skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Málo jeté škodovky...
prohledat
431 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 06.11.2009 do 31.05.2010, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
14:52:26
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Škoda 105 – originál katalog Škoda - vydaný výhradním dovozcem do Německa - SEMEX GmbH – katalog určen pro Německý trh - 1985. Lišty zjevně nemá.
14:47:59
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tákže... jedna Škoda 105 - užovka - originál prospekt Škoda AZNP Mladá Boleslav - prospekt nedatován. Lišty zjevně nemá.
14:46:52
08.11.2009
08.11.2009
David.
-> Nwkt: tak schnile zrovna nevypadá,ani ten lak není úplně zašlý,proč by nemohla mít 27tis. km? jen jí bohužel někdo "pěkně" obouchal
14:46:46
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nwkt: Hezkýýý...
- inu řekl jsem si, že když už jsem to tady nadhodil, tak by asi nebylo na škodu, kdybych zapátral i po historii a originalitě jiného vozu než je Rapid a pustil jsem se teda do zmiňovaných lišt a okének na škodě 105... inu moje překvapení nezná mezí... tolik fotek v originálu co jsou v originálním katalogu jsem ani nečekal... a jelikož nemám jen jeden katalog tak jsem jich našel i víc... pravda tedy je, že škoda 105 neměla lišty...
- inu řekl jsem si, že když už jsem to tady nadhodil, tak by asi nebylo na škodu, kdybych zapátral i po historii a originalitě jiného vozu než je Rapid a pustil jsem se teda do zmiňovaných lišt a okének na škodě 105... inu moje překvapení nezná mezí... tolik fotek v originálu co jsou v originálním katalogu jsem ani nečekal... a jelikož nemám jen jeden katalog tak jsem jich našel i víc... pravda tedy je, že škoda 105 neměla lišty...
14:46:11
08.11.2009
08.11.2009
Jožynek
-> Nwkt: tam malo byť 270 000, len mu ušla jedna nula..
14:44:36
08.11.2009
08.11.2009
David.
-> su.tech: ty stahovačky jsem tam jen dodal stejně jako přístrojovky to nebylo nic proti tobě
14:06:38
08.11.2009
08.11.2009
jerzy
-> Nwkt: s tím se asi někdo učil jezdit
14:02:46
08.11.2009
08.11.2009
Nwkt
13:11:30
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> David.: Nazdar pane,
- no samozřejmě jsem rád, že si to upřesnil. Už tak se dost rozepisuju a ještě k tomu vše vysvětlovat... s tím pásem to bude tak jak píšeš. Je to předce jen 7 let (auto jsem kupoval v roce 2002 od prvního majitele) a ten pás byl prostě nějak jiný. Vím, že tam bylo něco nějak obráceně, ale to je jedno. Po 7 letech si to prostě pamatuju, že tam bylo něco obráceně, tak jsem to napsal jak jsem to napsal OK? Takže díky za upřesnění této staré a dávno zapomenuté bolístky mého prvního opravdového Rapida. Předtím jsem vlastnil jeden vrak na díly.
- jaj a jsme zas u prahových lišt... já jsem nepsal, že to znám a vím, zkus si to přečíst prosím ještě jednou. Já napsal, že si nevzpomínám nebo nevybavuju, jestli ty lišty měly nebo ne, že si nevzpomínám, že bych někde na nějaké oficiální fotce, nebo katalogu tohle bez lišt viděl... Nechci a nedělám chytrého proto se to jmenuje fórum a diskuze. Taky jsem psal, že tohle není typ auta o který se nějak blíže zajímám, takže je dost možné že to tak bylo a šup a už je tady potvrzení mého mínění... Ok, jestli máš nějaký konkrétní obrázek z katalogu nebo nějaký prostě důkaz tak ho sem šoupni a budem všichmi poučení a určitě nám to zvětší znalosti o 105-tkách. Jinak co se týká zadních okýnek tak je to stajné jako s těma lištama... já nic netvrdil, jediné co jsem tvrdil, že na otcově 105 kterou jsme vlastnili jako 1. majitelé určitě vzadu stahovačky nebyly... opět nic víc.. nic míň... nehledejte v tom nic co v tom není prostě se o tom jen bavíme, tak pokud máte nějaký důkaz svých tvrzení tak sem stím!
- no samozřejmě jsem rád, že si to upřesnil. Už tak se dost rozepisuju a ještě k tomu vše vysvětlovat... s tím pásem to bude tak jak píšeš. Je to předce jen 7 let (auto jsem kupoval v roce 2002 od prvního majitele) a ten pás byl prostě nějak jiný. Vím, že tam bylo něco nějak obráceně, ale to je jedno. Po 7 letech si to prostě pamatuju, že tam bylo něco obráceně, tak jsem to napsal jak jsem to napsal OK? Takže díky za upřesnění této staré a dávno zapomenuté bolístky mého prvního opravdového Rapida. Předtím jsem vlastnil jeden vrak na díly.
- jaj a jsme zas u prahových lišt... já jsem nepsal, že to znám a vím, zkus si to přečíst prosím ještě jednou. Já napsal, že si nevzpomínám nebo nevybavuju, jestli ty lišty měly nebo ne, že si nevzpomínám, že bych někde na nějaké oficiální fotce, nebo katalogu tohle bez lišt viděl... Nechci a nedělám chytrého proto se to jmenuje fórum a diskuze. Taky jsem psal, že tohle není typ auta o který se nějak blíže zajímám, takže je dost možné že to tak bylo a šup a už je tady potvrzení mého mínění... Ok, jestli máš nějaký konkrétní obrázek z katalogu nebo nějaký prostě důkaz tak ho sem šoupni a budem všichmi poučení a určitě nám to zvětší znalosti o 105-tkách. Jinak co se týká zadních okýnek tak je to stajné jako s těma lištama... já nic netvrdil, jediné co jsem tvrdil, že na otcově 105 kterou jsme vlastnili jako 1. majitelé určitě vzadu stahovačky nebyly... opět nic víc.. nic míň... nehledejte v tom nic co v tom není prostě se o tom jen bavíme, tak pokud máte nějaký důkaz svých tvrzení tak sem stím!
10:16:11
08.11.2009
08.11.2009
David.
-> su.tech: jinak s těma prahovýma lištama nemáš též pravdu, 105tky Standard neměly prahové lišty,stačí se podívat do katalogů stejně jako stahovací zadní okna tam nebyly.u 105L byly zadní stahovací okna za příplatek a též kruhové budíky obyč se připlácely u 105L u 120tky bylo vše v základu
10:12:09
08.11.2009
08.11.2009
David.
