
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria
21:50:04
20.09.2011
20.09.2011

Milan 136
-> lokaj: nejlepší jsou dušičky. donedávna tu jezdil pán na hřbitov s Tudorem

21:48:08
20.09.2011
20.09.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> lokaj: parádní 

21:46:44
20.09.2011
20.09.2011

lokaj
Jedna vysoce zachovalá Felicia GLXi z roku 1996. Před poliklinikou se najde veteránů..Ještě tam byly dvě Š 100 jedna rok 1971 najeto cca 30.000km druhá rok 1973 najeto 96000km obě jak nové, dále hnědá 120L cca 1988/89, Forman GLX apod. Kdepak Supermarkety a polikliniky tam je 100procentní úspěšnost.
Ještě sem se chtěl zeptat.Felicia 94 měla tři druhy červené barvy že?Tuto,pak světlejší a pak úplně tu světloulinkou nebo ne?A vínovou.
Ještě sem se chtěl zeptat.Felicia 94 měla tři druhy červené barvy že?Tuto,pak světlejší a pak úplně tu světloulinkou nebo ne?A vínovou.
11:52:37
18.09.2011
18.09.2011

Vojtisek
Soused od vedle asi leštil a černil jako já
Jen mi k tomu chybí oranžový blinkry
Jen mi k tomu chybí oranžový blinkry22:46:01
17.09.2011
17.09.2011

James1991
-> Jura_Favorit:
Vyfotit to nebylo možný, resp. neslušný, pán zrovna nakldádal něco do auta.
Vyfotit to nebylo možný, resp. neslušný, pán zrovna nakldádal něco do auta.
21:19:08
17.09.2011
17.09.2011

Jura_Favorit
-> James1991: asi jsi nepochopil, tak polopaticky - bez obrázku se budeme furt jen točit kolem nějakých teorií a domněnek, nic víc... Ikdyž koukám, asi už (zaplať pánbu) vyřešeno 

21:02:23
17.09.2011
17.09.2011

James1991
-> Tomaso435:
Tak asi nejspíš jo, ale vypadalo to zajímavě:-)
Tak asi nejspíš jo, ale vypadalo to zajímavě:-)
21:01:33
17.09.2011
17.09.2011

Tomaso435
-> James1991: tak to byly sdačky z jinýho auta. pač i feldový švejdy maj pojezdy z normální felddy
20:58:21
17.09.2011
17.09.2011

James1991
-> Tomaso435:
Barvou trošku tmavší, to vedení nebylo tak "velké" a mělo to tam tu páčku posunu na místě kam se dávalao otvírání kufru.
Barvou trošku tmavší, to vedení nebylo tak "velké" a mělo to tam tu páčku posunu na místě kam se dávalao otvírání kufru.
20:57:29
17.09.2011
17.09.2011

James1991
-> Jura_Favorit:
Promiň, ale třeba někdo bude vědět o jaký jde, nevim jestli se jich dělalo víc těhle anatomických kromě těch klasikých co měly LS apod. Od toho to fórum tady je, abych měl prostor se zeptat, nemyslíš?
Promiň, ale třeba někdo bude vědět o jaký jde, nevim jestli se jich dělalo víc těhle anatomických kromě těch klasikých co měly LS apod. Od toho to fórum tady je, abych měl prostor se zeptat, nemyslíš?
20:56:42
17.09.2011
17.09.2011

Tomaso435
-> James1991: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../8_584_134397__20
10-11-22_15-44-19_60.jpg něco v tomhle duchu ne
20:51:40
17.09.2011
17.09.2011

Jura_Favorit
-> James1991: otázek milion, obrázek žádný, jakou asi tak očekáváš odpověď?
20:44:32
17.09.2011
17.09.2011

James1991
-> Tomaso435:
To sem nezkoumal.. a co to je za sedačky, do jakých výbav se dávaly atd.? Jediný co sem zahlídl tak posun sedačky byl tam jak sem řikal, štelung opěrek sem neviděl.
To sem nezkoumal.. a co to je za sedačky, do jakých výbav se dávaly atd.? Jediný co sem zahlídl tak posun sedačky byl tam jak sem řikal, štelung opěrek sem neviděl.
20:04:54
17.09.2011
17.09.2011

Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : .... tak to sem nikdy nezkoumal, ale je možný že má zase pojezdy takový jaký sehnal...
-> James1991: kde to mělo štel opěráku? ve středu nebo ke stranám?
-> James1991: kde to mělo štel opěráku? ve středu nebo ke stranám?
20:00:01
17.09.2011
17.09.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tomaso435: Nemají náhodou obě sedačky páku na podélný posun na stejné (pravé) straně?
19:57:27
17.09.2011
17.09.2011

Tomaso435
-> James1991: to byly nejspíš švejdovi, a prohozená pravá za levou jelikož řidičovu ěl už prosezenou tak si tam dal spolijezdcovu, taky sem tak jezdil :-D
17:38:24
17.09.2011
17.09.2011

James1991
Dneska sem zahlídl u obi červenýho Favorita Lx a měl vpředu i vzadu nějaký hnědý sedačky(přitom černej introš). Byly docela dobře anatomicky tvarovaný a posouvání měly u prahu(v místě kam se dává do lepších otevírání kufru), byly to nějaký tajný či vývozní exempláře nebo si to tam spíš někdo dodělal? Majitel byl muž ve středním věku, na tuzera nevypadal...
20:58:52
14.09.2011
14.09.2011

m_tsch
Nám ty poklice nepraskaly teda, jen se jedna odtavila při dlouhém sjezdu z kopce na brzdách. Na autě byly určitě 10let.
20:44:29
14.09.2011
14.09.2011

Tomaso435
-> lokaj: jak řiká řidič cirkusu humberto, je to polskej šit s logem škoda, plast super kvalita že praskne i když se jen kolo točí, sada stojí asi 190korun . .
19:26:16
14.09.2011
14.09.2011

m_tsch
My když ty poklice dokupovali, tak místo slepice byl nápis alca, nebo tak něco.
12:19:29
14.09.2011
14.09.2011

Radek Retro eLeSo
-> lokaj 14.09.11 11:40:04: já bych řek,že sou polský možná i italský ale spíš ne,origo z fabriky fakt nejsou,ten znak je šišatej
můžu se mrknout doma co je zezadu napsaný
můžu se mrknout doma co je zezadu napsaný

12:08:42
14.09.2011
14.09.2011

lokaj
Zde přikládám obrázek motoru z Favoritu Li v Mladé Boleslavi.
11:40:04
14.09.2011
14.09.2011

lokaj
Umíte mi tedy někdo k tomu něco říct? Vím akorát, že byly středové stříbrné pokličky a že 136 byly ploché kulaté s nápisem Škoda a 135 byli pouze do špičky bez nápisu.A po facelitu byli ty černé s logem.
11:38:19
14.09.2011
14.09.2011

lokaj
Mám dotaz. Na tomto autě jsem viděl poklice, které vím že se v 90.letech prodávaly, ale už nevím jestli to bylo přímo od Škodovky jako zvláštní nabídka,nebo jen doplňkové. Já je pak viděl (cca 2007), jako hodně dlouhý doprodej v jednom zapadlém obchodíku s náhradními díly u náměstí v Třešti. A že tam měli zajímavých věcí starých(nových).Tam frčeli hlavně potahy a spreje.
11:34:23
14.09.2011
14.09.2011

lokaj
Ale myslím si, že z trojice Favorit Li, Sedan GLi, Rapid RiC, bude nejvzácnějčí, ale stále nedoceněný Favorit spolu s GLi.Vim že Rapidů se vyrobilo víc než sedanů,už jen proto že to byla propagace automobilky a byl také větší zájem o sporťák.Kdo chtěl tehdá v Kanadě nebo Rakousku rodinný automobil nekupoval Škodu, ale Peugeot 205,Kadett,Ladu Kombi apod..V kanadě už to asi úplně působilo jen jako zpestření nabídky podobných velkých vozidel. A Favorit Li přišel v době kdy už bylo všechno jinak všude. tak si myslím že moc úspěch neměl a tudíž se ho moc nevyrobilo.. A nebo též možná tím, že to mělo být jen vyplnění mezery než Škodovka udělá něco od počátku ekologičtějšího. A pak přišel VW s Boshem a bylo to.
11:30:06
14.09.2011
14.09.2011

lokaj
No já sem to taky nevěděl, padž zvenku to poznat není zvlášť když mají na kufru toho Favoritu v muzeu nalepen štítek 136 L. Ale kdysi někdo asi věděl co za typ uchovat do muzea. já sem tam byl na VIP návštěvě díky GLi, které tam nemají a mimo jiných mi právě dovolili si toho Favorita prolézt. Kapotu otevřeli, depozity, hl.restaurátora dali k službám, ten na vše odpověděl,asistentka zase všechno ukázala a to za cenu pár fotek mého Gli před vchodem..
19:15:49
12.09.2011
12.09.2011

