
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hledam nekoho kdo me vyzkousi brzdy
14:55:29
24.02.2010
24.02.2010

Saky
-> Jarda/felda: to chces dalsi nazor
pouzitelne s velikymi problemy .. vyska desek je jiz kriticka, kazda sada desek by se musela lehce upravit.. usekat ty plechy..

13:57:51
24.02.2010
24.02.2010

Jarda/felda
12:58:11
23.02.2010
23.02.2010

Saky
-> havlik: no jsou to ty plisky ktery jsou v brzdici po stranach desek a mackaji desky aby nevibrovaly, samozrejme ze pro ten muj brzdic jsou uplne jine nez jakekoliv bezne pouzitelne.. ten brzdic by sice sel asi i upravit pro pouziti jinejch, jenze ono i ten seriove vyrabenej stoji stovku kdyz si vezmes ze potrebujes 4ks na brzdic tak je to dost.. kdyz vezmu ze vyrobni cena bude pri 200kusech tak 10kc/ks jenze delat jich tolik je nesmysl.. a hlavne kdyz uz me to fungovalo s tamtema tak nevidim duvod modifikovat za neco jineho.. ono na prototyp proc ne ale pokud by se jich delalo vic tak je to drahy.. ja mam takovou nejakou urcitou predstavu o cene pokud se dostanu nad ni nema smysl to delat a projekt usne tak jako ostatni.. jedna vec je delat velkej brzdic kde je strasna cena konkurence takze kdyz si das cenu 50pct konkurencni ceny dostanes se tam vzdy uplne v pohode.. ale konkurovat treba wilwoodu kterej stoji par tisic je uz dost problematicke.. tomu se da konkurovat jen dostupnejsi vybavou za rozumnejsi ceny.. ono malokdo chce wilwooda pro jeho americke zavity.. pokud by to delaly v metrice a s rozumnejma deskama bylo by to lepsi.. neco takoveho jsem docilil ja.. ono jedna vec je koupit levny brzdic ale pokud k nemu musis predelat svechny koncovky koupit drahe desky a zjistis ze ses zase o poznani drazsi tak uz se ta vyhoda toho levneho brzdice ztraci.. me jen material na takhle male brzdice vyjde na cca 1000kc, kdyz pripocitam elox odvzdusnovaky pruzinky gumicky uz jsem aspon na 2500.. a kdyz to porovnam s cenou wilwood nekde kolem 5ti tak zbejva na praci 2500.. a sem na stejne.. pokud vezmu vetsi brzdic kterej uz stoji 12000 tak je to pro me stejny akorad za material dam treba o 500vic.. tomu uz se pak konkurovat da..
viz ty plisky, treba INVEL je udela jenze stoji cca 300 v kusovce 10kusu stoji 1500.. to je proste strasne moc.. ono se s tim nakonec nejak poperu kdyz se dostanu na cenu wilwoodu tak myslim ze je to konkurenceschopne a pak jich muzu nechat udelat klidne tech 200 a mam je nadosmrti za cenu co budou stat prototypy do jednoho..
viz ty plisky, treba INVEL je udela jenze stoji cca 300 v kusovce 10kusu stoji 1500.. to je proste strasne moc.. ono se s tim nakonec nejak poperu kdyz se dostanu na cenu wilwoodu tak myslim ze je to konkurenceschopne a pak jich muzu nechat udelat klidne tech 200 a mam je nadosmrti za cenu co budou stat prototypy do jednoho..
11:57:20
23.02.2010
23.02.2010

havlik
-> Saky: a to jsou nějaký specialní plíšky? respektive tvary a tak?
11:50:38
23.02.2010
23.02.2010

