Ceny úprav Motor-excel

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 23.10.2013 do 24.10.2013, založil/a Vita

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Vše už bylo řečeno

Zastavil:Vita

řadit dle data
06:55:42
24.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.10.13 00:36:32: a fakt si myslíš, že jsem od tý doby žádnej jinej jeho motor ani díly a ceny neviděl? Vždyť to tu v okolí jezdí každej druhej :-)
00:36:32
24.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 24.10.13 00:25:28: Netvrdím, že ne, bylo to myšleno tak, že za tu dobu co mají Hornovic ten motor se lecos změnilo po finanční stránce. 4
00:28:42
24.10.2013
TTomas
-> Alenka: Za 20 byla hlava komplet s vetsima ventilama a tvrdsima pruzinama po dodani hlavy.
upraveno 1x, naposled 24.10.2013 00:56:47
00:25:28
24.10.2013
TTomas
-> Tuner#2: Ver tomu, ze pan Zenkl umi upravit hlavu. Tim spis hlinikovy 8mikanal. 4
18:50:32
23.10.2013
Petr Urban
-> Vita: Ahoj, děláme kompletní úpravy hlav i motorů za rozumné ceny a děláme to v Holešov (zlínský kraj), tzn. měl by si to blízko. Pokud by jsi chtěl úpravy hlavy bez zvětšování ventilů či sedel, cena by byla dle provedených úprav od 6000,- do 8000,- tzn. zvětšené kanály na daný průměr korespondující s požadavky k motoru a ostatním komponentům v něm - tady je největší proměnlivá cena dle toho jaký průměr kanálu a jaké použití motor bude mít, je jasné že na závodní použití v top motoru vs. tuningové, kde je potřeba i dobrá životnost a použitelnost v městském provozu., je rozdíl. Tzn. při základním zlepšení povrchu a tvaru kanálu hlavně kolem vodítka a přechodu k sedlu je možná cena 6000,- V této částce je zahrnuto otlakování hlavy, případně nové mrazovky, úprava sedel a větší díra pod sedlama, jejich lícování s kanálem a spal. prostorem, po domluvě i kulatá sedla ventilů + jejich strojní zabroušení na spec. mašině určené jen pro sedla, odlehčení ventilů + vyleštění - strojní zabroušení a kontrola těsnosti v hlavě, snížení/obroušení hlavy na požadovaný KP, úprava vodítek, nové gufera, kompletace hlavy a její očista. Tohle vše je za cenu uvedenou výše.



Pokud by někdo chtěl půlkulatý spal. pro vypouklé písty, větší ventily i sedla, tvrdší pružiny atd., i to je možností vč. sehnání ventilů i sedel a zase kompletní řešení, ale tomu odpovídá i mírně vyšší cena - je to časově rozsáhlejší záležitost a hodí se spíše pro závodní použití nebo pro ty co chtějí nekompromisní řešení pro výkonnost, tomu ale také musí odpovídat další komponenty v motoru, aby si někdo nemyslel že pořádná hlava je vše. Toto nabízím všem vč. různých ostrých přebroušených vaček, jejich načasování v bloku či stavbě celého motoru + odbrždění na přímé motorové brzdě. Můžete se ozvat do zpráv nebo i volejte 739 675 149. Prosím jen kompetentí osoby co opravdu něco potřebují a mají na to peníze, z časového důvodu na hlouposti do zpráv odpovídat ani nebudu. Pro lepší informace využijte tel.



Nejlepší k úpravě je 50kw hlava s 7mm ventily nacházející se v novějších Felicia MPI, je jedno zda má kuželové nebo válcové pružiny. Při domluvě můžeme zajistit i hlavu z které tuto úpravu provedeme. Úpravy je možné dělat i z hlav s ventily 8mm, ale pro nejlepší výsledky bez nutné výměny ventilů a vodítek za jiné, dosáhnete nejlepších výsledků s hlavou s 7mm ventily - jde jednak o stínění ventilu v kanálu, ale také o jeho menší hmotnost = odlehčení rozvodu motoru. Úpravy i jiných hlav je také možností, vše dle domluvy.



Další nabídkou je kompletní repase hlav vč. vaření prasklých hlav na téměř jakýkoli osobní vůz či jen otlakování a velmi přesné broušení hlav, teoreticky přerovnání hlavy je potřeba udělat na každé sundané hlavě z motoru - cena je 500,-



