skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
podtlak v nadrzi...
Já se tak dlouho trápil s odvzdusnovani az jsem vickem prohnal 2mm vrtak a od tý doby mám pokoj.
-> Matsoft: me taky rapid diky podtlaku prestava jet, ale jezdim na LPG a toto neresim, povolim vicko a jedu natankovat LPG
je to dalsi vec na kterou jsem vubec nemyslel a mrknu na to az to cele kuchnu...

je to dalsi vec na kterou jsem vubec nemyslel a mrknu na to az to cele kuchnu...
-> Nepér: Tak to je maras
Ale u 120 se ti dno nezvedne..

-> Nepér: U plastový nádrže bych tomu možná věřil, ale u plechová ve 120ce? To se mi moc věřit nechce... každopádně pěkné foto 

Ten plovák se normálně opře o zvednutý dno... Dokonce je to tak silný, že to klidně ohne tuhletu trubičku a nejede to ani když se natankuje za 500
Jo a byl to zalepenej bezpečnostní ventilek.

S takovým podtlakem už to nemůže jet..
-> dragon_cb_cz: no slaby podtlak jsem jiz zazil, ale abych vicko dik podtlaku musel rvat silou ven, to ne....
-> stepan:
Hlavně tlak/podtlak je vždy relativní - v nádrži může být podtlak oproti atmosférickému tlaku, ale jelikož plovák je uvnitř nádrže, tak o žádném tlakovém rozdílu nic neví...

-> dragon_cb_cz: Dokonce ten podtlak nejspíš ani není tak silnej, aby zvednul dno nádrže a tím i plovák. 

-> Matsoft: Kdybych věděl jak to vysvětlit tak ti řeknu... nemusím umět poznat cognac od armagnacu na to abych dokázal říct, že to není whisky. A stejně tak neumím přesně říct, co se ti v té nádrži děje, ale podtlak ti plovák "nedrží" - rozhodně ne přímo.
-> dragon_cb_cz: a jak to jinak vysvetlis?! po odfouknuti ukazuje jak ma.. bez odfouknuti ne.....
-> stepan: tak moje s125 popira fyzikalni zakony... no.. mam minimalne 3 svedky na to, ze to takto je....
-> Matsoft: To že je tam nějaká souvislost ještě neznamená, že "podtlak drží plovák"...
-> Matsoft: Jestli ovládáš základy fyziky, tak ti musí bejt jasný, že gravitace skutečně podtlakem ovlivnit nejde.
-> stepan: nemuze? tak jak mi vysvetlis, ze kdyz dojde bez odfouknuti nadrze benzin, tak to ukazuje cca rezervu bez sviticiho hladoveho oka a po odfouknuti klesne rucicka pod nulu.....
-> auta.petr: Ne, to bylo u 100.
-> stepan: Myslím, že je tam taky přisávání přes dírku, nebo ne?
-> auta.petr: A co by asi tak bylo s víčkem? Odvzdušněný je to hadičkama který jsou evidentně ucpaný (případně ten bezpečnostní plastovej ventil), nicméně funkce plováku s tim absolutně nemůže souviset.
-> Matsoft: A jak si to zkoušel? Dal si tam jiný?
-> auta.petr: vicko je ok. standardni emkovy plne v poradku
A co víčko??
No hlavně bych neřešil problém plováku ale problém podtlaku - pokud se ti v nádrži vytváří takhle silný podtlak tak je asi něco špatně... ucpaná přivzdušňovací trubka či hadice?
Co to je za blbost, aby podtlak nechal viset plovák? I ve vakuu stále funguje gravitace...
Mam problem s nadrzi na S125 r.v.89.... natankuju... je jedno za kolik.... treba za 500... jezdim... a najednou mi dojde benzin, pricemz jeste nesviti ani hladove oko.... povolim vicko nadrze.... ven ho musim dostavat velkou silou, jak je podtlakem pricucle... a ejhle.... rucicka pod nulou... podtlak je tak silny, ze necha viset plovak ve vzduchu.... Tankovat jde normalne.... Co s tim?! celkem mi to stve.... a kilometry fakt sledovat nestiham... zvlast, kdyz treba diky praci musim pocitadlo treba nekolikrat za vecer nulovat.....