Tomaso435
-> cPetan: mám 2 nové 4x100 . . kdyby ti to pomohlo :-D ale spíš mi sežeň ještě 2 nové :-D
19:14:00
12.09.2011
12.09.2011

cPetan
-> Tomaso435: Akorat ty kola by vic slusely mne 

19:02:12
12.09.2011
12.09.2011

Tomaso435
-> cPetan: :-) přesně takhle bych ji chtěl :-D
18:08:40
12.09.2011
12.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> cPetan: na to má málo světel 

17:31:18
12.09.2011
12.09.2011

cPetan
Nějakej Tomasovo příbuznej?

07:10:58
12.09.2011
12.09.2011

Gryzly
-> Šediváček: Koukni nahoru doleva a uvidíš jaký je tam logo.
22:42:18
11.09.2011
11.09.2011

Šediváček
A kdo mě teď řekne, jaký auto je vzácnější? Favorit nebo sedan, rapid. Počítaje s níže zmíněným vstřikováním 

20:46:57
11.09.2011
11.09.2011

Jura_Favorit
-> lokaj: jj je to Bendix, ten papír, co u toho mají, je blbě
Ikdyž ruku na srdce, kolik z běžných návštěvníků muzea to pozná...
Ikdyž ruku na srdce, kolik z běžných návštěvníků muzea to pozná...20:44:22
11.09.2011
11.09.2011

Jura_Favorit
-> Tomaso435:
2 - ok, nechápal jsem, jak jsi to myslel, proto jsem se rozepsal
3 - moc jich nebylo, to je pravda, ale pár prostě ano a shodou okolností můj vínový 135L byl donedávna jeden z nich
Je to cca dva týdny, co jsem to nahradil za klasiku. Btw. je zajímavé, že štítek "katalysator" neměl, ikdyž ono je tam toho na tom autě zajímavého v tomto ohledu víc (vzhledem k tomu, že jsem byl u toho, když si to můj dědek na podzim 92 kupoval přímo v salonu a já jsem druhý majitel, vím, co se s tím dělo a co je na tom původní).. 
Že si zřejmě jen málokdo v tom prvním období za kat připlatil, to je samozřejmě fakt, ono by to v té době bylo tak trochu i na hlavu postavené...
Co se týče archivů, tak samozřejmě i v tom je bordel, vždycky něco chybí nebo naopak přebývá, to je tak všude, nicméně je to báječný zdroj informací i takového charakteru, co se člověk jinde nedozví a rozhodně je to 100x lepší, než si vymýšlet vlastní pohádky... objednali jsme se tam v minulosti už víckrát
Prospektu chybí poslední stránka a po pravdě - ať si o mě myslí kdo chce co chce - vzhledem k tomu, kolik času i peněz mě stálo jeho shánění a vzhledem k tomu, jací zmrdi se ve Fáčkařské komunitě pohybují (teď tím nenarážím na nikoho, kdo se v této diskuzi aktivně zapojil, takže prosím klid), nemám moc chuť někam to dávat...
2 - ok, nechápal jsem, jak jsi to myslel, proto jsem se rozepsal
3 - moc jich nebylo, to je pravda, ale pár prostě ano a shodou okolností můj vínový 135L byl donedávna jeden z nich
Je to cca dva týdny, co jsem to nahradil za klasiku. Btw. je zajímavé, že štítek "katalysator" neměl, ikdyž ono je tam toho na tom autě zajímavého v tomto ohledu víc (vzhledem k tomu, že jsem byl u toho, když si to můj dědek na podzim 92 kupoval přímo v salonu a já jsem druhý majitel, vím, co se s tím dělo a co je na tom původní).. 
Že si zřejmě jen málokdo v tom prvním období za kat připlatil, to je samozřejmě fakt, ono by to v té době bylo tak trochu i na hlavu postavené...
Co se týče archivů, tak samozřejmě i v tom je bordel, vždycky něco chybí nebo naopak přebývá, to je tak všude, nicméně je to báječný zdroj informací i takového charakteru, co se člověk jinde nedozví a rozhodně je to 100x lepší, než si vymýšlet vlastní pohádky... objednali jsme se tam v minulosti už víckrát

