110l Rally nebo Š120s

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 26.08.2009 do 03.09.2009, založil/a Martin100L
řadit dle data
07:59:46
03.09.2009
Jozka
-> Martin100L: Ty blatníky si asi můžeš vybrat, jaký se ti líbí víc - když v SM testovali posledně 120S někdy v letech 75-76 (kliky pochopitelně dovnitř), taky měla překvapivě nekulatý lemy.. O chlazení se fotograf bohužel taky nezajímal, jen jsou tam vidět dvě hadice od motoru, mizející kamsi v přepážce hóóódně vysoko.
12:52:19
27.08.2009
Martin100L
A nemáte někdo možnost nafotit, jak jsou tažený trubky vnitřkem vzadu pod sedadly? Tam se to nějak motá na druhou stranu přes tunel, ale nikde nejsou žádný pořádný fotky... Ve světech motorů jsou nic moc:-( A dál kolem převodovky jsou jako u stodvacky? Dík
12:46:29
27.08.2009
petr s
-> Luky.: Taky
12:45:09
27.08.2009
Luky
-> petr s: No na soutěže ale přeci taky...
12:28:13
27.08.2009
Martin100L
Petr s: Ty to čoveče znáš. Nemáš jí náhodou doma? :-)
12:04:29
27.08.2009
petr s
-> Luky.: jo na okruhy a vrchy byli vykrojené blatníky
11:57:15
27.08.2009
Luky
-> petr s: Jako že klientské auto mohlo být tak i tak?
11:12:56
27.08.2009
Martin100L
Proč se ptám. Mám k dispozici dvě škody 100 na jedněch papírech. Jedna kliky ven, druhá kliky dovnitř. Jde mi o to, že si chci postavit auto alespoň vzhledově připomínající škodu120S. Auto bude na normální ježdění, tedy žádná extra divočina, ale chci aby to trošku jelo, aby to jelo rovně a aby to brzdilo. Aby nebyly problémy na technický, bude druhý auto v origo stavu. Teď řeším dilema, který auto přestavět. Dozadu bych chtěl ty kulatý lemy, přece jen je to něco jiného, než obyčejná stovka. Tedy problém: 120S s kulatými zadními lemy: kliky dovnitř nebo kliky ven? A další věc, tapecy na dveřích černý nebo červený?
09:36:52
27.08.2009
petr s
-> Luky.: blatníky byli jako varianta
09:23:00
27.08.2009
Luky
Jj, poslední 120S měly motory ze 130RS.

-> petr s: Prodejní verze neměly kulaté lemy? Já žiju v tom že kulaté lemy neměly první serie, ať už auto bylo číkoliv. Nebo je to tak že fabrika pak měla kulaté a klientské verze stále origo?
19:40:13
26.08.2009
vhml
-> Martin100L: nejviditelnější rozdíl je v chladiči a v nárazníkách, které Š120S neměla. Motorově se to pak liší tak, že 11OL Rallye měla motor 1150. 120S pak 120 popř. 130 (myšleno objemově)
17:43:18
26.08.2009
suri
-> venni: ale tá bočná línia je krásna ked su vytiahnuté
17:42:16
26.08.2009
venni
-> petr s: -> suri: aha 9
17:38:13
26.08.2009
suri
-> petr s: možem sa ta opýtat? ty si mal vo svojej suchu skrinu a purolator?
17:37:01
26.08.2009
petr s
-> Martin100L: Kliky jsou podle roku výroby
17:36:12
26.08.2009
suri
-> Martin100L: a čo ta zaujíma konkrétne? motory prevodovky alebo čo?
17:34:58
26.08.2009
Martin100L
Jo jo, na ty kulaté blatníky jsem zapoměl, ale je to jedna z mnoha věcí, které mě matou. V obou článcích ze světa motorů z roku 1972 jsou Š120S bez kulatých blatníků a s klikami ven, což je pochopitelné, kliky dovnitř byly až od roku 1973. Tedy asi byly ještě různé modifikace škody 120S. Nemá v tom někdo přehled, jak se ty "modifikace" lišily?
17:32:35
26.08.2009
suri
-> venni: nie je celkom pravda až určitá homologačná séria -> petr s: jj tie zbastlené stovky ala 120s a erky ala RS a pritom originál je taký krásny ale to ty určite vieš z vlastnej skúsenosti , ja len stále slintám ked si čítam tú SZ kolko mala tá tvoja odbrzdených koní
17:31:21
26.08.2009
petr s
-> venni: Prodejní verze ne
17:29:59
26.08.2009
venni
-> Martin100L: 120S měli ještě origo v zadu kulaté vytažené lemy.
17:26:05
26.08.2009
petr s
-> Martin100L: Jenom podle chladiče ale v dnešní době to každý nazývá jak chce
17:24:24
26.08.2009
Martin100L
Zdravím všechny škodováky. Mám v tom všem trochu zmatek. Když vidím obrázek rallyové škodovky v hávu škody 100, mám problém rozlišit, zda jde o škodu110L rally nebo škodu 120S. 120S má chladič vepředu v kufru za maskou s výřezem jako 130RS,to je fakt, je možné, že ho měly i některé 100L rally? Případně i později upravované? Je možno tyto auta rozlišit například podle klik dveří tzn.: zapuštěné versus kliky ven? Děkuji za poznatky. Martin
Extreme Tyres