FII malo vyšší ako FI.
15:22:02
10.11.2014
zajoch
https://www.youtube.com/w atch?v=d2xJ4xTXYPo

Tak asi tak nějak sem jezdil s mojim Mkem

+- ve stejném stavu. už tak mi to do kopečka zpomaovalo :D

tak proto se bojím jít ještě do těžšího převodu :D
15:05:09
10.11.2014
zajoch
:D ok. tak ste mě vy a můj strýc přesvědčili že 5q asi má smysl.

no. uvidíme :D dám ho tam, a přinejhorším tamstrčím motor ze 120

:D tak teda díky moc a přeju hezký den :D -Zajo-
14:05:24
10.11.2014
castrol
12:59:55
10.11.2014
Jirik_Tuňák1983
-> zajoch 10.11.14 12:46:18: Já to chápu, ale preventivně bych přiložil ilustrační obrázek. 3
12:59:04
10.11.2014
Vojťas
-> zajoch: No to je prave nesmysl, tim ze budes mit kratsi ctyrku, tj tu co je v petikvaltu, dosahnes driv vyssi rychlosti nez s puvodni 4q prevodovkou. Pak uz tam jen loupnes petku na kterou si to bude bublat. Nebo ja v tom aspon vidim vyhodu.
12:46:18
10.11.2014
zajoch
tak me napada. Da se do 5q prevodovky dat 4 kolo ze 4q prevodovky? Ze by potom byly ty 4 prevody stejne jako u 4q prevodovky, ale jen by tam byl navic 5q. Doufam ze to nekdo chape.
12:42:05
10.11.2014
sep
Příklad FI combi ve verzi 1,2 HTP 40kw s klimou,servo sice není honěné řemenicí ale i tak to docela funí,vůz pro vyrovnané flegmatiky bude i Lupo s motorem 1.0 OHV se servem přes řemen a klimou.
12:24:18
10.11.2014
minno
-> Milan 136: 40kw s klimou a servom sa snáď ani nikdy nerobilo, či?
12:13:35
10.11.2014
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: a zacne znit jako TDI3



-> Qwak: nijak dramaticky. Treba trivalec 40kw s klimou a servem....

spis jde o kroutak a ten nebude nijak brutalne rozdilnej.

proste to normalne pojede...
11:46:09
10.11.2014
zajoch
-> Tomaso435 10.11.14 08:56:53: no tak jako z kopce a po rovince to jelo. Prisel mensi kopecek a hned rychlost klesla na 120 ve vetsim kopcu i na 100
09:13:16
10.11.2014
Jirik_Tuňák1983
-> zajoch 10.11.14 07:09:40: Hlavně to pak po zařazení 5ky začne plnit EURO 6. 3
08:56:53
10.11.2014
Tomaso435
-> zajoch: 105ka nám nejela víc jak 125 :-D
07:31:38
10.11.2014
venni
07:09:40
10.11.2014
zajoch
-> Jarda/felda 09.11.14 22:46:10:

Myslíš? ja sem s tím v pohodě na čtverku jezdil 150-160 při zhruba 5tis. otáčkách

:D ale duležité je že to bude ekonomické :D
22:59:01
09.11.2014
Cumper
-> Jarda/felda: no 140 spíš plnej plyn než pohoda3
22:46:10
09.11.2014
Jarda/felda
-> zajoch 09.11.14 22:01:22: 130-140 na pohodu 4
22:15:18
09.11.2014
Star LC20
Asi to bude jenom o zvyku. Teď tam lupneš 4ku, a jedeš furt. Potom tam lupneš 4ku, tu budeš muset o něco víc podržet, a zasunout 5ku, která nebude mít takový široký využití, jako ta původní 4ka. Zase na dálnici a na rovinkách pojedeš "rychle" v rozumnějších otáčkách.
22:11:44
09.11.2014
StepaNoFUN
-> zajoch: Na 5tku už to moc zrychlovat nebude, ale bude to točit míň, čili "šetřit". ;-)
22:10:37
09.11.2014
StepaNoFUN
-> ochoda: To jo. Ale nespolýhal bych na to... Když vidím, kolik 4,2 bylo přestavěnejch na suchou, tak bych rozhodně ty zuby spočítal. ;-)



-> zajoch: Kastle není úplně vše... Je toho o něco víc. A hlavně si z "dárce" vezmi i tyč řazení. ;-)
Extreme Tyres