-> su.tech: kolego, pravý a levý pás je absolutní blbost
oba jsou naprosto stejné a můžeš ho dát jak na pravou tak levou stranu jak u kupé tak u sedana (pozor ne mezi sebou vždy jen sedan pravý levý a kupé pravý levý) to píš ti tam omylem dali pás ze sedana a pák ten zacvakávač byl na druhou stranu jako ven z auta...
oba jsou naprosto stejné a můžeš ho dát jak na pravou tak levou stranu jak u kupé tak u sedana (pozor ne mezi sebou vždy jen sedan pravý levý a kupé pravý levý) to píš ti tam omylem dali pás ze sedana a pák ten zacvakávač byl na druhou stranu jako ven z auta...
10:07:57
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
skoda_105_L 06.11.09 22:56:41 napsal:
Navíc stejně neuvažuju o prodej. Pro svou potřebu ty podklady o původu
a stavu auta mám a to mi stačí. Navíc je to „bezcenná stopětka“ bez
prahových lišt :).Tak nevím proč se hned čertit... bezcenná 105-tka bez prahových lišt vypadá trochu jinak. Nesmíš se ale divit takovým otázkám protože když se podíváš na dobové fotografie (možná se pletu a na žádnou si bez lišt nevzpomínám) a do katalogů apodobně tak tam auta bez lišt nenajdeš... alespoň si fakt z hlavy žádné jaksi nemůžu vybavit. Já ti nemůžu a ani nechci na 100% tvrdit, že je to blbost. Sám jsem měl v jednom z mých předchozích Rapidů oba dva přední pásy na levou stranu. Důvod byl jednoduchý... soudruhům jaksi nedodali pravé tak tam šoupli 2 levé... fungovalo to, ale pás byl tak nějak stočený... Čímž narážím, že v socialistické vlasti se prostě mohlo stát, že ty lišty neměli a jelikož se nejdalo o důležitý prvek vozu tak klidně nějaké ty auta bez lišt vyrobit mohli. Ale uznej sám, že většinou se jedná o vozy po výměnách prahů, nebo jiných úpravách. Netvrdím, že se 105-tka třeba takhle vyráběla - co já vím? Musím přiznat, že 105-tky moc nesleduju ani nestuduju, takže když se dostanu někde k nějakým archivním věcem tak mě zajímá Rapid - max ještě Garde, takže na tohle ti zodpvědně odpovědět nemůžu. Sám vím, že otec si například z Mototechny odvezl Škodu 105 ve které nebyla ve světlech ani 1 žárovka... prostě při montáži nebyli... takže nejdřív si vybral v Mototechně v Žilině auto, to mu přidělili, pak sjel do města autobusem do jiné Mototechny s dílama pro žárovky, ty mu na počkání do té nové 105-tky namontovali, seřídili světla a pak si to teprv mohl převzít... tragédie Navíc je fakt, že my tam taky neměli stahování zadních okýnek...
Navíc stejně neuvažuju o prodej. Pro svou potřebu ty podklady o původu
a stavu auta mám a to mi stačí. Navíc je to „bezcenná stopětka“ bez
prahových lišt :).Tak nevím proč se hned čertit... bezcenná 105-tka bez prahových lišt vypadá trochu jinak. Nesmíš se ale divit takovým otázkám protože když se podíváš na dobové fotografie (možná se pletu a na žádnou si bez lišt nevzpomínám) a do katalogů apodobně tak tam auta bez lišt nenajdeš... alespoň si fakt z hlavy žádné jaksi nemůžu vybavit. Já ti nemůžu a ani nechci na 100% tvrdit, že je to blbost. Sám jsem měl v jednom z mých předchozích Rapidů oba dva přední pásy na levou stranu. Důvod byl jednoduchý... soudruhům jaksi nedodali pravé tak tam šoupli 2 levé... fungovalo to, ale pás byl tak nějak stočený... Čímž narážím, že v socialistické vlasti se prostě mohlo stát, že ty lišty neměli a jelikož se nejdalo o důležitý prvek vozu tak klidně nějaké ty auta bez lišt vyrobit mohli. Ale uznej sám, že většinou se jedná o vozy po výměnách prahů, nebo jiných úpravách. Netvrdím, že se 105-tka třeba takhle vyráběla - co já vím? Musím přiznat, že 105-tky moc nesleduju ani nestuduju, takže když se dostanu někde k nějakým archivním věcem tak mě zajímá Rapid - max ještě Garde, takže na tohle ti zodpvědně odpovědět nemůžu. Sám vím, že otec si například z Mototechny odvezl Škodu 105 ve které nebyla ve světlech ani 1 žárovka... prostě při montáži nebyli... takže nejdřív si vybral v Mototechně v Žilině auto, to mu přidělili, pak sjel do města autobusem do jiné Mototechny s dílama pro žárovky, ty mu na počkání do té nové 105-tky namontovali, seřídili světla a pak si to teprv mohl převzít... tragédie Navíc je fakt, že my tam taky neměli stahování zadních okýnek...
09:52:48
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hřib: Tak taky jsem si nějakým "tuzingovým" obdobím prošel, naštěstí je to hodně dávno a byly to jen 2 nálepky a nějaké plastové blbosti do interiéru... u mě to naštěstí nikdy nebylo o tom, změnit vzhled vozu kompletně. Mě se to buď líbí jak to je nebo ne. Přiznám se, že osobně moc nechápu ten typ tuningu kdy vezmou například Rapida a udělají z toho něco co se ani Rapidu nepodobá... některé úpravy se mi líbí zpracováním (detaily, všechno 100% spasované apod), ale jinak mě to moc neoslovuje...
09:38:01
08.11.2009
08.11.2009
Hřib
-> su.tech: sorry, prostě jsem ho viděl jen krátce a o nájezdu km se dozvěděl později.
Jinak zastávám taky tvůj názor, nechat auto tak jak je a jenom udržovat, těch naleštěných veteránů s novým lakem bude jen přibývat, ale aut s originál autentickým lakem, byť s nějakými šrámy z provozu, bude méně a méně...
Mám ještě po dědečkovi schovaného Trabíka a tež jsem se nechal unést tuzingem, ale po pár srazech jsem se rozhodl, že zůstane v originál laku, bo těch různobarevných votuzenců je víc než dost a originálů málo...