Saky
koukam ze testeru je dost.. no pak asi nic nebrani doladit ten brzdic a dat to nekomu vyzkouset.. takze dekuji za nabidky.. jeste musim vychytat par konstrukterskych musek, nakoupit nejake specialni frezy a skompletovat to a pak se ozvu..
jedine co me dnes chybi je vyrobce pruzinovejch plisku na vymezeni brzdice.. da se to sice koupit jako ND z jinejch brzdicu a prizpusobit tomu brzdic a nebo vyrobit nove nicmene neznam nikoho kdo me vyrobi maloseriove par plisku za rozunou cenu
jedine co me dnes chybi je vyrobce pruzinovejch plisku na vymezeni brzdice.. da se to sice koupit jako ND z jinejch brzdicu a prizpusobit tomu brzdic a nebo vyrobit nove nicmene neznam nikoho kdo me vyrobi maloseriove par plisku za rozunou cenu
11:05:41
23.02.2010
23.02.2010

Saky
-> Jarda/felda: no tak z toho co jsi vybral.. ty mercedesacky jsou na zadni brzdice jejich velikost je neco kolem 65mm coz je na 4pistek strasne malo tzn nepouzitelne... ty audinacky jsou sice predni ale velikostne taky nekde kolem 65mm a jeste je to z typu ktery se da dnes nazvat veteranem.. opet nepouzitelne..
dal tam mame A6ku zadni desku coz je rozmerove 87mm tzn trosku vetsi nez 4pist na alternativu pro seriovou velikost pistku a kopii 4pistku pro skodovky by to pouzit slo, dostupnost dobra nevyhoda je ze to ma to pero.. resp nevim jestli je to nevyhoda nebo vyhoda, realita je takova ze takoveto uchyceni desek se nikde na vicepistkovych trmenech nepouziva to je uchyceni typicke pro plovouci trmen.. netvrdim ze by to neslo, urcite slo ale na ukor nutnosti vyroby spojovaciho mustku pro ten 4pist zase by se usetrilo na zavlacce-)
no a pak tady mame posledni z Opla coz jsou desticky tvarem rozumne, pouzitelne pro tuhle variantu maleho 4pistku s vetsimy pistky otazkou vsak je jestli desky z 20let stare corsy jsou vhodnym adeptem jako ND pro brzdic.. ?
proste desek je milion mam jich tady celej katalog ale ten vyber je proste kompromisem, jsou nadherne desky ktere jdou pouzit ale jsou z tak aytpickeho sice noveho auta ze uz ted je nemaj jako ND jak tomu bude za par let tezko rict.. samozreme jsou veci jako jednickovej golf mozna i ta corsa kde koupis dily jeste po 30letech co se to auto nedela naprosto v pohdoe a vse maji skladem.. pak jsou desky ktere by se treba hodili ale zase jedna deska je OK a druha ma to pero pro nasazeni do pistku u plovouciho trmenu.. coz je taky komplikace atd..
dal tam mame A6ku zadni desku coz je rozmerove 87mm tzn trosku vetsi nez 4pist na alternativu pro seriovou velikost pistku a kopii 4pistku pro skodovky by to pouzit slo, dostupnost dobra nevyhoda je ze to ma to pero.. resp nevim jestli je to nevyhoda nebo vyhoda, realita je takova ze takoveto uchyceni desek se nikde na vicepistkovych trmenech nepouziva to je uchyceni typicke pro plovouci trmen.. netvrdim ze by to neslo, urcite slo ale na ukor nutnosti vyroby spojovaciho mustku pro ten 4pist zase by se usetrilo na zavlacce-)
no a pak tady mame posledni z Opla coz jsou desticky tvarem rozumne, pouzitelne pro tuhle variantu maleho 4pistku s vetsimy pistky otazkou vsak je jestli desky z 20let stare corsy jsou vhodnym adeptem jako ND pro brzdic.. ?
proste desek je milion mam jich tady celej katalog ale ten vyber je proste kompromisem, jsou nadherne desky ktere jdou pouzit ale jsou z tak aytpickeho sice noveho auta ze uz ted je nemaj jako ND jak tomu bude za par let tezko rict.. samozreme jsou veci jako jednickovej golf mozna i ta corsa kde koupis dily jeste po 30letech co se to auto nedela naprosto v pohdoe a vse maji skladem.. pak jsou desky ktere by se treba hodili ale zase jedna deska je OK a druha ma to pero pro nasazeni do pistku u plovouciho trmenu.. coz je taky komplikace atd..
09:53:42
23.02.2010
23.02.2010

