dennik Pravda o Erke :-)

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 27.06.2009 do 05.08.2009, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
řadit dle data
21:10:22
05.08.2009
suri
-> Rapid135 - doktor: správne Kvasiny
21:03:32
05.08.2009
Rapid135
stovkar 27.06.09 20:11:37 napsal:

erka a kila boli najkrajšie škodovky ktore kedy vyrobili v MB a pekne

napísane




eRko se delalo v MB? sem si dotedka myslel ze se ero delalo v Kvasinach
15:16:26
05.08.2009
Eidy
-> rsvancara: Když se mluví o celohlíníkovým motoru, myslí se třeba jako fáčkový. Tzn. blok a hlava z Al slitiny. Klika, ojnice atd. jdou mimo.
21:22:16
04.08.2009
rsvancara
-> David. 29.06.09 19:04:51: včetně klikovky, vačky, válců a ventilů ? WOW :-D
21:03:40
03.08.2009
Jozka
-> King: No přetáčivý to je, o tom žádná.. Taky mě dvakrát zamlada motor stáhl zadek na uježděným sněhu do škarky tak, že to bylo na traktor, ale že by to zas uteklo v každý rychlejc projetý zatáčce, jak se snaží naznačit autor, to asi neee.

A soudruzi tu cenu fakt natahovali - dokonce mám dojem, že jeden rok koncem 70. let stálo erko lehce přes 80 litrů - jen o pár stovek míň, nežli Lada 1500..
10:44:50
03.08.2009
LiMaK - 742 forever
wow, tak to ja mam fabiu 1,4, i s olejovym chladičem na šus plechu, takže to mam vlastně originalni motor s eRka 2 9
21:14:37
02.08.2009
darklord
wow, zaujimava hlaska, ze ked neni v aute chladic na olej tak je vymeneny motor. Ten clovek asi auto nevidel ani z vlaku
17:05:39
02.08.2009
King
Zajímavá je i informace (tredy pokud je to pravda :) o výrobních nákladech a prodejní ceně Rka (38000Kčs vs. 78000 prodejní) - vskutku lidový vágen :)
17:00:57
02.08.2009
King
-> Jozka: Dramatizace jízdních vlastností......jak se to vezme4 Ona skutečně ta kyvka ve spojení s rozložením váhy zadohrabu a na 14tkách není žádnej zázrak. Jako tehdy řidičský ucho jsem měl to štěstí, že moje první desetitisíce km jsem polykal za volantem hundrtky, která člověka naučí "naslouchat" podvozku a neodpustí nic. Ve služební feldě jsem si pak po stránce jízdních vlasností připadal jako ve formuli 1 :)
15:24:30
31.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Labros: kazdy pozna google .... 4 3
10:15:28
03.07.2009
Labros
i přes těch pár bludů je vidět, že auto o erku něco věděl...
10:25:12
30.06.2009
Jozka
V podstatě docela dobrý, jen místama trochu zveličený, viz tie kolesá odpadnuté a dramatizace jízdních vlastností - no a pak to info viz -> David.: 4 - to mě taky bouchlo do oka.
22:05:51
29.06.2009
1000MBX
caste zavady odpadnute zadne koleso-tak to ma dostalo
19:04:51
29.06.2009
David.
pár keců tam je jako např. celohliníkový čtyřválec...
15:38:01
29.06.2009
LADAS
moc pěkná článeček tak by mohli napsat i o jiných typech i když by se asi opakovali.Ale opravdu mi líbilo1
20:11:37
27.06.2009
stovkar
erka a kila boli najkrajšie škodovky ktore kedy vyrobili v MB a pekne napísane
16:55:30
27.06.2009
milano
čo ja viem,vcelku ma teší, ked sa píše niekde o starých škodách, ale kus ma autor popudil. vyznelo to tak, že keď mi na erke neodpadlo aspon raz koleso, mam nejaky supervydareny kus. erka je stara dama a o intimnych boliestkach sa na verejnosti nepatri prilis hovorit. to neni take auto, ako dnesna predohrabná produkcia ktoru odsoferuje aj šimpanz.

erku sme nemali mali sme 110 LS a do nákupu LR to bolo nyjrýchlejšie a najdravšie auto, aké sme mali. /a to ich bolo cca 16 kuskov vrátane prevrtanej 120 LSE/. skrátka išla ako jebnutá. prepáčte za výraz. a v článku spomínané samovražedné rozloženie hmotnosti zbožňujem.

1. autor v erke nikdy nesedel.

2. podla autora, pokial auto neni prepachaté abs, esr, servami čidlami a systémami podporujúcimi riadenie, brzdenie a sebavedomie vodiča je onálepkované ako ťažko riaditeľné.
16:37:09
27.06.2009
Klubko_
pekne napsany 6 hlavne ta cast chyceni za oprate 1
15:55:24
27.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
auto.pravda.sk/skoda-110- r-coupe-1970-1980-0lf-/sk- ajazdene.asp?c=A090626_...



sice zopar bludov napisali, ale inak je to celkom pekny clanok
Extreme Tyres