skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 "lr" Kahle motorsport
prohledat
123 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 15.06.2010 do 02.01.2016, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> darabos: i na klice (setrváku)
-> Gemini: nemala snímač otáčok v rozdelovači aj felicia 1,6?
pre sekvenciu beru signal z rozdelovaca alebo vacky (ako Fabia 1.4)
teraz riesim-ladim Fabiu na autokros, s motorom 2.0 16v , 4klapka , ECU Haltech......perfektne je ako niekto vymyslel snimac otacok.....nechal tam rozdelovac VW bez regulacie s Hall senzorom, ktory sluzi zaroven aj ako distributor - jedna inducka a vstrekovanie nie je sekvencne ale multipoint (kvoli zjednoduseniu), fotky a videa uploadnem ked sa dostanem ku kablu k mobilu......
teraz riesim-ladim Fabiu na autokros, s motorom 2.0 16v , 4klapka , ECU Haltech......perfektne je ako niekto vymyslel snimac otacok.....nechal tam rozdelovac VW bez regulacie s Hall senzorom, ktory sluzi zaroven aj ako distributor - jedna inducka a vstrekovanie nie je sekvencne ale multipoint (kvoli zjednoduseniu), fotky a videa uploadnem ked sa dostanem ku kablu k mobilu......
-> Petkar1: Bohužel...
-> Tuner#2: Já vím že jo. Ale vstřikovače ti eliminují "ztrátu" u karbů a zápalko u rozdělovače (vůle), takže je to ve výsledku lepší
Detailnější foto toho snímače asi není co?

-> Luky.: určite je ale je to najjednoduchší systém, pokiaľ je ventil zavretý palivo sa dnu nedostane a potom je to možno aj prospešné
-> Luky.: tak jako jedna se o vstrikovani neprime... palivo se nastrikne do saciho potrubi a ''ceka'' jak se otevre ventil a podtlakem se nasaje
-> suri: Neni to kapku zbytečné z hlediska spotřeby? 

-> vhml: aj vstrekujú aj pália dva naraz
-> vhml: Jo, je to tak.
jestli se neptelu tak u obyčejný feldy MPI pálí dva válce najednou
-> Tuner#2: No parádá, tak konečně se někomu podařilo získat i fotografie :)
-> Petkar1: Takový výkon jde bez problémů s rozdělovačem a karburací z 1,4 i na Sedru či Lekru...
-> Tuner#2: Ten motor je pecka! To jsou pak jiný výkony než s rozdělovačem a karburací....
Ten snímač na tý řemeničce by mě docela zajímal, protože lehce pošilhávám po Direct Ignition....
Ten snímač na tý řemeničce by mě docela zajímal, protože lehce pošilhávám po Direct Ignition....
-> Zazaa: tak jo... zdálo se mi to že to je hrazda jako z motorky....
-> Tommyk: hej na vacke, ale na remenici to nepomoze
Edit: ale snimac sem, snimac tam, je to perfektne auticko a jazdi krasne!
Edit: ale snimac sem, snimac tam, je to perfektne auticko a jazdi krasne!
-> m8rinek: nebo se běžně používá mezera v zubech (2 zuby vynechaný)
-> darabos: no a? Tak hold palis oba, bezne se to tak pouziva. Jinak se da snimat vacka...
-> vhml: ozubene kolecko maju na remenici....ale to ti nepovie presne ci ma palit 1 alebo 4 resp. 2 alebo 3. valec
Edit: Teda este chyba jeden signal co spusti sekvenciu a podla zapalovacieho modulu zapalovanie je zvlast pre vsetky 4 valce
Edit: Teda este chyba jeden signal co spusti sekvenciu a podla zapalovacieho modulu zapalovanie je zvlast pre vsetky 4 valce
-> darabos: ze setrváku jako každá jiná stříkačka?
kurnik, len odkial beru signal, ze kedy ide prvy valec 

-> hany: to neni strikacka z motorky, ale klasicke klapkove telesa se vstrikovacema co maji priruby stejne jako weber/dellorto
petr s 15.06.10 20:23:17 napsal:
→ Tuner#2: To je stříkačka?Podle mě to stříkačka bude...soudě podle lambdy, klapek a regulátoru tlaku paliva...
→ Tuner#2: To je stříkačka?Podle mě to stříkačka bude...soudě podle lambdy, klapek a regulátoru tlaku paliva...
-> Tuner#2: No nebudem to tady resit a zasirat, ale sam vis, ze jezdi dost aut na kyvce a zadny tahani kola pod sebe se tam nedeje z duvodu jineho podvozku a vseho az po gumy narozdil od serie...
Viz treba to oranzovo cerny eRko na Besinach atd...