Jarda/felda
09:49:52
23.02.2010
23.02.2010

Jarda/felda
-> Saky: na A6 se nedělaji sportovní desky ? aukro.cz/item929808731_au
di_a6_avant_quattro_brzdov
y_kotouc_a_desticky.html
mercedes aukro.cz/item932007012_me rcedes_brzdove_desticky.ht ml
aukro.cz/item929820132_br zdove_desticky_na_audi_a_v w_modely_v_aukci.html
mercedes aukro.cz/item932007012_me rcedes_brzdove_desticky.ht ml
aukro.cz/item929820132_br zdove_desticky_na_audi_a_v w_modely_v_aukci.html
09:10:28
23.02.2010
23.02.2010

Gemini
vyskusam ich na Maxiku , vrchy + okruh s turbomotorom
07:54:23
23.02.2010
23.02.2010

exwrcteam
a co 406 coupe?nebo delta atp. to by nemuselo mit spatny desky teoreticky jinak kdyz by si chtel tak taky bych se ujal testovani ale driv jak v lete nevytahnu vuz(nemam na to cas )
07:52:12
23.02.2010
23.02.2010

Mantrabeach
-> TUNER: máš pravdu,je to detail
.ve škodovce úplně nepodstatnej


07:31:10
23.02.2010
23.02.2010

Saky
-> TUNER: ono je to dost problem s tema deskama najit takove aby byly vhodne a byly z noveho auta.. vetsina aut ma dnes plovouci trmeny z toho jsou desky nepouzitelne, pripadne patvary rovnez nepouzitelne, kdyz jsou pouzitelne tak zase nedelaj zadnou zavodni verzi s lepsim oblozenim...ta toyota je taky veteran.. i kdyz legenda.. a je na ni vsechno
pak je jeste reseni udelat to proste na desky ze zavodnich 4pistu treba od APcka.. otazkou je ejstli treba za deset let budou podporovat svoje desky a nebo to bude nesehnatelny jako na veterana..tot otazka.. na ty maly brzdy desky jsou, ty vetsi jsem zatim jine moc nehledal a nemam v tom jasno. ..
pak je jeste reseni udelat to proste na desky ze zavodnich 4pistu treba od APcka.. otazkou je ejstli treba za deset let budou podporovat svoje desky a nebo to bude nesehnatelny jako na veterana..tot otazka.. na ty maly brzdy desky jsou, ty vetsi jsem zatim jine moc nehledal a nemam v tom jasno. ..
07:09:07
23.02.2010
23.02.2010

105
klidne ale ses daleko a motor mam taky serii
06:17:26
23.02.2010
23.02.2010

TUNER
-> Mantrabeach: O tom tady nebyla žádná řeč. Prostě se bavilo o seriovém motoru bez úprav,kterej já mam.....že už je z jinýho auta,to je detail. 

23:45:35
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> TUNER: jo do vochcávek možná.a ty máš vochcávku?

23:31:40
22.02.2010
22.02.2010

TUNER
-> Mantrabeach: jo jooo,do škodovek vochcáveeeeek )))
-> Saky: Ok,to jsme na tom stejně...já taky ještě nemam auto hotový,tak to třeba tak nějak poskládáme nastejno )))
O použití seriovejch desek ze 130 jsem ani neuvažoval,to je nesmysl. Prostě nějaký soudobý auto,ne z veterána
-> Saky: Ok,to jsme na tom stejně...já taky ještě nemam auto hotový,tak to třeba tak nějak poskládáme nastejno )))
O použití seriovejch desek ze 130 jsem ani neuvažoval,to je nesmysl. Prostě nějaký soudobý auto,ne z veterána

