-> Tuner#2: Jak vidíš, tak jo. (fotka z tematu ze skodahome) To se Kabaňovi (nebo jeho nástupci) fakt nepovedlo. Snad se toho nějakej výrobce chytí a začne vyrábět nějakej "kit", kde bude i patice...
-> Milan 136: Asi nechápeš, nevadí - ještě jednou: 4oká Octavia má pouze dvě konfigurace - full halogen nebo full LED. Ani jedna z nich nemá žádné svítidlo v těch vnitřních "parabolách", jež plní funkci pouze designovou. Asi jsem staromódní - když vidím parabolu, měla by svítit. Tato ne - krom funkce DS nebo blinkru, ale na to není třeba transparentní plast a atrapa odrazeného zrcadla. Pro mě dost nepochopitelné, proč to tam je.
Tak dnes společně se servisním technikem (na jeho upozornění) zjištěno, že na Octavii III fl (tedy čtyřoko) nejsou vnitřní světla ničím osazena! (teda kromě denního svícení part II a blinkru part II) - ta parabola je k ničemu (ne, xenon, ledka, halogen dálkovýho tam není - čuměl jsem na to jak vrána do lahve). Já věděl, že ten slavnej FL je naho...! (kromě toho blinkr a DS napůl vypadá pěkně hnusně)... škoda, že se tím škodovka nebo nějakej časopis nepochlubil - nebo jsem to přeskočil v domnění, že něco takovýho snad ani nejde vymyslet/ojebat.
-> ogi 26.06.17 08:20:37: že jsem tady tu fotku zveřejňoval a nezeptal se potají :D taky je možná někdy upotřebím.Každej volá a píše ale nikdo neřekl jak se tohle pohybuje cenově :)
-> isti 23.05.17 15:39:19: To jsem si taky říkal, ale pak jsem rozbruskou říznul do zdravého a vysochal nový kus. A nakonec z toho všeho vyšla zdravá jen střecha. To byla šílenost a stála za to, když to pořádně uděláš. Tak nefňukej nad kouskem shnilotiny. Když máš jeden nebo max dva kusy aut a ne padesát. Pak se to nevyplatí. Hold to někdo udělal na kšeft, aby vypadalo a rychle se prodalo.
Dneska ne,ale v týdnu.Má to nějakou hodnotu? Téct netečou ale počítám že repas nebude nějak drahej kdyby náhodou :) Měli tyhle tuningový nějakej přínos v chování feldy?
Slubujem sám sebe že taký chuj ktorý už bol raz zváraný už nikdy viac robiť nebudem Všade len nabodované plechy na hnilobu ktoré už prehnili a ošetrené to bolo iba asfaltom a gytom.Mal by som to už dávno rozporcovať a nie sa s tým dva mesiace srať.
Hrabal jsem se v krabici s nějakýma dílama co mi nechal strýc k rosničce...když pominu, že 90% je veteš...tak z tohodle mám největší radost..nevím zda ho osvítil duch svatý nebo kde k tomu přišel, ale mám 1 sadu beskydek k dobru..jedna je na autě a druhá do foroty..
Dnes som sa rozhodol prezut rapida aby som mohol Apolla konecne zacat renovovat a napadlo ma pozriet rezervu. Bolo tam velke prekvapenie. Piaty povodny kus do sady :-)
-> minno: U užovky jsem se tomuhle nikdy nevěnoval a schválně tento týden kouknul - mechanismus nenese žádný stopy opotřebení (po 40ti letech a 100 tisících), což koresponduje s poznatkama -> Bukaj: ... takže patrně to mělo být pro "M" modely přepracováno nebo zesíleno.
Ale buď to nikoho nenapadlo, nebo na to nebyly kačky - což mi připomnělo obdobnou situaci, kdy MBX má úchylně stejný závěsy dveří jako sedan a dveře přitom podstatně těžší se všema důsledkama.
-> Minott 08.05.17 08:19:29: Chyba je v tom, že to nikto 30 rokov nemaže a chodí to spravidla na sucho....potom sa nie je čomu čudovať. Ja mám tento čap po 30 rokoch a 250 tis. km ako nový, ale celý čas je o to postarané a občas sa to premaže....
-> Minott: O tom zase dost pochybuju já, neboť ten čep a i tlačná tyčka jsou stejné od kila až po 135/6 a nemyslím si, že by dělali změnu materiálu v průběhu výroby. Spíš tam bude mít lví podíl ta brzdová kapalina a její hygroskopické vlastnosti.
Dokud se tam nezačne z nějakého důvodu dřít materiál, tak je tento "kloub" bezproblémový ale jakmile se naruší hladký povrch třecích ploch, jde to celkem rychle do háje a majitel vozu to nemusí vůbec zaznamenat, neboť vůle v pedálu vzniká postupně...