Skodovka rozprodava depozitar ?

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 08.07.2009 do 16.07.2009, založil/a vedec
řadit dle data
13:46:06
16.07.2009
El_Burro
-> Gryzly: Já bych právě chtěl přivést něco starýho nějakou lodičku a pak to stejně hodit na veterány kvůli povinku a stejně stim tak často jezdit nebudu prostě takovou leštěnku na letní projížďky6
21:18:40
15.07.2009
Gryzly
-> El_Burro: pokud bude mět patřičné stáří a originální stav tak máš velkou šanci to přihlásit na veteránský značky. Na dovoz novějšího auta a přihlášení na běžný bílý značky se zeptej u vás na dopravce.
10:45:05
14.07.2009
El_Burro
Takže když za rok chci ject na týden do USA a přivést si tam odsud auto tak ho tady nepřihlásim?Ale na ty veterány jo ne?
upraveno 1x, naposled 14.07.2009 10:45:22
08:24:34
14.07.2009
Jozka
-> Gryzly: Když se to poskládá, tak..... jo6.
upraveno 1x, naposled 14.07.2009 08:24:55
19:27:16
13.07.2009
Gryzly
-> Jozka: jestli reaguješ na mě z : 10.07.09 14:43:34 tak jsem tam ve spojitosti se stářím vozidla psal o veteránských zelených značkách. ty se říděj jiným předpisem. To co jsi citoval ty je to co jsem já napsal svojma slovama. přihlásit lze jakkkoliv starý auto ale jen pokud je homologovaný v některé zemi EU.
14:29:29
13.07.2009
CHIP
Hlavne si chlapci zkuste do OtoMoto zavolat .. nikdo to tam nebere, firma je nejakej imaginarni podvod, co jsem teda zjistil ja.
14:09:55
13.07.2009
Jozka
-> Gryzly: dle vyhlášky 341/2002 Sb., je přihlášení v ČR vázaný na předchozí provozování v zemích EU - o žádným roku výroby etc. se nezmiňujou...

§ 7a Schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla, které již bylo provozováno v jiném státě:

Jednotlivě dovezené silniční vozidlo, které již bylo provozováno v jiném státě a u něhož je prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem Evropské unie podle předpisů platných v tomto státě, nebo jeho systémy, konstrukční části nebo samostatné technické celky se vždy považují za vozidlo, systémy, konstrukční části nebo samostatné technické celky, které splňovaly v době schvalování technické způsobilosti typu vozidla v tomto státě technické požadavky pro schvalování technické způsobilosti typu vozidla platné v téže době v České republice.
20:37:38
10.07.2009
Risan
-> red.bill: Vím, jak to s testacema chodí, pohybuju se kolem toho. Nicméně když kupuju veterána a nejsem trotl, tak vím za co chci utratit statisíce a jak to má vypadat v původním stavu, takže celkem sám si dokážu odhadnout, jestli to otestovat půjde normálně nebo jen "ze známosti". Když to bude mít normální značky a bude to neotestovatelná sbastlenina za mega, tak sice jezdit můžu, ale moc radosti to asi nepřinese. Nakonec není asi problém v naší republice zjistit si, kdo to testoval a jak. Při koupi auta za statisíce se rozhodně těch pár telefonátů vyplatí.