23:26:00
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> TUNER: dame o tom nekdy rec.. jak jsem psal jeste to neni.. pocitam tak dva tri mesice prace na tom jeste je..
co se tyka desek moje politika byla vzdy takova aby sly pouzit bezne levne desky v zakladu.. tamty brzdice jezdili desky z toyoty.. seriova deska stoji 1000kc a kdyz nekdo chce tak si koupi asi sest ruznejch zavodnich smesi.. oproti zavodnim brzdicum ktere jsou na jejich drahe desky a pouze vetsinou zavodni smesy..
dalsi vec uchyceni brzdice je reseno jinak, rozumneji co se tyka ceny adapteru..
gumy jsou opet seriove z bezneho auta.. nevidim duvod cpat tam palcove rozmery a pak resit problemy kdyz jezdi miliony evropskych aut v milimetrech a kdyz me odejde guma v brzdici tak zajdu treba do opla a mam ji za par korun..
hlava me nebere proc deska na skodovkovej 4pist stoji dvakrat tolik co jina deska se stejnou smesi.. proto nevidim jedinej duvod tam takove desky cpat atd..
co se tyka kotoucu je to nejak modularni kazdej brzdic ma nejakej rozsah.. zatim euvazuju ze bych jich delal vic.. pokud to bude fungovat a osvedci se to neni problem udelat dalsi vetsi radu.. ale zatim s 300mm nepocitam to uz neni bezna sorta
co se tyka desek moje politika byla vzdy takova aby sly pouzit bezne levne desky v zakladu.. tamty brzdice jezdili desky z toyoty.. seriova deska stoji 1000kc a kdyz nekdo chce tak si koupi asi sest ruznejch zavodnich smesi.. oproti zavodnim brzdicum ktere jsou na jejich drahe desky a pouze vetsinou zavodni smesy..
dalsi vec uchyceni brzdice je reseno jinak, rozumneji co se tyka ceny adapteru..
gumy jsou opet seriove z bezneho auta.. nevidim duvod cpat tam palcove rozmery a pak resit problemy kdyz jezdi miliony evropskych aut v milimetrech a kdyz me odejde guma v brzdici tak zajdu treba do opla a mam ji za par korun..
hlava me nebere proc deska na skodovkovej 4pist stoji dvakrat tolik co jina deska se stejnou smesi.. proto nevidim jedinej duvod tam takove desky cpat atd..
co se tyka kotoucu je to nejak modularni kazdej brzdic ma nejakej rozsah.. zatim euvazuju ze bych jich delal vic.. pokud to bude fungovat a osvedci se to neni problem udelat dalsi vetsi radu.. ale zatim s 300mm nepocitam to uz neni bezna sorta
23:19:46
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> TUNER: prej mám seriovej motor
.Lubo ale zapomněl si říct že 1.8T se do škodovek fakt nedávalo 
-> Saky: koukám že máš pěknejch pár zájemců


-> Saky: koukám že máš pěknejch pár zájemců

23:16:56
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> Mantrabeach: no tak kdyz zkouset tak zkouset ne ze se to nanda na jarni besiny a pak se bude cekat do podzimu na dalsi
samozrejme v ramci moznosti.. ono je to v podstate jedno.. tohle je takovej prvni nastrel co me napda.. etn brzdic jeste stejne neni zcela hotovej.. musim doresit enjaky frezy jeste a doresit par detailu.. sehnat vyrobce na par veci nebot ti co to delali predtim uz vymreli
takze nez to bude bude jeste chvilku trvat, ptam se zatim predbezne..


23:16:47
22.02.2010
22.02.2010

TUNER
-> Saky: Nějaký lepší....nebo spíš lehčí brzdy bych bral na moje kotouče,nebo klidně větší kolem 300 mm. Jaký tam jsou desky? Je to dělaný že jdou použít běžně sehnatelný,případně v lepší kvalitě jako třeba DS 2500 ? Okruh neni problem,napřed bych asi zkusil pomalu někde na letišti a přidávat zátěž,pak klidně jezdit dokud vydrží převodovka )))
Napiš emila s víc info,pokud....ale vlastně mam seriovej - neupravenej motor,tak nevim jestli by to stačilo
Napiš emila s víc info,pokud....ale vlastně mam seriovej - neupravenej motor,tak nevim jestli by to stačilo

