Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria

prohledat
2354 příspěvků (zobrazeno 1775 až 1824) od 29.01.2009 do 17.11.2025, založil/a suri
řadit dle data
21:50:04
20.09.2011
Milan 136
-> lokaj: nejlepší jsou dušičky. donedávna tu jezdil pán na hřbitov s Tudorem1
21:48:08
20.09.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> lokaj: parádní 2
21:46:44
20.09.2011
lokaj
Jedna vysoce zachovalá Felicia GLXi z roku 1996. Před poliklinikou se najde veteránů..Ještě tam byly dvě Š 100 jedna rok 1971 najeto cca 30.000km druhá rok 1973 najeto 96000km obě jak nové, dále hnědá 120L cca 1988/89, Forman GLX apod. Kdepak Supermarkety a polikliniky tam je 100procentní úspěšnost.
Ještě sem se chtěl zeptat.Felicia 94 měla tři druhy červené barvy že?Tuto,pak světlejší a pak úplně tu světloulinkou nebo ne?A vínovou.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 20.09.2011 21:46:44
upraveno 1x, naposled 20.09.2011 21:47:58
11:52:37
18.09.2011
Vojtisek
Soused od vedle asi leštil a černil jako já1 Jen mi k tomu chybí oranžový blinkry
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od Vojtisek vložen 18.09.2011 11:52:37
22:46:01
17.09.2011
James1991
-> Jura_Favorit:
Vyfotit to nebylo možný, resp. neslušný, pán zrovna nakldádal něco do auta.
21:19:08
17.09.2011
Jura_Favorit
-> James1991: asi jsi nepochopil, tak polopaticky - bez obrázku se budeme furt jen točit kolem nějakých teorií a domněnek, nic víc... Ikdyž koukám, asi už (zaplať pánbu) vyřešeno 47
21:02:23
17.09.2011
James1991
-> Tomaso435:
Tak asi nejspíš jo, ale vypadalo to zajímavě:-)
21:01:33
17.09.2011
Tomaso435
-> James1991: tak to byly sdačky z jinýho auta. pač i feldový švejdy maj pojezdy z normální felddy
20:58:21
17.09.2011
James1991
-> Tomaso435:
Barvou trošku tmavší, to vedení nebylo tak "velké" a mělo to tam tu páčku posunu na místě kam se dávalao otvírání kufru.
20:57:29
17.09.2011
James1991
-> Jura_Favorit:
Promiň, ale třeba někdo bude vědět o jaký jde, nevim jestli se jich dělalo víc těhle anatomických kromě těch klasikých co měly LS apod. Od toho to fórum tady je, abych měl prostor se zeptat, nemyslíš?
20:56:42
17.09.2011
Tomaso435
20:51:40
17.09.2011
Jura_Favorit
-> James1991: otázek milion, obrázek žádný, jakou asi tak očekáváš odpověď?
20:44:32
17.09.2011
James1991
-> Tomaso435:
To sem nezkoumal.. a co to je za sedačky, do jakých výbav se dávaly atd.? Jediný co sem zahlídl tak posun sedačky byl tam jak sem řikal, štelung opěrek sem neviděl.
20:04:54
17.09.2011
Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : .... tak to sem nikdy nezkoumal, ale je možný že má zase pojezdy takový jaký sehnal...
-> James1991: kde to mělo štel opěráku? ve středu nebo ke stranám?
20:00:01
17.09.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tomaso435: Nemají náhodou obě sedačky páku na podélný posun na stejné (pravé) straně?
upraveno 1x, naposled 17.09.2011 20:00:24
19:57:27
17.09.2011
Tomaso435
-> James1991: to byly nejspíš švejdovi, a prohozená pravá za levou jelikož řidičovu ěl už prosezenou tak si tam dal spolijezdcovu, taky sem tak jezdil :-D
17:38:24
17.09.2011
James1991
Dneska sem zahlídl u obi červenýho Favorita Lx a měl vpředu i vzadu nějaký hnědý sedačky(přitom černej introš). Byly docela dobře anatomicky tvarovaný a posouvání měly u prahu(v místě kam se dává do lepších otevírání kufru), byly to nějaký tajný či vývozní exempláře nebo si to tam spíš někdo dodělal? Majitel byl muž ve středním věku, na tuzera nevypadal...
20:58:52
14.09.2011
m_tsch
Nám ty poklice nepraskaly teda, jen se jedna odtavila při dlouhém sjezdu z kopce na brzdách. Na autě byly určitě 10let.
