skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabie na Rallye Monte Carlo
22:36:23
22.01.2015
22.01.2015
francomk
-> Luky:
22:25:52
22.01.2015
22.01.2015
MVM
-> vhml: Táák určitě.. On si to může dovolit - Pan jezdec
Ale jisota jsou čtyři kola v cíli..
Ale jisota jsou čtyři kola v cíli..
22:22:38
22.01.2015
22.01.2015
vhml
-> MVM 22.01.15 22:20:18: Cíl je cíl, ale vlítnout do toho ve velkým stylu se taky počítá :-)
22:20:18
22.01.2015
22.01.2015
MVM
Loebovi fandím odjakživa.. Už je to legenda..
Ale od jisté doby hodnotím až po projetí cílem/posl.RZ ..
Ale od jisté doby hodnotím až po projetí cílem/posl.RZ ..
22:19:42
22.01.2015
22.01.2015
vhml
"Celkem v pohodě, ale v každé zatáčce je vytahaný bordel. Na první RZ jsem dobře zvolil pneu, tady ne. Předjel jsem dvě auta, ani nevím koho."
22:18:55
22.01.2015
22.01.2015
francomk
-> Tuner#2: Blázon je to, stačilo mi vidieť, čo za manévre predvádzal v Macau (a to momentálne žiadny druh motoršportu aktívne nesledujem...)
22:16:35
22.01.2015
22.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> francomk 22.01.15 22:15:40: EE já měl právě info, že jede celou sezónu, ale na Monte si odskočil a prý možná na víc podniků aby zamotal hlavu současným pilotům
22:15:40
22.01.2015
22.01.2015
francomk
-> vhml: WTCC ho omrzelo?
21:11:56
22.01.2015
22.01.2015
vhml
Král Sebastian I. se teda vrátil v sakra velkým stylu :-)
16:57:49
19.01.2013
19.01.2013
OndraKrupi
teď jsem přišel a nestačim se divit Col de Turini nám pěkně vyházelo na špičce kluky ven Latvala, Novikov, Hanninen.... a to se má jet ještě 2x
00:20:07
19.01.2013
19.01.2013
kury
Sledujeme sledujeme. Ale už tam nemám Pettera, tak to tak nežeru. Jen vždy mrknu na výsledky a nějáké video. Rozložení sil se ukáže až na dalších soutěžích, Monte je spíš boj o přežití
00:14:34
19.01.2013
19.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> OndraKrupi 19.01.13 00:13:32: To bez debat. Cíl/konec sezóny to zdaleka není.
00:13:32
19.01.2013
19.01.2013
OndraKrupi
-> Tuner#2: tak jelikož ta investice se někde promítnout musela, nicméně zatím je předčastné mluvit o tom jak moc jsou dobří, ale potenciál tam je
00:08:20
19.01.2013
19.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> OndraKrupi 19.01.13 00:06:12: JJ pár lidí se jim vysmívalo (nemusíme chodit z virtu daleko) ale to Polo funguje krásně.
00:06:12
19.01.2013
19.01.2013
OndraKrupi
-> Tuner#2: jj sledujem, ale je vidět že ten Ogier až najde hranici auta, tak to bude přinejmenším zajímavé, ba dokonce si myslím, že nebude mít konkureci
23:53:48
18.01.2013
18.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Sledujete i letos?
Proč nestačíte na Seba?... No tomu už nestačí nikdo 9 let :)))
Čím dál víc si myslím, že na tomhle comicsu něco bude, protože tohle není možný co ten chlap předvádí!!! "Jeli jsme opatrně, na brzdách jsem to tam nechal" = opět nejlepší čas na RZ. Neskutečné...
Proč nestačíte na Seba?... No tomu už nestačí nikdo 9 let :)))
Čím dál víc si myslím, že na tomhle comicsu něco bude, protože tohle není možný co ten chlap předvádí!!! "Jeli jsme opatrně, na brzdách jsem to tam nechal" = opět nejlepší čas na RZ. Neskutečné...
12:48:56
21.01.2012
21.01.2012
vhml
Col de Turini dnes online od 15:00 na DSF.
Leč nevím kde to nastreamovat :-(
Leč nevím kde to nastreamovat :-(
18:21:42
19.01.2012
19.01.2012
Luky
-> Eidy: jak píše Honza - švédská a finská rallye jsou nejrychlejší díky svému profilu tratí. Ale ten hřebík funguje, to zas jo. Má to prý větší grip než na šoto. Ale kdyby to vyasfaltovali, tak by byli ještě rychlejší
-> Nolimit: u Ogiera mě to nepřekvapuje, letěl ukrutně. Včera byl tuším 4. celkově s S2000 oproti WRCům Je to sice hodně o obutí, které se mu asi enormně podařilo, ale stejně...
