
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Roomster a Fabia po faceliftu
22:16:32
07.03.2010
07.03.2010

venni
Nevim proč,ale přijde mi že x lidí zde má strašně,opravdu strašně velkej mindrák z toho že se MB nehlásí k jejich řadě 742 

21:43:54
07.03.2010
07.03.2010

Max
-> Labros: bohužel snaha všech je pokrýt každý segment trhu. Ale myslim že na to jednou většina značek dojede...a všechno koupěj čínani
S2000 je povedená, určetě daleko před všema WRC co škoda měla. Sám jsem ale zvědav,až se všechny značky 100% do IRC zapojí....jak dopadlo "zkušební" nasazení od fordu asi víme všichni...
dynamičnost fabie...máš pravdu, to auto je navržený na něco jinýho, pro jinou sortu zákazníků a jiný učely.
octa a B6 jsou jiný třídy...mě osobně se líbí A5 bez faceliftu. Ani přední ani zadní světla na faceliftu se mi nelíbí.
Super je povedenej, kombik je vubec krásnej.

S2000 je povedená, určetě daleko před všema WRC co škoda měla. Sám jsem ale zvědav,až se všechny značky 100% do IRC zapojí....jak dopadlo "zkušební" nasazení od fordu asi víme všichni...

dynamičnost fabie...máš pravdu, to auto je navržený na něco jinýho, pro jinou sortu zákazníků a jiný učely.
octa a B6 jsou jiný třídy...mě osobně se líbí A5 bez faceliftu. Ani přední ani zadní světla na faceliftu se mi nelíbí.
Super je povedenej, kombik je vubec krásnej.
21:19:41
07.03.2010
07.03.2010

Labros
Jasně že Fiesta, Corsa OPC i další auta vypadaj daleko dynamičtěji, než FabiaRS.
Prostě Fabia nebyla ani v nejmenším navržená tak, aby vypadala dynamicky. Z ní neudělaj dravce ani dvacetipalcovýma kolama. Ten design měl vypadat podivně přívětivě a usměvavě, dynamičnost byla na posledním místě. Snažit se o Fabii RS, to už mohli rovnou zkusit Roomstera RS.
Ale někdo říká, že Fabia S2000 je nejhezčí auto v kategorii. Tak nevim. Možná, že je to přece jenom dravec.
U škodovek bych se radši zaměřil na Octavii a Superb, hlavně novej Superb se podle mě povedl. Malý auta bych nechal japoncům.
Prostě Fabia nebyla ani v nejmenším navržená tak, aby vypadala dynamicky. Z ní neudělaj dravce ani dvacetipalcovýma kolama. Ten design měl vypadat podivně přívětivě a usměvavě, dynamičnost byla na posledním místě. Snažit se o Fabii RS, to už mohli rovnou zkusit Roomstera RS.
Ale někdo říká, že Fabia S2000 je nejhezčí auto v kategorii. Tak nevim. Možná, že je to přece jenom dravec.
U škodovek bych se radši zaměřil na Octavii a Superb, hlavně novej Superb se podle mě povedl. Malý auta bych nechal japoncům.
20:06:45
07.03.2010
07.03.2010

Max
celé vlákno jsem nečetl...původně jsem ani nechtěl nic psát....
tak tedy jen stručně :-)
O faceliftu si myslím své, nicméně je potřeba si uvědomit že nejen motorová paleta ale i design je ovlidněná taktovkou VW a stále se snižujícímy náklady.
Chtělo by to určitě razantnější designovou změnu...třeba příště ;o)
Fábie je třída A0, takže nikdo nemuže čekat že RS bude uplně jiný auto.
Byl jsem ve čtvrtek v ženevě, takže jsem si konkurence osobně prohlédl...
Spousta zanček je dál nebo na to jde jinak...ale tak to hold je.
Jediné co bych nerozporoval u Fabky RS je motor. Myslim že nikdo z vás s tim nejezdil, já ano. A musim konstatovat, že mě to velmi mile překvapilo. Objem sice 1,4 ale kompresor +turbo se postarají o dost hřebců na zadních aby jízdy byla dost dynamická :-)
Silné vysokoobjemové motory v dnešní době ???
v ženeva se nesla v duchu hybridů a velkých čísel nalepených na vozech. čísla označující CO2. Všechno jeden velkej podvod,ale doba je taková....
3,6 191kw je sice super ale při zkoušce kterou jsem jezdil jsem měl průměr 18litrů na 100km, doma bych to nechtěl
Škodovka používá platformový motory,který procházejí dlouhým vývojem....při němž najedou určitgě víc než jen 30tis km :-) jak n stolicích tak ve zkouškách...
při dnešních možnostech a materiálech bych se životnosti tolik nebál
tak tedy jen stručně :-)
O faceliftu si myslím své, nicméně je potřeba si uvědomit že nejen motorová paleta ale i design je ovlidněná taktovkou VW a stále se snižujícímy náklady.
Chtělo by to určitě razantnější designovou změnu...třeba příště ;o)
Fábie je třída A0, takže nikdo nemuže čekat že RS bude uplně jiný auto.
Byl jsem ve čtvrtek v ženevě, takže jsem si konkurence osobně prohlédl...
Spousta zanček je dál nebo na to jde jinak...ale tak to hold je.
Jediné co bych nerozporoval u Fabky RS je motor. Myslim že nikdo z vás s tim nejezdil, já ano. A musim konstatovat, že mě to velmi mile překvapilo. Objem sice 1,4 ale kompresor +turbo se postarají o dost hřebců na zadních aby jízdy byla dost dynamická :-)
Silné vysokoobjemové motory v dnešní době ???
v ženeva se nesla v duchu hybridů a velkých čísel nalepených na vozech. čísla označující CO2. Všechno jeden velkej podvod,ale doba je taková....
3,6 191kw je sice super ale při zkoušce kterou jsem jezdil jsem měl průměr 18litrů na 100km, doma bych to nechtěl

Škodovka používá platformový motory,který procházejí dlouhým vývojem....při němž najedou určitgě víc než jen 30tis km :-) jak n stolicích tak ve zkouškách...
při dnešních možnostech a materiálech bych se životnosti tolik nebál

10:22:56
06.03.2010
06.03.2010

VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak zkoušej to, ono tonoucí se stébla chytá a dnešní doba je taková, že musíš potencionálnímu kupujícímu nahodit udičku a snad se chytne... a v ČR se ještě rybiček najde hodně
nebo-li za málo peněz navodit atmosféru sportovna a vytřískat z tohoto "potencionálu" co nejvíce za co nejméně :-)

10:17:17
06.03.2010
06.03.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A tak bych mohl jet do nekonečna. Fobka II RS je omyl, kterej byl pouze reakcí na hlasy potencionálních zákazníků a protože ostatní to mají taky....
10:16:53
06.03.2010
06.03.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Corsa OPC
10:16:40
06.03.2010
06.03.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Fiesta
10:16:25
06.03.2010
06.03.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tonek.favo: Čekal jsem něco, z čeho bude čišet dynamika.
Pro Ceed
Pro Ceed
10:02:49
06.03.2010
06.03.2010

tonek.favo
-> VeTeV: jééé františek, fuuuj pryč



10:00:45
06.03.2010
06.03.2010

VeTeV
-> tonek.favo: do příčnáku dáš Františky a bude to smrdět až až 

10:00:09
06.03.2010
06.03.2010

tonek.favo
-> Jirik_Tuňák: to se dalo čekat, ten základ toho auta byl vzhledově špatnej a pár spojlerů nebo pěkný kola to nezahráněj. Jedničková FabiaRS taky není nějak odlišená od serie, prostě je v základu hezčí. Ale někdo to navrhnul, sou v tom peníze, tak to poslali do světa
Jo a souhlasím s těma autama že musej smrdět. Neumím si představit hybrid s příčňákem