Asi je to i věkem, kdysi jsem furt něco "vylepšoval", teď dávám zpět do originálu, je to vidět i na Rapidu.
Jinak zastávám taky tvůj názor, nechat auto tak jak je a jenom udržovat, těch naleštěných veteránů s novým lakem bude jen přibývat, ale aut s originál autentickým lakem, byť s nějakými šrámy z provozu, bude méně a méně...
Mám ještě po dědečkovi schovaného Trabíka a tež jsem se nechal unést tuzingem, ale po pár srazech jsem se rozhodl, že zůstane v originál laku, bo těch různobarevných votuzenců je víc než dost a originálů málo...
Asi je to i věkem, kdysi jsem furt něco "vylepšoval", teď dávám zpět do originálu, je to vidět i na Rapidu.
09:24:26
08.11.2009
08.11.2009
Rapid135
-> su.tech: saakra to ses dobre rozepsal.mas pravdu trosku sem se do tebe pustil ikdyz sem toliko nemusel.vpodstate uz chapu jaks to myslel a myslels to dobre
09:03:34
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hřib: Tak víš jak to je... já zas z toho nechci dělat "zlaté hovno" mám ho jen pro radost. Kilometry neřeším, prostě najezdím tak najezdím a hotovo. Samozřjemě že si dělám srandu, když minem další tisíc, ale to je fakt jen prdel. Nevím sice, co se ti na něm tehdá nezdálo, ty vady na laku já zatím řešit nechci. Auto stálo balík peněz a díly co jsem k němu posháněl taky nebyly zadarmo a mám i jiné zájmy, takže teď si holt uživám vlastnictví a na takové detaily bude času dost... Spousta lidí mi říká ať to přestříkám celé, ale o to nestojím. Vozidlo je autentické ve všech směrech a já ho vylepšovat abych vlastnil "zlaté hovno" nebudu.
08:56:39
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Rapid135 - doktor: Nazdar, tak nevím proč jsi se do mě tak pustil ale budiž. Psal jsem ti předce jen o tom, že tyhle skvosty které se sem tam objeví se většinou dostanou do špatných rukou nic víc, nic míň. Uvítání v ČR mělo jen znamenat pokus o vtip nad faktem, že u nás je prostě normální omlazovat a upravovat auta - nic víc, nic míň... Pokud jsi z mých slov usoudil, že jsem toho rapida koupil a pak hořce litoval jsi na velkém omylu. Na to jsem až příliš velký detailista a nastudováno mám hlavně tohle auto, takže než takové auto kopím tak to trvá, než si ho prolzeu včetně dokladů... Takže se přiznám, že tvoje věta o tom, že nemám posuzovat podle sebe ostatní je trochu mimo. Co si dělají ostatní je mi vcelku jedno. Já se bavím jen o tom, že je faktem, že spousta starých škodovek projde úpravou a že tady máme až neuvěřitelně mnoho málo jetých aut...
Co se týká konkrétně toho Rapida co byl na prodej... tak když jsem auto viděl naposled mělo auto 1. majitele, najeto 49.000 km, bylo zcela originální včetně záslepky, neošahaných dílů, neprosezených sedaček a všeho jak píšeš. Krasavec. Po tom, co bylo prodáno v době mojí nepřítomnosti jednomu zdejšímu pánovi který jej koupil na běžné ježdění pro dceru, která s tím Rapidem jezdila tak jak jezdila a vlastnili jej něco přes rok, možná rok a půl - to už teď přesně nevím. Prostě po té době bylo auto na prodej poškrábané, domlácené, najednou mělo najeto 35.000 km. Pořád to ale bylo hezké auto s krásnou zdravou karoserií, 136-tkovým motorem, zachovalým interiérem. A o tom já mluvím... že prostě to zas potřebovalo nutně přikrášlit??? Proč? Co by se změnilo na faktu kdybys viděl stejně zachovalé auto s origo kilometrama? Pro mě nic. Tehdy jsem docela zvažoval protože mě mrzelo, jak to dopadlo nicméně rozhodnutí dát za to auto 50.000,- czk, plus ty finty od 2. majitele s kilometrama a bůhví s čím ještě mě odradili. Auto to bylo pořád krásné i s těmi vadami na kráse které mělo, ale moje tehdejší rohodování zda ano nebo ne bylo hodně ovlivněno tím, že jsem znal předchozího 1. majitele a ty zkurvené finty s těma kilometrama a ty kecy co k tomu 2. majitel vedl, jak se o to starali, a že s tím jezdil jen v létě a že ty šrámy jsou ještě od předchozího majitele mě vedly k rozhodnutí, že ne. Nakonec se ukázalo, že to byla dobrá volba a já po nějakém čase našel co jsem hledal. Moje auto má jak píšeš: lak z vyroby,sedadla bez poskozeni, zaslepku Kvasiny misto radia, neohrabanou saltrpaku, volant, predni i zadni naparava taky jak z vyroby, prevodovka se leskne „jak psi kule“, servisku a doklady k historii vozu, tkaže pan duchodce určitě nestáčel kilometry protože on by to stejně neprodal... odprodáno bylo až po jeho smrti dědici...
Co se týká tvojeho Rapida tak jestli jsi s ním spokojený tak to je snad vpořádku, když ti i v těch kilometrech dělá radost a technicky je OK ne? Ale věděl jsi do čeho jdeš a co to auto asi má za sebou a počítal jsi s tím.
