
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria
18:08:40
12.09.2011
12.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> cPetan: na to má málo světel 

17:31:18
12.09.2011
12.09.2011

cPetan
Nějakej Tomasovo příbuznej?

07:10:58
12.09.2011
12.09.2011

Gryzly
-> Šediváček: Koukni nahoru doleva a uvidíš jaký je tam logo.
22:42:18
11.09.2011
11.09.2011

Šediváček
A kdo mě teď řekne, jaký auto je vzácnější? Favorit nebo sedan, rapid. Počítaje s níže zmíněným vstřikováním 

20:46:57
11.09.2011
11.09.2011

Jura_Favorit
-> lokaj: jj je to Bendix, ten papír, co u toho mají, je blbě
Ikdyž ruku na srdce, kolik z běžných návštěvníků muzea to pozná...

20:44:22
11.09.2011
11.09.2011

Jura_Favorit
-> Tomaso435:
2 - ok, nechápal jsem, jak jsi to myslel, proto jsem se rozepsal
3 - moc jich nebylo, to je pravda, ale pár prostě ano a shodou okolností můj vínový 135L byl donedávna jeden z nich
Je to cca dva týdny, co jsem to nahradil za klasiku. Btw. je zajímavé, že štítek "katalysator" neměl, ikdyž ono je tam toho na tom autě zajímavého v tomto ohledu víc (vzhledem k tomu, že jsem byl u toho, když si to můj dědek na podzim 92 kupoval přímo v salonu a já jsem druhý majitel, vím, co se s tím dělo a co je na tom původní)..
Že si zřejmě jen málokdo v tom prvním období za kat připlatil, to je samozřejmě fakt, ono by to v té době bylo tak trochu i na hlavu postavené...
Co se týče archivů, tak samozřejmě i v tom je bordel, vždycky něco chybí nebo naopak přebývá, to je tak všude, nicméně je to báječný zdroj informací i takového charakteru, co se člověk jinde nedozví a rozhodně je to 100x lepší, než si vymýšlet vlastní pohádky... objednali jsme se tam v minulosti už víckrát
Prospektu chybí poslední stránka a po pravdě - ať si o mě myslí kdo chce co chce - vzhledem k tomu, kolik času i peněz mě stálo jeho shánění a vzhledem k tomu, jací zmrdi se ve Fáčkařské komunitě pohybují (teď tím nenarážím na nikoho, kdo se v této diskuzi aktivně zapojil, takže prosím klid), nemám moc chuť někam to dávat...
2 - ok, nechápal jsem, jak jsi to myslel, proto jsem se rozepsal
3 - moc jich nebylo, to je pravda, ale pár prostě ano a shodou okolností můj vínový 135L byl donedávna jeden z nich


Že si zřejmě jen málokdo v tom prvním období za kat připlatil, to je samozřejmě fakt, ono by to v té době bylo tak trochu i na hlavu postavené...
Co se týče archivů, tak samozřejmě i v tom je bordel, vždycky něco chybí nebo naopak přebývá, to je tak všude, nicméně je to báječný zdroj informací i takového charakteru, co se člověk jinde nedozví a rozhodně je to 100x lepší, než si vymýšlet vlastní pohádky... objednali jsme se tam v minulosti už víckrát

Prospektu chybí poslední stránka a po pravdě - ať si o mě myslí kdo chce co chce - vzhledem k tomu, kolik času i peněz mě stálo jeho shánění a vzhledem k tomu, jací zmrdi se ve Fáčkařské komunitě pohybují (teď tím nenarážím na nikoho, kdo se v této diskuzi aktivně zapojil, takže prosím klid), nemám moc chuť někam to dávat...