23:12:03
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> Saky: a jak moc dlouhodobě očekáváš že se to bude testovat?jako aby to bylo hned nebo třeba že bych si to nasadil na auto a sem tam se svezl,na srazy atd nebo prostě nasadit a hned odjezdit x kiláků v zátěži
23:11:05
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> Minik03: ten kotouc ma asi 260mm do 13tek se da nacpat i kotouc 280mm-) ovsem netusim jestli se evjde do seriovejch plechacu.. to by se muselo vyzkouset..
jak jsem psal prvni jsou vetsi druha je kopie.. je dost lidi co chteji prave original a o takovy nejaky lepsi tuning nemaji zajem.
jak jsem psal prvni jsou vetsi druha je kopie.. je dost lidi co chteji prave original a o takovy nejaky lepsi tuning nemaji zajem.
23:09:07
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> Mantrabeach: ja na okruhu netrvam, bral jsem to jako bezpecne misto k niceni auta
kdybych mel skodovku tak bych to taky na okruhu nezkousel nasadil bych to a jezdil, nejdriv v klidu a pokud by bylo OK tak pak normalne, on ten brzdic nema co udelat.. neni to zadnej granat kterej se rozleti.. spis me jde o to co treba udelaj pistky, jestli budou drzet spoje gumy atd.. ono spousta aut jezdi a gumicky jim chcijou a brzdi to taky tady to nepredpokladam i kdyz samozrejme muze se stat cokoliv, proste jde o to nasadit nejdriv zlehka otestovat sledovat a zvysovat zatez a uvidi se.. podle me zadnej problem nemuze nastat ale musi se to vyzkouset

23:07:58
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> Minik03: to asi určitě ne
23:06:15
22.02.2010
22.02.2010

Minik03
Saky 22.02.10 22:59:29 napsal:
→ Saky: jedna se o predni 4pistkove trmeny z hlinikove
slitiny s vetsim kotoucem nez je seriovy Z toho tedy vyplyva ze montaz na prevarene 13" rafky neni mozna?
→ Saky: jedna se o predni 4pistkove trmeny z hlinikove
slitiny s vetsim kotoucem nez je seriovy Z toho tedy vyplyva ze montaz na prevarene 13" rafky neni mozna?
23:03:01
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> Saky: a ty teda potřebuješ aby to někdo nasadil na auto a otestoval co se děje když se to zahřeje atd,jak to brzdí a prostě spoustu věcí okolo.a ten okruh je nutnost?
22:59:29
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> Saky: jedna se o predni 4pistkove trmeny z hlinikove slitiny s vetsimi pistky a vetsim kotoucem nez je seriovy v prvnim kole a o seriove predni 4pistky v druhem kole.. pripada me hloupe delat kopii puvodnich kdyz se da jit dal..
22:59:15
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> Saky: čeče vyzkoušet by to nebylo špatný

22:57:22
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> mototechna: me jezdej brzdice uz mozna sest let ale ne na skodovce nebot stal cca 6000kus oproti 14 co stalo jeho velikostne podobne dvojce je to za hubicku.. tenkrat jsem jich vyrobil sest a nebyl problem.. ted byla myslenka tohle ozivit zmensit do skodovackejch rozmeru osadit tomu normalni desky a hotovo.. tim ze jsem koupil cnccko mam k tomu bliz.. teorii i praxi uz mam vychytanou, bez toho bych se dotoho uz nepoustel kdyz si vzpomenu na ty problemy co s tim byly ale tenkrat byla chut zvitezit a povedlo se.. nevidim duvod proc by tohle neslo.. a ani tak nejde o kupce jde jen o to zase pretvorit kus hliniku do neceho smysluplneho.. pokud to chce clovek delat pro zisk dostane se na takovou cenu ktera bude skodovkarum vysokou latkou..
22:52:27
22.02.2010
22.02.2010

