
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroční Fabia Rs ke 110letům Motorsportu
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 10.11.2010 do 11.11.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
07:34:27
11.11.2010
11.11.2010

maca
no tato verze se mě také nelíbí

23:08:32
10.11.2010
10.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Podle mě to patří do vtipů.
Možná kdyby tomu dali malý hliníkový postranní kolečka, tak by to nevypadalo tak nebezpečně vysoce.

Možná kdyby tomu dali malý hliníkový postranní kolečka, tak by to nevypadalo tak nebezpečně vysoce.

23:00:20
10.11.2010
10.11.2010

aceboss
-> Tuner#2: S prvky S2000 nádhera,ale toto je dle mě výsměch



22:51:50
10.11.2010
10.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV 10.11.10 15:03:31:
Občas vídávám v okolí 3x Suzuki Swifta, kterej má některý rysy podobný a když kolem toho jdu, tak se mi to líbí. Tohle je divný. Jinak totok má bejt nějaké kaki zbarvení? 
u Fabie RS II si vždycky vzpomenu na Autosalon, jak to tam jakejs závodník projede po okruhu a pak jak s párátkem v řiti předříkává básničku - Ano, podvozek je skvělý.
A co brzdy, řekni o brzdách - Ano, brzdy jsou skvělé, toto auto bych si určitě koupil.
*** Sponzor pořadu - Škoda AUTO ***


u Fabie RS II si vždycky vzpomenu na Autosalon, jak to tam jakejs závodník projede po okruhu a pak jak s párátkem v řiti předříkává básničku - Ano, podvozek je skvělý.
A co brzdy, řekni o brzdách - Ano, brzdy jsou skvělé, toto auto bych si určitě koupil.
*** Sponzor pořadu - Škoda AUTO ***

22:30:45
10.11.2010
10.11.2010

Čokin
-> Luky.: Takovýto hadí motor mít pod kapotou tak to auto jde z první skály..............
22:10:04
10.11.2010
10.11.2010

Matsoft
-> Dale_Estelle: nekolika kusy najezd 16kkm-240kkm
21:55:39
10.11.2010
10.11.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MATTESS 10.11.10 15:07:04: Taky jsem si ve FII pripadal jak tankista



21:53:32
10.11.2010
10.11.2010

Dale_Estelle
-> Matsoft: buhví s čim jsi to jel a kolik to mělo natočíno.....
-> Tuner#2: je to bohužel vážně hrůza
, me teda se celkove FII nelibi ani trosku, budi to dojem ze to ma nakrocino k Matizu nebo Getzu...
-> Tuner#2: je to bohužel vážně hrůza

15:59:49
10.11.2010
10.11.2010

m8rinek
-> Luky. 10.11.10 15:18:03: proti tomu asi nic říct nejde, kamarád to měl půjčené (za účast na organizaci Rally Bohemia) a motor chválil, podvozek nesoudil, nemohl, neměl jak vyzkoušet. Závěr Mr. Cimbu bude asi přesnej...
15:56:06
10.11.2010
10.11.2010

Lubes - zrušená registrace
-> Luky.: Parádna reklama,už dlhšiu dobu koluje po FCB
15:49:37
10.11.2010
10.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 10.11.10 15:18:03: Zajímavé.
-> Luky. 10.11.10 15:29:28: Jo to už tu bylo asi 3x.
-> Luky. 10.11.10 15:29:28: Jo to už tu bylo asi 3x.

15:34:56
10.11.2010
10.11.2010

venni
-> Luky.: dával to sem M8 před pár dny 

15:19:45
10.11.2010
10.11.2010

MATTESS
-> Matsoft: to už bude věc naladění. Ale je to stejná generace (ramena, uložení...). Taky mi nesedí. Třeba Ibiza má novou generaci podvozku.
-> Luky.: to je hodně zajímavé
-> Luky.: to je hodně zajímavé
15:18:03
10.11.2010
10.11.2010