09:56:23
06.03.2010
06.03.2010

VeTeV
-> Jirik_Tuňák: nový trend - návrat k užovce :-))
09:52:42
06.03.2010
06.03.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kurva....teď jsem viděl Autosalon a v něm novou Fabii RS.
Dělají si z nás prdel ? Dlouho to připravujou a pak vyplivnou auto, u kterýho se musím soustředit se zaťatou řití, abych odhalil v čem je auto jiné ? Ano ano, viděl jsem kola...hmmm, ale jinak je to furt stejně vysoký a ouzký, působilo to vratce. Možná nějakej spojler ala MK Koša by se našel.... Možná by se měli podívat ke konkurenci, jak vypadá sportovní model. Třeba Fiesta, Swift, Corsa, ohledně designu u Peugeotu, Citroenu.... Opět zlatá jedničková RS. Že se na to auto rovnou nevysrali, už teď to vypadá oproti konkurentům v Ženevě staře. Podle mě je model Fabie II RS slepá ulička....
Jo a všude těch elektromobilů a hybridů, správný auto má smrdět
.
Dělají si z nás prdel ? Dlouho to připravujou a pak vyplivnou auto, u kterýho se musím soustředit se zaťatou řití, abych odhalil v čem je auto jiné ? Ano ano, viděl jsem kola...hmmm, ale jinak je to furt stejně vysoký a ouzký, působilo to vratce. Možná nějakej spojler ala MK Koša by se našel.... Možná by se měli podívat ke konkurenci, jak vypadá sportovní model. Třeba Fiesta, Swift, Corsa, ohledně designu u Peugeotu, Citroenu.... Opět zlatá jedničková RS. Že se na to auto rovnou nevysrali, už teď to vypadá oproti konkurentům v Ženevě staře. Podle mě je model Fabie II RS slepá ulička....
Jo a všude těch elektromobilů a hybridů, správný auto má smrdět

09:10:22
06.03.2010
06.03.2010

VeTeV
a je to tady zas? ach jo
prostě kupujte si kdo co chcete a vyhazujte prachy za co chcete - já si na hodnocení nových motorů počkám až jich bude mrtě a budou mít kolem 100tis a více - to s eukáže jestli to byla dobrá volba a nebo to byla poukázka do průseru...
Ono HTP se také letama vybarvilo do jiných barev než se zdálo zpočátku :-))
co se týka vzhledu - individuální záležitost, ale pro mě auto kam se nasoukám a ze všech stran mě něco omezuje, je prostě na prd.. mám skoro 2 metry a potřebuju prostor - ano ve škodovce jsem jak vosa na bombónu, ale to je auto jež vzniklo v 80tých letech za jiných okolností... dnes si automobilka stejně nadiktuje a tak se podletoho dělá, ale zvyšování auta a přitom zůžování mě přijde jako totální kravina a pro mě to auto má poté velké -
to samé u Rumstra - auto veliké na venek, a když ponechám stranou design, tak vevnitř neštěstí... až budete mít děti a budete je potřebovat odvézt, naložit kočár, autosedačky, a vyjet někam na dovču tak pochopíte proč je lépe mít dostatek prostoru... a to Rumstr, byť se to v reklamě snaží dokázat, ani Fabie nenabízí...
vždy jsem chtěl velký kombík a pokud možno pohodlný - jde to dle mě dokupy (kombík, pohodlnost, a velikost), ale to již zmínil Syny - chtěl jsem sice původně brigeťáka, ale vzhledem k ročnímu náběhu se mě nevyplatí (ať již údržbou, mpožnými problémy i tou nižší spotřebou)... zpočátku sjem s tím blbnul, teď jezdím jak dědeček a jsem spokojenej - místa mrtě jak pro mě tak i posádku, a do kufru naložím neskutečné věci. nemá to zbytečnou elektroniku a další dle mě zbytečně potencionální průseráře a netrhá to sice silnici, ale mě to stačí a na předjetí to stačí boihatě...

prostě kupujte si kdo co chcete a vyhazujte prachy za co chcete - já si na hodnocení nových motorů počkám až jich bude mrtě a budou mít kolem 100tis a více - to s eukáže jestli to byla dobrá volba a nebo to byla poukázka do průseru...
Ono HTP se také letama vybarvilo do jiných barev než se zdálo zpočátku :-))
co se týka vzhledu - individuální záležitost, ale pro mě auto kam se nasoukám a ze všech stran mě něco omezuje, je prostě na prd.. mám skoro 2 metry a potřebuju prostor - ano ve škodovce jsem jak vosa na bombónu, ale to je auto jež vzniklo v 80tých letech za jiných okolností... dnes si automobilka stejně nadiktuje a tak se podletoho dělá, ale zvyšování auta a přitom zůžování mě přijde jako totální kravina a pro mě to auto má poté velké -
to samé u Rumstra - auto veliké na venek, a když ponechám stranou design, tak vevnitř neštěstí... až budete mít děti a budete je potřebovat odvézt, naložit kočár, autosedačky, a vyjet někam na dovču tak pochopíte proč je lépe mít dostatek prostoru... a to Rumstr, byť se to v reklamě snaží dokázat, ani Fabie nenabízí...
vždy jsem chtěl velký kombík a pokud možno pohodlný - jde to dle mě dokupy (kombík, pohodlnost, a velikost), ale to již zmínil Syny - chtěl jsem sice původně brigeťáka, ale vzhledem k ročnímu náběhu se mě nevyplatí (ať již údržbou, mpožnými problémy i tou nižší spotřebou)... zpočátku sjem s tím blbnul, teď jezdím jak dědeček a jsem spokojenej - místa mrtě jak pro mě tak i posádku, a do kufru naložím neskutečné věci. nemá to zbytečnou elektroniku a další dle mě zbytečně potencionální průseráře a netrhá to sice silnici, ale mě to stačí a na předjetí to stačí boihatě...
17:14:43
05.03.2010
05.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sita 05.03.10 17:02:28: Tak s tím už se dá z většiny souhlasit, ale to že se vysmíváš Rapidovi po Skype a kopeš do mě taky o něčem svědčí a je otázka co je horší... Tvůj názor na něco, nějakou radu a nebo novou přínosnou galerii od Tebe jsem tady hoooodně dlouho neviděl, ale kopnout to si umíš, na to seš mistr.
Pokud tohle bereš jako soudné jednání, tak by ses na sebou měl fakt zamyslet.