15:45:30
11.09.2011
11.09.2011

lokaj
Já mám foto z MB.Ten vystavenej khaki zelenej Favorit 136 L není 136L.to je jen štítek, pod kapotou je 135 Li.Má to stejně řešený jak GLi.Starej motor s řídící jednotkou katlíkem vstřikování..Žádnej karbec.
15:29:37
11.09.2011
11.09.2011

Tomaso435
-> Jura_Favorit: bod 2 - favorit s motorizací 136x nesl označení Favorit 135 :) nechápu, ale je to tak.
bod 3 - máš namysli ty kousky, kde byl kat součástí prvního dílu výfuku? o tech se nemá smysl ani nějak zmiňovat, toho bylo vážně málo. a ta zvláštní výbava, pochybuju že v tej době kdo si koupil favorita jako náhradu předchozí výkonné škody 1000MB , tak o katu za X peněz, neuvažoval, a byl spíše rád že se na něj v pořadníku vubec dostalo :-D
Bod 4 - jo, přesně ono, prostě pro verzi na sportovní učely. jo a s archívama škodovky, toho taky neber moc vážně, něco chybí, něco přebejvá, něco tam je jen z části :)
mimochodem, máš komplet sken nebo fotky tohodle katalogu?
bod 3 - máš namysli ty kousky, kde byl kat součástí prvního dílu výfuku? o tech se nemá smysl ani nějak zmiňovat, toho bylo vážně málo. a ta zvláštní výbava, pochybuju že v tej době kdo si koupil favorita jako náhradu předchozí výkonné škody 1000MB , tak o katu za X peněz, neuvažoval, a byl spíše rád že se na něj v pořadníku vubec dostalo :-D
Bod 4 - jo, přesně ono, prostě pro verzi na sportovní učely. jo a s archívama škodovky, toho taky neber moc vážně, něco chybí, něco přebejvá, něco tam je jen z části :)
mimochodem, máš komplet sken nebo fotky tohodle katalogu?
13:00:59
11.09.2011
11.09.2011

Lukaso358
-> Jura_Favorit: Odkaz na celé album dáš?
12:48:35
11.09.2011
11.09.2011

Jura_Favorit
-> Tomaso435:
1) Bendix viz. -> Gryzly:
2) nepochopil jsem "Favorit 135 s motorem 136x" - oboje možno s katem i bez...
3) není pravda, že 91-92 kat jenom Ecotronic, ano ten ho sice měl, ale co takhle ještě 135 s Kemirou?
4) ten SPORT... tak především to bylo určeno na auta objednávaná viz. katalog img5.rajce.idnes.cz/d0508 /.../skoda_motorsport_pros pekt.jpg (fotka určená do jiné diskuze a za jiným účelem, ale nechce se mi to přefocovat, prosím o pochopení
) ještě se na to lepila na páté dveře taková poloprůhledná samolepka "Škoda Sport blablabla" (marketingové žvásty
) a z jednoho takového, co šel přes střechu, pochází i ten můj. To je normálně dohledatelné jak v dobových materiálech, tak v archivu Schadewerku. Potom mi bylo někým (už nevím kým) řečeno, že nějaké štítky se lepily snad i na vozy s úpravou Sprint75 už ze salonu, o tom jsem teda nikde nic v dobových materiálech nenašel, takové informace beru dost z rezervou, ale na druhou stranu sem tam to je vidět na od pohledu normálních autech, to je taky fakt, takže vyloučit se to asi úplně nedá a docela bych to tudíž i viděl reálně, byť jsem o tom ani v archivu nic nenašel...
Jinak k tomu katu jako takovému na 136L z prvního období... Pokud vím, tak už od půlky r. 89 se jako zvláštní výbava objednat dal (Kemira). Ale tyhlety nejstarší mrchy do mod. r. 92 šly tak nějak vždycky mimo mě, toto osobně ještě nepovažuju za Favorita, takže skrz to se hádat nebudu.. Ale minimálně ten štítek tam 100% původní není, když plasty přišly až přibližně s mod. rokem 1992 (resp. malinko dříve), na tom se shodujeme
To je asi tak vše, co mě takhle před obědem napadá...
1) Bendix viz. -> Gryzly:
2) nepochopil jsem "Favorit 135 s motorem 136x" - oboje možno s katem i bez...
3) není pravda, že 91-92 kat jenom Ecotronic, ano ten ho sice měl, ale co takhle ještě 135 s Kemirou?

