
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 440 Polytex
-> J3STER: Fakt že jo...

-> J3STER: 

-> Bukaj: Úplně jak z knížky "Neználek na Měsíci".

-> Pavel P..: Z tohoto pohledu na auto je ten skleník tak hnusnej, že je možná fajn, že se nedochoval
Ale to se moc rouhám...

Ale to se moc rouhám...

je tak 14 dní co jsem tu krasavici potkal na dálnici na Hradec vezla se na platáku
našel jsem jeden dobovej obrázek v "barvě"
ale asi nic nového.

-> Luky 04.11.13 08:55:34: Se mi to na první pohled taky nezdálo.. ale když si odmyslíš ten ksichtík ála 706 RTO, tak je to hodně elegantní kreace nejen dobově..
-> Vojťas: je to choceň. u zámečku. dyt sodomka je mejťák žejo...
Je to vážně krasavec, už se těším až po zimě společně vyrazíme směr Choceň ...




-> Vojťas: Vypadá to tak. Já ty fotky našel u dědy ve starých albech, občas se v tom jeho bordelu dá vyštrachat pár zajímavostí. Horší je, že si k tomu už moc nepamatuje 

-> Bruno 09.11.13 20:31:38:
Hele, hele, je možný že to je focený v Chocni?!
maps.google.cz/?ll=49.998 8...
Hele, hele, je možný že to je focený v Chocni?!
maps.google.cz/?ll=49.998 8...
je niekde nejaky citatelny clanok osudu tohto auta? bolo poskodene pri nejakej nehode? diky
Na vozidle odpracoval pan Hrbáček z Javorníku 3000 hodin a vzniklo z úplného šrotu : auto.cabrio.cz/auto-Skoda
_440 sám bych to nedokázal, musel udělat sádrový prototyp, udělat otisky a doplnit část věcí co chybělo, zkrátka práce na 12 let.
Když jsem loni přijel do Javorníku - je to lepší z Polska, a dal se do řeči s panem Hrbáčkem, zjistili jsme, že já sním po jeho krásce a on touží po mé Lancii MONTECARLO spider vyrobeno 530 kusů. Celkem mě to stálo 3 kabriolety a tak se musím srovnat se ztrátami, které jsem musel pro dorovnání ceny ze své sbírky obětovat, abych tuto krásku mohl mít.
Kráska nyní stojí v garáži vedle Škody METALEX buggy stejně tak jako u pana Hrbáčka jen moje má výrobní číslo 003 a pana Hrbáčka výrobní číslo 002. Určitě ji nebude smutno.
Kráska je vývojový vůz, který má mimo laminátové karoserie vpředu místo listového péra torzní tyče a vzadu originál vzduchové vaky které se foukají na 1 bar.
Když jsem loni přijel do Javorníku - je to lepší z Polska, a dal se do řeči s panem Hrbáčkem, zjistili jsme, že já sním po jeho krásce a on touží po mé Lancii MONTECARLO spider vyrobeno 530 kusů. Celkem mě to stálo 3 kabriolety a tak se musím srovnat se ztrátami, které jsem musel pro dorovnání ceny ze své sbírky obětovat, abych tuto krásku mohl mít.
Kráska nyní stojí v garáži vedle Škody METALEX buggy stejně tak jako u pana Hrbáčka jen moje má výrobní číslo 003 a pana Hrbáčka výrobní číslo 002. Určitě ji nebude smutno.
Kráska je vývojový vůz, který má mimo laminátové karoserie vpředu místo listového péra torzní tyče a vzadu originál vzduchové vaky které se foukají na 1 bar.
Ale jo,těžko měřit se západem tý doby...na čssr tý doby celkem dobrý scifi.. asi bych to nenazval úplnou designerskou onanií,ale co by sme na léta padesátá v čssr chtěli...dle mě super..kor že se dochovalo..u tebe o něj strach nemám.
-> Kalic: určitě super,že máš takovejhle zájem a vidíš v tom zajímavost..ale neznám okolnosti prodeje.. Vzácný auto to nepochybně je.
Budeš se pokoušet to postupem času víc navracet k prototypovýmu vzhledu ? (nemyslim jen rám okna..tam je asi velkej problém,ale myslim všechny ty ostatní detaily ?) ..anebo to jen udržovat..
Už jenom to,je pochopitelně záslužná činnost !
Jinak pověz nám o autě víc než se lze dočíst..předpokládám,že auto víceméně vychází hodně ze Spartaka..
Budeš se pokoušet to postupem času víc navracet k prototypovýmu vzhledu ? (nemyslim jen rám okna..tam je asi velkej problém,ale myslim všechny ty ostatní detaily ?) ..anebo to jen udržovat..
Už jenom to,je pochopitelně záslužná činnost !
Jinak pověz nám o autě víc než se lze dočíst..předpokládám,že auto víceméně vychází hodně ze Spartaka..
-> Kalic: to musíš zaplatit 250kč příspěvěk abys měl víc prostoru na auta
-> Kalic: :nekazit černou,určitě slonová kost.
Ono mi to víc než dvě karty nepovolí
. ¨
Vezmu laminátku k Rekovým, kde mu ušijou slušivý plátěný svrchník i když vím, že mělo pouze skleník. S hardtopem bych se stejně jen upekl. Poraďte mi jakou barvu střechy byste mu dali ? Slonovou kost nebo černou ?