Minik03
-> Saky: Jedna se o predni ci zadni brzdy? mozna bych do toho sel :-)
22:51:05
22.02.2010
22.02.2010

mototechna
-> Saky: Nedávno sme s Geminim nad niečím podobným špekulovali, ja mám slušný prístup ku kvalitnému CNC-čku, aj k potrebným materiálom, len sa mi do toho nechce práve preto, čo sa mi stalo už veľakrát - a to že to bude prakticky nepredajné medzi škodovkármi, pretože sú to poväčšine študenti, prípadne niesú tak solventní aby nakupovali takéto veci a sú vďační za zrepasované 4-piestiky, aj keď je to česť výnimkam... A na iné, silné káry už nikto neriskuje neoverené a rokmi overené značky... Každopádne držím palce, chce to trpezlivosť, vychytať na tom všetky detaily, a možno z toho bude niečo naozaj zaujímavé. Už máš nejaký ten prototyp hotový?
22:48:04
22.02.2010
22.02.2010

havlik
-> Saky: no tak ono se rozjede:D stačí když tam vrátim původní sání a novej výfuk pak jede

22:46:28
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> havlik: no predpoklad je ze se to auto rozjede aby mohlo brzdit.. 

22:43:55
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> Pavel P..: hm ja uz skodovku nechci.. ani svoji
a dat do kupy auto abych vyzkousel takovou blbost to radsi nebudu delat nic. pokud se nekdo najde budu rad pokud ne je to fuk.. to byl jen takovej jeden z napadu co me dneska napadl..kdyz zrovna sedim u PC misto toho abych se hrabal v dilne..

22:41:29
22.02.2010
22.02.2010

Saky
-> mototechna: 1, ty brzdice uz jezdej na vetsich a tezsich autech budou delany stejne jen proste na mem CNCcku a ne na CNCcku kteremu draze platim provoz.. co se tyka presnosti stroju muj beha ve dvou stovkach tamten v peti tisicovkach nicmene absolutni presnost je stejne uplne k nicemu pro tyto ucely a i z vykresove dokumentace treba Bremba AP-racing a podobnejch vyrobcu je jasne ze ta presnost je 5krat vyssi nez se udava ve vyrobnich vykresech.. neni to zadna kopie zadneho brzdice je to muj vynalez ktery cti nejake know-how a je to spojeni lepsich vlastnosti z ruznych rad brzd..
za cenu za kterou to nechavam delat si to nikdo nekoupi nebot ta cena je pro skodovkare strasna ackoliv je polovicni co bezne ceny jinde.. pokud bych to delal na svem CNC ktere me lezi doma ladem bylo by to cenove zajimave i pro skodovkare.. nekdo to po me chtel tak jsem to vyzkousel vyrobil a nez to nekomu nabidnu tak to chci otestovat.. nic vic v tom neni.. ty predchozi se testovali na stolici, nebot to stalo 4500.. dneska uz to za ty penize nikdo neudela a nehodlam podporovat nejake vydelecne prizivniky.. tak sem si rekl ze to vyzkousim takhle.. kdyz nikoho nenajdu nic delat nebudu, nic nevyzjouseneho ackoliv vim ze to bude OK nabizet nebudu.. mam jen jiste mozna zbytecne obavy ze proste ta technika nemusi byt uplne 100%, dosedaci plochy odvzdusnovaku, vule v pistcich atd to se bez zahrati neda posoudit.. to ze odvzdusnovak drzi 8atm s kompresoru neznamena ze bude drzet zahratou brzdovku atd.. jak rikam me obavy jsou asi zbytecne tamty funguji ale proste nejsem hazarder ..
mimochodem nemyslim si ze by nekdo nasadil brzdy rozjel se na 200km na okruhu a cekal co to pred zatackou udela
za cenu za kterou to nechavam delat si to nikdo nekoupi nebot ta cena je pro skodovkare strasna ackoliv je polovicni co bezne ceny jinde.. pokud bych to delal na svem CNC ktere me lezi doma ladem bylo by to cenove zajimave i pro skodovkare.. nekdo to po me chtel tak jsem to vyzkousel vyrobil a nez to nekomu nabidnu tak to chci otestovat.. nic vic v tom neni.. ty predchozi se testovali na stolici, nebot to stalo 4500.. dneska uz to za ty penize nikdo neudela a nehodlam podporovat nejake vydelecne prizivniky.. tak sem si rekl ze to vyzkousim takhle.. kdyz nikoho nenajdu nic delat nebudu, nic nevyzjouseneho ackoliv vim ze to bude OK nabizet nebudu.. mam jen jiste mozna zbytecne obavy ze proste ta technika nemusi byt uplne 100%, dosedaci plochy odvzdusnovaku, vule v pistcich atd to se bez zahrati neda posoudit.. to ze odvzdusnovak drzi 8atm s kompresoru neznamena ze bude drzet zahratou brzdovku atd.. jak rikam me obavy jsou asi zbytecne tamty funguji ale proste nejsem hazarder ..
mimochodem nemyslim si ze by nekdo nasadil brzdy rozjel se na 200km na okruhu a cekal co to pred zatackou udela