17:02:28
05.03.2010
05.03.2010

Sita
T2: kdyby se tvoje argumentace obesla bez namachrovanych urazek, cituju
"děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru…", nechal bych to bejt. Soudnej clovek vi, ze tohle vlakno je vicemenne zbytecny, kazdymu se libi neco jinyho a navic, Skoda a.s. nikomu nic nenuti. Soudnymu cloveku je jasny, ze toto vlakno bude hodne (ne zcela!) o osobnim vkusu a o nepodlozenych nazorech typu jedna pani povidala. A ze je to spis takovej relax, hadka, flame war... Takze vlitnout sem (ty, Rapid, Venni) a zacit takovy prispevky odsuzovat je podle me vrchol elitarsvi a nesoudnosti.
A proc jsem kopnul do tebe? Venniho jsem prehlid, Rapidovi jsem se vysmal po skype, tak jsi tu zbyl sam no
.... Koncim s offtopicem, snazim se byt soudnej.
"děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru…", nechal bych to bejt. Soudnej clovek vi, ze tohle vlakno je vicemenne zbytecny, kazdymu se libi neco jinyho a navic, Skoda a.s. nikomu nic nenuti. Soudnymu cloveku je jasny, ze toto vlakno bude hodne (ne zcela!) o osobnim vkusu a o nepodlozenych nazorech typu jedna pani povidala. A ze je to spis takovej relax, hadka, flame war... Takze vlitnout sem (ty, Rapid, Venni) a zacit takovy prispevky odsuzovat je podle me vrchol elitarsvi a nesoudnosti.
A proc jsem kopnul do tebe? Venniho jsem prehlid, Rapidovi jsem se vysmal po skype, tak jsi tu zbyl sam no

11:10:08
05.03.2010
05.03.2010

vhml
Dneska jsem nja strákách KAPS četl zajímavé pojednání o tom, že plochá křivka momentu (1,4TSI) je v použití naprostá píčovina. Že základem úspěchu je naopak plochá křivka výkonu... Zajímavé čtení
10:48:18
05.03.2010
05.03.2010

Montér
Syny 04.03.10 15:44:55 napsal: Taky by me celkem zajimala zivotnost toho motoru.
A to ze inzenyri z MB delaj to nejlepsi co muzou, to je taky sporny… Zaprve se musi vejti asi do toho co jim naditkuje samotna automobilka. Takze kdyz automobilka rekne, ze dneska leti nizkoobjemovy oturbenci, tak s tim inzenyri nic moc neudelaj a musi vyvijet nizkoobjemovy oturbence…
Ono tohle nebude z nějakýho plezíru představenstva škodovky nebo vw, ale jednoduše faktem, že pro podmínky za jakejch to auto bude většinu svého života provozovaný, což podle mě bude jízda na 1/4 plynu na dálnici či okresce, bude mít menší spotřebu a hlavně emise, než nějaká středněobjemová atmosféra, nebo např. to 2.0TFSI Z OII RS. A při tom plným plynu, co si někdo občas zkusí, to tu nižší spotřebu bude mít stopro taky..
Taky jak jinak si vysvětlit, že vyvíjejí motor, který je sice menší, lehčí bude nejspíš taky, ale má na sobě oproti atmo motoru navěšeno turbo, kompresor, chladič vzduch/voda, z toho plynoucí další voda/voda..což jsou všechno komponenty, který jeho cenu určitě nesnižujou..náročnější řídicí elektroniku nemluvě.. To je jen diktát emisních limitů a nároků na hospodárnost..
Jak už jsem jednou říkal, ve vysoko přeplňovanejch motorech je podle mě budoucnost..
A to ze inzenyri z MB delaj to nejlepsi co muzou, to je taky sporny… Zaprve se musi vejti asi do toho co jim naditkuje samotna automobilka. Takze kdyz automobilka rekne, ze dneska leti nizkoobjemovy oturbenci, tak s tim inzenyri nic moc neudelaj a musi vyvijet nizkoobjemovy oturbence…
Ono tohle nebude z nějakýho plezíru představenstva škodovky nebo vw, ale jednoduše faktem, že pro podmínky za jakejch to auto bude většinu svého života provozovaný, což podle mě bude jízda na 1/4 plynu na dálnici či okresce, bude mít menší spotřebu a hlavně emise, než nějaká středněobjemová atmosféra, nebo např. to 2.0TFSI Z OII RS. A při tom plným plynu, co si někdo občas zkusí, to tu nižší spotřebu bude mít stopro taky..
Taky jak jinak si vysvětlit, že vyvíjejí motor, který je sice menší, lehčí bude nejspíš taky, ale má na sobě oproti atmo motoru navěšeno turbo, kompresor, chladič vzduch/voda, z toho plynoucí další voda/voda..což jsou všechno komponenty, který jeho cenu určitě nesnižujou..náročnější řídicí elektroniku nemluvě.. To je jen diktát emisních limitů a nároků na hospodárnost..
Jak už jsem jednou říkal, ve vysoko přeplňovanejch motorech je podle mě budoucnost..
10:40:18
05.03.2010
05.03.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace


10:24:30
05.03.2010
05.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sita 05.03.10 09:51:54: A jak jsi přišel na to, že jsem bůh? Ještě můžeš začít vytahovat šlechtu a jdu do kolen - to už je fakt ubohost.
Reagoval jsem stejně jako venni, Rapid a další soudní lidé na ty kecálky co se jim nic nelíbí. Přesně ty samí lidé (povahově) tady před pár lety plivaly na starou Fabii RS že tam dali naftu (to se nelíbilo ani mě z níže popsaných důvodů) ale přesně ty samý lidé by remcali i kdyby tam byl ten 2,0T a psali by, že to chtělo 5tivál 2,5lku jako je ve Focusu RS a kdyby tam dali i ten, tak by zas psali, že tam měli dát motor hned za sedačky nejméně V6tku jako mělo Clio Williams... Pokud tohle nevidíte a vidíte za tím nějakého ve mě boha, tak by jste měli asi přestat hulit.
Reagoval jsem stejně jako venni, Rapid a další soudní lidé na ty kecálky co se jim nic nelíbí. Přesně ty samí lidé (povahově) tady před pár lety plivaly na starou Fabii RS že tam dali naftu (to se nelíbilo ani mě z níže popsaných důvodů) ale přesně ty samý lidé by remcali i kdyby tam byl ten 2,0T a psali by, že to chtělo 5tivál 2,5lku jako je ve Focusu RS a kdyby tam dali i ten, tak by zas psali, že tam měli dát motor hned za sedačky nejméně V6tku jako mělo Clio Williams... Pokud tohle nevidíte a vidíte za tím nějakého ve mě boha, tak by jste měli asi přestat hulit.
09:51:54
05.03.2010
05.03.2010

Sita
T2: klid, me slo jen o to ukazat ze jsi taky jen clovek, chvilema to totiz vypada ze jsi buh... A rozhodne to neprijde jen mne. Viz ted Syny treba...
07:40:59
05.03.2010
05.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sita: Můžu se zeptat jak souvisí jeden přepálený slalom s autem s kterým jsem před tím najel asi 250km, vzadu mělo sériový dlouhý pružiny a Véčka jak Tatra s tímto tématem a se znalostma o autech a motorech? Nějak mě uniká to spojení a nebo jsi zas potřeboval někdo kopnout a už neví co by si našel? Tohle mě fakt pobavilo a absolutně nechápu spojení s daným tématem.
Mimochodem žádné fotky neexistujou a je jen pouze jedno video a to je běžně přístupné.
Jen mě to utvrdilo v tom co jsem dělal půl roku. Poslední dobou jsem se prárkrát neudržel a něco napsal, ale aby tady na mě každý "inteligent" tahal "špínu" která navíc s diskuzí vůbec nesouvisí, tak to opravdu nemám za potřebí.
Mimochodem žádné fotky neexistujou a je jen pouze jedno video a to je běžně přístupné.
Jen mě to utvrdilo v tom co jsem dělal půl roku. Poslední dobou jsem se prárkrát neudržel a něco napsal, ale aby tady na mě každý "inteligent" tahal "špínu" která navíc s diskuzí vůbec nesouvisí, tak to opravdu nemám za potřebí.
03:09:05
05.03.2010
05.03.2010