-> Tuner#2: neurve. Jak stovka s kyvkou tak i 140 s vlečkou jsou podvázaný tak, že kola nejdou do pozitivního odklonu a drží to i bez žádnejch výztuh
-> Tuner#2: já vím,četl sem si ten popis,ale přijde mi to fakt hodně na vlečku.Navíc ty kola se zase tolik nepropruží..Ale nadruhou stranu určtě není blázen,aby jezdil takovou střelbu na kyvce :-)
-> Syny: Kdyby jsi síly na tahání kola pod auto řešil podvázáním, které má za účel řešit jen prověšení kola při skoku a nebo odlehčení v zatáčce, tak se Tě ta kurta urve z kasle i kdyby držela za rám...
-> vhml 15.06.10 21:16:25: Havlík odpověděl.
-> vhml 15.06.10 21:16:25: Havlík odpověděl.
tiež nad tym dumám, z jednej strany vzduch pre motor, z druhej na chladič oleja ... asi ...
-> vhml: podle fotek z jedný strany na oil chladič a z druhý do sání
A nebyla by fotka zadních ,,dveří? kterak je tam řešený to nasávaání vzduchu, pochopím z jedný strany, ale proč z obou?
-> Tuner#2: jak už jsem jednou řekl: mám svůj cíl, který je třeba překonat :-D
-> Tuner#2: kdyby to mel podvazany (kyfku), tak to pod sebe kola tahat ani nemuze... Ale je fakt, ze se mi to meneni odklonu vzadu na vlecku taky zdalo hodne...
-> petr s: JJ chceš zjistit z čeho?
-> dakar.cz: To se Tě opravdu zdá viz. můj popis 16:02:37 15.06.2010. Navíc kdyby to byla kyvka, tak při takovém propružení to mění odklony podstatně víc a ve vracákách tahá kola pod sebe.

-> dakar.cz: To se Tě opravdu zdá viz. můj popis 16:02:37 15.06.2010. Navíc kdyby to byla kyvka, tak při takovém propružení to mění odklony podstatně víc a ve vracákách tahá kola pod sebe.
-> afro100: :




hezkýýýýýýýý, nadherna mechanicka masturbacia
len škoda že tam chýba (aspon mne) rozdelovač 


zdá se mi to,nebo jim na tom videu chodí zadní kola,jakoby tam byla kyvka???Jinak je to fakt mazec,úplně u toho slintám :-) hlavně ten zvuk......
-> T:
som presne cakal kedy sa na ten carbon chytnes :)


vypadá to na stříkačku, ale z motorky 

-> Tuner#2: : tak jsi to sem dal bez souhlasu
al je to paráááda a těch carbonovejch dílů

al je to paráááda a těch carbonovejch dílů

vypada to jak regulator tlaku paliva
+ taky vidim ze to bude asi strikajda:)

nadhera !
-> Tuner#2: To je stříkačka?
mna by zaujimala fotka toho motora



-> jarda.u1: No co zatím mám info, tak ten co to vodí na videu alias Matthias Kahle není majitel, ale pouze jim odlaďoval podvozek protože má bohaté zkušenosti z WRC, S2000, ale i veteránů. Majitel je tenhle pán
a Škodvky mají v oblibě déle než my dva dohromady. Jejich parta jezdí třeba na srazy FCC už více než 10 let.

-> jarda.u1: Kahle ,co vím, závodí pouze se Škodou.Ať už to bylo WRC (Octavia i Fabia) nebo S2000.
-> Tuner#2: koukal jsem na ty videa a je to proste nadhera jak to auto funguje a jak ho ten clovek dokaze ovladat.Proste radost pro oci.Docela me udivuje,ze si nemci oblibili nase stare skodovky.

-> Tuner#2: Ono to pekne mate ta fotka... :) Myslel sem, ze ta barva je modra metla (a'la RS) a ze to ma naky chromy kolem okna + naky hliniky a ne "manglesy z menglesa"



-> Syny: Ten modrej vzadu jezdí na srazy min. od roku 1999 a mám ho v galerii jak z FCC 2009, tak teď z 2010. Je to snad nejvíc profláknuté auto na srazech
-> T: Můžu?

-> T: Můžu?