Co se týká konkrétně toho Rapida co byl na prodej... tak když jsem auto viděl naposled mělo auto 1. majitele, najeto 49.000 km, bylo zcela originální včetně záslepky, neošahaných dílů, neprosezených sedaček a všeho jak píšeš. Krasavec. Po tom, co bylo prodáno v době mojí nepřítomnosti jednomu zdejšímu pánovi který jej koupil na běžné ježdění pro dceru, která s tím Rapidem jezdila tak jak jezdila a vlastnili jej něco přes rok, možná rok a půl - to už teď přesně nevím. Prostě po té době bylo auto na prodej poškrábané, domlácené, najednou mělo najeto 35.000 km. Pořád to ale bylo hezké auto s krásnou zdravou karoserií, 136-tkovým motorem, zachovalým interiérem. A o tom já mluvím... že prostě to zas potřebovalo nutně přikrášlit??? Proč? Co by se změnilo na faktu kdybys viděl stejně zachovalé auto s origo kilometrama? Pro mě nic. Tehdy jsem docela zvažoval protože mě mrzelo, jak to dopadlo nicméně rozhodnutí dát za to auto 50.000,- czk, plus ty finty od 2. majitele s kilometrama a bůhví s čím ještě mě odradili. Auto to bylo pořád krásné i s těmi vadami na kráse které mělo, ale moje tehdejší rohodování zda ano nebo ne bylo hodně ovlivněno tím, že jsem znal předchozího 1. majitele a ty zkurvené finty s těma kilometrama a ty kecy co k tomu 2. majitel vedl, jak se o to starali, a že s tím jezdil jen v létě a že ty šrámy jsou ještě od předchozího majitele mě vedly k rozhodnutí, že ne. Nakonec se ukázalo, že to byla dobrá volba a já po nějakém čase našel co jsem hledal. Moje auto má jak píšeš: lak z vyroby,sedadla bez poskozeni, zaslepku Kvasiny misto radia, neohrabanou saltrpaku, volant, predni i zadni naparava taky jak z vyroby, prevodovka se leskne „jak psi kule“, servisku a doklady k historii vozu, tkaže pan duchodce určitě nestáčel kilometry protože on by to stejně neprodal... odprodáno bylo až po jeho smrti dědici...
Co se týká tvojeho Rapida tak jestli jsi s ním spokojený tak to je snad vpořádku, když ti i v těch kilometrech dělá radost a technicky je OK ne? Ale věděl jsi do čeho jdeš a co to auto asi má za sebou a počítal jsi s tím.
08:32:13
08.11.2009
08.11.2009
Hřib
-> su.tech: kdyby jsis pohrál se svým Rapidem, tak jsem taky nemusel udělat takovou blbost a napsat tvoje auto v anketě do kolonky "předrenovační stav"
Až poté jsem se dozvěděl, kolik má najeto... Ale sám vím, že je všechno hlavně o čase
Až poté jsem se dozvěděl, kolik má najeto... Ale sám vím, že je všechno hlavně o čase
08:22:54
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hřib: Nazdar pane, díky za doplňující informace. Sám uznáš, že kdybyste vzali a trochu si s ním pohráli, vyleštili a pozměnili údaje na tachometru tak vypadá na mnohem méně jeté auto... Proto se mi líbí, že to podáváš tak jak to je.
08:20:01
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondrej.: Hm... jsi 2 v pořadí... už mi říkal Vena
00:07:38
08.11.2009
08.11.2009
Rapid135
su.tech 07.11.09 21:14:05 napsal:
Rapid135 – doktor 06.11.09 22:48:11 napsal:
→ su.tech: kamarade dneska sem videl u nas v dedine Rapida
136 v cervene apollo jak kdyby zrovna opustil fabriku.sedadla bez potahu
cerna
s bilym pruhem nikde ani znamka poskozeni lak taky jako z fabriky a na
tachometru 24 000km.v pod bezich ani znamka blata nebo dodatecnych
nateru.za
chvilku k tomu dosel pan s pani v duchodovym veku,nasedli a odjeli.melo to
znacku od Břeclavi.za tento kus bych klidne dal i vetsi castku.proste tomu
autu stacily jen apolla a byla by to srdcovka Jojo, taky mám pár
aut ještě pořád v merku, ale bohužel se většinou dostanou do velmi
špatných rukou… na jednu 136 po prvním majiteli jsem čekal
pevně a věrně 4 roky, pak jsem odjel na půl roku a zrovna v tom čase
majitel umřel… koupil to jeden pán pro dceru… za rok to prodával a byl
tam nabouraný blatník, poškrábaný bok, spousta šrámů a navíc co si
pamatuju jak s tím dcera jezdila tak hledala zuby převodovky při každém
řazení… zajímavé bylo, že když to prodával tak to auto mělo najeto
o 15.000 kilome trů míň, než když jsem ho viděl naposledy já
u původního majitele – vítej v ČR…
Mockrat dekuju za privitani v CR.moje stavajici auto Fabia 1,9 TDi sedi podle km na tachu i udaju v servisce(zjistoval moc dobrej znamej co vi jak to zjstit,jinac bych to auto asi ani nekoupil).Koupil sem svyho Rapida136 v roce 2005 se 160 000km s tim ze auto ocividne bylo setreny a nejezdilo zas tak casto na tu dobu po kterou bylo na svete.kolik oleja sem nalil tolik sem vypustil.jestli to necochtelo tak novy kotouce+desky+rozvody co uz byly slyset a mechos me rikal ze vypadaji ze sou tam snad od vyroby a muj mechanik je opravdu trida.Tudis pokud sis koupil kdejakou hujdu co ma xkrat stocene tachometr tak bud od te dobroty a nepochybuj o tom co kdo videl.nesmis podle vlastni blbosti(bez urazky) soudit ostatni.pokud onen Rapid 136 mel lak jak z vyroby,na tachu 24000km,sedadla bez poskozeni,zaslepku Kvasiny misto radia,neohrabanou saltrpaku,volant,predni i zadni naparava taky jak z vyroby,prevodovka se leskla "jak psi kule" tak bych velice pochyboval ze pan duchodce stacel kilometry aby to vypadalo jako unikat
Rapid135 – doktor 06.11.09 22:48:11 napsal:
→ su.tech: kamarade dneska sem videl u nas v dedine Rapida
136 v cervene apollo jak kdyby zrovna opustil fabriku.sedadla bez potahu
cerna
s bilym pruhem nikde ani znamka poskozeni lak taky jako z fabriky a na
tachometru 24 000km.v pod bezich ani znamka blata nebo dodatecnych
nateru.za
chvilku k tomu dosel pan s pani v duchodovym veku,nasedli a odjeli.melo to
znacku od Břeclavi.za tento kus bych klidne dal i vetsi castku.proste tomu
autu stacily jen apolla a byla by to srdcovka Jojo, taky mám pár
aut ještě pořád v merku, ale bohužel se většinou dostanou do velmi
špatných rukou… na jednu 136 po prvním majiteli jsem čekal
pevně a věrně 4 roky, pak jsem odjel na půl roku a zrovna v tom čase
majitel umřel… koupil to jeden pán pro dceru… za rok to prodával a byl
tam nabouraný blatník, poškrábaný bok, spousta šrámů a navíc co si
pamatuju jak s tím dcera jezdila tak hledala zuby převodovky při každém
řazení… zajímavé bylo, že když to prodával tak to auto mělo najeto
o 15.000 kilome trů míň, než když jsem ho viděl naposledy já
u původního majitele – vítej v ČR…
Mockrat dekuju za privitani v CR.moje stavajici auto Fabia 1,9 TDi sedi podle km na tachu i udaju v servisce(zjistoval moc dobrej znamej co vi jak to zjstit,jinac bych to auto asi ani nekoupil).Koupil sem svyho Rapida136 v roce 2005 se 160 000km s tim ze auto ocividne bylo setreny a nejezdilo zas tak casto na tu dobu po kterou bylo na svete.kolik oleja sem nalil tolik sem vypustil.jestli to necochtelo tak novy kotouce+desky+rozvody co uz byly slyset a mechos me rikal ze vypadaji ze sou tam snad od vyroby a muj mechanik je opravdu trida.Tudis pokud sis koupil kdejakou hujdu co ma xkrat stocene tachometr tak bud od te dobroty a nepochybuj o tom co kdo videl.nesmis podle vlastni blbosti(bez urazky) soudit ostatni.pokud onen Rapid 136 mel lak jak z vyroby,na tachu 24000km,sedadla bez poskozeni,zaslepku Kvasiny misto radia,neohrabanou saltrpaku,volant,predni i zadni naparava taky jak z vyroby,prevodovka se leskla "jak psi kule" tak bych velice pochyboval ze pan duchodce stacel kilometry aby to vypadalo jako unikat
22:05:33
07.11.2009
07.11.2009
Hřib
-> su.tech: on i ten hnědý "skvost" má stočený tachometr, asi v cca 105000km přestaly naskakovat kilometry, přitom rychlost ukazoval a pán, který tacho renovoval, se zapoměl zeptat, kolik tam má "nastavit" a mě to nenapadlo, že to tak jde, dal ho vynulovaný, takže má asi 115000, místo 110000 na počitadle, ale všechno včetně tankování a výměny všeho není v servisní knížce, ale v deníčku V servisce je jen první servis, to už jsem zkoumal...