Sita
jeeeezis, T2 zase mistruje na vysoky urovni... hodte sem nekdo fotky jak si v pulce slalomu odskocil zorat louku, at toho pana trochu oddemonizujem...
18:18:57
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Srovnáváš nesrovnatelný a děckem jsem Tě nenazval, bylo to v dalším odstavci a psal jsem, že to je vidět z celého vlákna ale pokud nutně chceš mezi ně zapadnout, tak prosím...

18:14:37
04.03.2010
04.03.2010

Syny
-> Tuner#2: Pokud sem dobre cetl, tak vetsina tam akorat napsala, ze se jim to nelibi pod coz se taky muzu podepsat, ac mam auto starsi a horsi... Mit ted ty penize co to auto stoji, tak si rozhodne nekoupim ani fabii a ani roomster, ale neco uplne jinyho... Jediny co sem si tady dovolil napsat je to, ze se mi zda, ze by fobie mohli dsotat v serii i silnejsi motory a ze sem osobne zstancem spise vyssich objemu nez nzkejch oturbenejch... A hned si me tady nazval deckem co kyda o necem o cem nema ni paru... To sem fakt nepochopil... Jeste sem podotkl, ze stitek "Fabie RS 1,4" je spis drobet usmevny, ac to ma 2x vyssi vykon nez moje 1,8. Ale chapu, ze to je delany pro co nejvyssi odbyt a pro to, aby melo moznost si to koupit co nejvice lidi... A novej motor se jim vymejslet nechce a ani nevyplati.
Osobne se mi libi 2,0 TSi 147 kW co maj OII RS. Ac to je jen o 20 koni silnejsi, tak to je dle me motor, kterj ma jeste rezervy. Kdezto ta 1,4 uz bude na pokraji moznosti zvedani vykonu a to se dle me musi casem projevit i na zivotnosti... Ale to nikomu necpu, pac to je pouze a jen muj nazor... Kazdopadne na FB jiz zminovana M5 je dle me atuo, kteremu se da riakt sportovni... Atmosfera a 400HP. A ted si vem, do tohohle dat prave jeste to turbo... Ale to uz sem v uplne jinejch sferach nez Fabie RS - ac cenove ta fabie (nova) vyjde jiste draz nez jeta M5. Nehlede teda na to, ze ta Fabie ma nahon na spatnej strane :)
Osobne se mi libi 2,0 TSi 147 kW co maj OII RS. Ac to je jen o 20 koni silnejsi, tak to je dle me motor, kterj ma jeste rezervy. Kdezto ta 1,4 uz bude na pokraji moznosti zvedani vykonu a to se dle me musi casem projevit i na zivotnosti... Ale to nikomu necpu, pac to je pouze a jen muj nazor... Kazdopadne na FB jiz zminovana M5 je dle me atuo, kteremu se da riakt sportovni... Atmosfera a 400HP. A ted si vem, do tohohle dat prave jeste to turbo... Ale to uz sem v uplne jinejch sferach nez Fabie RS - ac cenove ta fabie (nova) vyjde jiste draz nez jeta M5. Nehlede teda na to, ze ta Fabie ma nahon na spatnej strane :)
18:07:23
04.03.2010
04.03.2010

vhml
me kdyby dal nekdo na vyber mezi starou RS a novou. Tak skacu do stary naftovy, okamzitu s ni jedu k Cimbu a vsechny novy RSka budu predjizdet s polovicny spotrebou
17:54:31
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: To ale není názor ale kydy o něčem o čem nemám ani tušení... To je jako když tady někdo radí jaku značku autorádia a nebo repro, ale přitom to co radí slyšel jen jednou a to v rychlíku od kámoše co se tím vychloubal a nebo si někde na netu přečetl, že to je cool a je to dobrý. Takový rady a názory jsou úplně k ničemu. Ale když se Vám to tak líbí... nespokojenců bylo víc počínaje vennim a konče Rapidem. Asi jsme z jiné školy a když o problému nic nevím, tak nepíšu.
Co se týče spotřeby tak jeden zákazník to má v Superbu a říkal že jezdí bez problémů za 8 kombinaci když vyloženě neleží celou cestu Plzeň-Praha na plynovém pedálu na doraz což ale dle jeho slov není vůbec potřeba.
Co se týče spotřeby tak jeden zákazník to má v Superbu a říkal že jezdí bez problémů za 8 kombinaci když vyloženě neleží celou cestu Plzeň-Praha na plynovém pedálu na doraz což ale dle jeho slov není vůbec potřeba.
17:38:43
04.03.2010
04.03.2010

Syny
-> Tuner#2: No nevim, ale nazor na to co se mi libi a co ne dokazu mit i kdybych auto nemel vubec
Nejak nechapu porad to pravidlo, ze kdyz nekdo ma takovy a takovy auto, tak nesmi kritizovat nic, protoze sam ma horsi...
Jak je dlouho co vyjela Fobie II a Roomster? A uz se bude delat facelift... Kdyby se misto toho radeji zamerili na kvalitu. Docela by me zajimala ta spotreba toho Golfika, protoze 8,1 se mi moc nezda, leda ze by to moc netocil...

Jak je dlouho co vyjela Fobie II a Roomster? A uz se bude delat facelift... Kdyby se misto toho radeji zamerili na kvalitu. Docela by me zajimala ta spotreba toho Golfika, protoze 8,1 se mi moc nezda, leda ze by to moc netocil...
17:24:01
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: No tak jestli zrovna BMW nedělá často facelift tak jsem čínskej bůh srandy, měl bys asi víc sledovat cvrkot...
To platí i o druhé části, 1,4 TSI 125kW je např. i v tomhle Golfu z roku 2007: moje.auto.cz/ona1/golfik. html a na 132kW se v tom nebudou vrtat žádní tuzéři z ABC čip tuning, takže toho přírůstu 10HP bych se fakt nebál.
A co se týče Tvé citace, tak v čem je to jiné proti tomu co napsal venni: 17:12:24
23.02.2010. Mám na to úplně stejný názor, špínu tady na to začli házet lidi co doma mají buď orezlou 120cku a nebo v lepším případě rozpadlého Favorita. Čím jsou jejich nesmyslné reakce podložené? Jezdili alespoň někdy v nějakém jiném autě?
To platí i o druhé části, 1,4 TSI 125kW je např. i v tomhle Golfu z roku 2007: moje.auto.cz/ona1/golfik. html a na 132kW se v tom nebudou vrtat žádní tuzéři z ABC čip tuning, takže toho přírůstu 10HP bych se fakt nebál.
A co se týče Tvé citace, tak v čem je to jiné proti tomu co napsal venni: 17:12:24
23.02.2010. Mám na to úplně stejný názor, špínu tady na to začli házet lidi co doma mají buď orezlou 120cku a nebo v lepším případě rozpadlého Favorita. Čím jsou jejich nesmyslné reakce podložené? Jezdili alespoň někdy v nějakém jiném autě?
17:13:24
04.03.2010
04.03.2010