Vezmu laminátku k Rekovým, kde mu ušijou slušivý plátěný svrchník i když vím, že mělo pouze skleník. S hardtopem bych se stejně jen upekl. Poraďte mi jakou barvu střechy byste mu dali ? Slonovou kost nebo černou ?
Dokonce je sranda to, ze k tomuto autu bylo vyroboneo slapaci auto. A to jedno nebylo, osobne znam dve....
Jinak bomba by bylo, kdybys ti dorazil na Spartakyadu...
Jinak bomba by bylo, kdybys ti dorazil na Spartakyadu...
-> Pavel P..: takže zase ti komanči co jaromíre ;)
-> aDAm: nojo karle ale ten by z toho právě dělal tu zajímavost, než tuctová hadrovka..
třeba takovej Studebaker Starlight je něco podobně ulítlýho

třeba takovej Studebaker Starlight je něco podobně ulítlýho
-> Pavel P..: no já ti nevím time, ale u žádného nevidím přibalen skleník ;)
www.google.cz/search?q=19 56+cab...
www.google.cz/search?q=19 56+cab...
-> darklord: možná dneska pro pár lidi.... ale v tý době to byli moderní a žádané tvary... jenže doba komunismu tomu nepřála, jinak by to byl nejspíš docela úspěšně prodejnej kabriolet i v cizině a dneska by to všichni obdivovali jako starý felicie.
Boze to je odporne az je k nepochopeniu preco to komanci nepretlacili do vyroby 

Určitě by stálo za to se pokusit vyrobit repliku střechy a toho okna. Zveřejnění ceny chápu a respektuji. A co karta? Bude? :-)
PS. Furgonett kartu mít nebude? :-)
PS. Furgonett kartu mít nebude? :-)
Budeš se pokoušet hard top nějak zreplikovat? Je to libůstka. Ale v létě bych ho mít nasazený nechtěl, bylo by tam jako ve skleníku 

Hard top a původní rám okna byly už při testech zničeny. Co se týče ceny tak se k ni raději nebudu vyjadřovat.
Tak toto je super. Bude tu mít kartu? Myslím, že si to zaslouží. Jinak gratulace. Na kolik to vyšlo?
-> Kalic: tiež by ma zaujmalo či sa dochoval ten hard-top a či by neboli dake foto podvozku... 

Škoda, že jsi auo neviděl na živo, Když jsem ho uviděl poprvé tak jsem byl hned rozhodnutej, že za něj dám cokoliv, abych ho měl. Dle mě je to nejkrásnější kabriolet který kdy byl v ČSSR - Carosserie Sodomka vyroben. Ještě k tomu má vepředu torzky a vzadu vzduchové vaky jako jediný vůz do současnosti.
Hmm, zajímavá rarita. Škoda že je to tak ošklivý
Ten skleník místo střechy je ale pecka, máš ho? (vzhledem k jinému čelnímu oknu ale asi ne?!)

Ten skleník místo střechy je ale pecka, máš ho? (vzhledem k jinému čelnímu oknu ale asi ne?!)
Jediný vyrobený kus ...
-> Kalic: Pěkný - vůbec jsem netušil, že tohle někdy někdo vyrobil
Ten tvůj splněný sen je původní kus, nebo novostavba?

Ten tvůj splněný sen je původní kus, nebo novostavba?
Hodně zajímavý..kolik toho bylo,jeden kus?
Koukám,že už se ale nějaký prototypový věci bohužel nedochovaly,třeba rám čelního okna je už z Felicie..
A co ten Ufo Hardtop,ten se dochoval ?
Koukám,že už se ale nějaký prototypový věci bohužel nedochovaly,třeba rám čelního okna je už z Felicie..
A co ten Ufo Hardtop,ten se dochoval ?