Tato nabídka není pro jakoukoli typicky "virtovskou" polemiku zde. Pokud se někdo chce přesvědčit o kvalitách provedení, nechť využijete tel. a domluví si osobní návštěvu a pochopí...
upraveno 2x, naposled 23.10.2013 18:54:52
18:13:44
23.10.2013
Vita
Jinak chtěl jsem se pouze informovat a ne vypustit "pandožinu skříňku"...je mě jasné, že pan Čepek odvádí jednu z nejlepších prací co se týká úprav v ČR, jen mě zajímalo fin. rozmezí.... nečekal jsem takovou "průtrž"...
18:09:42
23.10.2013
Vita
Důvody utopit peníze ze 5-tikanál jsou různé....u mě, že mě nepustila oprava/stavba š130 sport....původní hlava je prasklá mezi ventily, tak se snažím nechat upravit "ve stejném duchu" hlavu dobrou (když jsem koukal na soudruhy z GB předpokládám, že každá úprava bude kvalitnější, než ta jejich1
18:08:11
23.10.2013
Nwkt
-> Zazaa: že staví 130 Sport?
18:07:56
23.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita: Asi tak 4



-> Zazaa: Už dlouhodobě staví Rapida 130 Sport tak proto 4 Mrkni do karty.
18:03:09
23.10.2013
Zazaa
-> Vita: jen pro zajimavost jakej mas duvod, ze uvazujes vytopit tolik penez do petikanalu ? (to neni nejaka provokace, vim ze take duvody jsou tak me zajima ten tvuj :))
18:03:07
23.10.2013
M@rtin
Kriste to je zase téma ......



Před 4ma rokama jsem taky přemýšlel o motoru, měl jsem doma na paletě komplet rozebranej motor MPi s cca 30-40tkm



Zvednul jsem telefon, zavolal a domluvil jsem osobní setkání, kde jsme domluvili podrobnosti.

Vzal jsem sebou mojí "paletu". Po skouknutí věcí a dílů byla dohodnuta stavba motoru v 2009 a montáž a úprava převodovky na jaře 2010.

Cena za komplet předčila mé očekávání, přístup M-E byl více než dobrý.



P.S. To mi připomíná, že mám už od roku 2010 slíbenou brzdu zdarma47
17:47:11
23.10.2013
Vita
Pánové děkuji za plodnou diskuzi, měl jsem na mysli hlavu litinovou, 5-tikanál......Cena bude asi v rozmezí 10 - 20 tisíc, dle množství dílů a práce.... to mě pro začátek stačí, díky.
17:31:43
23.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Kdy Tě Zenkl naposledy upravoval hlavu tak by vypadala jako ta od Čepka? Myslím, že nikdy a pokud to srovnáváš se stavbou Vašeho motoru před 10ti lety nebo kolik to je, tak mezi tím šli služby/práce poměrně prudce nahoru. Ovšem pokud moje pozastavení se nad Tvýma postama Tě přijde jako "hádka" tak příště budu raději mlčet...
17:30:59
23.10.2013
Martin120L
-> vhml: Pokud to máš jako svoje zaměstnání a musíš se nějak uživit, splácet třeba tu brzdu, která není zadarmo, tak by jsi tu hlavu zadarmo asi nedělal? Tak jsi spočítej náklady na ventily, sedla, vyfrézování atd a pak napiš na kolik ti to příjde+ práce. Ceny motorů se za poslední roky moc nezměnily. Je to pořád pecka , ale fungujeto. Jsem zvědav za kolik ti postaví nový motor 1490ccm, myslím nový tj. blok ,klika ,hlava, vačka, sání, Webery atd. Rád bych znal cenu. klidně do sz.
upraveno 1x, naposled 23.10.2013 17:36:15
17:28:40
23.10.2013
Toušík
-> Tuner#2: -> vhml: Jako já se musím zastat obou ale zas se tu dohadovat je zbytečný ne? Tak asi každej právě ten co pracuje uzná že 20tis. je hodně za hlavu, ale pokud to člověk bere z druhé stránky tak to není nic moc mít perfektní hlavu která funguje je ověřená. Tak bych to neřešil. Mě 20tis za hlavu přijde taky dost ,proto jsem si jí koupil a nevím kolik za ní ještě dám :)
17:26:45
23.10.2013
Alenka
-> sep: nerikam, ze slusne kanaly umi delat jen Cepek, jen se snazim vysvetlit tu na prvni pohled vysokou cenu u relativne obycejne hlavy bez slozite vymeny sedel, pruzin atd.
17:21:47
23.10.2013
sep
-> Alenka: : relativně slušný kanál v hliníku umí i víc lidí než Čepek a za jiné peníze,já ho tím ale vůbec nehaním,dělá prvotřídní práci a taky ji má prvotřídně zaplacenou,je na každém jestli pro něj ten rozdíl v odvedené práci resp. nabržděném výkonu má nebo nemá cenu požadovanou Čepkem.
17:20:16
23.10.2013
Alenka
-> vhml: neni kanal jako kanal.

Ano, kulatou hruzu ustici do tovarniho sedla vykouzlis za chvili, pro takove zbozi se ale chodi k jinym upravcum :)
17:15:51
23.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.10.13 16:44:04: a píšu někde o nějakým zisku? Jen jsem se nad tím pozastavil, že mi to jako celek připadá dost ( minimálně v porovnání cen se Zenklem ). Nevím co na tom je a není děláno...



Leč jako podnět k ,,hádce" ti to opět stačilo...