Syny
-> Tuner#2: A s tim BMW - prijde mi, ze si tam tak trochu postezoval na to, ze uz sou auta moc moderni... Ale to se tyka vsech automobilek, vyvoje a pozadavky jdou dopredu... Ale nikde sem tam nevidel nic o postoji firmy vuci starsim modelum a o tom, ze by mela automobilka potrebu vsecky modely faceliftovat nebo nejak stale zviditelnovat... Ale cetl sem jen clanek a ne rekace pod nim...
Klasicky 1,4 TSi ma ale 92kW = 125 HP... Fabka ma mit 180 HP, takze se v tom asi budou jeste vrtat a ladit to. Takze ve finale to nemusi byt zas tak uzasny jako vychozi motor... Ale to sam nemuzu vedet, stejne jako nikdo nemue vedet, ze bude dobrej... To se proste uvidi...
Kazdopadne kdyby automobilkam slo o co nejlepsi motory s co nejdesli zivotnosti (coz bohuzel nejde), tak by uz davno nebyli na motorech mechanicky cerpadla oleje, nybr elektricky, ktery by se spousteli jeste pred samotnym starterm motoru a motor promazali, protoze jak je znamo, tak nejvetsi opotrebeni vznika prave pri startu motoru... Ale to uz se dostavam zase jinam...
Dobra, vytahnu teda konkretni vetu, ktera me od tebe myslim si neprijde zrovna na miste "děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru…". Jestli te tohle neprijde jako povysovani se, tak me teda jo... A neni to poprve, co nekde naznacujes ze ses "starsi". Nevim teda proc to pises, kdyz to neni povysovani se nad ty "decka"...
Klasicky 1,4 TSi ma ale 92kW = 125 HP... Fabka ma mit 180 HP, takze se v tom asi budou jeste vrtat a ladit to. Takze ve finale to nemusi byt zas tak uzasny jako vychozi motor... Ale to sam nemuzu vedet, stejne jako nikdo nemue vedet, ze bude dobrej... To se proste uvidi...
Kazdopadne kdyby automobilkam slo o co nejlepsi motory s co nejdesli zivotnosti (coz bohuzel nejde), tak by uz davno nebyli na motorech mechanicky cerpadla oleje, nybr elektricky, ktery by se spousteli jeste pred samotnym starterm motoru a motor promazali, protoze jak je znamo, tak nejvetsi opotrebeni vznika prave pri startu motoru... Ale to uz se dostavam zase jinam...
Dobra, vytahnu teda konkretni vetu, ktera me od tebe myslim si neprijde zrovna na miste "děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru…". Jestli te tohle neprijde jako povysovani se, tak me teda jo... A neni to poprve, co nekde naznacujes ze ses "starsi". Nevim teda proc to pises, kdyz to neni povysovani se nad ty "decka"...
16:33:21
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: To asi jo, nikde nevidím že bych se nad někoho povyšoval a že bych psal, že můj věk mě opravňuje mít vždy pravdu. To jsi tady začal tahat Ty a opravdu nevím z čeho? Ale dělaj jak umíš.
Co se týče 1,4TSI tak ten už se nějaký pátek dává do koncernu včetně třeba velkého Superbu a získal před rokem i ocenění motor roku. V mých očích je to dobrý motor a výdrž motoru je vždy o uživateli, pravidelném servisu a kvalitním oleji. Samozřejmě jestli to má bolesti jako třeba HTP ukáže teprve čas, ale dost aut už s ním jezdí a zatím bez problému.
Ke zbytku raději už no coment, zbytečně jsem se nechal vtáhnout do diskuze a předhazuješ mě co jsem vůbec o sobě a motorech nepsal...
P.S. Čekal jsem nějakou reakci na to BMW - že by nebylo co dodat :-))
Co se týče 1,4TSI tak ten už se nějaký pátek dává do koncernu včetně třeba velkého Superbu a získal před rokem i ocenění motor roku. V mých očích je to dobrý motor a výdrž motoru je vždy o uživateli, pravidelném servisu a kvalitním oleji. Samozřejmě jestli to má bolesti jako třeba HTP ukáže teprve čas, ale dost aut už s ním jezdí a zatím bez problému.
Ke zbytku raději už no coment, zbytečně jsem se nechal vtáhnout do diskuze a předhazuješ mě co jsem vůbec o sobě a motorech nepsal...
P.S. Čekal jsem nějakou reakci na to BMW - že by nebylo co dodat :-))
16:17:52
04.03.2010
04.03.2010

