
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cyklovač z felicie
prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 03.02.2003 do 12.06.2011, založil/a
18:49:57
12.06.2011
12.06.2011

Tommyk
-> De&coN: aha, ja si rikal ze je asi blbost, ze by to bylo jen v tom relatku 

18:25:38
12.06.2011
12.06.2011

Deacon
-> Tommyk: Potřebuješ ktomu jednotku (relé) a pak ten samotný cyklovač. Dává se to do pojistkovky na určené místo (spodní řada, je to druhé políčko z prava - označené INT).
18:22:39
12.06.2011
12.06.2011

ZdeněkH - zrušená registrace

Já už nemám ani zadní stěrač a nechybí mi to
18:18:54
12.06.2011
12.06.2011

OJOUCH
-> ZdeněkH: Ted tak premyslim mas pravdu ALE kdo to ma!!!




17:17:13
12.06.2011
12.06.2011

ZdeněkH - zrušená registrace
Zeptám se. K čemu vám to bude? Měl jsem v to xantii a teda, že bych to nějak využil to ne. Proto mě zajímá kdo se s tím chce dělat když je to podle mě zbytečné
17:10:32
12.06.2011
12.06.2011

OJOUCH
A jde tam ciklovac co je na predni okno nebo je jinej???
16:22:24
12.06.2011
12.06.2011

Tommyk
-> De&coN: a jde to hnedka jak tam dáš to relé jo? to schválně zkusím 

16:21:29
12.06.2011
12.06.2011

Deacon
Ťukneš na páčku až úplně na doraz od sebe, do polohy, kdy se ostříkne zadní sklo a stěrač přejede. Stěrač se vrátí do původní polohy a po cca 5s (je to strašně rychlý, na FK to řešili výměnou odporů, aby prodloužili čas) stěrač vždy sám sklo přejede.
16:07:38
12.06.2011
12.06.2011

OJOUCH
-> Tommyk: no prave a taky me nenapada jak by se to ovladalo!!
15:35:15
12.06.2011
12.06.2011

Tommyk
-> OJOUCH: zrovna dneska sem na to taky koukal a zkusil sem tam dat to relatko jestli to neco udela.. a neudelalo 

15:33:20
12.06.2011
12.06.2011

OJOUCH
Pouziju toto tema setkal se nekdo s ciklovacem na zadni sterac u feldy koukal jsem do pojistkovky a ve spodni rade predposledni relatko je ciklovac na zadni sterac(prazdne misto) tak me zajima jestli to ma nekdo v aute
13:35:28
13.09.2004
13.09.2004

Labros
teda myslím motor stěračů z feldy

11:54:18
13.09.2004
13.09.2004

Labros
Lidi, funguje to ještě někomu mimo Patrika?
Ja si to zapojil a problém je, že při zapnutí stěračů se mi spálí pojistka. Pokud je ovsem zapojeny "-" motoru na + baterky, podle navodu. Pokud neni, tak sterace jezdi, ale samozrejme nefunguje dojezd.
Jedno reseni by asi byl motor z feldy. Mate nekdo jine?
Ja si to zapojil a problém je, že při zapnutí stěračů se mi spálí pojistka. Pokud je ovsem zapojeny "-" motoru na + baterky, podle navodu. Pokud neni, tak sterace jezdi, ale samozrejme nefunguje dojezd.
Jedno reseni by asi byl motor z feldy. Mate nekdo jine?
16:30:55
22.01.2004
22.01.2004

Rousi
-> Pat 12.02.03 14:05:40: jen pro presnost - je to navod, jak pripojit ten cyklovac k puvodnim S120 Lucasum?
01:35:22
05.10.2003
05.10.2003

SPIDERMAN.001
Musíš si odskákat až na schéma - je na nějaké další stránce .
01:33:26
05.10.2003
05.10.2003