Jinak je třeba fakt posuzovat auto podle stavu, a ne podle tachometru, to platí jak pro staré tak i pro nové auta, toto auto nebylo nikdy garážované, furt stojí venku a v zimě jeté fakt v nejvyšší nutnosti, a vypadá tak jak vypadá
Jinak je třeba fakt posuzovat auto podle stavu, a ne podle tachometru, to platí jak pro staré tak i pro nové auta, toto auto nebylo nikdy garážované, furt stojí venku a v zimě jeté fakt v nejvyšší nutnosti, a vypadá tak jak vypadá
21:22:15
07.11.2009
07.11.2009
ondrej.
Keď tu už toľko debatujeme o vzácne zachovalých Škodovkách - zháňam takú úzku GLS-ku, najradšej s tými antikorovými rámikmi okolo svetiel a úzkymi svetlami vzadu - ak by niekto mal tip a bol ochotný ho dohodiť...
21:14:05
07.11.2009
07.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Rapid135 - doktor 06.11.09 22:48:11 napsal:
→ su.tech: kamarade dneska sem videl u nas v dedine Rapida
136 v cervene apollo jak kdyby zrovna opustil fabriku.sedadla bez potahu cerna
s bilym pruhem nikde ani znamka poskozeni lak taky jako z fabriky a na
tachometru 24 000km.v podbezich ani znamka blata nebo dodatecnych nateru.za
chvilku k tomu dosel pan s pani v duchodovym veku,nasedli a odjeli.melo to
znacku od Břeclavi.za tento kus bych klidne dal i vetsi castku.proste tomu
autu stacily jen apolla a byla by to srdcovka Jojo, taky mám pár aut ještě pořád v merku, ale bohužel se většinou dostanou do velmi špatných rukou... na jednu 136 po prvním majiteli jsem čekal pevně a věrně 4 roky, pak jsem odjel na půl roku a zrovna v tom čase majitel umřel... koupil to jeden pán pro dceru... za rok to prodával a byl tam nabouraný blatník, poškrábaný bok, spousta šrámů a navíc co si pamatuju jak s tím dcera jezdila tak hledala zuby převodovky při každém řazení... zajímavé bylo, že když to prodával tak to auto mělo najeto o 15.000 kilometrů míň, než když jsem ho viděl naposledy já u původního majitele - vítej v ČR...
→ su.tech: kamarade dneska sem videl u nas v dedine Rapida
136 v cervene apollo jak kdyby zrovna opustil fabriku.sedadla bez potahu cerna
s bilym pruhem nikde ani znamka poskozeni lak taky jako z fabriky a na
tachometru 24 000km.v podbezich ani znamka blata nebo dodatecnych nateru.za
chvilku k tomu dosel pan s pani v duchodovym veku,nasedli a odjeli.melo to
znacku od Břeclavi.za tento kus bych klidne dal i vetsi castku.proste tomu
autu stacily jen apolla a byla by to srdcovka Jojo, taky mám pár aut ještě pořád v merku, ale bohužel se většinou dostanou do velmi špatných rukou... na jednu 136 po prvním majiteli jsem čekal pevně a věrně 4 roky, pak jsem odjel na půl roku a zrovna v tom čase majitel umřel... koupil to jeden pán pro dceru... za rok to prodával a byl tam nabouraný blatník, poškrábaný bok, spousta šrámů a navíc co si pamatuju jak s tím dcera jezdila tak hledala zuby převodovky při každém řazení... zajímavé bylo, že když to prodával tak to auto mělo najeto o 15.000 kilometrů míň, než když jsem ho viděl naposledy já u původního majitele - vítej v ČR...
21:10:58
07.11.2009
07.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
ondrej. 07.11.09 03:46:00 napsal:
Zdeněk – si optimista..! Za komunistov aby si niekto mohol vyberať že
také auto chcem a také nie!? Autá sa zháňali po známosti, čakalo
sa na ne, chodili sa kupovať do iných okresov a nový majiteľ bol často
rád, že sa mu vôbec niečo ušlo! Len tí s najväčšou protekciou a
najlepšími kontaktami zohnali model a prípadne aj farbu podľa želania.
Vyberať si, či budú na zadných dverách spúšťacie okná, alebo nie –
to sa vtedy nikomu ani nesnívalo!!Jo jo, známí a rodiče to popisovali... naši dostali telegram a otec mazal na rychlík aby dojel 80 kilometrů do Mototechny a vybral si hned na začátku... přišel mezi prvníma a podařilo se mu uzmout na tu dobu nevídanou oranžovou barvu. Pokud by přišel později tak by musel brát co bylo. Zadní stahovačky oken jsme taky na ní neměli, ale lišty měla.