Syny
Tuner#2 04.03.10 13:49:49 napsal:
Syny 04.03.10 13:34:10 napsal: Ja nevim, ale ac ma budouci fobie
RS mit tech 180koni, tak mi to stejne prijde usmevny „Fabie RS 1,4“… Ano
vykon to ma celkem peknej, ale asi si pod pojmem RS porad predstavuju jinou
pilu…Jinak z celého vlákna je krásně vidět kam to tady v tom fóru spěje –
děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru…
Tak to asi blbe vidim...
Ze se superb dela v kombiku samozrejme vim, ale kdybys to celt vsechno a poradne a ne jen to co se te hodi, tak bys asi pochopil jak sem to myslel... Byla to rakce na to, ze sem psal, ze se mi nelibi, ze vsechno hned predelavaj do varianty kombi, pritom mi saskyn2 odepsal, ze kombiky vsech aut delaj kvuli vetsimu odberu aut atd... Podivej se niz... Mel to byt priklad toho, jak bych oduvodnil treba to, ze se suberb v kombiku nedela...
A ze mas obdiv ke kazdemu dobremu motoru? A jak vis zezrovna ten 1,4T bude dobrej? HTP se taky zezacatku zdalo jako dobrej napad, nez to zacalo mit furu problemu. To bych hodnotil az to bude jezdit. Jak sem psal, zajimala by me zivotnost...
Proste si jen myslim, ze kdyz uz se Skodovka snazi byt tak univerzalni co se tyce typu karoserie (sedan/kombi atd...) a na ocich co se tyce faceliftu, tak by neuskodilo dat treba do ty Fabie jeden jedinej silnejsi motor nad tech 77kW... Samozrejme kdyz sem mel skodovku tak mi taky stacio jejich 37kW - jelo to... Ted mam 66kW, taky to jede, ale porad to neni to co bych si predstavoval... Nepotrebuju trhat rychlostni rekodry po Rokycanskej a podobne, ale mam rad, kdyz ma auto dobrou dynamiku. Tamhle sem jel s Tomasem "na vylet" a pri ceste zpet sem predjizdel Octavii, ovsem blizila se krizovata a predeme z vedlejsi odbocilo auto, tak sem se potreboval rychle vratit zpatky do sveho pruhu, ale ten kokos vedle schvalne pridal, abych se tam nevesel, tak presne kvuli tomuhle mam rad silny auta - splapnul bych na plyn a driv nez by on na nej stacil splanou taky, tak bych byl davno pred nim...
Syny 04.03.10 13:34:10 napsal: Ja nevim, ale ac ma budouci fobie
RS mit tech 180koni, tak mi to stejne prijde usmevny „Fabie RS 1,4“… Ano
vykon to ma celkem peknej, ale asi si pod pojmem RS porad predstavuju jinou
pilu…Jinak z celého vlákna je krásně vidět kam to tady v tom fóru spěje –
děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru…
Tak to asi blbe vidim...
Ze se superb dela v kombiku samozrejme vim, ale kdybys to celt vsechno a poradne a ne jen to co se te hodi, tak bys asi pochopil jak sem to myslel... Byla to rakce na to, ze sem psal, ze se mi nelibi, ze vsechno hned predelavaj do varianty kombi, pritom mi saskyn2 odepsal, ze kombiky vsech aut delaj kvuli vetsimu odberu aut atd... Podivej se niz... Mel to byt priklad toho, jak bych oduvodnil treba to, ze se suberb v kombiku nedela...
A ze mas obdiv ke kazdemu dobremu motoru? A jak vis zezrovna ten 1,4T bude dobrej? HTP se taky zezacatku zdalo jako dobrej napad, nez to zacalo mit furu problemu. To bych hodnotil az to bude jezdit. Jak sem psal, zajimala by me zivotnost...
Proste si jen myslim, ze kdyz uz se Skodovka snazi byt tak univerzalni co se tyce typu karoserie (sedan/kombi atd...) a na ocich co se tyce faceliftu, tak by neuskodilo dat treba do ty Fabie jeden jedinej silnejsi motor nad tech 77kW... Samozrejme kdyz sem mel skodovku tak mi taky stacio jejich 37kW - jelo to... Ted mam 66kW, taky to jede, ale porad to neni to co bych si predstavoval... Nepotrebuju trhat rychlostni rekodry po Rokycanskej a podobne, ale mam rad, kdyz ma auto dobrou dynamiku. Tamhle sem jel s Tomasem "na vylet" a pri ceste zpet sem predjizdel Octavii, ovsem blizila se krizovata a predeme z vedlejsi odbocilo auto, tak sem se potreboval rychle vratit zpatky do sveho pruhu, ale ten kokos vedle schvalne pridal, abych se tam nevesel, tak presne kvuli tomuhle mam rad silny auta - splapnul bych na plyn a driv nez by on na nej stacil splanou taky, tak bych byl davno pred nim...
15:59:16
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: První odstavec tvrdíš Ty, já jsem nic takového nenapsal...
Já nemám raději 1,4 turbo než 2,5l atmosféru, to jsem opět nenapsal, nepodsouvej mě laskavě to co si myslíš Ty já mám obdiv ke každém dobrému motoru v dané objemové třídě a do fabie je 1,4T určitě lepší jak 2,0T a nebo minulý 1,9TDi z důvodů co jsem popsal.
Inženýři dělají co můžou a samozřejmě co jim dovolí ekonomické oddělení to je jasné, příště budu brát v potaz všechny aspekty v debatě s Tebou. Nevím jak Tobě ale mě stačí i 43kW na běžné ježdění do práce a že nejpomalejší nejsem a co se týče Superbu, tak ten se jen v sedanu opravdu nedělá a v kombíku je samozřejmě v nabídce taky :-)
A to BMW? Je na tom úplně stejně jako Škodovka viz.: www.autohificlub.cz/forum /.../0
Opravdu asi není co dodat...
Já nemám raději 1,4 turbo než 2,5l atmosféru, to jsem opět nenapsal, nepodsouvej mě laskavě to co si myslíš Ty já mám obdiv ke každém dobrému motoru v dané objemové třídě a do fabie je 1,4T určitě lepší jak 2,0T a nebo minulý 1,9TDi z důvodů co jsem popsal.
Inženýři dělají co můžou a samozřejmě co jim dovolí ekonomické oddělení to je jasné, příště budu brát v potaz všechny aspekty v debatě s Tebou. Nevím jak Tobě ale mě stačí i 43kW na běžné ježdění do práce a že nejpomalejší nejsem a co se týče Superbu, tak ten se jen v sedanu opravdu nedělá a v kombíku je samozřejmě v nabídce taky :-)
A to BMW? Je na tom úplně stejně jako Škodovka viz.: www.autohificlub.cz/forum /.../0
Opravdu asi není co dodat...
15:44:55
04.03.2010
04.03.2010

Syny
-> Tuner#2: No me spis vadi, ze velky T2 ma potrebu se opet povysovat jak je starej => musi tedy prece vedet vsechno... Ostatni jsou jen blby decka, protoze maj nazor jinej nez ty... Fakt uzasny 
Nevidim na tom co sem naspal vubec nic spatnyho. Tobe se libi 1,4 turbo ja radsi 2,5litr atmosferu... O tom jestli ta 1,4 bude tak strasne lehoucka by se taky nechaplo polemizovat... Nevim jak ty, ja nikde vahu toho motoru zatim necetl a to, ze by motory oveseny turbem a vsim moznym byli nejak extra lehky, to sem i moc nezda... A se spotrebou to asi tak nebude tak slavny... Kazdej koukne na 1,4 a rekne si, ze to nebude zrat a ono skutecne asi moc papat nebude do ty doby, nez se roztoci turbo... Taky by me celkem zajimala zivotnost toho motoru.
A to ze inzenyri z MB delaj to nejlepsi co muzou, to je taky sporny... Zaprve se musi vejti asi do toho co jim naditkuje samotna automobilka. Takze kdyz automobilka rekne, ze dneska leti nizkoobjemovy oturbenci, tak s tim inzenyri nic moc neudelaj a musi vyvijet nizkoobjemovy oturbence... Nikde sem nenapsal, ze dostat 180 koni z 1,4 ky je spatny.. Je to mazec. Jediny co sem napsal, je to, ze mi tam chybi motory s vyssim obsahem a vykonem. Obyc fobie ma nejsilnejsi motor 77kW. No nevim, ale to se mi zda celkem malo - ted mam auto co ma 66kW a ze by to bylo neco exktra vykonyho to se teda rict neda... Kdyby meli v nabidce alespon jeden treba 90kW, tak uz mas mnohem lepsi spektrum z ceho vybirat. A pokud nekdo napise, ze podku chci vykonejsi motor, at si koupim Octavii nebo Superba, tak se dostavame k tomu, jako kdybyh ja nekomu rekl, ze pokud chce auto v kombiku, at si koupi Octavii a ne superba, kterej se dela jen v sedanu... Taze asi tak...
A to, ze sem zastancem spise "politiky" co vede BMW se vubec netajim, ale ty delaj auta nekde trochu jinde nez Skodovka to je pravda... Styl Skodovky se mi nikdy nelibil a asi ani nikde libit nebude... Aneb vyrobit co nejvic aut, vsechno v kombiku, vsechno stale faceliftovat, vsecko co nejrychleji prodat a vsecko co nejrycheli vkopat z ulic, aby se prodavali dalsi... Na auta starsi roku 2005 se divat jako na veterany a podobne... Tak nejak mi sere i postoj skodovky ke starsim autum co vyrabeli, ale to uz je zase jina pohadka...