Luky
Je to z diskuze na ewrc.cz
Mr. Cimbu napsal: Reál je snad ještě horší, než napsal NIK, snad s tí rozdílem, že mě připadá motor 1,4 s kompresorem a turbem famózní, zajímavý bude pro mne i z hlediska diagnostického, až začne mít složitý managment bebínka. DSG však už neřadí hydraulika, ale z důvodů emisí elektromotory, takže milý Speeder věř, že i rukou zařadíš rychleji a hlavně v okamžiku, kdy chceš. Nevyváženost auta řešili 40 kg závažím pod zadním nárazníkem, protože baterka v kufru ( viz Audi A1, kde se do stejné podvozkové plošiny ke stejnému motoru manuální 6 vejde ) by prý byla moc drahá. V zatáčce přes horizont tohle závaží hodí záď auta ven ze zatáčky a když zkušený jezdec zareaguje s kontra volantem, zblbne s tím nevypinatelný ESP, takže následných 100 m je z řidiče pasažér, který čeká, jak to dopadne. Naposled jsem se takhle lekl na Barumce, když mi v zatáčce prasklo řízení ! Na uskákaném povrchu zas kvůli lehké zádi a hrozně těžkým kolům brzy zasahuje ABS. Sportovní režim DSG jen zbytečně vytáčí motor, aby pak nekonečně dlouho řadilo, podle mne je nejlepších 5 000 ot/min a řadit pádly, na těchto otáčkách je čas na přeřazení akceptovatelný. Veselé je též obrácené ruční řazení řadící pákou, než je obvyklé u všech závodních aut.
Takže nové RS je auto pro taťky a starší pány, kteří to na hladké rovině ( na uskákané auto neuvěřitelně tančí za asistence disco kontrolky ESP )zmáčknou, přeřadí si pádly jako ve WRC a to je vše, přátelé...
Mr. Cimbu napsal: Reál je snad ještě horší, než napsal NIK, snad s tí rozdílem, že mě připadá motor 1,4 s kompresorem a turbem famózní, zajímavý bude pro mne i z hlediska diagnostického, až začne mít složitý managment bebínka. DSG však už neřadí hydraulika, ale z důvodů emisí elektromotory, takže milý Speeder věř, že i rukou zařadíš rychleji a hlavně v okamžiku, kdy chceš. Nevyváženost auta řešili 40 kg závažím pod zadním nárazníkem, protože baterka v kufru ( viz Audi A1, kde se do stejné podvozkové plošiny ke stejnému motoru manuální 6 vejde ) by prý byla moc drahá. V zatáčce přes horizont tohle závaží hodí záď auta ven ze zatáčky a když zkušený jezdec zareaguje s kontra volantem, zblbne s tím nevypinatelný ESP, takže následných 100 m je z řidiče pasažér, který čeká, jak to dopadne. Naposled jsem se takhle lekl na Barumce, když mi v zatáčce prasklo řízení ! Na uskákaném povrchu zas kvůli lehké zádi a hrozně těžkým kolům brzy zasahuje ABS. Sportovní režim DSG jen zbytečně vytáčí motor, aby pak nekonečně dlouho řadilo, podle mne je nejlepších 5 000 ot/min a řadit pádly, na těchto otáčkách je čas na přeřazení akceptovatelný. Veselé je též obrácené ruční řazení řadící pákou, než je obvyklé u všech závodních aut.
Takže nové RS je auto pro taťky a starší pány, kteří to na hladké rovině ( na uskákané auto neuvěřitelně tančí za asistence disco kontrolky ESP )zmáčknou, přeřadí si pádly jako ve WRC a to je vše, přátelé...
15:11:17
10.11.2010
10.11.2010

kamikaze
-> MATTESS: Rozhled, no znam z Roomstra, nahouby, semafory, do zatáček a když je za tím vlek, tak není vůbec vidět

15:09:44
10.11.2010
10.11.2010

Matsoft
-> MATTESS: tak proc je FII tak neskutecne tvrda a hopsava? Oproti relativne pohodlne FI?! Palubka fakt nic moc...
15:07:21
10.11.2010
10.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
To Australani se jinak vytáhli...
Ať jdou češi do ***** tohle je proti Octavii 10 let zpět dost otřesný...

Ať jdou češi do ***** tohle je proti Octavii 10 let zpět dost otřesný...

15:07:04
10.11.2010
10.11.2010

MATTESS
-> Matsoft: pokud je mi známo, podvozky jsou FI a FII jsou stejný. Ale jak je FII vyšší, tak to nesedí. A z FII pěkný rozhled? Já si v ní připadám jak v tanku - hlavně malý přední okno a vysoká palubka mi nesedí
15:03:31
10.11.2010
10.11.2010

VeTeV
vždyť je to krásný 

15:01:27
10.11.2010
10.11.2010

Matsoft
-> Tuner#2: tak jako nejhur to nevypada... nicmene dvojkova fobie je opravdu koza, zlatej podvozek u jednickovy.... jediny co se mi na dvojce fobii libi je to, ze z ni je peknej rozhled... nicmene oproti limitovany serii octavie je toto fakt smesne.
15:00:23
10.11.2010
10.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 10.11.10 14:54:52: Souhlas, buď žlutá a nebo ta zelená, k tomu černá střecha to opticky alespoň trochu sníží a vypadá to celkem dobře, ale tohl je děs.
Co jsem viděl v Mostě, tak to funguje skvěle podle toho co to tam prohánělo za auta.
Co jsem viděl v Mostě, tak to funguje skvěle podle toho co to tam prohánělo za auta.
14:59:12
10.11.2010
10.11.2010

Luboš
Běžný RS v zelený mi přijde daleko hezčí.
14:58:57
10.11.2010
10.11.2010

Luky
-> m8rinek: No já zas četl, že to moc nefunguje. Ale nemám vlastní zkušenost, v Běšinech vylosovali tu slečnu co seděla asi metr vedle mě



14:56:57
10.11.2010
10.11.2010

Nwkt
-> Tuner#2: Ono celej design škodovky od 1 octávie vejš je fuj, takže mě tohle ani nepřekvapuje
14:54:52
10.11.2010
10.11.2010

m8rinek
Nelíbí, ale obyč RS jde, resp alespoň barevná kombinace, sic bych ocenil prvky z s2000, ale co se dá dělat... a prej to i funguje...
14:52:08
10.11.2010
10.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Kdo si pamatuje na nádhernou Octavii RS s polepama a limitovanýma štítkama na palubce s výrobním číslem, tak tomu tohle auto musí případat jako výsměch. Můj názor je, že se to na tu úzkou kozu vůbec, ale vůbec nehodí...