-> Nolimit: u Ogiera mě to nepřekvapuje, letěl ukrutně. Včera byl tuším 4. celkově s S2000 oproti WRCům Je to sice hodně o obutí, které se mu asi enormně podařilo, ale stejně...
18:10:58
19.01.2012
19.01.2012
Nolimit
Škoda, ogier to rozbil
Ke gumam na Jannneru, byly to alá Monte Carlo s max 12 hřebíkama na dm2, ty ve Švédsku jsou neomezený.
Ke gumam na Jannneru, byly to alá Monte Carlo s max 12 hřebíkama na dm2, ty ve Švédsku jsou neomezený.
17:58:32
19.01.2012
19.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.01.12 16:22:35: No počkej, to je něco jiného a je to dáno tím, že je to rovinaté (sice horizoty, ale táhlé rychlé zatáčky) takže na auto působí minimální boční přetížení. Naproti tomu asfaltová Corse např. je právě extrémně náročná na stabilitu auta v zatáčce neb je to samá klikatice a sice rychlostním průměr menší, ale grip a přetížení určitě větší než na sněhu.
16:29:21
19.01.2012
19.01.2012
vhml
Ad rozmer. nevím jak ted, ale jezdili se 135mm gumy na 16" ráfku ve švédsku. Ale tam slouzi guma jen jako drzak hrebiku.
16:28:06
19.01.2012
19.01.2012
vhml
-> Luky.: já si to vysvetluju tak, ze s uzkym aute podstate vic sily preneses do tlumicu a nemas takovy sily do kol. Oni jedou i vicemen bez stabilizatoru s maximalni snahou co nejvic aute v zatacce naklopit a ty síly pohltit v tlumicích a neprenaset je az na kola. A mozna je to taky uplne jinak.
16:22:35
19.01.2012
19.01.2012
Eidy
-> Tuner#2: Na ledu se právě jezdí největší klády. Švédská rally má zpravidla nejvyšší rychlostní průměr.
-> Luky.: ET zůstává podobný, jen ubereš šířku z obou stran. Jak říká T2, je to o geometrii.
-> Luky.: ET zůstává podobný, jen ubereš šířku z obou stran. Jak říká T2, je to o geometrii.
10:12:34
19.01.2012
19.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 19.01.12 10:10:13: Však ono pořád je to proti sérii o dost rozšířené i na těch užovkách a na sněhu se nejede taková pila s takovým gripem aby byla potřeba to mít extra široké. Jak říkám byl by to spíš problém z hlediska geometrie řízení a zadkem si k ničemu nepomůžeš, akorát by to přestalo zatáčet
10:10:13
19.01.2012
19.01.2012
Luky
-> Tuner#2: aha Jsem myslel že je to taky nový příspěvek
A třeba kdyby dali menší ET aspoň dozadu? Nebo to taky ne? Spíš si říkám že to musí být dost nestabilní, když je takhle úzký. Proto se přeci závodní a soutěžní auta rozšiřujou...
A třeba kdyby dali menší ET aspoň dozadu? Nebo to taky ne? Spíš si říkám že to musí být dost nestabilní, když je takhle úzký. Proto se přeci závodní a soutěžní auta rozšiřujou...
10:05:59
19.01.2012
19.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 19.01.12 09:08:52: Viz. datum příspěvku Jinak malým ET by se dost rapidně změnily rejdové poměry/osa otáčení kola a auto by tahalo za ruce a nedrželo stopu...
09:08:52
19.01.2012
19.01.2012
Luky
Tak copak úzký kola, do sněhu se to dá pochopit, ale furt nevím, proč se na sněhu jezdí tak obrovský ET. Vždyť je to jak tramvaj...
-> Tuner#2: to je z Monte nebo z Jänneru?
-> Tuner#2: to je z Monte nebo z Jänneru?
21:04:13
18.01.2012
18.01.2012
darabos
Ogier sa drzi pekne medzi WRC-ckami...
11:01:57
09.01.2012
09.01.2012
OndraKrupi
-> Tuner#2: no pokud ses díval tak jeli 1 rundu 17" široký s hřebama na 1/3 běhounu a měli co dělat, pak to přezuli na tohle a na tom se dá jet
01:25:53
09.01.2012
09.01.2012
venni
-> Tuner#2: kdysi jsem koukal že WRC jezdili myslím 135 nebo 145 s hřebíkama...
Ale mohl to být nějaký pokus,tohle vypadá na širší pneu.
Ale mohl to být nějaký pokus,tohle vypadá na širší pneu.
01:22:14
09.01.2012
09.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Co to na tom sněhu jezdí za rozměr? To už snad i dojezdkovka je širší
15:40:48
11.03.2011
11.03.2011
Minik03
A hle, S2000 už tam je v HiRes
15:32:34
11.03.2011
11.03.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Na vzhled to nezávodí je sice tvrzení pravdivé, ale je to pouze fráze, sám si stavíš závodní auto tak aby se Ti vzhledově líbilo...
