
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Garde - speciální origo laky
-> peter13789: Uvidíme, 3 roky je dlouhá doba tj. ale snad se nějaké za slušnou cenu objeví. 

-> vlkousek: za 3 roky bude garde stat ako slusny rodinny dom na vidieku
-> Kilián: hm tak to je ještě horší, uvidíme co se za 3 roky najde
nicméně děkuji za info 


-> alesek - 105 S: 11tis. jich bylo dohromady i s Rapidem 120. samotných garde jen kolem 8 tis. více v knize se žlutým gardem na obalu
-> alesek - 105 S: Dík, docela málo teda
ale snad se mi nějaké poštěstí.

-> vlkousek: Bylo jich jen kolem 11 tisíc. Taky jsem po něm kdysi toužil a dodnes litutju, že jsem si ho nepořídil. Ceny během pár let hodně narostly. Před 8 lety jsem měl možnost koupit perfektně zachovalý kus za 80 tis. a to se mi zdálo moc. Dneska bych za tuhle cenu neváhal.
Dlouho jsem přemýšlel jestli tohle téma mám oživovat ale mám jeden dotaz a nevím kam ho mám napsat. Garde je moje nejoblíbenější škodovka a chtěl bych jedno v budoucnu vlastnit proto bych se chtěl zeptat kolik jich bylo vyrobeno? Jestli bylo někde psáno tak se omlouvám ale nikde jsem to nenašel 

-> Dakos: Jedno mi stačí ;-) Néé, jen mne tenkrát zajímalo kde skončí 

to Enggik: Kup ho z5 do čech.

-> Dakos: Sluneční žlutá 6142 Dobrý, takže tohle auto skončilo v DE.
vím že to jsem nepatří ale podařilo se mi vyfotit fazola ve stejné metle jako je ta 136 co jsem sem dával :)
Je to focený mobilem v 6 ráno , ale je to stejná metla
Je to focený mobilem v 6 ráno , ale je to stejná metla

-> tomsal55: to je BAZ nebo Kvasiny? Muj Rapid BAZ ma trochu jinak lakovanou tu cernou strechu
Tady ji mel znamej. Buh vi, zda to neni ona
-> Tony Outland: To bude 135/136, davalo se to na ne.
-> tomsal55: s tímhle ne, ten je ted v Košicích a nechce se mi vyhazovat x-tisíc na benzín, ale s druhým pokud bude čas se chceme podívat do Tábora na 46.sraz sportovních vozidel škoda - nejedeš tam ?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jinak umístěny mlhovky ,blinkry v blatnících , nemá černou střechu, jiný nárazníky já mám ještě prepragy a jiná zcátka a poklice. Sou si dost podobny jedeš někam na sraz.
-> ondie: ok, protože u rapidů bylo pak více červených
-> tomsal55: najdi pár rozdílů
stejný rok výroby 84 akorád náš už je rapid
-> tomsal55: najdi pár rozdílů

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ..jiná červeň u G ani nebyla..
-> tomsal55: auto máš krásný,i ta černá střecha je super..
-> tomsal55: auto máš krásný,i ta černá střecha je super..

