skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dennik Pravda o Erke :-)
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 27.06.2009 do 05.08.2009, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
21:10:22
05.08.2009
05.08.2009

suri
-> Rapid135 - doktor: správne Kvasiny
21:03:32
05.08.2009
05.08.2009

Rapid135
stovkar 27.06.09 20:11:37 napsal:
erka a kila boli najkrajšie škodovky ktore kedy vyrobili v MB a pekne
napísane
eRko se delalo v MB? sem si dotedka myslel ze se ero delalo v Kvasinach
erka a kila boli najkrajšie škodovky ktore kedy vyrobili v MB a pekne
napísane
eRko se delalo v MB? sem si dotedka myslel ze se ero delalo v Kvasinach
15:16:26
05.08.2009
05.08.2009

Eidy
-> rsvancara: Když se mluví o celohlíníkovým motoru, myslí se třeba jako fáčkový. Tzn. blok a hlava z Al slitiny. Klika, ojnice atd. jdou mimo.
21:22:16
04.08.2009
04.08.2009

rsvancara
-> David. 29.06.09 19:04:51: včetně klikovky, vačky, válců a ventilů ? WOW :-D
21:03:40
03.08.2009
03.08.2009

Jozka
-> King: No přetáčivý to je, o tom žádná.. Taky mě dvakrát zamlada motor stáhl zadek na uježděným sněhu do škarky tak, že to bylo na traktor, ale že by to zas uteklo v každý rychlejc projetý zatáčce, jak se snaží naznačit autor, to asi neee.
A soudruzi tu cenu fakt natahovali - dokonce mám dojem, že jeden rok koncem 70. let stálo erko lehce přes 80 litrů - jen o pár stovek míň, nežli Lada 1500..
A soudruzi tu cenu fakt natahovali - dokonce mám dojem, že jeden rok koncem 70. let stálo erko lehce přes 80 litrů - jen o pár stovek míň, nežli Lada 1500..
10:44:50
03.08.2009
03.08.2009

LiMaK - 742 forever
wow, tak to ja mam fabiu 1,4, i s olejovym chladičem na šus plechu, takže to mam vlastně originalni motor s eRka



21:14:37
02.08.2009
02.08.2009

darklord
wow, zaujimava hlaska, ze ked neni v aute chladic na olej tak je vymeneny motor. Ten clovek asi auto nevidel ani z vlaku
17:05:39
02.08.2009
02.08.2009

King
Zajímavá je i informace (tredy pokud je to pravda :) o výrobních nákladech a prodejní ceně Rka (38000Kčs vs. 78000 prodejní) - vskutku lidový vágen :)
17:00:57
02.08.2009
02.08.2009

King
-> Jozka: Dramatizace jízdních vlastností......jak se to vezme
Ona skutečně ta kyvka ve spojení s rozložením váhy zadohrabu a na 14tkách není žádnej zázrak. Jako tehdy řidičský ucho jsem měl to štěstí, že moje první desetitisíce km jsem polykal za volantem hundrtky, která člověka naučí "naslouchat" podvozku a neodpustí nic. Ve služební feldě jsem si pak po stránce jízdních vlasností připadal jako ve formuli 1 :)

15:24:30
31.07.2009
31.07.2009

Tomo - zrušená registrace
-> Labros: kazdy pozna google ....



10:15:28
03.07.2009
03.07.2009

Labros
i přes těch pár bludů je vidět, že auto o erku něco věděl...
10:25:12
30.06.2009
30.06.2009

Jozka
V podstatě docela dobrý, jen místama trochu zveličený, viz tie kolesá odpadnuté a dramatizace jízdních vlastností - no a pak to info viz -> David.:
- to mě taky bouchlo do oka.

22:05:51
29.06.2009
29.06.2009

1000MBX
caste zavady odpadnute zadne koleso-tak to ma dostalo
19:04:51
29.06.2009
29.06.2009

David.
pár keců tam je jako např. celohliníkový čtyřválec...
15:38:01
29.06.2009
29.06.2009

LADAS
moc pěkná článeček tak by mohli napsat i o jiných typech i když by se asi opakovali.Ale opravdu mi líbilo

20:11:37
27.06.2009
27.06.2009

stovkar
erka a kila boli najkrajšie škodovky ktore kedy vyrobili v MB a pekne napísane
16:55:30
27.06.2009
27.06.2009

milano
čo ja viem,vcelku ma teší, ked sa píše niekde o starých škodách, ale kus ma autor popudil. vyznelo to tak, že keď mi na erke neodpadlo aspon raz koleso, mam nejaky supervydareny kus. erka je stara dama a o intimnych boliestkach sa na verejnosti nepatri prilis hovorit. to neni take auto, ako dnesna predohrabná produkcia ktoru odsoferuje aj šimpanz.
erku sme nemali mali sme 110 LS a do nákupu LR to bolo nyjrýchlejšie a najdravšie auto, aké sme mali. /a to ich bolo cca 16 kuskov vrátane prevrtanej 120 LSE/. skrátka išla ako jebnutá. prepáčte za výraz. a v článku spomínané samovražedné rozloženie hmotnosti zbožňujem.
1. autor v erke nikdy nesedel.
2. podla autora, pokial auto neni prepachaté abs, esr, servami čidlami a systémami podporujúcimi riadenie, brzdenie a sebavedomie vodiča je onálepkované ako ťažko riaditeľné.
erku sme nemali mali sme 110 LS a do nákupu LR to bolo nyjrýchlejšie a najdravšie auto, aké sme mali. /a to ich bolo cca 16 kuskov vrátane prevrtanej 120 LSE/. skrátka išla ako jebnutá. prepáčte za výraz. a v článku spomínané samovražedné rozloženie hmotnosti zbožňujem.
1. autor v erke nikdy nesedel.
2. podla autora, pokial auto neni prepachaté abs, esr, servami čidlami a systémami podporujúcimi riadenie, brzdenie a sebavedomie vodiča je onálepkované ako ťažko riaditeľné.
16:37:09
27.06.2009
27.06.2009

Klubko_
pekne napsany
hlavne ta cast chyceni za oprate 


15:55:24
27.06.2009
27.06.2009

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
auto.pravda.sk/skoda-110-
r-coupe-1970-1980-0lf-/sk-
ajazdene.asp?c=A090626_...
sice zopar bludov napisali, ale inak je to celkom pekny clanok
sice zopar bludov napisali, ale inak je to celkom pekny clanok