Nevidim na tom co sem naspal vubec nic spatnyho. Tobe se libi 1,4 turbo ja radsi 2,5litr atmosferu... O tom jestli ta 1,4 bude tak strasne lehoucka by se taky nechaplo polemizovat... Nevim jak ty, ja nikde vahu toho motoru zatim necetl a to, ze by motory oveseny turbem a vsim moznym byli nejak extra lehky, to sem i moc nezda... A se spotrebou to asi tak nebude tak slavny... Kazdej koukne na 1,4 a rekne si, ze to nebude zrat a ono skutecne asi moc papat nebude do ty doby, nez se roztoci turbo... Taky by me celkem zajimala zivotnost toho motoru.
A to ze inzenyri z MB delaj to nejlepsi co muzou, to je taky sporny... Zaprve se musi vejti asi do toho co jim naditkuje samotna automobilka. Takze kdyz automobilka rekne, ze dneska leti nizkoobjemovy oturbenci, tak s tim inzenyri nic moc neudelaj a musi vyvijet nizkoobjemovy oturbence... Nikde sem nenapsal, ze dostat 180 koni z 1,4 ky je spatny.. Je to mazec. Jediny co sem napsal, je to, ze mi tam chybi motory s vyssim obsahem a vykonem. Obyc fobie ma nejsilnejsi motor 77kW. No nevim, ale to se mi zda celkem malo - ted mam auto co ma 66kW a ze by to bylo neco exktra vykonyho to se teda rict neda... Kdyby meli v nabidce alespon jeden treba 90kW, tak uz mas mnohem lepsi spektrum z ceho vybirat. A pokud nekdo napise, ze podku chci vykonejsi motor, at si koupim Octavii nebo Superba, tak se dostavame k tomu, jako kdybyh ja nekomu rekl, ze pokud chce auto v kombiku, at si koupi Octavii a ne superba, kterej se dela jen v sedanu... Taze asi tak...
A to, ze sem zastancem spise "politiky" co vede BMW se vubec netajim, ale ty delaj auta nekde trochu jinde nez Skodovka to je pravda... Styl Skodovky se mi nikdy nelibil a asi ani nikde libit nebude... Aneb vyrobit co nejvic aut, vsechno v kombiku, vsechno stale faceliftovat, vsecko co nejrychleji prodat a vsecko co nejrycheli vkopat z ulic, aby se prodavali dalsi... Na auta starsi roku 2005 se divat jako na veterany a podobne... Tak nejak mi sere i postoj skodovky ke starsim autum co vyrabeli, ale to uz je zase jina pohadka...
15:10:25
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Co je z toho vidět? Že jsem starým RSem jel? Ano to z toho je vidět a opravdu to ve 2000 zabralo, ale v 3500 už uvadalo a nad 4500 mrtvola. Mimochodem to psali i v kdejakém tehdejším testu Fabie I RS. Co se týče mého psaní, tak Ty jsi mě snad někde jinde viděl? Do fóra nepíšu a když jo, tak už to musí být hodně velký nesouhlas s tím co dotyčný vypustil do éteru. Naposled to byl Kubina/komunismus a Kubina/Nwkt a teď jsi to holt schytal Ty no...
14:20:05
04.03.2010
04.03.2010

Syny
-> Tuner#2: Hlavne ze ty o tom mas paru "dedo"...
Uz z tohohle je to videt: "...a ne nafta která jede v rozmezí pár otáček". BTW: Do fora preci nepises ne? Alespon to ctu v kazdem tvem druhem prispevku...
Nekomu sou sympatictejsi mizkoobjemovy turbo motory a nekomu atmosfericky s vetsim objemem no... To, ze je pokrok z 1,4ky vytahnout 180 HP nikdo nepopira, dle me to je mazec. Ovsem tvuj prispevek Honzo, je na urovni jeste horsi nez tech "decek" tady. Na to jak furt apelujes na zlepseni kvality fora, tak temahle prispevkama tu kvalitu opravdu "vylepsujes"
Ale ty asi jinak psat neumis...

Nekomu sou sympatictejsi mizkoobjemovy turbo motory a nekomu atmosfericky s vetsim objemem no... To, ze je pokrok z 1,4ky vytahnout 180 HP nikdo nepopira, dle me to je mazec. Ovsem tvuj prispevek Honzo, je na urovni jeste horsi nez tech "decek" tady. Na to jak furt apelujes na zlepseni kvality fora, tak temahle prispevkama tu kvalitu opravdu "vylepsujes"

13:49:49
04.03.2010
04.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Syny 04.03.10 13:34:10 napsal: Ja nevim, ale ac ma budouci fobie RS mit tech 180koni, tak mi to stejne prijde usmevny „Fabie RS 1,4“… Ano vykon to ma celkem peknej, ale asi si pod pojmem RS porad predstavuju jinou pilu…
Oproti Fabii RS první generace s 1,9TDI s 130HP je to znatelný posun ve výkonu auta, v jeho dávkování (přece jen benzín je benzín a ne nafta která jede v rozmezí pár otáček) a hlavně i jízdních vlastnostech kdy předek auta nepoveze takovou hmotnost. Myslím, že inženýři z MB jsou chytřejší než všichni virťáci dohromady a z toho co mohli udělali to nejlepší...
Jinak z celého vlákna je krásně vidět kam to tady v tom fóru spěje - děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru...
Oproti Fabii RS první generace s 1,9TDI s 130HP je to znatelný posun ve výkonu auta, v jeho dávkování (přece jen benzín je benzín a ne nafta která jede v rozmezí pár otáček) a hlavně i jízdních vlastnostech kdy předek auta nepoveze takovou hmotnost. Myslím, že inženýři z MB jsou chytřejší než všichni virťáci dohromady a z toho co mohli udělali to nejlepší...
Jinak z celého vlákna je krásně vidět kam to tady v tom fóru spěje - děcka kydají o něčem o čem nemají ani páru...
13:34:10
04.03.2010
04.03.2010

Syny
-> U-Geen: To je ale jedinej asi :) Jinak to konci vsechno 1,8 TSi a nebo 2,0 TDi (krom RSa). Ale Superb neni Fobie
Tusim, ze u Prasata se dela v nakej vetsi kubaturazi, ale tyhlety nejprodavanejsi potvory a'la Fobie a podobne by si taky zaslouzili alespon jeden silnejsi motor a ne mit nejsilnejsi variantu 77kW... Ja nevim, ale ac ma budouci fobie RS mit tech 180koni, tak mi to stejne prijde usmevny "Fabie RS 1,4"... Ano vykon to ma celkem peknej, ale asi si pod pojmem RS porad predstavuju jinou pilu...
BTW: V superbu byl i tusim 2,5 TDi V6 ze? Nevim jestli se tam jeste dava, ale ve skole sem ten motor kuchal a je to celkem peknej motor :) Udajne tedy ze Superba.
Jinak - ten 3,6 litr V6 se tam uz dava? "Ke špičkovému vozu neodmyslitelně patří silný motor. Vrcholem nabídky pohonných jednotek pro model Superb bude šestiválec 3,6 FSI o výkonu 191 kW. V současnosti si můžete vybrat ze dvou čtyřválců – novinky 1,4 TSI/92 kW a výkonnějšího 1,8 TSI/118 kW."
-> saskyn2: Ale tak to zas ne, ale mit vsecky auta v kombiku - proc? Pokud chce nekdo kombajna, tak at si koupi treba octavii a ne superba (kterej by se teda v kombiku nedelal). Potom udelaj RS verzi a udelaj to v kombiku jen proto, aby nahodou neprisli o zisky, kdyz nekdo bude chti mit RS a kombika... Tak bud chci kombika pro rodinu a nebo chci RS na sviznou jizdu ne? Nejak mi tahle kombinace nejde dohromady... Ostatne nejak nechapu ty lidi, kteri si koupi treba tu Fabku HTP... To bych radsi tech 300 000 Kc (bo kolik to stoji) dal do jinyho taky novyho auta... A facelifty chapu, jen ne po tak kratkej... Dyt ta Fobie II a Cikanstr se zas tak dlouho nevyrabej, aby uz byl nutnej facelift... Ovsem Skodovce asi klesaj zisky, tak se snazi no... Stejne nechapu kam vsecky ty auta jdou... Vem si kolik se jich vyrobi za jeden den po celym svete - dyt se to nemuze prodat...