Prospektu chybí poslední stránka a po pravdě - ať si o mě myslí kdo chce co chce - vzhledem k tomu, kolik času i peněz mě stálo jeho shánění a vzhledem k tomu, jací zmrdi se ve Fáčkařské komunitě pohybují (teď tím nenarážím na nikoho, kdo se v této diskuzi aktivně zapojil, takže prosím klid), nemám moc chuť někam to dávat...

15:45:30
11.09.2011
11.09.2011

lokaj
Já mám foto z MB.Ten vystavenej khaki zelenej Favorit 136 L není 136L.to je jen štítek, pod kapotou je 135 Li.Má to stejně řešený jak GLi.Starej motor s řídící jednotkou katlíkem vstřikování..Žádnej karbec.
15:29:37
11.09.2011
11.09.2011

Tomaso435
-> Jura_Favorit: bod 2 - favorit s motorizací 136x nesl označení Favorit 135 :) nechápu, ale je to tak.
bod 3 - máš namysli ty kousky, kde byl kat součástí prvního dílu výfuku? o tech se nemá smysl ani nějak zmiňovat, toho bylo vážně málo. a ta zvláštní výbava, pochybuju že v tej době kdo si koupil favorita jako náhradu předchozí výkonné škody 1000MB , tak o katu za X peněz, neuvažoval, a byl spíše rád že se na něj v pořadníku vubec dostalo :-D
Bod 4 - jo, přesně ono, prostě pro verzi na sportovní učely. jo a s archívama škodovky, toho taky neber moc vážně, něco chybí, něco přebejvá, něco tam je jen z části :)
mimochodem, máš komplet sken nebo fotky tohodle katalogu?
bod 3 - máš namysli ty kousky, kde byl kat součástí prvního dílu výfuku? o tech se nemá smysl ani nějak zmiňovat, toho bylo vážně málo. a ta zvláštní výbava, pochybuju že v tej době kdo si koupil favorita jako náhradu předchozí výkonné škody 1000MB , tak o katu za X peněz, neuvažoval, a byl spíše rád že se na něj v pořadníku vubec dostalo :-D
Bod 4 - jo, přesně ono, prostě pro verzi na sportovní učely. jo a s archívama škodovky, toho taky neber moc vážně, něco chybí, něco přebejvá, něco tam je jen z části :)
mimochodem, máš komplet sken nebo fotky tohodle katalogu?
13:00:59
11.09.2011
11.09.2011

Lukaso358
-> Jura_Favorit: Odkaz na celé album dáš?
12:48:35
11.09.2011
11.09.2011

Jura_Favorit
-> Tomaso435:
1) Bendix viz. -> Gryzly:
2) nepochopil jsem "Favorit 135 s motorem 136x" - oboje možno s katem i bez...
3) není pravda, že 91-92 kat jenom Ecotronic, ano ten ho sice měl, ale co takhle ještě 135 s Kemirou?
4) ten SPORT... tak především to bylo určeno na auta objednávaná viz. katalog img5.rajce.idnes.cz/d0508 /.../skoda_motorsport_pros pekt.jpg (fotka určená do jiné diskuze a za jiným účelem, ale nechce se mi to přefocovat, prosím o pochopení
) ještě se na to lepila na páté dveře taková poloprůhledná samolepka "Škoda Sport blablabla" (marketingové žvásty
) a z jednoho takového, co šel přes střechu, pochází i ten můj. To je normálně dohledatelné jak v dobových materiálech, tak v archivu Schadewerku. Potom mi bylo někým (už nevím kým) řečeno, že nějaké štítky se lepily snad i na vozy s úpravou Sprint75 už ze salonu, o tom jsem teda nikde nic v dobových materiálech nenašel, takové informace beru dost z rezervou, ale na druhou stranu sem tam to je vidět na od pohledu normálních autech, to je taky fakt, takže vyloučit se to asi úplně nedá a docela bych to tudíž i viděl reálně, byť jsem o tom ani v archivu nic nenašel...
Jinak k tomu katu jako takovému na 136L z prvního období... Pokud vím, tak už od půlky r. 89 se jako zvláštní výbava objednat dal (Kemira). Ale tyhlety nejstarší mrchy do mod. r. 92 šly tak nějak vždycky mimo mě, toto osobně ještě nepovažuju za Favorita, takže skrz to se hádat nebudu.. Ale minimálně ten štítek tam 100% původní není, když plasty přišly až přibližně s mod. rokem 1992 (resp. malinko dříve), na tom se shodujeme
To je asi tak vše, co mě takhle před obědem napadá...
1) Bendix viz. -> Gryzly:
2) nepochopil jsem "Favorit 135 s motorem 136x" - oboje možno s katem i bez...
3) není pravda, že 91-92 kat jenom Ecotronic, ano ten ho sice měl, ale co takhle ještě 135 s Kemirou?