SPIDERMAN.001
-> Peta: To nevím , ten jsem zahlíd jen tak z dálky , ale koukni na : www.sweb.cz/SKODA1XX
sekce úpravy a snad to z toho dáš dohromady .
sekce úpravy a snad to z toho dáš dohromady .
19:31:55
03.10.2003
03.10.2003
Peta
Ocenil bych ten popis pro Favo cyklovač.Děkuji.
20:33:16
09.09.2003
09.09.2003
Peta
Děkuju, děkuju, děkuju.
00:49:01
09.09.2003
09.09.2003
Tom
2Peta: JO JE VÍC TYPŮ , TEN CO MÁŠ JE DO FAVORITA. UŽ SE MI TO PODAŘILO ZPROVOZNIT , ZROVNA CHYSTÁM POPIS , TAK DÁM VĚDĚT AŽ TO BUDE .
21:57:16
07.09.2003
07.09.2003
Peta
Já si nemůžu pomoct, ale já mám cyklovač se čtyřmi výstupy. Má nahoře nápis AEV 2012. Je víc typů?
21:22:14
29.08.2003
29.08.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
Tommy: kdybys to nepochopil tak dej vedet a najdi v AR basi cislo A Radia, ve kterym byl clanek o vyrobe cyklovace do Felicie. Ja ti pak poslu prislusnej pdf dokument.
20:15:21
29.08.2003
29.08.2003

SPIDERMAN.001
Popíšu Ti patici pro cyklovač , tak si to z toho odvoď .
Když si namaluješ čtverec ,tak do spodního pravého rohu si namaluj malý kontakt ( svisle - je to ten jediný malý ,ostatní maluj větší) - to je I . Nad ním je - 31 ( svisle ).Vedle 31 směrem doleva je - 53 S ( přesně uprostřed čtverce ), (orientovaná vodorovně ) .Pod ní je - 53 M -(orientovaná svisle ), vedle 53 S je - T ( orientovaná svisle ) a nad 53 S je - 15 (orientovaná vodorovně ) .
Když si namaluješ čtverec ,tak do spodního pravého rohu si namaluj malý kontakt ( svisle - je to ten jediný malý ,ostatní maluj větší) - to je I . Nad ním je - 31 ( svisle ).Vedle 31 směrem doleva je - 53 S ( přesně uprostřed čtverce ), (orientovaná vodorovně ) .Pod ní je - 53 M -(orientovaná svisle ), vedle 53 S je - T ( orientovaná svisle ) a nad 53 S je - 15 (orientovaná vodorovně ) .
17:18:01
29.08.2003
29.08.2003

Tommy
Hosi, nevíte kde sehnat označení těch výstupů z toho cyklovače z Feldy? Na tom cyklovači to není označené
20:01:39
12.02.2003
12.02.2003

