skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šmejdy
prohledat
1799 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 13.02.2009 do 30.09.2016, založil/a CpEaRjHaY-průserář
nikdo si prosimvás nekupujte čepy řízení favo felda MOOG. protáčí se a nejdou žádným zpusobem utáhnout. tohle se mi u trw ani u optimalu nikdy nestalo....
-> TT_daniel:



-> Zeke-ten šestý: alebo toto upload.wikimedia.org/wiki
pedia/.../Magnum-nanuk-fot
o.jpg
-> Zeke-ten šestý: www.magnum-technology.com
/?lang=SK
-> James1991 27.12.13 11:48:14: za mě no problema
Co říkáte na značku motorvých těsnění AJUSA?
-> vhml: :montáž beru ale jak je to myšleno tím mazáním u ložisek s trvalou náplní?
-> Milan 136: o něco jo, ale žádná sláva

-> vhml:
S tím máš pravdu, jelikož to ložisko bylo měněný před rokem a teďka začalo houkat, taky jsem to řešil s mechanikem a taky tvrdil že montáží ty ložiska dostávají dost zabrat..
Dík pánové
S tím máš pravdu, jelikož to ložisko bylo měněný před rokem a teďka začalo houkat, taky jsem to řešil s mechanikem a taky tvrdil že montáží ty ložiska dostávají dost zabrat..
Dík pánové
-> Karel.: TRW je na tom snad lip?

-> James1991 27.11.13 22:36:15: minimálně 50% životnosti ložiska stejně zničíš doma nevhodnou montáží a namazáním, takže je to skoro jedno.
Koya u nás montujem skoro do všeho a není problém. Narozdíl třeba od SKF.
Koya u nás montujem skoro do všeho a není problém. Narozdíl třeba od SKF.
-> Milan 136 28.11.13 09:33:01: tie boli najlepšie :D v tesnom závese s TRW
-> Milan 136: a vůbec nebyly poruchový že?

-> James1991: komplet serva na fabiich byly koyo. To bude v pohode
-> James1991: KOYO by mělo být timken a ty nejsou špatné.
Co říkáte na značku japonských ložisek Koyo? Nekoupil jsem ho na škodovku, ale na BMW e30 na uložení kardanu, tak mě zajímá co si o tom myslíte, příp.jaké máte zkušenosti?
Díky
Díky
-> afro100: lebo mam na zelenej jedno take zanovne viečko ... som bol s nim spokojny a nasiel som doma druhe a pri mojej vysokej sikovnosti som si po nom presiel autom
aspon ze to bolo to skaredsie 



-> afro100: Mám pocit, že snad byly z nějakýho rencka nebo čeho...
-> MOLSO: to su original GB pre 130 estelle .. akurat teda sa to neda zohnat, byvali na predaj v autokelly ale uz neni skladom 

-> Vojťas: Jojo, jasan, jezdim s ni uz dlouho.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jakože tuto? www.iautodily.cz/expanzni
-nadoba-volkswagen-passat-
nd100045193.html
Pripominam, ze pokud nekdo nehledi na originalitu, tak nadobka z passata B5 a jinych vozu tam padne jak prdel na hrnec a ma plastovy vicko.
-> VeTeV:
rezne samo
mal som v ruke obidve a toto vo mne budilo solídnejší dojem lepšieho prevedenia ... uvidíme po čase
inak neviete z čoho sú tie anglické viečka ? kruhové s 2 uškami a nápis remove slowly ... pasuju na origo expanzku


mal som v ruke obidve a toto vo mne budilo solídnejší dojem lepšieho prevedenia ... uvidíme po čase
inak neviete z čoho sú tie anglické viečka ? kruhové s 2 uškami a nápis remove slowly ... pasuju na origo expanzku
-> MOLSO: neviem ze by v RS niekto nieco take vyrabal




-> MOLSO: doufám, že RS není zkratka rezne samo ... to Polmo je tím teda proslavený
-> MOLSO: Tak poreferuj za pár měsíců, jak vypadá... sice nějaké originály nasyslené mám, ale dostupný zdroj kvalitní druhošky by nebyl k zahození.
-> minno:
aj ja som si hovoril .... a možno to bude z Rimavskej Soboty