4) ten SPORT... tak především to bylo určeno na auta objednávaná viz. katalog img5.rajce.idnes.cz/d0508 /.../skoda_motorsport_pros pekt.jpg (fotka určená do jiné diskuze a za jiným účelem, ale nechce se mi to přefocovat, prosím o pochopení
) ještě se na to lepila na páté dveře taková poloprůhledná samolepka "Škoda Sport blablabla" (marketingové žvásty
) a z jednoho takového, co šel přes střechu, pochází i ten můj. To je normálně dohledatelné jak v dobových materiálech, tak v archivu Schadewerku. Potom mi bylo někým (už nevím kým) řečeno, že nějaké štítky se lepily snad i na vozy s úpravou Sprint75 už ze salonu, o tom jsem teda nikde nic v dobových materiálech nenašel, takové informace beru dost z rezervou, ale na druhou stranu sem tam to je vidět na od pohledu normálních autech, to je taky fakt, takže vyloučit se to asi úplně nedá a docela bych to tudíž i viděl reálně, byť jsem o tom ani v archivu nic nenašel...Jinak k tomu katu jako takovému na 136L z prvního období... Pokud vím, tak už od půlky r. 89 se jako zvláštní výbava objednat dal (Kemira). Ale tyhlety nejstarší mrchy do mod. r. 92 šly tak nějak vždycky mimo mě, toto osobně ještě nepovažuju za Favorita, takže skrz to se hádat nebudu.. Ale minimálně ten štítek tam 100% původní není, když plasty přišly až přibližně s mod. rokem 1992 (resp. malinko dříve), na tom se shodujeme

To je asi tak vše, co mě takhle před obědem napadá...

12:35:56
11.09.2011
11.09.2011

Vojtisek
-> Tommy017: to je von
12:33:45
11.09.2011
11.09.2011

Cába
-> Tomaso435: jasne ze ty stitky na tom zelenym jsou dolepovany, akorat bych chtel dodat, ze u 135 karbec v 93 kat byl, aspon na matky bejvalim tomu tak bylo
12:15:27
11.09.2011
11.09.2011

Šediváček
-> Gryzly: Tak já s tim do osobního kontaktu přišel
Ale i když to máš vyčtený, tak aspoň správně
a o to de taky. Proti tomu já nemám námitek. A když něco vyčíst, tak s odborný literatury a ne slepě věřit něčemu co "jedna paní povídala".
Ale i když to máš vyčtený, tak aspoň správně
a o to de taky. Proti tomu já nemám námitek. A když něco vyčíst, tak s odborný literatury a ne slepě věřit něčemu co "jedna paní povídala".11:39:48
11.09.2011
11.09.2011

Gryzly
-> Šediváček: hele já s tím do osobního kontaktu taky nepřišel a mám to vyčtený.
Bylo to prostě jiný systém od firmy Bendix, zatímco BMM je Bosch
Bylo to prostě jiný systém od firmy Bendix, zatímco BMM je Bosch
11:10:21
11.09.2011
11.09.2011

Šediváček
-> Gryzly: Tak to jsem chtěl taky napsat, ale zase by mě bylo řečeno, že se ztrapňuju a nic nevím. Je hezký vědět o autě všechno možný okolo a nevědět jak to vstřikování vlastně funguje......
Koukam, že je něco jinýho přečíst si to v knížce nebo to někde slyšet a příjít s tim do osobního kontaktu a pracovat s tím
Koukam, že je něco jinýho přečíst si to v knížce nebo to někde slyšet a příjít s tim do osobního kontaktu a pracovat s tím

