Starter Felicia

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 21.02.2003 do 25.02.2003, založil/a
řadit dle data
11:45:28
25.02.2003
Luděk
Jenomže původní startér v sebelepším stavu mi u motorů 135,136 vydržel vždycky tak rok a paxem začal být silně nespokojený s jeho funkčností.

Kdežto toto vžžž brrrr je prostě maximální šepot květin,jaký pánbůh na zemi hned-tak neslyšel44
11:41:38
25.02.2003
Jirik
Mno ono to vypadá heski. Když vidíte škodifku jak při startování udělá š-š-š a naskočí.

Kdo tomu alespoň trochu rozumí, tak kouká jako puk.

Je určitě lepší a má menší odběr, ale pokud je původní originál startér v supr stavu a dobře točí, tak nemá podle mě smysl ho měnit. Aspoň tě to přinutí mít v zimě baterku, stejně tak i dobíjecí soustavu v pořádku.52
10:17:43
24.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Ale dáš - Tuner ho má a říkal, že není problém to předělat a kupovat nový za 3 nebo u Vás 2,5tKč je dle mě blbost - a to rejpnutí bylo fakt ze srandy4 52
09:41:22
24.02.2003
Luděk
2Tuner#2:rejpeš statečně,ale nevíš o čem to je,do startéru s reduktorem žádný kolečko (resp. pastorek) z klasickýho startéru 105/120 prostě nedáš,možná,že by to šlo do klasiky startéru Favorit/1. model Felicie.Jinak nový startér s reduktorem na t.ř. 105/120/130,5,6 stojí 2,4 tis.
19:29:01
22.02.2003
ondra
Špatně jste mě pochopily.Je fakt,že se v elekt.hovno vyznám.Záleží taky jak kdo dlouho drží startér než nastartuje.Já ho držím tak 2-3 s při startu na LPG a když nenastartuju tak musím přepnout na benzín,nacupovat a zkoušet start.No a než tam ten benál doteče tak zhruba 10krát držím startér,no a to už má menší točky a su v řiti,protože vymlátím baterku.Taky je fakt,že se smíchá plyn s benzinem a škůdka mě chce kopnout do zadku,protože neví naco má jet.Musí se ještě při té výměně pastorku sundat to víčko ve kterém ten pastor chodí a nechat sostruhem zvětšit průměr,protže 102cový pastor má větší zuby a tím pádem to nezapadne dovnitř startéru.
21:44:25
21.02.2003
JUC
Ale to neni tak jednoduchy prehodit kolecko, ne? Tam se to musi nejak strojarsky upravovat, ne?
17:52:50
21.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
A proč dávat za nový startér 3.000,- ??? když si můžeš koupit jetý z feliny za 1.000,- a vyměnit kolečko - ty mě Luďku překvapuješ 47 rejp, rejp 47 - jo a startuje to opravdu lépe i se slabší baterií - v tom máš pravdu 47
16:34:33
21.02.2003
Luděk
Co to je za nesmysl90 90 90,ten startér s reduktorem má naopak podstatně menší odběr,takže baterie může být slabší,respektive vydží mnohem víc startů.

Musíme teda odlišovat:starý startér z Felicie je běžný startér klasické konstrukce s větším výkonem,kde opravdu lze vyměnit volnoběžný pastorek a pak použít,ale věřím tomu,že Fafík myslel starter s reduktorem,tam by výměna volnoběžky byla asi horší,protože jako náhradní díl pokud je,tak bude asi mastná,prostě koupit origo startér s reduktorem na t.ř.105/120/130,5,6,mám ho a jakpak94
16:06:48
21.02.2003
ondra
Přehodit pastorky na startéru.102ca má tuším 12 zubů a Filcka 9 nebo naopak.Já sem přehodil pastorek.Ale nevýhoda je v mrazu,pokud nenastartuješ na 5-7krát tak startér strácí točky a nenastartuješ.Ten startér má strašný odběr.Prostě baterka musí být celou zimu OK.
15:49:52
21.02.2003
Luděk
Ale houby,kup si origo startér s reduktorem na t.ř.105/120/130,5,6 a máš to o dvou šroubech a bez starostí,jinak bys musel mít věnec na setrváku z Fáva.
15:05:31
21.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
a co máš za ten zesík??
15:05:09
21.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Musíš vyměnit kolečko pastorku za 120 a pak tam jde - alespoň Tuner ho tam má.
14:56:49
21.02.2003
Fafik
Nevíte jak je to s montáží startéru Felicia na starší škodovky s běžným motorem ?

Je hodně zpřevodovaný a roztočí motor za kažých podmínek. Co všechno musím udělat nebo vyměnit ? Díky
Extreme Tyres