
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Díra v akceleraci u KILA
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 18.05.2005 do 15.01.2008, založil/a D.J.Vlasta
11:36:59
15.01.2008
15.01.2008

King
-> p.b.: Vo tom to je
Není důvod proč by v ustálenejch režimech jízdy měl jednokomorák žrát víc. V reálu se ale jízdní režimy dost střídaj (poku d teda nejde o nějakýho ortodoxního "eko-závodníka" :)

10:19:24
15.01.2008
15.01.2008

p.b.
-> King: Já měl s jednokomorákem nejlepší spotřebu jakou jsem kdy se škodovkou měl, 6,5 litru na delší trasy. Ale zas je fakt že to bylo jen takový šolíchání a většina cesty na 5tku.
10:04:30
15.01.2008
15.01.2008

King
-> Majklsto: Hmmm, teda až na to, že většina jetých EDSRek je v troskoidním stavu a SEDRy už jim dejchaj na paty. Starej jednokomorák je jednoduchá kovářská práce, kde se toho moc pokazit nemůže. U tý díry v plynu připadá do úvahy porucha akcelerační pumpy - 32BS má takovej "koženej" pístek, kterej už bejvá po těch letech zpuchřelej, ale ještě nedávno byli vidět v mototechnách jako ND. A než nějaký vyfoukávání, je radikálnější řešení povařit odstrojenej karbec v naředěným octu, kterej vyčistí i úsady oxidů zinku v kanálkách.
Jinak ale ten SEDR (do EDSR bych už nešel - viz výše) na kilu můžu jenom doporučit, ale zásadně ho namontovat až po pořádný repasi někým, kdo tomu hoví. Pokusy s karbem z půdy zadarmo vod kámoše rovnou hozeným na motor, s nějakým symbolickým vyfoukáním kompresorem, jsou mrháním časem. S dvoukomorákem, ale je potřeba se připravit na to, že ty efektní starty na první drcnutí se stanou minulostí. Na druhou stranu, ta uspora na spotřebě to vyváží :)
Jinak ale ten SEDR (do EDSR bych už nešel - viz výše) na kilu můžu jenom doporučit, ale zásadně ho namontovat až po pořádný repasi někým, kdo tomu hoví. Pokusy s karbem z půdy zadarmo vod kámoše rovnou hozeným na motor, s nějakým symbolickým vyfoukáním kompresorem, jsou mrháním časem. S dvoukomorákem, ale je potřeba se připravit na to, že ty efektní starty na první drcnutí se stanou minulostí. Na druhou stranu, ta uspora na spotřebě to vyváží :)
12:38:51
14.01.2008
14.01.2008

Majklsto
-> murgy: zozen si hociaky sedr alebo edsr a mas po probleme
11:57:04
14.01.2008
14.01.2008

murgy
ja mam tiez tento problem. uz som to aj vycistil a stale nic. mam 105ku a v nej asi 32 SEDR(???)
co mam s tym robit? mam zohnat nejaky novsi?
aky mi tam bude pasovat? su nejake lepsie ako ten co mam? ci mam zohnat presne taky isty?
co mam s tym robit? mam zohnat nejaky novsi?
aky mi tam bude pasovat? su nejake lepsie ako ten co mam? ci mam zohnat presne taky isty?
16:23:50
19.05.2005
19.05.2005

Kaňa
no ja na byvalej stovke som mal ten isty problem. zacala diera v plyne, tak som to cele vycistil a vyfukal, nove tesnenie. par sto km to chodilo paradne, ale potom zasa to iste. zasa som vycistil, zasa to slo a tak sa to sralo stale dookola az som si na to zvykol.( BS karburator originyl osadeny ). .
10:32:44
19.05.2005
19.05.2005

King
Vlasta se nam nejak nepochlubil typem karbu, takze redpokladam, ze to bude jednokomorak 32BS. Takze klasika hladina v plovakovce aby byla v urovni nalitku. Kontrola trysek - jestli tam treba neni stovkovej karbec. Nejsem si jistej, jestli by to mohlo bejt tim, ale pro jistotu zkontrolovat trysku obohacovace (80ka?, vzadu) a vubec funkci obohacovace. Je spravne nastavena bohatost? Jinak zapalovani to muze delat taky, proste slabsi jiskra, popr. malej predstih.
22:33:10
18.05.2005
18.05.2005

zbysak
mě to dělal zcela prokazatelně druhy stupen karburatoru protoze jinak sem mel vsechno vpohode... pak sem poradne nastavit davkovani benzinu (spatne se otviral). Takze pri rozjezdu to chcelo proslapnout /proturovat/ a pak to slo...ale az potom co se tam dostalo dost bena...

22:07:24
18.05.2005
18.05.2005

Labros
měl by to být ten DDSR
a hodně bych se divil kdyby to bylo 2.stupněm
a hodně bych se divil kdyby to bylo 2.stupněm
21:59:31
18.05.2005
18.05.2005

zbysak
hm nevim co maj 110ky za karbec jestli klasickej kilovej nebo ten co mam v 110LS (dvoustupnovej, dvoukomorovej)
Tam sem totiz resil stejnej problem a jde oto poradne nastavit ten druhej stupen... vse dukladne vycistit a zkontolovat jak druhej stupen otvira...
Tam sem totiz resil stejnej problem a jde oto poradne nastavit ten druhej stupen... vse dukladne vycistit a zkontolovat jak druhej stupen otvira...
19:28:20
18.05.2005
18.05.2005

Labros
Tohle může být klasicky tryskou - u SEDRu bych řekl prvního stupně ale u tadytoho nevím jak to tam je. Ale prostě hlavní tryska. Já to tak taky měl. Jinak to ještě může být hladina.
19:09:10
18.05.2005
18.05.2005

D.J.Vlasta
Zdar lidi krom sve 125,vlastnim jeste jeden (dnes uz historicky)vuz.Je to klasika Skoda 110.Uz desli dobu se trapim s karbesem.Pri prudsim pridani plynu motor vynecha,klasicka dira v plynu.nejdriv jsem mel podezreni na akcelaracni trysku nebo pumpicku,tak jsem ji sesteloval aby strikala doprostred komory,vycistil jsem kompletne karbes a po sesazeni uplne beze zmen.Jeste mam akorat podezreni na rozdelovac je puvodni(nalitano 95000),ale to by spis vynechavalo porad.Takze spis ten karbes.Mozna tam dam normalne 120covyho SEDRa a bude to v poho.