4) ten SPORT... tak především to bylo určeno na auta objednávaná viz. katalog img5.rajce.idnes.cz/d0508 /.../skoda_motorsport_pros pekt.jpg (fotka určená do jiné diskuze a za jiným účelem, ale nechce se mi to přefocovat, prosím o pochopení


Jinak k tomu katu jako takovému na 136L z prvního období... Pokud vím, tak už od půlky r. 89 se jako zvláštní výbava objednat dal (Kemira). Ale tyhlety nejstarší mrchy do mod. r. 92 šly tak nějak vždycky mimo mě, toto osobně ještě nepovažuju za Favorita, takže skrz to se hádat nebudu.. Ale minimálně ten štítek tam 100% původní není, když plasty přišly až přibližně s mod. rokem 1992 (resp. malinko dříve), na tom se shodujeme

To je asi tak vše, co mě takhle před obědem napadá...

12:35:56
11.09.2011
11.09.2011

Vojtisek
-> Tommy017: to je von
12:33:45
11.09.2011
11.09.2011

Cába
-> Tomaso435: jasne ze ty stitky na tom zelenym jsou dolepovany, akorat bych chtel dodat, ze u 135 karbec v 93 kat byl, aspon na matky bejvalim tomu tak bylo
12:15:27
11.09.2011
11.09.2011

Šediváček
-> Gryzly: Tak já s tim do osobního kontaktu přišel
Ale i když to máš vyčtený, tak aspoň správně
a o to de taky. Proti tomu já nemám námitek. A když něco vyčíst, tak s odborný literatury a ne slepě věřit něčemu co "jedna paní povídala".


11:39:48
11.09.2011
11.09.2011

Gryzly
-> Šediváček: hele já s tím do osobního kontaktu taky nepřišel a mám to vyčtený.
Bylo to prostě jiný systém od firmy Bendix, zatímco BMM je Bosch
Bylo to prostě jiný systém od firmy Bendix, zatímco BMM je Bosch
11:10:21
11.09.2011
11.09.2011

Šediváček
-> Gryzly: Tak to jsem chtěl taky napsat, ale zase by mě bylo řečeno, že se ztrapňuju a nic nevím. Je hezký vědět o autě všechno možný okolo a nevědět jak to vstřikování vlastně funguje......
Koukam, že je něco jinýho přečíst si to v knížce nebo to někde slyšet a příjít s tim do osobního kontaktu a pracovat s tím
Koukam, že je něco jinýho přečíst si to v knížce nebo to někde slyšet a příjít s tim do osobního kontaktu a pracovat s tím

08:38:07
11.09.2011
11.09.2011

Gryzly
-> Tomaso435: Jedna nepřesnost je, že Bendix v GLi a v Li nebylo mechanické vstřikování.
00:05:25
11.09.2011
11.09.2011

Tommy017
-> Vojtisek: asi jel na sraz veteranu pokud me oko neklame je to on ?
23:55:12
10.09.2011
10.09.2011

Tomaso435
-> Jura_Favorit: jj, tak oprav nepřesnosti, at se poučim :-D
23:49:32
10.09.2011
10.09.2011

Jura_Favorit
-> Tomaso435 10.09.11 13:55:38: máš tam taky spoustu nepřesností, ale to hlavní, proč to píšeš, tedy že na tom Šediváčkově Fáčku je to dodatečně, na tom se shodneme



14:05:10
10.09.2011
10.09.2011

Vojtisek
-> Tomaso435: souhlasím, já mám Fa 135 se 136x motorem a kat tam býval
13:55:38
10.09.2011
10.09.2011