Zdeněk – si optimista..! Za komunistov aby si niekto mohol vyberať že
také auto chcem a také nie!? Autá sa zháňali po známosti, čakalo
sa na ne, chodili sa kupovať do iných okresov a nový majiteľ bol často
rád, že sa mu vôbec niečo ušlo! Len tí s najväčšou protekciou a
najlepšími kontaktami zohnali model a prípadne aj farbu podľa želania.
Vyberať si, či budú na zadných dverách spúšťacie okná, alebo nie –
to sa vtedy nikomu ani nesnívalo!!Jo jo, známí a rodiče to popisovali... naši dostali telegram a otec mazal na rychlík aby dojel 80 kilometrů do Mototechny a vybral si hned na začátku... přišel mezi prvníma a podařilo se mu uzmout na tu dobu nevídanou oranžovou barvu. Pokud by přišel později tak by musel brát co bylo. Zadní stahovačky oken jsme taky na ní neměli, ale lišty měla.
21:08:42
07.11.2009
07.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Zdeněk.: Jo s tím celkem souhlasím, že se dá najít pěkná škodovka, ale na mraky bych to neviděl - možná mám až příliš vysoká osobní kritéria. Co se týká vyvařování a generálky některých vozů... taky tomu dost dobře nerozumím. Pokud je to citová záležitost tak ještě, ale kupovat shilotinu abych to dal dohromady??? Ne to pro mě není. Generálkoval jsem 2 auta a upřímně, když spočítám hodiny práce, materiálu, shánění, generálkování a všeho... tak jsem jednoznačně ochoten zaplatit radši originál v super stavu.
19:35:59
07.11.2009
07.11.2009
Zdeněk.
-> su.tech: Jasně, myslím si, že škodovkář, nebo člověk který se o tyhle auta zajímá, protože normální člověk už si to dnes na ježdění nekoupí, tak je ochotnej zaplatit i vyšší cenu za auto, na který buď nemusí sáhnout, nebo se na něm dá něco stavět. Je mraky zachovalých škodovek a už nějakou dobu nechápu, proč se někteří pouští do rozsáhlého vyvařování všeho.
18:51:41
07.11.2009
07.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Zdeněk.: Já ti netvrdím, že málo jetá auta nejsou. Jsou a občas se objeví i v těch správných rukách. Někdo koupí od majitele za velmi příjemné peníze, někdo bohužel od překupníka a někdo po dědicích - což je můj případ... tam bych to stavěl na úroveň překupníka protože cena byla vysoká, ale na druhou stranu zájemci byli i tak...
18:49:57
07.11.2009
07.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hurdis: Aha, to je dost možné... mě taky na šípkovou červeň pořád tvrdili že je to oranž...
18:00:16
07.11.2009
07.11.2009
Jarda - zrušená registrace
Nwkt 06.11.09 22:42:48 napsal: Spíš ty prahy už dávno nejsou původní skoda-virt.cz/cz/.../1070
-jarda-skoda-105s-prodana mela urcite puvodni prahy bez list
14:08:17
07.11.2009
07.11.2009
Hurdis
-> su.tech: Ok, souhlas v podstatě ve všem.
Co se týče toho konce, je to OT, tak jen stručně. Oranžová bych vysvětlil jednoduše pochybením při vyplňování TP, úřednice uvedla oranžová, skutečnost je odstín, který dle mého názoru odpovídá spíše šípkové červeni. Už jsem objevil druhý vůz se stejným údajem.
Co se týče toho konce, je to OT, tak jen stručně. Oranžová bych vysvětlil jednoduše pochybením při vyplňování TP, úřednice uvedla oranžová, skutečnost je odstín, který dle mého názoru odpovídá spíše šípkové červeni. Už jsem objevil druhý vůz se stejným údajem.
13:32:09
07.11.2009
07.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hurdis:
- Zdar, debata zbytečná není - už jen díky počtu příspěvků.
- To, že jsou přikrášlené, pozměněné, překopané není problém, ale vadí mi, když mi někdo tvrdí, že tohle a tohle je origo z fabriky a není. S tím se teď potkávám až moc často a říkám si, kolik vlastně origo aut nakonec zůstane. Objevují se verze, které v tom jak jsou originální a různě poskládané jsou VZÁCNOSTÍ, ale ve skutečnosti se jedná o sériový vůz který jen někdo nějak přikrášlil...
- To, že se objevujou auta majitelů z generace, která je na ústupu je jasné, ale spíš mě zaráží ten počet... Jestli bylo vyrobených 135-tkových rapidů nějakých 1200 a většina šla na export tak pak je docela s podivem že 4 jsou v mém okolí ABSOLUTNÍ originály, lišící se v mnoha věcech, stavu - vtipné je, že kilometrově jsou si velice blízko všechny 4 auta... ale důležité je že z těch 1200 aut mám u baráku 4 originály... to by se pak muselo zachovat neskutečné procento těchto vozů, což je značně nepravděpodobné... tolik jich zase u nás není a často se neobjevuje ani nějaký zachovalý 135 na prodej...
- Máš samozřejmě pravdu, že samotný ukazatel stavu kilometrů není nijak stavu reálně odpovídající systém. Je velký rozdíl když někdo jezdí jen v létě, kde to stojí, kudy jezdí, jak apod. Samozřejmě souhlasím, že počítač kilometrů, originál velkého TP, historie vozu, doklady a dokumenty k němu, počet majitelů dokážou napovědět, ale každý samostatně nevypovídají moc...
- Ekovýpalné a posun vozů od jedné k druhé generaci jednoznačně vytáhne na světlo nějaký počet takových pěkných, zachovalých kusů, ale procento VZÁCNÝCH exemplářů, zachovalých originálů v původním stavu, nijak přikrášlených a upravených bude z toho množství co se objevuje podle mě jen málo. Je až neuvěřitelné, jaké historky k těmto autům občas člověk dostane, čím je to auto výjmečné, jaké má extra blbosti co se normálně nedělaly, ale děda byl náměstek MNV tak mu to tam dali origo ve fabriece a podobných slintů...
- A k tomu, že vlastníš Rapida s 56tkm a eRko se 78tkm ti mohu gratulovat. Co se týká tvého vlastnictví, tak podle toho co jsem viděl z nich neděláš ani EXTROVKY, ani něčím výjmečné vozy. Mě přijde, že je prezentuješ tak jak to je a tak by to mělo být. Je fakt, že z hlavy o té oranžové nevím, ale zkusím na to mrknout - docela by mě to taky zajímalo.