-> tomsal55: šípková červená ?
Tady je moje další červená ,ale s černou střechou vše origo.
ondie - já si pamtuji jiný díl, záběr zepředu na masku chladiče a označení
-> john simple: je to možný,na youtube je celej ten seriál ke zkouknutí,ale sem línej to hledat,kdyby aspoň někdo věděl ve kterým díle to GLko bylo nejvíc vidět,rád bych se na to podíval.
ondie 26.03.10 20:55:41 napsal:
→ alesek – 105 S: jo to pamatuju a myslim že to
byla 136GL
já mám dojem, že to byla 130tka
→ alesek – 105 S: jo to pamatuju a myslim že to
byla 136GL
já mám dojem, že to byla 130tka
-> Radar: jako že se (v některejch zemích) vyskytovaly na řadě 100/110..
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: To je pamatovák! Přesně tak. A přesně tak to i dopadlo - ale to jsem si musel najít..
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: To je pamatovák! Přesně tak. A přesně tak to i dopadlo - ale to jsem si musel najít..
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Přesně v takovémhle zeleně metalízovém eMku u nás kempili pod mostem bezdomovci. Každopádně mě zaujalo to, že to mělo vlečku ale ve předu 4p. Že by 120 LX?
a ještě jedna ze Říčan, ale lak asi neorigo, ale byl krásnej takovej plnej a uplně zářil.
tuhle metalickou 120 jsem odlovil tady u nás... sice byla dost zrychtovaná ale lak byl původní a na mnoha místěch opravený.
tady je ta 136GL v metalickem laku z vyroby
-> Jozka: proč "stovkový" ? Jak to myslíš?
Targa 27.03.10 19:06:25 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: dnes jsem jednal s majitelem gardesa
v modre metle… za auto dal 82000,–Kčs v roce 82 + 3000,– za metalízu
čekal 4 měsíce kuli laku a prý ten lak měl být jen na vývoz do anglie
zařídil mu to známej z kvasin… jinač si dokupoval kopretiny a v tuzexu
engelmany.. auto je to poměrně zachovalí… akorat klasický místa..
lemy,prahy a přední blatníky +vrchy podběhu,P sloupky a par detailu…tak to odpovida,kamarad co ma tu 136GL ma fakturu k vozu a priplatek u te 136GL byl v roce 1988 tez 3000Kcs
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: dnes jsem jednal s majitelem gardesa
v modre metle… za auto dal 82000,–Kčs v roce 82 + 3000,– za metalízu
čekal 4 měsíce kuli laku a prý ten lak měl být jen na vývoz do anglie
zařídil mu to známej z kvasin… jinač si dokupoval kopretiny a v tuzexu
engelmany.. auto je to poměrně zachovalí… akorat klasický místa..
lemy,prahy a přední blatníky +vrchy podběhu,P sloupky a par detailu…tak to odpovida,kamarad co ma tu 136GL ma fakturu k vozu a priplatek u te 136GL byl v roce 1988 tez 3000Kcs
Jozka 29.03.10 08:35:37 napsal:
→ Targa: Tak ty dva kusy z roku 1982 byly hokejový
speciály – článek je z jara 1982, před MS v hokeji, který bývalo
tuším v dubnu.na tohle si vzpominam,myslim ze tam psali- garde treneru je stribrne a jaka barva kovu bude z MS?
→ Targa: Tak ty dva kusy z roku 1982 byly hokejový
speciály – článek je z jara 1982, před MS v hokeji, který bývalo
tuším v dubnu.na tohle si vzpominam,myslim ze tam psali- garde treneru je stribrne a jaka barva kovu bude z MS?
A pro zajímavost profláknutá fotka z Ženevy 1982, byla tehdy snad ve všech časopisech. Zajímavá je kombinace černýho sloupku a rámu dveří v barvě auta a "stovkový" kola.
Nějaká legenda k tomu.. Luděk Bukač a Jiří Holeček..
-> Targa: Tak ty dva kusy z roku 1982 byly hokejový speciály - článek je z jara 1982, před MS v hokeji, který bývalo tuším v dubnu.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: dnes jsem jednal s majitelem gardesa v modre metle... za auto dal 82000,-Kčs v roce 82 + 3000,- za metalízu čekal 4 měsíce kuli laku a prý ten lak měl být jen na vývoz do anglie zařídil mu to známej z kvasin... jinač si dokupoval kopretiny a v tuzexu engelmany.. auto je to poměrně zachovalí... akorat klasický místa.. lemy,prahy a přední blatníky +vrchy podběhu,P sloupky a par detailu...
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jj,mám doma teď fávo 88ku ve stříbrnošedý metle
-> alesek - 105 S: aaa pan pan Zahajsky,budiž mu zeme lehka.Ano prvni favoriti byly taky v metalickych barvach jako 136GL ale nebyly to Kvasiny,ale vrchlabi.Osobne jsem videl zeleneho a modreho,nekde mam i foto
-> alesek - 105 S: jo to pamatuju a myslim že to byla 136GL
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: To mi připomnělo seriál Křeček v noční košili, kde ve stříbrném sedanu jezdil pan Zahajský, akorát už si nevzpomenu, jestli je to 130/135/136 GL, nebo 120 GLS. Seriál se natáčel v roce 1987 a to už asi motor Favorit existoval. Jinak co se týká metalýzy, konkrétně minimálně stříbrná se vyskytla i na několika kusech prvních Favoritů, i když v dobových vzornících určitě nebyla, asi teda zase Kvasiny...
jinak tento zachvev metalickych laku zacal a zaroven skoncil u gardecek,druha vlna byla u sedanu 136GL,osobne jsem videl stribrnou,zlatou,modrou a zelenou metalizu.vse bylo 136GL Vrchlabi z konce 80s
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: To zelenomodrý vypadá báječně

-> Targa: není o čem,co jsem to převezl tak jsem to neviděl