-> Alenka 23.10.13 16:48:15: právě proto že v hliníku ten kanál vykouzlíš za chvíli jsem nad tím pozastavil. Ale jak říkám, nevím co na tom je děláno dál.
upraveno 1x, naposled 23.10.2013 17:16:55
16:48:15
23.10.2013
Alenka
-> vhml: takhle bez kontextu to vypada jako velka castka. Kdyz ale tu hlavu vezmes do ruky a vis, po cem se mas divat, tak uvidis, ze jsi dostal, co sis zaplatil :)



Kulatej kanal bez nalitku pro voditko jehoz tvar vznikal vylucne za pomoci lameloveho kotoucku umi za dve, tri hodiny vykouzlit kdejakej jouda za suche z nosu.

Kdyz to potom srovnas s kanaly od Cepka, tak to je nebe a dudy.
16:44:04
23.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Když je na tom tak kurevský zisk, tak já se spíš ptám, proč to ještě neděláš? Jinak pak opravdu nechápu předchozí posty.
15:57:02
23.10.2013
vhml
15:53:58
23.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.10.13 15:52:30: Dobrá uděláš mě to za půl a stejně kvalitně? Za měsíc mám auto u sebe, hlavu klidně sundám. 4
15:52:30
23.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.10.13 15:07:25: ano, vím to. Pořád mi to připadá dost 3
15:07:25
23.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Zkusil jsi se někdy zamyslel za kolik jsi zaměstnaný, kolik stojíš svého zaměstnavatele a jaké jsou náklady? Pokud nechodíš do práce zadarmo, tak dle mě jeto naprosto adekvátní cena. S většíma ventilama a pružinama se motáš běžně kolem 15 - 20tkč ať to dáš kam chceš...
14:40:57
23.10.2013
Toušík
Já se taky zajímal a o motor 136tka, kanály v hlavě si člověk může udělat jinak otatního nic. Vše si udělá sám. A šlo o motor kterej byl na Sedru (nebo nevím přesně ale "seriovej" karbec) jen znova přeskládanej a nějaké levnější Tčka. Tak holej motor byl někde na 55000Kč. +4000tis karbec přímo na motor. Ale mě vadilo ,to že si nesmím vyleštit kliku, ojnice prostě jsem si nemohl dělat nic. Věřím že ten motor jede funguje a v žádném případě to není hanění, ale pro mě to bylo dost. I když třeba uvažuju od koho pak nechat udělat 8K litinu. Ne nic přešponovaného prostě takovej normální spolehlivej motor.
14:05:47
23.10.2013
Jarda/felda
-> vhml 23.10.13 14:04:12: za kvalitu se platí 4
14:04:12
23.10.2013
vhml
-> Alenka 23.10.13 14:00:29: to je ovšem slušná pálka :-)
14:00:29
23.10.2013
Alenka
-> vhml: jasne, ze neni, ventily, sedla i pruziny jsou seriove, je to cena pouze za praci :)
13:50:53
23.10.2013
vhml
-> Alenka 23.10.13 13:42:12: to je cena vcetne velkejch ventilů,sedel a pružin?
upraveno 1x, naposled 23.10.2013 13:51:34
13:42:12
23.10.2013
Alenka
A trochu min pekne udelanou hlavu mas za nejakych 8500, pokud dodas vlastni hlavu na upravu.

Prebrus vacka 278 byla za 3400 + pouzitelna serie.
13:20:56
23.10.2013
TTomas
Z excelu osobne nic nemam, ale pekne udelana hlinikova hlava bude kolem 20tis. Prebrousene vacky jsou kolem 4 tis. Z klacku kolem 9tis. Hodinova sazba je vysoka, takze jakekoli upravy jako vyvazeni, odlehceni vychazeji opravdu draho. Komplet motor do 130lr s vnitrnostma a hlavou z Feldy se bez brzdeni sotva vesel do 100tis. Zakaznik dodal jen blok 742. Ostatni bylo v cene. Je to asi 3 roky zpet.
13:20:25
23.10.2013
Luky
-> MOLSO: tak když jim Vita volal, tak asi mají?! 51
13:16:37
23.10.2013
MOLSO
oni nemaju telefon ?
13:14:49
23.10.2013
Vita
Zdravím všechny, kteří si nechali něco upravovat u Motor excelu.....zajímaly by mě základní ceny úprav ....např. úprava hlavy, odlehčení setrvačníku, vyvážení,, vačka atd......volal jsem tam s určitou představou úpravy hlavy, ale reálnou orientační cenu se mě nepodařilo získat........ Vzhledem k tomu, že jsem z opačné strany republiky, nechce se mě trávit 7 hodin v autě (tam i nazpět - pro rejpaly) jen abych se dozvěděl, že základní úpravu hlavy dělá za 15 tisíc.... díky za VĚCNÉ INFO K PROBLÉMU.

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Vše už bylo řečeno

Zastavil:Vita

Extreme Tyres