20:44:29
14.09.2011
Tomaso435
-> lokaj: jak řiká řidič cirkusu humberto, je to polskej šit s logem škoda, plast super kvalita že praskne i když se jen kolo točí, sada stojí asi 190korun . .
19:26:16
14.09.2011
m_tsch
My když ty poklice dokupovali, tak místo slepice byl nápis alca, nebo tak něco.
12:19:29
14.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> lokaj 14.09.11 11:40:04: já bych řek,že sou polský možná i italský ale spíš ne,origo z fabriky fakt nejsou,ten znak je šišatej
můžu se mrknout doma co je zezadu napsaný4
12:08:42
14.09.2011
lokaj
Zde přikládám obrázek motoru z Favoritu Li v Mladé Boleslavi.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 14.09.2011 12:08:42
11:40:04
14.09.2011
lokaj
Umíte mi tedy někdo k tomu něco říct? Vím akorát, že byly středové stříbrné pokličky a že 136 byly ploché kulaté s nápisem Škoda a 135 byli pouze do špičky bez nápisu.A po facelitu byli ty černé s logem.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 14.09.2011 11:40:04
11:38:19
14.09.2011
lokaj
Mám dotaz. Na tomto autě jsem viděl poklice, které vím že se v 90.letech prodávaly, ale už nevím jestli to bylo přímo od Škodovky jako zvláštní nabídka,nebo jen doplňkové. Já je pak viděl (cca 2007), jako hodně dlouhý doprodej v jednom zapadlém obchodíku s náhradními díly u náměstí v Třešti. A že tam měli zajímavých věcí starých(nových).Tam frčeli hlavně potahy a spreje.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 14.09.2011 11:38:19
11:34:23
14.09.2011
lokaj
Ale myslím si, že z trojice Favorit Li, Sedan GLi, Rapid RiC, bude nejvzácnějčí, ale stále nedoceněný Favorit spolu s GLi.Vim že Rapidů se vyrobilo víc než sedanů,už jen proto že to byla propagace automobilky a byl také větší zájem o sporťák.Kdo chtěl tehdá v Kanadě nebo Rakousku rodinný automobil nekupoval Škodu, ale Peugeot 205,Kadett,Ladu Kombi apod..V kanadě už to asi úplně působilo jen jako zpestření nabídky podobných velkých vozidel. A Favorit Li přišel v době kdy už bylo všechno jinak všude. tak si myslím že moc úspěch neměl a tudíž se ho moc nevyrobilo.. A nebo též možná tím, že to mělo být jen vyplnění mezery než Škodovka udělá něco od počátku ekologičtějšího. A pak přišel VW s Boshem a bylo to.
11:30:06
14.09.2011
lokaj
No já sem to taky nevěděl, padž zvenku to poznat není zvlášť když mají na kufru toho Favoritu v muzeu nalepen štítek 136 L. Ale kdysi někdo asi věděl co za typ uchovat do muzea. já sem tam byl na VIP návštěvě díky GLi, které tam nemají a mimo jiných mi právě dovolili si toho Favorita prolézt. Kapotu otevřeli, depozity, hl.restaurátora dali k službám, ten na vše odpověděl,asistentka zase všechno ukázala a to za cenu pár fotek mého Gli před vchodem..
19:15:49
12.09.2011
Tomaso435
-> cPetan: mám 2 nové 4x100 . . kdyby ti to pomohlo :-D ale spíš mi sežeň ještě 2 nové :-D
19:14:00
12.09.2011
cPetan
-> Tomaso435: Akorat ty kola by vic slusely mne 1
19:02:12
12.09.2011
Tomaso435
-> cPetan: :-) přesně takhle bych ji chtěl :-D
18:08:40
12.09.2011
Kaprof-Pisařík
-> cPetan: na to má málo světel 4
17:31:18
12.09.2011
cPetan
Nějakej Tomasovo příbuznej?1
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od cPetan vložen 12.09.2011 17:31:18
07:10:58
12.09.2011
Gryzly
-> Šediváček: Koukni nahoru doleva a uvidíš jaký je tam logo.
22:42:18
11.09.2011
Šediváček
A kdo mě teď řekne, jaký auto je vzácnější? Favorit nebo sedan, rapid. Počítaje s níže zmíněným vstřikováním 6
20:46:57
11.09.2011
Jura_Favorit
-> lokaj: jj je to Bendix, ten papír, co u toho mají, je blbě 6 Ikdyž ruku na srdce, kolik z běžných návštěvníků muzea to pozná...