Tomaso435
-> lokaj 05.09.11 22:35:20: to byl s mechanickým vstřikováním ze škodovky gli, taky sem už takovýho viděl v šumperku u penny, totál schnilák lemy dělaný z betonu snad :-D . to se dělalo snad jen tak experimentálně moc toho nejezdí . . . . mimochodem kdyby byl štítek, tak koupím :-D
-> Šediváček: podle masky a barvy je to rok 88 89 max 90. v tu dobu se ještě karbce s katem nevyráběly, ani né plastový loga, v tu dobu byly alu plíšky s nápisem a na přelomu se lepily samolepky co vypadali stejně jako alu znáčky..
Jinak katy, ty byly 91 92 ecotronic, tam byl kat.... ale už v tej době nedělali tyhle zelený 5105.
další karbec s katem byl v roce 93 favorit 135 s motorem 136X kde byl karbec kat a mělo to 50kw. v tu dobu už byly zaběhnutý plastový štítky a o barvě 5105 nikdo nechtěl ani slyšet, pač je to jak když ti někdo zesere a zeblije auto a celý to rozetře.
SPORTLINE akční model v roce 92 opět nemá s mým logem sport vubec nic společnýho. Verze sportline se liší od běžnýho obyčejnýho favorita jen pár doplňkama a to tím, že má atipicky barevnej interier, kterej v jiným favoritu nebyl, tonovaný okna, ostřikovače světel, křídlo, hella panel. kouřový světla, polep boční, mlhovky s mřížkama.
Verze SPORT se lyší tím, že to mělo co sem slyšel upravený brzdy, podvozek, nápravy. Je to prostě verze pro sportovní učely.
tudíž
= sečteno
podrtženo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
je to blbost. znáček tam má dolepený. v tuto dobu se kat nedával.
-> Šediváček: podle masky a barvy je to rok 88 89 max 90. v tu dobu se ještě karbce s katem nevyráběly, ani né plastový loga, v tu dobu byly alu plíšky s nápisem a na přelomu se lepily samolepky co vypadali stejně jako alu znáčky..
Jinak katy, ty byly 91 92 ecotronic, tam byl kat.... ale už v tej době nedělali tyhle zelený 5105.
další karbec s katem byl v roce 93 favorit 135 s motorem 136X kde byl karbec kat a mělo to 50kw. v tu dobu už byly zaběhnutý plastový štítky a o barvě 5105 nikdo nechtěl ani slyšet, pač je to jak když ti někdo zesere a zeblije auto a celý to rozetře.
SPORTLINE akční model v roce 92 opět nemá s mým logem sport vubec nic společnýho. Verze sportline se liší od běžnýho obyčejnýho favorita jen pár doplňkama a to tím, že má atipicky barevnej interier, kterej v jiným favoritu nebyl, tonovaný okna, ostřikovače světel, křídlo, hella panel. kouřový světla, polep boční, mlhovky s mřížkama.
Verze SPORT se lyší tím, že to mělo co sem slyšel upravený brzdy, podvozek, nápravy. Je to prostě verze pro sportovní učely.
tudíž
= sečteno
podrtženo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
je to blbost. znáček tam má dolepený. v tuto dobu se kat nedával.
13:37:00
10.09.2011
10.09.2011

Tomaso435
-> Vojtisek: kdo to ? :-D
12:07:30
10.09.2011
10.09.2011

Vojtisek
Dnes při příjezdu na revizi plynu na mně zatroubilo totok

13:16:02
07.09.2011
07.09.2011

Jura_Favorit
Šediváček 07.09.11 12:13:01 napsal: → Tomaso435: → Jura_Favorit: Dokážete pochopit větu " › Tomaso435: Nevěřim, protože vim jak sport line vypadá." ?
Ale oba dva mě to musíte ještě vysvětlit. Mimochodem jich v okolí pár jezdí a zrovna včera sem jednoho potkal. Přesně jako na tý fotce, ale nejspíš byl přestříkaný, měněná kola a tu samolepku si taky koupil v mototechně
S tebou komunikovat je fakt ztráta času, když nedokážeš pochopit ani tak primitivní větu, že štítkem SPORT nebyl označen akční model Sport-line, ale něco úplně jiného
No nic, ztrapňuj se dál, já už na ty bláboly reagovat nehodlám, kdo o Favoritech něco ví, obrázek si udělá sám a komentář ode mě nepotřebuje
edit: a tu "diskuzi" o katalYzátoru jsi evidentně nepochopil také
Ale oba dva mě to musíte ještě vysvětlit. Mimochodem jich v okolí pár jezdí a zrovna včera sem jednoho potkal. Přesně jako na tý fotce, ale nejspíš byl přestříkaný, měněná kola a tu samolepku si taky koupil v mototechně

S tebou komunikovat je fakt ztráta času, když nedokážeš pochopit ani tak primitivní větu, že štítkem SPORT nebyl označen akční model Sport-line, ale něco úplně jiného

No nic, ztrapňuj se dál, já už na ty bláboly reagovat nehodlám, kdo o Favoritech něco ví, obrázek si udělá sám a komentář ode mě nepotřebuje

edit: a tu "diskuzi" o katalYzátoru jsi evidentně nepochopil také

12:16:37
07.09.2011
07.09.2011

Šediváček
A co se týká toho katalizátoru, já řeším karburátorovýho favorita s katalizátorem, pokud nevěříte, že se něco takového vyrábělo, není to moje starost. Ten štítek tam je oprávněně i kdyby byl dolepený. Ne, že si kde kdo lepí na auto věci, se kterými vozidlo nemá nic společnýho 

