
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Seznam šroubů a matek
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): To je ale jen pro modely 71-72..

-> Bukaj: Zas už virtíme..
Nu, já už jsem takovej, že mě baví víc se vrtat ve starejch krámech, nežli nahánět nový starý krámy po burzách
Navíc vyskládat starý auto z novejch dílů a ještě při použití soudobejch postupů.. to už mi skoro víc originalisticky košer připadají ty nerez spojovací materiály na dílech repasovanejch..
Ale k tématu - osobně to moc neřeším, ale když o tom tak přemýšlím, tak na ty zásadní místa se krom matic M10 a podložek přesných a pružných k nim se toho moc běžně sehnat nedá, budu-li chtít dodržet rozměrový normy.. (droboť M4, M5 a M6 teda nepočítám, tam lze)..
Nu, já už jsem takovej, že mě baví víc se vrtat ve starejch krámech, nežli nahánět nový starý krámy po burzách



Ale k tématu - osobně to moc neřeším, ale když o tom tak přemýšlím, tak na ty zásadní místa se krom matic M10 a podložek přesných a pružných k nim se toho moc běžně sehnat nedá, budu-li chtít dodržet rozměrový normy.. (droboť M4, M5 a M6 teda nepočítám, tam lze)..
prej někde v japonsku na tom seznamu pracují
-> Jozka: Jééé, to jsou deaily - dal bych novej klaxon a neřešil rozebírání (pokud nechceš Fanfary...)

-> Bukaj: Houkačky..

-> Jozka: Tak ty M4 bych asi ani nerezový nedával - ty nejsou nikde vystavený vlivům povětrnosti ...
...koneckonců (tedy pokud bych nebyl originalista) bych to asi řešil s katalogem a pouze stránky "přední náprava", "zadní náprava" "motor" a "převodovka"
...koneckonců (tedy pokud bych nebyl originalista) bych to asi řešil s katalogem a pouze stránky "přední náprava", "zadní náprava" "motor" a "převodovka"
-> Bukaj: Ty bláho, takový M4 šroubky v nerezu jsou fakt lepší koupit na míru..

-> Adam59: On netvrdí, že je to nutný, jen by "rád vyměnil"..

Jinak jo, význam to vlastně nemá u občasnýho provozu a ještě v létě skoro žádnej nakonec nikde - ale na druhou stranu pro nerez (dávám třeba i do dveří apod.) hovoří "superkvalita" soudobých galvanických povlaků..


Jinak jo, význam to vlastně nemá u občasnýho provozu a ještě v létě skoro žádnej nakonec nikde - ale na druhou stranu pro nerez (dávám třeba i do dveří apod.) hovoří "superkvalita" soudobých galvanických povlaků..

-> Adam59: No, ale na autě je právě většina šroubů atypických...
...ale pokud neřešíš originalitu, tak stačí jak píšeš - nakoupit delší celozávity a seřezat na míru (u nerezi no problemo).
Jen ten nejatypičtější spojovák má vyšší pevnost, než 8G, ale netuším zda se vůbec dá sehnat nerez spojovák např. na přední nápravu, motor atd...
...ale pokud neřešíš originalitu, tak stačí jak píšeš - nakoupit delší celozávity a seřezat na míru (u nerezi no problemo).
Jen ten nejatypičtější spojovák má vyšší pevnost, než 8G, ale netuším zda se vůbec dá sehnat nerez spojovák např. na přední nápravu, motor atd...
otázka jaký to má význam ... já jsem je dal jen na místa styku s vodou a vzduchem
tedy komplet podvozek a pak nárazníky a tak ... ale to stačí nakoupit M6 a M8 pár M10 o délce 30 mm případně 40 mm a pak jen dokupovat ty atypické 


-> Bukaj: Zkoušel jsem kdysi, ale je to bohužel nerealizovatelný, musel by se pracně doplnit spojovací materiál, kterej se vyskytuje v podsestavách a katalog ho neuvádí..
-> Dan93: K mání je jen seznam ložisek..
-> Dan93: K mání je jen seznam ložisek..

Jedině katalog ND a vypsat...
Ahoj, renovuju 100 a rád bych vyměnil všechny šrouby, matky a podložky za nerezové, nevíte náhodou není někde seznam všech šroubů a matek které jsou na autě?