20:44:22
11.09.2011
Jura_Favorit
-> Tomaso435:
2 - ok, nechápal jsem, jak jsi to myslel, proto jsem se rozepsal
3 - moc jich nebylo, to je pravda, ale pár prostě ano a shodou okolností můj vínový 135L byl donedávna jeden z nich 1 Je to cca dva týdny, co jsem to nahradil za klasiku. Btw. je zajímavé, že štítek "katalysator" neměl, ikdyž ono je tam toho na tom autě zajímavého v tomto ohledu víc (vzhledem k tomu, že jsem byl u toho, když si to můj dědek na podzim 92 kupoval přímo v salonu a já jsem druhý majitel, vím, co se s tím dělo a co je na tom původní).. 3
Že si zřejmě jen málokdo v tom prvním období za kat připlatil, to je samozřejmě fakt, ono by to v té době bylo tak trochu i na hlavu postavené...
Co se týče archivů, tak samozřejmě i v tom je bordel, vždycky něco chybí nebo naopak přebývá, to je tak všude, nicméně je to báječný zdroj informací i takového charakteru, co se člověk jinde nedozví a rozhodně je to 100x lepší, než si vymýšlet vlastní pohádky... objednali jsme se tam v minulosti už víckrát 6
Prospektu chybí poslední stránka a po pravdě - ať si o mě myslí kdo chce co chce - vzhledem k tomu, kolik času i peněz mě stálo jeho shánění a vzhledem k tomu, jací zmrdi se ve Fáčkařské komunitě pohybují (teď tím nenarážím na nikoho, kdo se v této diskuzi aktivně zapojil, takže prosím klid), nemám moc chuť někam to dávat... 8
15:45:30
11.09.2011
lokaj
Já mám foto z MB.Ten vystavenej khaki zelenej Favorit 136 L není 136L.to je jen štítek, pod kapotou je 135 Li.Má to stejně řešený jak GLi.Starej motor s řídící jednotkou katlíkem vstřikování..Žádnej karbec.
upraveno 1x, naposled 11.09.2011 15:49:15
15:29:37
11.09.2011
Tomaso435
-> Jura_Favorit: bod 2 - favorit s motorizací 136x nesl označení Favorit 135 :) nechápu, ale je to tak.
bod 3 - máš namysli ty kousky, kde byl kat součástí prvního dílu výfuku? o tech se nemá smysl ani nějak zmiňovat, toho bylo vážně málo. a ta zvláštní výbava, pochybuju že v tej době kdo si koupil favorita jako náhradu předchozí výkonné škody 1000MB , tak o katu za X peněz, neuvažoval, a byl spíše rád že se na něj v pořadníku vubec dostalo :-D
Bod 4 - jo, přesně ono, prostě pro verzi na sportovní učely. jo a s archívama škodovky, toho taky neber moc vážně, něco chybí, něco přebejvá, něco tam je jen z části :)
mimochodem, máš komplet sken nebo fotky tohodle katalogu?
13:00:59
11.09.2011
Lukaso358
-> Jura_Favorit: Odkaz na celé album dáš?
12:48:35
11.09.2011
Jura_Favorit
-> Tomaso435:
1) Bendix viz. -> Gryzly:
2) nepochopil jsem "Favorit 135 s motorem 136x" - oboje možno s katem i bez...
3) není pravda, že 91-92 kat jenom Ecotronic, ano ten ho sice měl, ale co takhle ještě 135 s Kemirou? 2
4) ten SPORT... tak především to bylo určeno na auta objednávaná viz. katalog img5.rajce.idnes.cz/d0508 /.../skoda_motorsport_pros pekt.jpg (fotka určená do jiné diskuze a za jiným účelem, ale nechce se mi to přefocovat, prosím o pochopení 4 ) ještě se na to lepila na páté dveře taková poloprůhledná samolepka "Škoda Sport blablabla" (marketingové žvásty 3 ) a z jednoho takového, co šel přes střechu, pochází i ten můj. To je normálně dohledatelné jak v dobových materiálech, tak v archivu Schadewerku. Potom mi bylo někým (už nevím kým) řečeno, že nějaké štítky se lepily snad i na vozy s úpravou Sprint75 už ze salonu, o tom jsem teda nikde nic v dobových materiálech nenašel, takové informace beru dost z rezervou, ale na druhou stranu sem tam to je vidět na od pohledu normálních autech, to je taky fakt, takže vyloučit se to asi úplně nedá a docela bych to tudíž i viděl reálně, byť jsem o tom ani v archivu nic nenašel...