Můžeš říct, kolik asi činí rozdíl ceny mezi autem s normálníma značkama a bez značek? Je to třetina nebo polovina ceny (ve zde řešeném případě asi 600 000), jak jsem udával já nebo Baghira, když jsi na nás svým příspěvkem z 09.07.09 20:25:45 reagoval?
17:53:25
10.07.2009
red.bill
-> Baghira: -> Risan: jak už napsal Eidy pokud budeš mít vedle sebe dvě stejný auta a jedno z nich bude na veteránskej značkách a druhý na normálních vždycky bude mít větší cenu to na normálních... to že je něco na veteránskejch značkách nic neznamená ono spousta testací se dělá ze známosti takže když takový auto koupíš může se ti stát že ty testaci neuděláš, ale je to klub od klubu jiný...
14:43:34
10.07.2009
Gryzly
-> Eidy: na veteránský přihlásíš jakýkoliv originální auto starší jak z roku XY, ale na bílý značky na normální provoz už takový auto nepřihlásíš. Ani nevím jak je to s dovozem aut ze Švýcarska když to není v EU. Auto mužeš dovézt i mimo EU ale musí mít EU homologaci.
14:29:03
10.07.2009
Eidy
-> Gryzly: Jako odborník v tomhle nejsem, ale kamarád provozuje Oldsmobile z r 1977 vyrobený ve Švýcarech, ale všechno vypadá jako na US modelech tzn. vzadu červený blinkro-koncový světla atd. Má to teda na veteránskejch, ale jak říkám, bylo to vyrobený jako v US ačkoliv je to evropská výroba. Tak teda nevim.
14:21:39
10.07.2009
Risan
-> Eidy: Když jsem psal "prodejem testace zaniká", myslel jsem hlavně krajskou.
14:17:56
10.07.2009
Gryzly
-> Eidy: Pokud vím tak ne. Byl přece zakázanej dovoz aut který němali tuším Euro 2, to se nelíbilo EU takže od července 2007 je povolenej dovoz jakýhokoliv vozidla komologovanýho v EU. To znamená že pokud dovezeš auto z USA tak nebude v EU homologovaný, protože kolikrát tu není ani zastoupení apokud jo tak určitě víš že USA mají třeba jinak zapojený světla atd. Takže to nemá evropskou homologaci. Ty amwerický káry za miliony od Auto Holdingu jsou podle mě bez českých papírů.
12:48:57
10.07.2009
Eidy
-> Risan: No takhle, pokud má auto testaci, ale stále má origo papíry tak cena samozřejmě neklesá. Pokud má POUZE veteránský, tak klesá. Takhle to bylo myšlený.

A pokud máš origo papíry k čemukoliv tak proč bys nedostal značky? Vždyť je jedno jestli je to auto z Německa, Anglie, Čech nebo US.
12:27:30
10.07.2009
Risan
-> Eidy: Jak fungují veteránské papíry vím celkem dobře. Taky je mi jasné, že prodejem testace zaniká a když má auto normální noty, tak je o něco méně starostí. Nečekal bych ale, že ty starosti s vyřízením nové testace lze ohodnotit statisícovou částkou (aby mělo cenu se u veterána za milion bavit o tom, že se to na ceně nějak projevuje). Ale hlavně mě zaráží, že je možné legálně získat značky na starou ameriku. To jako opravdu?
11:14:26
10.07.2009
Eidy
-> Risan: Pokud máš k autu origo papíry tak proč podvodem?

Veteránský papíry se defakto nevydávají na auto, ale na majitele. Po koupi vozu si musíš nechat udělat nový papíry a značky. Proto veteránský značky snižují cenu auta.
upraveno 1x, naposled 10.07.2009 11:14:52
08:34:22
10.07.2009
Risan
-> red.bill: Veteránský značky srážej cenu? To jsem nepochopil. To je snad jediná možnost legálního provozu takového auta, ne? Chceš snad říct, že ta firma, o které se tady bavíme, dodá k tomu americkému veteránu nové české RZ? To snad jde jedině podvodem, ne?
22:40:52
09.07.2009
Baghira
-> red.bill: To nevim spíš bych řekl, že je to malá záruka, že je to auto aspoň jakž takž původní a ve slušnym stavu. A navíc se 7 litrovou amerikou z 60 let bych opravdu neplánoval jezdit víc jak 3 tkm ročně a už vůbec platit plný povinko :-).
20:25:45
09.07.2009
red.bill
-> Baghira: právě ty veteránský značky srážej cenu
16:38:19
09.07.2009
Baghira
-> Risan: To víš, vysoká marže :-)...já sem se k nim dostal taky když jsem vyhledával nějaký ameriky a ty ceny bylo první co mě zarazilo, protože jsou uplně jinde, než je realita. Některý kousky se u nás nebo na mobile.de daj sehnat i 3 krát levněji ve srovnatelnym stavu a na veteránskejch značkách.
10:34:36
09.07.2009
Risan
Hmm, když se podívám, kolik chtějí za ty ameriky, tak se mi zdá, že jsou přepravovaný letecky po jednom kusu. Srovnejte - to samé auto v US za 39 900 dolarů (což je řekněme 800 000 Kč), u nich za 53 318 euro nebo 1 390 000 Kč. Že by doprava auta ze států stála 600 000 Kč? To asi těžko. Jen tak namátkou jsem dal první auto, co mi přišlo pod ruku, do vyhledávače na e-bay. Každý si může srovnat sám - stejné fotky, stejný typ, barva, stejně najeto. Kdo na tohle skočí?