-> MOLSO: v názve je RS, to bude tuningové.
Páni v autodieloch som si kúpil len tak pre radosť nové viečko na expanzku ... mali tam dva druhy - autopol a Autoravira-RS. Oboje na pretlak0.04Mpa
Autopol je jasný dávno známy šmejd, tak som kúpil to druhé ... máte s ním niekto skúsenosť ? príde mi, že oproti všetkým starým doma držaným štuplom má podstatne tvrdšiu pružinu a aj spracovanie vyzerá byť dosť kvalitné, + má aj gumičku pod samotným viečkom (neviem či to má aj autopol, ale doma som nemal ani jedno viečko s gumou tesne pod štuplom ...
Autopol je jasný dávno známy šmejd, tak som kúpil to druhé ... máte s ním niekto skúsenosť ? príde mi, že oproti všetkým starým doma držaným štuplom má podstatne tvrdšiu pružinu a aj spracovanie vyzerá byť dosť kvalitné, + má aj gumičku pod samotným viečkom (neviem či to má aj autopol, ale doma som nemal ani jedno viečko s gumou tesne pod štuplom ...
-> ZdeněkH: Dal bych tam v nejhorším Ferodo SL, nevím, jakou máš motorizaci a ročník, koukám tu na běžný obchod a za přední chtějí 750 Kč a zadní 472 Kč.
Starline 622/365
ATE 1155/676
Starline 622/365
ATE 1155/676
-> ZdeněkH: Já ti to nechci rozmlouvat, ale myslím si, že je do dost těžké auto na to aby jsi dva roky blbnul na špatných brzdách. Cena je samozřejmně zajímavá, ale potrápila by tě tisícovka navíc za kvalitní brzdové destičky?
-> FORM: Citrón Xantia. Jako nečekám od toho zázraky, ale ať nebrzdím kov na kov jako teď vzadu. Auto moc nejezdí a jeho plánovaná životnost je ještě cca 2 roky.
-> ZdeněkH: Na jaké auto to máš? Osobně bych se bál už dle ceny.
Má někdo zkušenost s brzdovými destičkami výrobce PRO-MAX? Nechce se mi moc investovat do toho pekáče s kterým jezdím a tohle vychází cenově hezky. Zadní 185,- přední 350,- (ne na škodovku)
-> Milan 136: tak ja to teda beru sefe 

-> castrol: pisou original a dle fotky krabicky jsou
tak co panovce a obcas aj nejaka ta dama ,kupit alebo nekupit tieto rozvody www.autodilyhh.sk/kola-ro
zvodova-sada-s-105-120-130
-favorit-6u0198026-sk?bran
d=SKOD...
-> Jarda/felda: No jasně, asi stejně jako když do jadernýho reaktoru místo uranu nahážeš vápenec 

-> dragon_cb_cz 07.10.13 16:46:29: to je skoro to samý 

-> U-Geen: To bylo "významně vynecháno" 

-> dragon_cb_cz: coz tam ostatne pisou :))
-> Jarda/felda: Pohliníkováním třeba? Co vím tak se výfuky dělaj z pohliníkovanýho plechu, ne pozinkovanýho...
-> alf 07.10.13 10:46:39: jak jinak bys vysvětlil že za 4 roky provozu je orezlej jenom u svárů ?
No,nevím,jestli Tyll děla z pozinku. www.vyfuky-tyll.cz/e-shop
/o-vyfucich-tyll.php
-> TechniX: Říkám snad, že je mám rád?
jako nevím origo vejfuk na favorit, žádná výhra, koroze a shnil jak brambory
tyll, bosal na 105, křivý příruby, který sem nemoh zaboha zatěsnit, bez úprav
rozklad výfuků, utrhli se ve svárech převážně u příuby, výdrž průměrná
na berlingo se koupil střední polmostrow, je o 2 cm posunutej držák silentbloku, takže je nakřivo.
zadní díl walker, tyll, sem musel uříznout oba držáky musej se převařit taky
výdrž posoudím časem
tyll, bosal na 105, křivý příruby, který sem nemoh zaboha zatěsnit, bez úprav
rozklad výfuků, utrhli se ve svárech převážně u příuby, výdrž průměrná
na berlingo se koupil střední polmostrow, je o 2 cm posunutej držák silentbloku, takže je nakřivo.
zadní díl walker, tyll, sem musel uříznout oba držáky musej se převařit taky
výdrž posoudím časem
-> dragon_cb_cz: že ty máš rád ty tvoje Polmostrów neznamená že to mělo vyřešit problém s kompletací tyl + pl. Kdyby bylo kompletně sesazený odpředu až do zadu Polákem tak by určitě nebyl problém. Ale stejně z praxe jsem zažil že náhražky výfukové systémy na Favority a Felicie tak začali korodovat dříve a časem se rozpadly než klasika Tyll v pozinku. Ono to má i svůj důvod proč je malinko dražší než polák ;) Takže si dělej úsměvy jaký chceš, každý má na to svůj názor a ať si zvolí každej co uzná sám za vhodné 

-> suri 05.10.13 14:15:30: tady 760 tyll 570 polmo
polmo (starline) sem kupoval po slevě za 430 tak sem mu odpustil těch 15 minut práce s předěláním držáků ze starýho vejfuku