12:13:01
07.09.2011
07.09.2011

Šediváček
-> Tomaso435: -> Jura_Favorit: Dokážete pochopit větu " › Tomaso435: Nevěřim, protože vim jak sport line vypadá." ?
Ale oba dva mě to musíte ještě vysvětlit. Mimochodem jich v okolí pár jezdí a zrovna včera sem jednoho potkal. Přesně jako na tý fotce, ale nejspíš byl přestříkaný, měněná kola a tu samolepku si taky koupil v mototechně
Ale oba dva mě to musíte ještě vysvětlit. Mimochodem jich v okolí pár jezdí a zrovna včera sem jednoho potkal. Přesně jako na tý fotce, ale nejspíš byl přestříkaný, měněná kola a tu samolepku si taky koupil v mototechně

22:37:25
05.09.2011
05.09.2011

lokaj
Myslíte tento druh šítku co je dole pod světlem ne?
22:35:20
05.09.2011
05.09.2011

lokaj
Já takovýho Favorita viděl co byl opravdickej se vstřikováním a katalyzátorem. Měla(možná ještě má) ho jedna starší paní tady od nás a vzadu měl normální plochý štítky Favorit 135 Li a byl béžovej,nebo krémovej teď nevim.A toto je štítek(název katalyzator), který si kdo chtěl mohl dokoupit a nalepit kam chtěl. je to univerzální štítek, který se prodával všude.Já ho mám dolepovaný od původní majitelky na Š 135 GLi taky. Je pravda že na favoritech byl hodně často.
20:18:59
05.09.2011
05.09.2011

Tomaso435
-> Šediváček 04.09.11 22:57:28: ale sportline značí tato samolepka img231.imageshack.us/img2
31/.../5b4a6b91de5d3041200
7021pr7.jpg ten štítek značí uplně něco jinýho . .
a já neřešim kat. tys tam napsal že má kat :D
prostě tak jako si 99% ajitelu škody 135 koupilo a přidělalo štítek škoda136 tak on tam má kat a já sport :-D
e:jo viz jura
a já neřešim kat. tys tam napsal že má kat :D
prostě tak jako si 99% ajitelu škody 135 koupilo a přidělalo štítek škoda136 tak on tam má kat a já sport :-D
e:jo viz jura
19:33:43
05.09.2011
05.09.2011

suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: pre môj nie ale pre niekoho iného kto si sem chodí sem tam niečo pozrieť , mne je to jedno čo tu kto píše
19:30:28
05.09.2011
05.09.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: tak som ti to zmazal, pre tvoj pokoj v duši ...
19:26:20
05.09.2011
05.09.2011

suri
Poprosím moderátora o zmazanie príspevkov mimo témy - šrot line . Ďakujem
16:57:22
05.09.2011
05.09.2011

Jura_Favorit
-> Šediváček 04.09.11 22:50:08: akční model Sport-line nemá s tímto štítkem nic společného...
-> Šediváček 04.09.11 22:57:28: mohu já za to, že jsi k těm fotkám přidal komentář?
-> Šediváček 04.09.11 22:57:28: mohu já za to, že jsi k těm fotkám přidal komentář?

22:57:28
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Jura_Favorit: -> Tomaso435: Ach jo, já jsem sem hodil fotku pěknýho favorita, jako každej jinej ale vy tady najednou řešíte katalizátor. Prostě je to hezkej Favorit a basta.
22:50:08
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Tomaso435: Nevěřim, protože vim jak sport line vypadá.
13:46:26
04.09.2011
04.09.2011

Jura_Favorit
-> Šediváček: moc nechápu, co se mi to s těmi katalYzátory vlastně snažíš sdělit, tak jen jedna taková obecná poznámka... řízený kat = přítomnost lambda sondy ve výfukovém traktu. A tu Ecotronic oproti klasickému má.
A chlapovy potřeby jsou mi šumák, tento štítek tam jednoduše původní není, leda že by v tom měl prsty "Koprfíld"
A chlapovy potřeby jsou mi šumák, tento štítek tam jednoduše původní není, leda že by v tom měl prsty "Koprfíld"

