skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šmejdy
prohledat
1799 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 13.02.2009 do 30.09.2016, založil/a CpEaRjHaY-průserář
nikdo si prosimvás nekupujte čepy řízení favo felda MOOG. protáčí se a nejdou žádným zpusobem utáhnout. tohle se mi u trw ani u optimalu nikdy nestalo....
-> TT_daniel:

-> Zeke-ten šestý: alebo toto upload.wikimedia.org/wiki
pedia/.../Magnum-nanuk-fot
o.jpg
-> Zeke-ten šestý: www.magnum-technology.com
/?lang=SK
-> James1991 27.12.13 11:48:14: za mě no problema
Co říkáte na značku motorvých těsnění AJUSA?
-> vhml: :montáž beru ale jak je to myšleno tím mazáním u ložisek s trvalou náplní?
-> Milan 136: o něco jo, ale žádná sláva

-> vhml:
S tím máš pravdu, jelikož to ložisko bylo měněný před rokem a teďka začalo houkat, taky jsem to řešil s mechanikem a taky tvrdil že montáží ty ložiska dostávají dost zabrat..
Dík pánové
S tím máš pravdu, jelikož to ložisko bylo měněný před rokem a teďka začalo houkat, taky jsem to řešil s mechanikem a taky tvrdil že montáží ty ložiska dostávají dost zabrat..
Dík pánové
-> Karel.: TRW je na tom snad lip?

-> James1991 27.11.13 22:36:15: minimálně 50% životnosti ložiska stejně zničíš doma nevhodnou montáží a namazáním, takže je to skoro jedno.
Koya u nás montujem skoro do všeho a není problém. Narozdíl třeba od SKF.
Koya u nás montujem skoro do všeho a není problém. Narozdíl třeba od SKF.
-> Milan 136 28.11.13 09:33:01: tie boli najlepšie :D v tesnom závese s TRW
-> Milan 136: a vůbec nebyly poruchový že?

-> James1991: komplet serva na fabiich byly koyo. To bude v pohode
-> James1991: KOYO by mělo být timken a ty nejsou špatné.
Co říkáte na značku japonských ložisek Koyo? Nekoupil jsem ho na škodovku, ale na BMW e30 na uložení kardanu, tak mě zajímá co si o tom myslíte, příp.jaké máte zkušenosti?
Díky
Díky