Fén
Něco kolem 190,- Kč
16:12:34
12.02.2003
12.02.2003

Luděk
Dobrý no :c))) a kolik cca stojí paměťovaj cyklovač na Feldu?
14:05:40
12.02.2003
12.02.2003
Pat
tak chlapi uz mi to frci ..... :c)
PODROBNÝ POSTUP ZAPOJENÍ PAMĚŤOVÉHO CYKLOVAČE ZE ŠKODY FELICIE DO ŠKODY 120 L
A. práce v prostoru kufru:
A1. přehodit kontakty na ostřikovači, (zaměnit zpravidla zelený za červený)
A2. najít svorkovnici č. 132
A3. ucviknout kabel (zpravidla červený) jdoucí od pojistky č.2 na kontakt ozn.č.1 na svorkovnici 132 (v místě těsně před svorkovnicí ) a připojit na něj kabel jdoucího z motorku stěračů ke kostře (plechu nad motorkem - zpravidla modrý kabel)
A4. volnou kostru (zbytek modrého kabelu) spojit se svorkovnicí 132 kontaktem ozn.č.1 (tím ucviklým koncem červeného kabelu)
A5. tím jsou práce v kufru hotovy
B. přesun do prostoru pod volant
B1. připojit na pojistku č.2 nové kabely – 2 ks
B2. najít svorkovnici 130
B3. odpojit kontakty ozn. č.4 od svorkovnice 130 (oba) a vložit mezi ně cyklovač:
kontakt 53S z cyklovače na kabel jdoucí k motorku stěračů (žlutý)
kontakt 53M z cyklovače na kabel jdoucí k páčce na volantu (žlutý)
B4. odpojit kontakty ozn. č.3 od svorkovnice 130 (oba) a vložit mezi ně:
kontakt 31 z cyklovače na kabel jdoucí na kostru (žlutý)
nový kabel z pojistky č. 2 připojit na kabel jdoucí k páčce na volantu (modrý)
B5. na kontakt č. 1 svorkovnice 130 (zatím je neobsazený – červený) připojit cyklovač I
B6. na kontakt č. 6 (zelený kabel) na svorkovnici 130 novým kabelem připojit kontakt T cyklovače , jen doplnit a nerozpojovat
B7. na nový kabel z pojistky č. 2 připojit kontakt 15 cyklovače
B8. tím je vše hotovo
fungiciduje to bezvadně - díky za všechny rady a návody a poznámky, protože bez nich bych byl namydlenej
S pozdravem Patrik
PODROBNÝ POSTUP ZAPOJENÍ PAMĚŤOVÉHO CYKLOVAČE ZE ŠKODY FELICIE DO ŠKODY 120 L
A. práce v prostoru kufru:
A1. přehodit kontakty na ostřikovači, (zaměnit zpravidla zelený za červený)
A2. najít svorkovnici č. 132
A3. ucviknout kabel (zpravidla červený) jdoucí od pojistky č.2 na kontakt ozn.č.1 na svorkovnici 132 (v místě těsně před svorkovnicí ) a připojit na něj kabel jdoucího z motorku stěračů ke kostře (plechu nad motorkem - zpravidla modrý kabel)
A4. volnou kostru (zbytek modrého kabelu) spojit se svorkovnicí 132 kontaktem ozn.č.1 (tím ucviklým koncem červeného kabelu)
A5. tím jsou práce v kufru hotovy
B. přesun do prostoru pod volant
B1. připojit na pojistku č.2 nové kabely – 2 ks
B2. najít svorkovnici 130
B3. odpojit kontakty ozn. č.4 od svorkovnice 130 (oba) a vložit mezi ně cyklovač:
kontakt 53S z cyklovače na kabel jdoucí k motorku stěračů (žlutý)
kontakt 53M z cyklovače na kabel jdoucí k páčce na volantu (žlutý)
B4. odpojit kontakty ozn. č.3 od svorkovnice 130 (oba) a vložit mezi ně:
kontakt 31 z cyklovače na kabel jdoucí na kostru (žlutý)
nový kabel z pojistky č. 2 připojit na kabel jdoucí k páčce na volantu (modrý)
B5. na kontakt č. 1 svorkovnice 130 (zatím je neobsazený – červený) připojit cyklovač I
B6. na kontakt č. 6 (zelený kabel) na svorkovnici 130 novým kabelem připojit kontakt T cyklovače , jen doplnit a nerozpojovat
B7. na nový kabel z pojistky č. 2 připojit kontakt 15 cyklovače
B8. tím je vše hotovo
fungiciduje to bezvadně - díky za všechny rady a návody a poznámky, protože bez nich bych byl namydlenej
S pozdravem Patrik
19:36:20
05.02.2003
05.02.2003
nigga
to ze to setre pri stisknuti ostriku jsem mel na svym starym cyklovaci (bohuzel zustalo jen u prototypu, protoze jsem na vyrobu potreboval 9 integrovanych obvodu CMOS a to sem si rikal,l to radeji nejakej analogovej). Kazdopadne tohle je hone dobra funkce a dulzezita.
19:30:36
05.02.2003
05.02.2003
Ivan
No nevim jak vseci tu , ale ja jsem koupil original pametovej cyklovac pro zastavbu do skoda 105-136. Stal neco pres 300,- a fici jak divej. Jinak ma i takovy klasicky frajerinky, jako podrzis ostrikovani okna a vono se to pak 2x setre. Pokud by nekdo chtel zakoupit tak se to doufám ještě dá a to v Brně v APS na Rybnické, neboli U Šrámků.
13:03:02
05.02.2003
05.02.2003
Pat
OK. Dik. Zkusim jeste nekde badat jak to udelat s tim dodatecnym relem abych nemusel kuchat motorek.
10:31:00
05.02.2003
05.02.2003
nigga
okej, zeptam se jen co zacne semestr (24.2.2003) ael me se zda jednodussi ten co byl v amaterskym radiu predelat na opacnou polaritu. Bohuzel uz jsem to ale dvakrat pospajel "naopak" a nikdy to nefungovalo. Ale nevzdam se je to fakt jednodussi. JO ten z amara by sel pouzit kdyby v nem byly dve relatka, ale ja chci jen jedno, proto to takhle komplikuju.
10:18:47
05.02.2003
05.02.2003
Pat
2 Tomas Cerny : nemel by ten kamos co prehazoval ty magnety v motorku nejakej podrobnejsi navod :))) - sic nejsem elektrikar ale klidne se do toho vrhnu kdyz budu vedet jak na to ... DIK
10:16:03
05.02.2003
05.02.2003
Pat
tak koukam ze se zde rozbehla debata na tema jestli pametovej jo nebo ne, no ja ho proste mam ale zatim mi nefunguje, slysel jsem ze orej by ta polarita sla vyresit nejakym rele ci co, bohuzel nejsem elektrikar :(( Poradite pls ?
23:20:41
04.02.2003
04.02.2003
nigga
ze mi zacne lezt na mozek porad cvakt packou dolu nahoru dalu? a takhle znovu za 10 minut? Ted jsem to teda nechytl. bylo to doufam na me.
12:28:36
04.02.2003
04.02.2003