09:57:40
11.03.2011
11.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.03.11 08:39:07: Na vzhled to sice nezávodí, ale na stavbu/propozice a vyvážení auta ano a nezlob se na mě, ale stará cupová Fabia je širší a nižší než takhle dvojková a proti tomu je i Š130 placatej supersport. Tohle alespoň na mě působí tak jako jezdit slalomy s dvoupatrákem z Londýna. Ale jak už zaznělo, musí to vycházet ze série která se holt silně nepovedla.
08:39:07
11.03.2011
11.03.2011
vhml
-> Tuner#2: Na vzhled to nezávodí. V homologaci R2 je omezená šířka vozu, kterou má Fabie už v základu. Starý cupový Fabie, byli taký úzký a vysoký. Že je FII hnusná už v základu, s tím v motorsportu těžko něco udělaj :-)
A motoricky se proslýchá. že to má výrazně lepší parametry než C2
A motoricky se proslýchá. že to má výrazně lepší parametry než C2
08:31:43
11.03.2011
11.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: -> Max: Jasný, pravidla jsou daný, ale to nic nemění na tom, že to vypadá hrozně. To i ta C2 R2 vypadá lépe.
08:29:58
11.03.2011
11.03.2011
Max
-> Tuner#2: já měl na mysli "válečné zbarvení" alá 130RS. Tak ta Fabka specifikace R2 vypadá...no vypadá trochu divně. Jak píše Bedřích, vychází to ze serie a nenaděláš s tim nic. Technika v tom autě enní úplně špatná, uvidíme jak to bude jezdit
04:55:09
11.03.2011
11.03.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Co už, to vychází z sériového vzhledu Fabie.Je uzká a vysoká a pokud není možnost měnit parametry karosérie dle homologace do R2 moc s tím nenadělaš.C2R2 vypadá taky podivně a je to menší auto než Fabia.Důležité je aby bylo konkurence schopné dobře jelo a fungovalo.
-> Max: Toto si, ale nikdo na těchto stránkách neuvědomí.
-> Max: Toto si, ale nikdo na těchto stránkách neuvědomí.
00:08:32
11.03.2011
11.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max 11.03.11 00:06:04: Já ale taky nekritizuju S2000... S2000 se mě moc líbí, ale mrkni na odkaz nad čím kroutím hlavou.
00:06:04
11.03.2011
11.03.2011
Max
-> Tuner#2: o seriové fabii se bavit nebudem, S2000 zas tak úzká není
Já jsem na to dneska taky koukal a nijak mě to za srdce nechytlo...
Myslím, že historii by měli nechat spát když je roky nezajímala
Já jsem na to dneska taky koukal a nijak mě to za srdce nechytlo...
Myslím, že historii by měli nechat spát když je roky nezajímala
21:19:09
10.03.2011
10.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich 10.03.11 19:19:29: Bohužel obojí. Už jak udělali tu výroční civil, tak to vypadalo směšně a tohle jako rallye auto když je to úzký a vysoký jak koza? Zlatá stará Fábie
19:19:29
10.03.2011
10.03.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Trošku jsem nepochopil co jsi tím odkazem myslel.Jstli samotné auto nebo pouze barvy.
-> Luky.: Nelíbí se mi to.
-> Luky.: Nelíbí se mi to.
14:27:56
10.03.2011
10.03.2011
Luky
-> Minik03: -> aceboss: to je duplex přeci
13:37:20
10.03.2011
10.03.2011
aceboss
Desing parádní a pro mě i vkusný jen u teé s ten výfuk nějak nechápu
13:34:52
10.03.2011
10.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 10.03.11 13:29:57: Mazec, za to tohle je hnus velebnosti do blejt...
www.skodahome.cz/novinky/ 1519-novy-soutezni-vuz-sko da-fabia-r2.html
P.S. Kde na tu Tvou fotku ve full res?
www.skodahome.cz/novinky/ 1519-novy-soutezni-vuz-sko da-fabia-r2.html
P.S. Kde na tu Tvou fotku ve full res?
13:31:26
10.03.2011
10.03.2011
Minik03
-> Luky.: Ty bláho!!!
Edit: ale ten kdo modeloval tu 130RS na obrázku byl pěknej prasák, když se podívám na ten výfuk.
Edit: ale ten kdo modeloval tu 130RS na obrázku byl pěknej prasák, když se podívám na ten výfuk.
13:29:57
10.03.2011
10.03.2011
Luky
08:46:45
22.01.2011
22.01.2011
Petuli
OndraKrupi-TenČtvrtý 21.01.11 20:23:41 napsal: není nad to dívat se na to v TV, sice německy, ale jinak super. Solberg měl červený přední i zadní, jinak většinou jen předníjá to sleduji taky v Tv,ale v češtině:-))),ty Fabky jsou tak kráááásnééé