08:38:07
11.09.2011
11.09.2011

Gryzly
-> Tomaso435: Jedna nepřesnost je, že Bendix v GLi a v Li nebylo mechanické vstřikování.
00:05:25
11.09.2011
11.09.2011

Tommy017
-> Vojtisek: asi jel na sraz veteranu pokud me oko neklame je to on ?
23:55:12
10.09.2011
10.09.2011

Tomaso435
-> Jura_Favorit: jj, tak oprav nepřesnosti, at se poučim :-D
23:49:32
10.09.2011
10.09.2011

Jura_Favorit
-> Tomaso435 10.09.11 13:55:38: máš tam taky spoustu nepřesností, ale to hlavní, proč to píšeš, tedy že na tom Šediváčkově Fáčku je to dodatečně, na tom se shodneme


14:05:10
10.09.2011
10.09.2011

Vojtisek
-> Tomaso435: souhlasím, já mám Fa 135 se 136x motorem a kat tam býval
13:55:38
10.09.2011
10.09.2011

Tomaso435
-> lokaj 05.09.11 22:35:20: to byl s mechanickým vstřikováním ze škodovky gli, taky sem už takovýho viděl v šumperku u penny, totál schnilák lemy dělaný z betonu snad :-D . to se dělalo snad jen tak experimentálně moc toho nejezdí . . . . mimochodem kdyby byl štítek, tak koupím :-D
-> Šediváček: podle masky a barvy je to rok 88 89 max 90. v tu dobu se ještě karbce s katem nevyráběly, ani né plastový loga, v tu dobu byly alu plíšky s nápisem a na přelomu se lepily samolepky co vypadali stejně jako alu znáčky..
Jinak katy, ty byly 91 92 ecotronic, tam byl kat.... ale už v tej době nedělali tyhle zelený 5105.
další karbec s katem byl v roce 93 favorit 135 s motorem 136X kde byl karbec kat a mělo to 50kw. v tu dobu už byly zaběhnutý plastový štítky a o barvě 5105 nikdo nechtěl ani slyšet, pač je to jak když ti někdo zesere a zeblije auto a celý to rozetře.
SPORTLINE akční model v roce 92 opět nemá s mým logem sport vubec nic společnýho. Verze sportline se liší od běžnýho obyčejnýho favorita jen pár doplňkama a to tím, že má atipicky barevnej interier, kterej v jiným favoritu nebyl, tonovaný okna, ostřikovače světel, křídlo, hella panel. kouřový světla, polep boční, mlhovky s mřížkama.
Verze SPORT se lyší tím, že to mělo co sem slyšel upravený brzdy, podvozek, nápravy. Je to prostě verze pro sportovní učely.
tudíž
= sečteno
podrtženo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
je to blbost. znáček tam má dolepený. v tuto dobu se kat nedával.
-> Šediváček: podle masky a barvy je to rok 88 89 max 90. v tu dobu se ještě karbce s katem nevyráběly, ani né plastový loga, v tu dobu byly alu plíšky s nápisem a na přelomu se lepily samolepky co vypadali stejně jako alu znáčky..
Jinak katy, ty byly 91 92 ecotronic, tam byl kat.... ale už v tej době nedělali tyhle zelený 5105.
další karbec s katem byl v roce 93 favorit 135 s motorem 136X kde byl karbec kat a mělo to 50kw. v tu dobu už byly zaběhnutý plastový štítky a o barvě 5105 nikdo nechtěl ani slyšet, pač je to jak když ti někdo zesere a zeblije auto a celý to rozetře.
SPORTLINE akční model v roce 92 opět nemá s mým logem sport vubec nic společnýho. Verze sportline se liší od běžnýho obyčejnýho favorita jen pár doplňkama a to tím, že má atipicky barevnej interier, kterej v jiným favoritu nebyl, tonovaný okna, ostřikovače světel, křídlo, hella panel. kouřový světla, polep boční, mlhovky s mřížkama.
Verze SPORT se lyší tím, že to mělo co sem slyšel upravený brzdy, podvozek, nápravy. Je to prostě verze pro sportovní učely.
tudíž
= sečteno
podrtženo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
je to blbost. znáček tam má dolepený. v tuto dobu se kat nedával.