Petkar
No, zku s ím jet několik hodin po dálnici a zjistíš, že ti to po čase začne lézt docela dobře na mozek...
Ale nikomu z vás to neberu.

12:03:30
04.02.2003
04.02.2003

Luděk
Osobně mi taky vyhovoval paměťovej cyklovač,ale spíš u Fáva než u Feliny,i když páčka je lepší u Feliny.
11:58:52
04.02.2003
04.02.2003
nigga
Tak to na to koukame obadva uplne jinak. ME nedela problem v pripade potreby setrit a pote vratit packu zase dolu a az je to na setreni je zvednout a zase dat dolu. Pripadne mi to fakticky v pohode, ja jsem proste zastance pametovyho cyklovace.
10:15:00
04.02.2003
04.02.2003

Petkar
No, taky se přidám. nemám sice cyklovyč z feldy ve škodovce, ale jezdil jsem s feldou s cyklovačem a můžu říct, že to je úplně na nic. POkud nastavíš cyklovač a nechávaš to stírat v pravidelných intervalech, je to OK, ale běda jak v mezicyklech potřebuješ setřít okno a setřeš ho. V tu chvíli si celý cyklovač rozhodíš a musíš znovu nastavovat paměť, proto mi to příjde dost tragické. Spíš by to chtělo při té montáži to nějak ošetřit tak, aby při jednom krátkodobém setření si cyklovač pamatoval předchozí nastvaení....
09:41:46
04.02.2003
04.02.2003

Luděk
Ani z Fáva ani z Feliny to normální způsobem kvůli polaritě nejde (brutálně třeba jo).Avia nemá paměťovej cyklovač,takže se mi jako nejpraktičtější jeví regulace potenciometrem.I když polohovací origo,nebo ze 100vky taky vcelku vyhovujou.
16:13:18
03.02.2003
03.02.2003
nigga
tak tohle je pro me osobne kapitola sama pro sebe. Kdyz to shrnu tak ja mam cyklovac s potenciometrem a to jeste jen doma v supliku. Cekam na vhodnou chvili ho tam dat, ale ted jsem koupil palubku z rapida, takze mam jiny starosti.....
Cyklovac s pameti jsem zkoumal ten co vysel v AR a zkousel ho predelat z kladnyho systemu na zapornej. Zatim jeste bezvysledne.
Jo a abych se konecne dostal k veci, kamarad do S120 narval cyklovac z felicie upne brutalnim zpusobem, nejen ze predelal kompletni elektriku u steracu, ale jeste rozebral motorek a otocil samotne magnety aby se to tocilao spravnym smerem. Kdyz mi to vypravel tak jsem to dost dobre nepochopil, ale jemu to funguje, takze se muzes nechat inspirovat.
Cyklovac s pameti jsem zkoumal ten co vysel v AR a zkousel ho predelat z kladnyho systemu na zapornej. Zatim jeste bezvysledne.
Jo a abych se konecne dostal k veci, kamarad do S120 narval cyklovac z felicie upne brutalnim zpusobem, nejen ze predelal kompletni elektriku u steracu, ale jeste rozebral motorek a otocil samotne magnety aby se to tocilao spravnym smerem. Kdyz mi to vypravel tak jsem to dost dobre nepochopil, ale jemu to funguje, takze se muzes nechat inspirovat.
14:53:27
03.02.2003
03.02.2003

Bob
pokud vym tak tam šel ciklovač z avije
14:42:31
03.02.2003
03.02.2003
Adam Radimovič
Nedaš ho tam pokud máš origoš motorek stěračů.Je to jinak polovane.
Ale ruku za to do ohně nedám


14:33:20
03.02.2003
03.02.2003
Pat
Nevite někdo pls jak zapojit pametovy cyklovac z felicie do S120 (1985). Diky predem i zadem vsem. Pat