skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
110l Rally nebo Š120s
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 26.08.2009 do 03.09.2009, založil/a Martin100L
07:59:46
03.09.2009
03.09.2009

Jozka
-> Martin100L: Ty blatníky si asi můžeš vybrat, jaký se ti líbí víc - když v SM testovali posledně 120S někdy v letech 75-76 (kliky pochopitelně dovnitř), taky měla překvapivě nekulatý lemy.. O chlazení se fotograf bohužel taky nezajímal, jen jsou tam vidět dvě hadice od motoru, mizející kamsi v přepážce hóóódně vysoko.
12:52:19
27.08.2009
27.08.2009

Martin100L
A nemáte někdo možnost nafotit, jak jsou tažený trubky vnitřkem vzadu pod sedadly? Tam se to nějak motá na druhou stranu přes tunel, ale nikde nejsou žádný pořádný fotky... Ve světech motorů jsou nic moc:-( A dál kolem převodovky jsou jako u stodvacky? Dík
12:46:29
27.08.2009
27.08.2009

petr s
-> Luky.: Taky
12:45:09
27.08.2009
27.08.2009

Luky
-> petr s: No na soutěže ale přeci taky...
12:28:13
27.08.2009
27.08.2009

Martin100L
Petr s: Ty to čoveče znáš. Nemáš jí náhodou doma? :-)
12:04:29
27.08.2009
27.08.2009

petr s
-> Luky.: jo na okruhy a vrchy byli vykrojené blatníky
11:57:15
27.08.2009
27.08.2009

Luky
-> petr s: Jako že klientské auto mohlo být tak i tak?
11:12:56
27.08.2009
27.08.2009

Martin100L
Proč se ptám. Mám k dispozici dvě škody 100 na jedněch papírech. Jedna kliky ven, druhá kliky dovnitř. Jde mi o to, že si chci postavit auto alespoň vzhledově připomínající škodu120S. Auto bude na normální ježdění, tedy žádná extra divočina, ale chci aby to trošku jelo, aby to jelo rovně a aby to brzdilo. Aby nebyly problémy na technický, bude druhý auto v origo stavu. Teď řeším dilema, který auto přestavět. Dozadu bych chtěl ty kulatý lemy, přece jen je to něco jiného, než obyčejná stovka. Tedy problém: 120S s kulatými zadními lemy: kliky dovnitř nebo kliky ven? A další věc, tapecy na dveřích černý nebo červený?
09:36:52
27.08.2009
27.08.2009

petr s
-> Luky.: blatníky byli jako varianta
09:23:00
27.08.2009
27.08.2009

Luky
Jj, poslední 120S měly motory ze 130RS.
-> petr s: Prodejní verze neměly kulaté lemy? Já žiju v tom že kulaté lemy neměly první serie, ať už auto bylo číkoliv. Nebo je to tak že fabrika pak měla kulaté a klientské verze stále origo?
-> petr s: Prodejní verze neměly kulaté lemy? Já žiju v tom že kulaté lemy neměly první serie, ať už auto bylo číkoliv. Nebo je to tak že fabrika pak měla kulaté a klientské verze stále origo?
19:40:13
26.08.2009
26.08.2009

vhml
-> Martin100L: nejviditelnější rozdíl je v chladiči a v nárazníkách, které Š120S neměla. Motorově se to pak liší tak, že 11OL Rallye měla motor 1150. 120S pak 120 popř. 130 (myšleno objemově)
17:43:18
26.08.2009
26.08.2009

suri
-> venni: ale tá bočná línia je krásna ked su vytiahnuté
17:42:16
26.08.2009
26.08.2009

venni
-> petr s: -> suri: aha 

17:38:13
26.08.2009
26.08.2009

suri
-> petr s: možem sa ta opýtat? ty si mal vo svojej suchu skrinu a purolator?
17:37:01
26.08.2009
26.08.2009

petr s
-> Martin100L: Kliky jsou podle roku výroby
17:36:12
26.08.2009
26.08.2009

suri
-> Martin100L: a čo ta zaujíma konkrétne? motory prevodovky alebo čo?
17:34:58
26.08.2009
26.08.2009

Martin100L
Jo jo, na ty kulaté blatníky jsem zapoměl, ale je to jedna z mnoha věcí, které mě matou. V obou článcích ze světa motorů z roku 1972 jsou Š120S bez kulatých blatníků a s klikami ven, což je pochopitelné, kliky dovnitř byly až od roku 1973. Tedy asi byly ještě různé modifikace škody 120S. Nemá v tom někdo přehled, jak se ty "modifikace" lišily?
17:32:35
26.08.2009
26.08.2009

suri
-> venni: nie je celkom pravda až určitá homologačná séria -> petr s: jj tie zbastlené stovky ala 120s a erky ala RS a pritom originál je taký krásny ale to ty určite vieš z vlastnej skúsenosti , ja len stále slintám ked si čítam tú SZ kolko mala tá tvoja odbrzdených koní
17:31:21
26.08.2009
26.08.2009

petr s
-> venni: Prodejní verze ne
17:29:59
26.08.2009
26.08.2009

venni
-> Martin100L: 120S měli ještě origo v zadu kulaté vytažené lemy.
17:26:05
26.08.2009
26.08.2009

petr s
-> Martin100L: Jenom podle chladiče ale v dnešní době to každý nazývá jak chce
17:24:24
26.08.2009
26.08.2009

Martin100L
Zdravím všechny škodováky. Mám v tom všem trochu zmatek. Když vidím obrázek rallyové škodovky v hávu škody 100, mám problém rozlišit, zda jde o škodu110L rally nebo škodu 120S. 120S má chladič vepředu v kufru za maskou s výřezem jako 130RS,to je fakt, je možné, že ho měly i některé 100L rally? Případně i později upravované? Je možno tyto auta rozlišit například podle klik dveří tzn.: zapuštěné versus kliky ven? Děkuji za poznatky. Martin