- Zdar, debata zbytečná není - už jen díky počtu příspěvků.
- To, že jsou přikrášlené, pozměněné, překopané není problém, ale vadí mi, když mi někdo tvrdí, že tohle a tohle je origo z fabriky a není. S tím se teď potkávám až moc často a říkám si, kolik vlastně origo aut nakonec zůstane. Objevují se verze, které v tom jak jsou originální a různě poskládané jsou VZÁCNOSTÍ, ale ve skutečnosti se jedná o sériový vůz který jen někdo nějak přikrášlil...
- To, že se objevujou auta majitelů z generace, která je na ústupu je jasné, ale spíš mě zaráží ten počet... Jestli bylo vyrobených 135-tkových rapidů nějakých 1200 a většina šla na export tak pak je docela s podivem že 4 jsou v mém okolí ABSOLUTNÍ originály, lišící se v mnoha věcech, stavu - vtipné je, že kilometrově jsou si velice blízko všechny 4 auta... ale důležité je že z těch 1200 aut mám u baráku 4 originály... to by se pak muselo zachovat neskutečné procento těchto vozů, což je značně nepravděpodobné... tolik jich zase u nás není a často se neobjevuje ani nějaký zachovalý 135 na prodej...
- Máš samozřejmě pravdu, že samotný ukazatel stavu kilometrů není nijak stavu reálně odpovídající systém. Je velký rozdíl když někdo jezdí jen v létě, kde to stojí, kudy jezdí, jak apod. Samozřejmě souhlasím, že počítač kilometrů, originál velkého TP, historie vozu, doklady a dokumenty k němu, počet majitelů dokážou napovědět, ale každý samostatně nevypovídají moc...
- Ekovýpalné a posun vozů od jedné k druhé generaci jednoznačně vytáhne na světlo nějaký počet takových pěkných, zachovalých kusů, ale procento VZÁCNÝCH exemplářů, zachovalých originálů v původním stavu, nijak přikrášlených a upravených bude z toho množství co se objevuje podle mě jen málo. Je až neuvěřitelné, jaké historky k těmto autům občas člověk dostane, čím je to auto výjmečné, jaké má extra blbosti co se normálně nedělaly, ale děda byl náměstek MNV tak mu to tam dali origo ve fabriece a podobných slintů...
- A k tomu, že vlastníš Rapida s 56tkm a eRko se 78tkm ti mohu gratulovat. Co se týká tvého vlastnictví, tak podle toho co jsem viděl z nich neděláš ani EXTROVKY, ani něčím výjmečné vozy. Mě přijde, že je prezentuješ tak jak to je a tak by to mělo být. Je fakt, že z hlavy o té oranžové nevím, ale zkusím na to mrknout - docela by mě to taky zajímalo.
13:12:11
07.11.2009
07.11.2009
p.b.
-> Hurdis: To je fakt, na překupníka jsem nějak pozapomněl.
13:11:37
07.11.2009
07.11.2009
Hurdis
Docela bude zajímavý další vývoj, co se týče toho zvyšování cen, aktuálně jsou na tahu Octavie a Spartaky. Jsem zvědavý, jak stoupnou během příštího roku ceny.
13:08:18
07.11.2009
07.11.2009
Hurdis
-> p.b.: Ano, teď je nejčastější trasa:
děda - vnouček - překupník - škodovkář
děda - vnouček - překupník - škodovkář
13:04:17
07.11.2009
07.11.2009
p.b.
Stále více málo jetých škodovek se objevuje díky tomu, že je stále více lidí ochotných za ně zaplatit zajímavý částky. Děda už to prostě neodveze na šroťák jako v letech minulých, protože vnoučci blbou škodovku nechtěj, ale ti to naopak výhodně prodají natěšeným škodovkářům. A když už to na ten šroťák doveze, šrotovník už ví, že víc kaček dostane za auto, než za slisovanou kostičku. Spokojeni jsou: děda, vnouček, šrotovník i škodovkář :)
Je to prostě jen o penezích, nic víc.
Je to prostě jen o penezích, nic víc.
12:23:43
07.11.2009
07.11.2009
Hurdis
Zdeněk. 06.11.09 20:56:16 napsal:
→ su.tech: Škodovky s málo najetýma km se objevují
proto, že se lidi pokročilejšího věku nechali zblbnout šrotovným, šli a
koupili si nový auto.
Další možnost, že jí dali svým potomkům, ale ruku na srdce, kdo dnes chce
jezdit ve škodovce, tudíž končí buď na vrakovišti, nebo v lepším
případě jí nabídne k prodeji a buď auto má štěstí a nový majitel si
zaplatí ekodaň, nebo ne a auto skončí ve výše zmíněné instituci.
Další možnosti dědictví, zdravotní problémy.
Proč mají najeto málo je jednoduchý nee, prostě se s nima nejezdilo
někde stály/
Opisuješ předchozí příspěvky.
Zdeněk. 06.11.09 23:12:31 napsal:
→ skoda105_L: Taky nemám vzadu stahovačky,
prostě to byla asi výbava jako je dnes. Přišel zákazník, řekl tohle
chci, tohle nechci, tohle chci takovýhle a dostal auto někde bych
možná našel ještě fakturu, když si naši kupovali funglovku
Máma s funglovkou
Zajímavá utopie.
Nwkt 06.11.09 22:42:48 napsal:
Spíš ty prahy už dávno nejsou původní
Nemusí být.
Lišty často "zmizely" při opravách laku, či při dutinách.
→ su.tech: Škodovky s málo najetýma km se objevují
proto, že se lidi pokročilejšího věku nechali zblbnout šrotovným, šli a
koupili si nový auto.
Další možnost, že jí dali svým potomkům, ale ruku na srdce, kdo dnes chce
jezdit ve škodovce, tudíž končí buď na vrakovišti, nebo v lepším
případě jí nabídne k prodeji a buď auto má štěstí a nový majitel si
zaplatí ekodaň, nebo ne a auto skončí ve výše zmíněné instituci.
Další možnosti dědictví, zdravotní problémy.
Proč mají najeto málo je jednoduchý nee, prostě se s nima nejezdilo
někde stály/
Opisuješ předchozí příspěvky.