Jinak k tomu katu jako takovému na 136L z prvního období... Pokud vím, tak už od půlky r. 89 se jako zvláštní výbava objednat dal (Kemira). Ale tyhlety nejstarší mrchy do mod. r. 92 šly tak nějak vždycky mimo mě, toto osobně ještě nepovažuju za Favorita, takže skrz to se hádat nebudu.. Ale minimálně ten štítek tam 100% původní není, když plasty přišly až přibližně s mod. rokem 1992 (resp. malinko dříve), na tom se shodujeme 4
To je asi tak vše, co mě takhle před obědem napadá... 1
upraveno 2x, naposled 11.09.2011 12:49:32
12:35:56
11.09.2011
Vojtisek
-> Tommy017: to je von
12:33:45
11.09.2011
Cába
-> Tomaso435: jasne ze ty stitky na tom zelenym jsou dolepovany, akorat bych chtel dodat, ze u 135 karbec v 93 kat byl, aspon na matky bejvalim tomu tak bylo
12:15:27
11.09.2011
Šediváček
-> Gryzly: Tak já s tim do osobního kontaktu přišel 4 Ale i když to máš vyčtený, tak aspoň správně 4 a o to de taky. Proti tomu já nemám námitek. A když něco vyčíst, tak s odborný literatury a ne slepě věřit něčemu co "jedna paní povídala".
11:39:48
11.09.2011
Gryzly
-> Šediváček: hele já s tím do osobního kontaktu taky nepřišel a mám to vyčtený.
Bylo to prostě jiný systém od firmy Bendix, zatímco BMM je Bosch
11:10:21
11.09.2011
Šediváček
-> Gryzly: Tak to jsem chtěl taky napsat, ale zase by mě bylo řečeno, že se ztrapňuju a nic nevím. Je hezký vědět o autě všechno možný okolo a nevědět jak to vstřikování vlastně funguje......

Koukam, že je něco jinýho přečíst si to v knížce nebo to někde slyšet a příjít s tim do osobního kontaktu a pracovat s tím 4
08:38:07
11.09.2011
Gryzly
-> Tomaso435: Jedna nepřesnost je, že Bendix v GLi a v Li nebylo mechanické vstřikování.
00:05:25
11.09.2011
Tommy017
-> Vojtisek: asi jel na sraz veteranu pokud me oko neklame je to on ?
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od Tommy017 vložen 11.09.2011 00:05:25
23:55:12
10.09.2011
Tomaso435
-> Jura_Favorit: jj, tak oprav nepřesnosti, at se poučim :-D
23:49:32
10.09.2011
Jura_Favorit
-> Tomaso435 10.09.11 13:55:38: máš tam taky spoustu nepřesností, ale to hlavní, proč to píšeš, tedy že na tom Šediváčkově Fáčku je to dodatečně, na tom se shodneme 3 4
14:05:10
10.09.2011
Vojtisek
-> Tomaso435: souhlasím, já mám Fa 135 se 136x motorem a kat tam býval
13:55:38
10.09.2011
Tomaso435
-> lokaj 05.09.11 22:35:20: to byl s mechanickým vstřikováním ze škodovky gli, taky sem už takovýho viděl v šumperku u penny, totál schnilák lemy dělaný z betonu snad :-D . to se dělalo snad jen tak experimentálně moc toho nejezdí . . . . mimochodem kdyby byl štítek, tak koupím :-D
-> Šediváček: podle masky a barvy je to rok 88 89 max 90. v tu dobu se ještě karbce s katem nevyráběly, ani né plastový loga, v tu dobu byly alu plíšky s nápisem a na přelomu se lepily samolepky co vypadali stejně jako alu znáčky..
Jinak katy, ty byly 91 92 ecotronic, tam byl kat.... ale už v tej době nedělali tyhle zelený 5105.
další karbec s katem byl v roce 93 favorit 135 s motorem 136X kde byl karbec kat a mělo to 50kw. v tu dobu už byly zaběhnutý plastový štítky a o barvě 5105 nikdo nechtěl ani slyšet, pač je to jak když ti někdo zesere a zeblije auto a celý to rozetře.
SPORTLINE akční model v roce 92 opět nemá s mým logem sport vubec nic společnýho. Verze sportline se liší od běžnýho obyčejnýho favorita jen pár doplňkama a to tím, že má atipicky barevnej interier, kterej v jiným favoritu nebyl, tonovaný okna, ostřikovače světel, křídlo, hella panel. kouřový světla, polep boční, mlhovky s mřížkama.
Verze SPORT se lyší tím, že to mělo co sem slyšel upravený brzdy, podvozek, nápravy. Je to prostě verze pro sportovní učely.
tudíž
= sečteno
podrtženo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
je to blbost. znáček tam má dolepený. v tuto dobu se kat nedával.
Extreme Tyres