cgi.ebay.com/ebaymotors/B uick-Skylark-GS455-Stage-D ocumented-Powerful-1970-Bu ick-Skylark-GS455-Stage-1_ W0QQcmdZViewItemQQ_trkparm sZ65Q3a12Q7c66Q3a2Q7c39Q3a 1Q7c72Q3a1205Q7c293Q3a1Q7c 294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2e c0Q2em14QQhashZitem4147236 aa4QQitemZ280366377636QQpt ZUSQ5fCarsQ5fTrucks



mholding.otomoto.cz/buick -ostatni-gs-455-stage-1-C9 147401.html
07:08:37
09.07.2009
MATTESS
-> Baghira: dole v odkazech je jejich adresa, kde mají celou nabídku. Taky jsem na to koukal
21:45:51
08.07.2009
Jarda - zrušená registrace
-> Baghira: to eRko jsem mohl mit pred dvouma rokama za 16tis. kc, dal bych ruku do ohne, ze je to ono...
21:14:27
08.07.2009
Baghira
Pokud vim je to firma, která skupuje pěkný málo jetý "veterány", přirazí k nim 100-300% a prodává je dál. Někde jsem viděl celou nabídku aut a maj asi 200 vozů od různejch značek.
18:13:26
08.07.2009
Kloggie
-> Petrson: třeba proto jsou zastříkaný černou barvou, protože jsou zašlý :)



-> Risan: To by mě taky zajímalo, jestli má ta bugina všechno původní a je to jeden ze dvou kusů, tak asi jo, ale zase na druhou stranu za tu cenu má člověk libovou buginu od VW, nebo Tatru 603, nebo jinýho pěknýho veterána, který by byl dle mýho názoru cenější (viz ta tatra). A to nekoukám na to že v tyhle buginy se hodí někam na Floridu nebo na Kubu, kde je 360 dní v roce hezky... Těžko říct, ale taky by mě to zajímalo, jaká je skutečná hodnota vozidla.
upraveno 1x, naposled 08.07.2009 18:14:21
14:56:03
08.07.2009
Petrson
nwm jak můžou být u toho červenýho eRka zašlý chromy když jsou zastříkaný černou barvou4
14:50:18
08.07.2009
Kaprof-Pisařík
-> Risan: nwm mě se ta bugyna nějak nezda...
14:48:48
08.07.2009
Risan
A má ta bugyna fakt cenu 350k? Tzn. myslíte, že se fakt najde někdo, kdo to auto chce tak moc, že za ně zaplatí tyto peníze?
12:35:25
08.07.2009
Bery
to jen překlep v nadpisu zmátl naši škodováckou obec.. tam mělo být že asi nějaký SKODOVKAR rozprodava svuj depozitar:-)
11:27:13
08.07.2009
Luky
U litra je super hláška: "Lak vozu je modrý v několika odstínech" 3

Ale ta bugina se mi fakt líbí, škoda že na ni nemam chechtáky, to bych o ni vážně uvažoval (i když je asi lepší že je nemam, aspoň to nemusim řešit 6)
10:13:19
08.07.2009
jezkos
:):) to tam jenom nějaký blbec napsal kraviny

1 1 1 1
08:43:32
08.07.2009
MATTESS
-> U-Geen: což je mi trošku podivné
08:38:26
08.07.2009
David29
-> U-Geen: To bude myšleno jako 4 válec, ne? 3
08:36:51
08.07.2009
U-Geen
-> MATTESS: ale u vsech uvedeno V4
08:12:24
08.07.2009
tunerlada
ale fajnový autíčka to sou 6
08:11:20
08.07.2009
MATTESS
-> U-Geen: já se v těch starých typech moc nevyznám, ale když koukám na motor tý Felicie, tak se mi do V moc nezdá? To je běžný řadový, ne?
08:01:10
08.07.2009
U-Geen
-> MATTESS: asi to ze maj vsechny prototypovy 4 valec do V
07:08:36
08.07.2009
MATTESS
co to má společnýho s depozitářem Škodovky?
Extreme Tyres