22:33:43
22.02.2010
22.02.2010

Pavel P..
-> Mantrabeach: bůh suď... třeba jo
22:28:58
22.02.2010
22.02.2010

Mantrabeach
-> Pavel P..: myslíš že je ještě na prodej?
22:27:10
22.02.2010
22.02.2010

mototechna
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To som nepovedal, Saky robí perfektnú prácu, ale brzdy niesú sranda, už som s nimi zažil všeličo... Preto treba najprv stolicu. A pretože ma brzdy dosť zaujímajú, tak by som o tom rád vedel viac.
22:26:12
22.02.2010
22.02.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> havlik: ty ho máš ale nesériově nízko

22:25:22
22.02.2010
22.02.2010

havlik
aha odpadaj seriový motory



22:24:48
22.02.2010
22.02.2010

havlik
Já klidně:D
22:24:36
22.02.2010
22.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> mototechna: Tak jednak to neni debil a ma nejaky zkusenosti, tak nepredpokladam ze to pri prvnim brzdeni uleti
A bude na okruhu tak ok... Kdyby to nebylo daleko a ja mel cas tak bych do toho sel. Ale neni cas, je to spatny.

22:24:28
22.02.2010
22.02.2010

Pavel P..
22:22:41
22.02.2010
22.02.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Saky: David29, ten je na to specialista! 

22:21:45
22.02.2010
22.02.2010

mototechna
Namontiť, rozbehnúť, a s výkrikom "Alláh agbar" skúsiť zabrzdiť :) Myslím že kým to nieje poriadne vyskúšané na stolici, tak do toho nepôjde nikto... Jedine samovrah... Nič v zlom, možno je to špica kvalita, len som tak pouvažoval. Máš nejaké foto? Asi by ma to dosť zaujímalo.
22:14:39
22.02.2010
22.02.2010

Saky
Je tu nejaky odvazlivec a nadsenec
ktery by vyzkousel moje brzdy, mam tady pred dokoncenim takovej jeden projektik a vzhledem k tomu ze uz nemam skodovku potrebuju nekoho kdo to overi v praxi ze to bude fungovat.. stejne brzdy uz jsem kdysy davno delal a fungovaly bez problemu, podobne i delam a rovnez bez problemu, u tehle jsem zmenil stroj na vyrobu a potrebuju to overit praxi ze to co vyrobilo profi CNC za tezky prachy se da udelat i v domacich podminkach na CNCku lowcost kategorie..
je potreba je nandat vyzkouset a zase sundat.. ke zkouskam je potreba neco co se rozjede takze timto odpada vetsina seriovejch motoru.. zaplatim okruh kde se to vyzkousi plus odmena po dohode.. nuti me k tomu cenova politika jednoho brzdoveho vyrobce u ktereho se daly delat testy brzd na stolici, dnes uz to bohuzel nejde..

je potreba je nandat vyzkouset a zase sundat.. ke zkouskam je potreba neco co se rozjede takze timto odpada vetsina seriovejch motoru.. zaplatim okruh kde se to vyzkousi plus odmena po dohode.. nuti me k tomu cenova politika jednoho brzdoveho vyrobce u ktereho se daly delat testy brzd na stolici, dnes uz to bohuzel nejde..