Zdeněk. 06.11.09 23:12:31 napsal:
→ skoda105_L: Taky nemám vzadu stahovačky,
prostě to byla asi výbava jako je dnes. Přišel zákazník, řekl tohle
chci, tohle nechci, tohle chci takovýhle a dostal auto někde bych
možná našel ještě fakturu, když si naši kupovali funglovku
Máma s funglovkou
Zajímavá utopie.
Nwkt 06.11.09 22:42:48 napsal:
Spíš ty prahy už dávno nejsou původní
Nemusí být.
Lišty často "zmizely" při opravách laku, či při dutinách.
11:57:19
07.11.2009
07.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> su.tech: ked som bol vo Veseli ... tak tych emiek tu bolo fakt ako hub !!! soms a nestihal pozerat a jedna bordova ako je sem inzerat na nu na aukru cena je uz tusim na 40 000 kc urcite vies ktoru myslim ... ked tu som videl nehovorim ze to je ta sama tak mi jazyk vypadol z ust ! sedivy pan ,auto na jeden sram na zadnych lavych dverach bez hrdze ako z linky,zvuk nadherny .. stav tachacu nieco cez 40 000 km ... a potom asi dalsich 15 emiek roznych otienov tiez v skvelom stave jazdili tyzden pred dusickami .... bolo sa na co pozerat a slintat
11:50:09
07.11.2009
07.11.2009
Zdeněk.
-> ondrej.: Tak jasně, že to nebylo jako dneska...
08:32:29
07.11.2009
07.11.2009
Quest
-> ondrej.: přesně
-> Zdeněk.:
zapsal ses do pořadníku a za dva roky ti přišel dopis že na tebe vyšla škoda 120gls bereš nebo ne? za příplatek sis tam samozřejmě moh něco ještě dat.
-> Zdeněk.:
zapsal ses do pořadníku a za dva roky ti přišel dopis že na tebe vyšla škoda 120gls bereš nebo ne? za příplatek sis tam samozřejmě moh něco ještě dat.
03:46:00
07.11.2009
07.11.2009
ondrej.
Zdeněk - si optimista..! Za komunistov aby si niekto mohol vyberať že také auto chcem a také nie!? Autá sa zháňali po známosti, čakalo sa na ne, chodili sa kupovať do iných okresov a nový majiteľ bol často rád, že sa mu vôbec niečo ušlo! Len tí s najväčšou protekciou a najlepšími kontaktami zohnali model a prípadne aj farbu podľa želania. Vyberať si, či budú na zadných dverách spúšťacie okná, alebo nie - to sa vtedy nikomu ani nesnívalo!!
22:57:32
06.11.2009
06.11.2009
Jožynek
Jako neviem čo tu riešite, každé auto je iné, a takto to porovnávať je blbosť...každý kus je iný..tak by som to neškatulkoval..
22:56:41
06.11.2009
06.11.2009
skoda_105_L
Navíc stejně neuvažuju o prodej. Pro svou potřebu ty podklady o původu a stavu auta mám a to mi stačí. Navíc je to "bezcenná stopětka" bez prahových lišt :).
22:54:02
06.11.2009
06.11.2009
Luky
-> Rapid135 - doktor: Podobnýho rapida mam, jen je bílej a má dobový potahy Takže i já říkám - ano, občas někde vyplavou, v mém případě byla dost náhoda že si mě našel, no ale nakonec jsem ho koupil a nelituju
22:48:11
06.11.2009
06.11.2009
Rapid135
-> su.tech: kamarade dneska sem videl u nas v dedine Rapida 136 v cervene apollo jak kdyby zrovna opustil fabriku.sedadla bez potahu cerna s bilym pruhem nikde ani znamka poskozeni lak taky jako z fabriky a na tachometru 24 000km.v podbezich ani znamka blata nebo dodatecnych nateru.za chvilku k tomu dosel pan s pani v duchodovym veku,nasedli a odjeli.melo to znacku od Břeclavi.za tento kus bych klidne dal i vetsi castku.proste tomu autu stacily jen apolla a byla by to srdcovka
22:44:24
06.11.2009
06.11.2009
skoda_105_L
Samozřejmě nechci nikoho napadat kvůli kritice :) rád si přečtu názory ostatních.
22:42:48
06.11.2009
06.11.2009
Nwkt
Spíš ty prahy už dávno nejsou původní
22:42:01
06.11.2009
06.11.2009
skoda_105_L
No hezký, mám moc rád, když mi někdo kritizuje auto kvůli tomu, že nemám nerezové lišty na prazích. Pro potenciálního zájemce o koupi můžu dokázat dobovými fotkami, veškerými protokoly z STK, vyplněnou serviskou apod. Neříkám, že jsem na svém autě změny neudělal, například jsem vyměnil přední lampy za tvarové, ale ve všech případech se jedná o jednoduše vratné změny. A teď trochu obecněji. Vídám spoustu emek, které nemají prahové lišty. Dle mého názoru se už tak jako nové prodaly. Moje emko je toho příkladem. Navíc se liší tím, že nemá vzadu stahovatelné okna a má jeden sdružený budík.
22:25:40
06.11.2009
06.11.2009
afro100
hmm, skodovka montovala vzdy co prislo a co bolo, to znamena, napriklad niektore tisicky mali blinkre na blatasoch, niektore nie (lebo uz neboli na sklade) to same tie listy si myslim
22:05:23
06.11.2009
06.11.2009
ondrej.
Zo začiatku výroby vozov Š-105/120 mali všetky modely s výnimkou 105S lišty na prahoch. Platilo to asi tak do 1979-80. Lišty potom ostali u LS a GLS, u L sa niekedy montovali, niekedy nie. Podľa akej zákonitosti to bolo, sa mi zatiaľ nepodarilo zistiť.
Napr. moja 105L z roku 1982 ich nemá (a ani nikdy nemala), má však lesklé lišty na dverách pod oknami. Poznám zase niektoré vozy z rovnakého obdobia, u ktorých je to presne naopak - na prahoch lišty majú, na dverách nie.
No a koľko má ktorý voz najazdené sa predsa dá zistiť pri jeho obhliadke, pričom nemusíme byť odkázaní len na počítadlo km...
Napr. moja 105L z roku 1982 ich nemá (a ani nikdy nemala), má však lesklé lišty na dverách pod oknami. Poznám zase niektoré vozy z rovnakého obdobia, u ktorých je to presne naopak - na prahoch lišty majú, na dverách nie.
No a koľko má ktorý voz najazdené sa predsa dá zistiť pri jeho obhliadke, pričom nemusíme byť odkázaní len na počítadlo km...