13:39:54
04.09.2011
04.09.2011

Tomaso435
-> Šediváček: jinak pokud máš v tp kat tak tambejt musí, pokud ho tam nemáš tak tam bejt samozřejmě nesmí s vyjímkou dodatečnej montáže která je opět zapsaná v tp v kolika km byl namontován kat od firmy atd . . . a kvuli emisím si ho tam nikdo dobrovolně nedává :-D
13:37:56
04.09.2011
04.09.2011

Tomaso435
-> Šediváček: krystova noho
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_6745__2011 -07-01_16-18-34_38.jpg mě věříš taky že mám cosi original sport verzi ?
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_6745__2011 -07-01_16-18-34_38.jpg mě věříš taky že mám cosi original sport verzi ?

13:28:36
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Jura_Favorit: To jsem možná řek kravinu s tim katalizatorem, ale zase proč se nedá sehnat a dává se tam klasický karburátorový výfuk, takže kdyby se tuty auta zmačkly na emisich, tak to neprojde, protože nemají katalizátor. Kdyby byl řízený, tak se tam může dát třeba z feldy ne? Nebo to nemělo třícestný, ale jednoduší. Pokud v tom nebyla nějaká jiná bota....... A ten štítek, ono težko říct. Ten chlapík nemá potřebu tam lepit nějaký kravinky, ale když si ho kupoval v mototechně, tak mohl mít ještě mladistvé rozmary. I když to je teď už hodně starý pán. Jestli byl ten štítek dolepovaný, tak v době, když to auto nebylo z novoty moc daleko. Ale jiný "typ" štítku "katalizátor" jsem nikdy neviděl.
13:05:25
04.09.2011
04.09.2011

Jura_Favorit
-> Šediváček: ok, z fotky nepoznám, jestli tam je nebo není, normálně není
A bacha, Ecotronic měl řízený katalyzátor (Walker nebo Kemira)...
Edit: a tenhle štítek původní nebude..

Edit: a tenhle štítek původní nebude..
13:05:24
04.09.2011
04.09.2011

Tomaso435
-> Šediváček: ten kat soudíš dle štítku který sem si taky koupil do sbírky za 27korun v mototechně ?
13:04:24
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
Techničák vážně fotit nebudu.
12:57:40
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Jura_Favorit: Tak ten co sem vyfotil je 136L "katalizator"-j
ako zvláštní výbava neřízený katalizátor (stejný jako měl ecotronic), až na to, že tuto nemá elektronicky řízený karbec
Tomaso je jasnej

Tomaso je jasnej
12:45:40
04.09.2011
04.09.2011

Jura_Favorit
-> Šediváček: to, co jsi vyfotil. A jeho vlastně taky.
12:41:04
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Tomaso435: To jako myslíš toho co jsem přidával, že není katalizátor??
Nebo ten tvůj?
Nebo ten tvůj?
12:34:00
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Tomaso435: jo, jo, ale je krapet starší než ten tvůj, ale stejně pěknej. 

12:33:56
04.09.2011
04.09.2011

Tomaso435
-> Šediváček: Akorát ani katalizátor to není :) je to jen obyč 136ka a to je to nej co mohlo kdy bejt :-)
12:31:47
04.09.2011
04.09.2011

Šediváček
-> Jura_Favorit: Tak to "ecotronic" jsem tam napsal, aby nevznikli zase nějaký dohady. Ale jak tak koukám, mohl jsem si ušetřit práci.
-> Lukaso358: Tak ten nápis zase tak hrozně "tuningovej" není. I když by to tam být nemuselo, ale má to pořád první majitel, takže ten to moc "vylepšovat" nepotřebuje.
-> Lukaso358: Tak ten nápis zase tak hrozně "tuningovej" není. I když by to tam být nemuselo, ale má to pořád první majitel, takže ten to moc "vylepšovat" nepotřebuje.
22:59:06
03.09.2011
03.09.2011

gred
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ty tady maj dokonce kartu sem koukal 

21:18:17
03.09.2011
03.09.2011

castrol
-> VeTeV: to su obe na diely 