BTW: V superbu byl i tusim 2,5 TDi V6 ze? Nevim jestli se tam jeste dava, ale ve skole sem ten motor kuchal a je to celkem peknej motor :) Udajne tedy ze Superba.
Jinak - ten 3,6 litr V6 se tam uz dava? "Ke špičkovému vozu neodmyslitelně patří silný motor. Vrcholem nabídky pohonných jednotek pro model Superb bude šestiválec 3,6 FSI o výkonu 191 kW. V současnosti si můžete vybrat ze dvou čtyřválců – novinky 1,4 TSI/92 kW a výkonnějšího 1,8 TSI/118 kW."
-> saskyn2: Ale tak to zas ne, ale mit vsecky auta v kombiku - proc? Pokud chce nekdo kombajna, tak at si koupi treba octavii a ne superba (kterej by se teda v kombiku nedelal). Potom udelaj RS verzi a udelaj to v kombiku jen proto, aby nahodou neprisli o zisky, kdyz nekdo bude chti mit RS a kombika... Tak bud chci kombika pro rodinu a nebo chci RS na sviznou jizdu ne? Nejak mi tahle kombinace nejde dohromady... Ostatne nejak nechapu ty lidi, kteri si koupi treba tu Fabku HTP... To bych radsi tech 300 000 Kc (bo kolik to stoji) dal do jinyho taky novyho auta... A facelifty chapu, jen ne po tak kratkej... Dyt ta Fobie II a Cikanstr se zas tak dlouho nevyrabej, aby uz byl nutnej facelift... Ovsem Skodovce asi klesaj zisky, tak se snazi no... Stejne nechapu kam vsecky ty auta jdou... Vem si kolik se jich vyrobi za jeden den po celym svete - dyt se to nemuze prodat...
11:40:49
04.03.2010
04.03.2010

U-Geen
-> Syny: a co treba Superb 3.6 FSI V6 4x4 191 kW
11:18:02
04.03.2010
04.03.2010

maca
-> Formanline: Musím se přiznat ,že se mě 1 také nezamlouvala......no a v roce 2003 jsem si ji koupil novou

11:15:54
04.03.2010
04.03.2010

Formanline - zrušená registrace
-> maca: Ano, první Fábka byla hezčí, ale já ji zprvu nesnášel jako dvojkovou teď - když vyšla dvojková, tak se mi teprv začla líbit... Třeba to bude ještě horší...
11:13:25
04.03.2010
04.03.2010

maca
Co jsem kukal tak mají do toho dávat 1.2 TSI 63kw...................al
e jinak auto nic moc,FI byla lepší
A ted do mě

A ted do mě

11:11:37
04.03.2010
04.03.2010

Formanline - zrušená registrace
Já osobně si myslím, že ji i decentní facelift pomohl, a ta RS je úplně k sežrání...
11:09:40
04.03.2010
04.03.2010

saskyn2
-> Syny: Co nechápeš na logice prodat co nejvíc aut? V dnešní době právě fábie drží škodovku nad vodou a právě HTP jsou nejprodávanější motory, takže ta strategie asi neni špatná, i když ty motory jo
a každej facelift znamená že se o tom autě mluví, vyjdou články v novinách tudíž reklama, kombika za každou cenu dělaji kvůli tomu aby nepřišli o zákazníky který chtěji kombiky, už slyšim ty kecy: ta fábie je pěkná, ale škoda že nedělaji kombika, takhle to má malej kufr...
Kdyby o výrobě nových aut rozhodovali lidi jako jseš ty nebo já tak se dělaji jenom supersporty v v plný náloži
Prostě za každou cenu prodat, nemá cenu vyrábět něco co nikdo nechce

Kdyby o výrobě nových aut rozhodovali lidi jako jseš ty nebo já tak se dělaji jenom supersporty v v plný náloži

Prostě za každou cenu prodat, nemá cenu vyrábět něco co nikdo nechce
22:43:37
03.03.2010
03.03.2010

Syny
No musel sem hodne koukat, abych nasel co je na tech prvnich obrazkach jinyho oproti tomu jak vypadaj ted, ale zda se mi to stejne hnunsy jako predtim... Nejak nechapu tu logiku skodovky a asi i celeho VW mit vsechno v kombiku a u vseho delat facelift. O nizkoobjemovych motorech radsi nic psat nebudu, posledni dobou se to nejak moc rozmohlo a treba nakej poradnej 2,5litr nikde nevidno :(
22:40:35
03.03.2010
03.03.2010

Labros
-> Milan 136: no a už s tím TSi někdo najel aspoň 30 tisíc, aby se ukázalo, jestli s tím nebudou problémy jako s HTP? ;) Docela by mě zajímalo, jak to jede, i když na spotřebu to podle mě vyloženě nebude, na ty turba když se šlápne tak to dělá vír v nádrži, málo to žere akorát v laboratorních podmínkách.
22:37:43
03.03.2010
03.03.2010

Kaprof-Pisařík
-> Labros: souhlas

22:36:35
03.03.2010
03.03.2010

Labros
David29 24.02.10 11:53:44 napsal:
humus
Poslední povedený auto (vzhledově) je Octavie ll a Superb (první gen.)
Co?? první Superb? myslíš ten lehce poladěnej Passat z Kvasin? kterej v originále je sám o sobě hnusnej? Tak to mně se líbí ten druhej v sedanu, aspoň zadek je takovej jemnej, vytříbenější než humpoláckej první.
humus
Poslední povedený auto (vzhledově) je Octavie ll a Superb (první gen.)
Co?? první Superb? myslíš ten lehce poladěnej Passat z Kvasin? kterej v originále je sám o sobě hnusnej? Tak to mně se líbí ten druhej v sedanu, aspoň zadek je takovej jemnej, vytříbenější než humpoláckej první.
14:50:52
26.02.2010
26.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Rapid: Já to nebral na sebe, mám to na salámu jako ty.
Ale můj psací tréning platí.
Že jsem tak smělý a ptám se. Už si to nepamatuju, školu už jsi dokončil a nebo dokončuješ ? Pohybuješ se ještě v Plzni ?

