skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pomlouvání Rapida
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 14.08.2009 do 18.08.2009, založil/a škodík - zrušená registrace
-> aceboss: kasne sa z TAZ nosili na nakladiakoch az niekam do Lucenca alebo Velkeho Krtisa na lakovanie, pretoze v Trnave lakovna kapacitne nestihala.... tak si vies predstavit, aka to mohla byt kvalita, ked holu kasnu viezli na otvorenom nakladiaku vyse 200 km a porom lakovali.....
Matthes, záškodník z TechWebu 15.08.09 13:03:42 napsal:
→ petr s: To samé říkal táta s troskama. Je prevazeli
z SSR do CSR a kdyz dojeli aspon do Brna tak to bylo dobry uz… Aspon ze
jezdili ve skupinach, tak se nebali ze zustanou viset.
Náprosto souhlasím my měli doma 1203(střín) z Vrchlabí a jezdila jak dlouho celou stavbu nám sloužila a ani na tom nebyla tak špatná na to že měla cca 15 let.
V roce 1996 jsem koupili TAZ1203(valník) z roku 1992 a taky jezdila leč po karosářské stránce katastrofa v zimě 96-97 se musela dělat plechařina + zadní nosníky o zbytku ani nemluvím a novej lak.Jinak co se jí týkalo motoricky a za 12 let nás jen jednou nechala na cestě a to kvuli prasklé řemenici na vodní pumpě jinak absolutní spolech v zimě v leté chytla na drc at stala den či týden.Ale po karosářské(i zasklení) stránce BOHUŽEL katastrofa
→ petr s: To samé říkal táta s troskama. Je prevazeli
z SSR do CSR a kdyz dojeli aspon do Brna tak to bylo dobry uz… Aspon ze
jezdili ve skupinach, tak se nebali ze zustanou viset.
Náprosto souhlasím my měli doma 1203(střín) z Vrchlabí a jezdila jak dlouho celou stavbu nám sloužila a ani na tom nebyla tak špatná na to že měla cca 15 let.
V roce 1996 jsem koupili TAZ1203(valník) z roku 1992 a taky jezdila leč po karosářské stránce katastrofa v zimě 96-97 se musela dělat plechařina + zadní nosníky o zbytku ani nemluvím a novej lak.Jinak co se jí týkalo motoricky a za 12 let nás jen jednou nechala na cestě a to kvuli prasklé řemenici na vodní pumpě jinak absolutní spolech v zimě v leté chytla na drc at stala den či týden.Ale po karosářské(i zasklení) stránce BOHUŽEL katastrofa

-> Matthes, záškodník z TechWebu: JJ i děda vozil trosky
Řikal že mu jednou cestou upadlo kolo a podruhý zas dveře


-> petr s:



-> Kaprof-Los Koramos: Všude byli chyby ale když ti řeknou při přebírání nového auta......... čo by tam neteklo ved to není ponorka
Matthes, záškodník z TechWebu 15.08.09 08:45:17 napsal:
V BAZu prej byli radi kdyz auto odjelo po svejch
no jak rikam to same co Taz a i V3s stali oproti českejm za prd...
V BAZu prej byli radi kdyz auto odjelo po svejch


no jak rikam to same co Taz a i V3s stali oproti českejm za prd...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To snad bylo ještě horší
-> petr s: To same rikal tata s troskama. Je prevazeli z SSR do CSR a kdyz dojeli aspon do Brna tak to bylo dobry uz... Aspon ze jezdili ve skupinach, tak se nebali ze zustanou viset.
-> Staf1221: lidi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: cim to bolo sposobene? technologia, alebo ludsky faktor? ...?
V BAZu prej byli radi kdyz auto odjelo po svejch 

-> škodík: ne
vyráběl se rapid vůbec v boleslavi?
Co čoboli urobili to maju
.jen konstatovani bez urazky slovenskych skodovkaru.Ja koupil Rapida136 ve 118 000km a do 160 000km (predcasna renovace) po me nechtel krom lozisek uhlovky a rozvodu vubec nic.Kvasiny forever 


Já to neviděl. Dobré.
Hlavně ten moderátor s baraničkou.

Hlavně ten moderátor s baraničkou.

-> Evž@: skorej BAZ ono tiež poznám dost ludí s kvasinským autom a z bazu a ako aj tie autá vyzeraju
-> Evž@: Spíš BAZ
Tak nevim kdy začali dělat rapidy....ale třeba tatik jezdil v roce 1977 s novou užovkou a říkal něco podobného jak lidi na videu....pozdější užovky už na tom byly prý o něco líp....možná to bylo tak i u prvních a pozdějších rapidů
-> škodík: A maj pravdu 

jo tak to sorry
-> škodík: uz to tu je
blesku

neberte to osobně slovenští přátelé