skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak uz je to tady!
prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 18.12.2008 do 31.12.2008, založil/a Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: Jsou to pořád stejní střelci....:) jména ve startovním poli mluví za vše.
-> Bedřich 23.12.08 16:34:55: Ha to je z té stanice jak jsem to na ní sledoval. Bohužel jí před lety zakódovali a mám po koukání
Ale vodí to tam pořád stejně


-> Peklo-Evo-Luboš: Já vím jak jsi to myslel.Ono to auto je na fotkách až moc široké(viz. foto).Ale tvar S2000 (alespoň vepředu) tam je :)
-> Bedřich: tak on to asi bodykit nebude, ale nevedel jsem jak to napsat, ale jak vidno tvarem se inspirovat nechali :-) Myslim ze jsem to cetl tusim ve svete motoru? Jestli je to mozny..
Já teda nevím jak Vám, ale mě se českej mistrák nejvíc líbil když právě špičku tvořily jezdci s WRC(Focus-Ašín,Peugeot-Vo
jtěchové, Subaru-Hrdinka,Triner-Sea
t,) a ta technika co jezdila svět jezdila max rok zpět i u nás. A těd všichni z našich musely jít dolů na Eva. Jsou to taky rychlý auta, ale bohužel už tomu chybí ta kulisa a ta atmosféra...kterou sebou nesly WRC. A nevím možná je to jen můj dojem ale tenhle rok se mi zdálo že i návštevnost jako taková byla mnohem menší. A S2000 má nahradit WRC...no nevím!!!
Kdyby aspon byla 3dířko a my jsme měli tak trochu nástupce rapida:-)
Kdyby aspon byla 3dířko a my jsme měli tak trochu nástupce rapida:-)
-> Bedřich: JJ vím to, takhle to alespoň před těma 3 roky co jsem to sledoval bylo. Bylo nádherné sledovat ty zadní kola co s tím vždy udělal před zatáčkou
Pro mě je to taky překvapení, že si vybrali Fabču jako zdroj křivek pro "kasli".

Jinak pro mladší co to neznají...
Toto je Anfdros Trophy.Co k tomu dodat...
www.motorstv.com/videos?v =68HffMa-...
Toto je Anfdros Trophy.Co k tomu dodat...
www.motorstv.com/videos?v =68HffMa-...
-> Tuner#2: Toho se drží pořád.Motor uprostřed napříč,řiditelná zadní náprava.Jsou to prakticky auta tvořené trubkovým rámem na kterém je plast připomínající karoserii toho daného auta.Jsem si jistý, že to víš.Ale pro mne to že Fabia jezdí Androz je stejně velká "událost" jako ta,že postavili S2000.
-> Peklo-Evo-Luboš: Netvrdím že to body kit S2000 není.Ale na některých fotkách se mi zdá až příliš široká...
PS: podívejte se kdo s tím jede...:)
-> Peklo-Evo-Luboš: Netvrdím že to body kit S2000 není.Ale na některých fotkách se mi zdá až příliš široká...
PS: podívejte se kdo s tím jede...:)
-> havlik: Přesně tak, ani jsem nekoukal na video, ale ta z Androz Trophy je sice S 2000 podobná, ale S 2000 to není už z principu. Tak jezdí jinak překopaná auta, tehdy když jsem na to koukal, tak nebyla vyjímka motor uprostřed a ne v předu jak ho má S 2000.
-> havlik: na ten odkaz jsem se nedíval
-> pisky: ta na odkazu od bedřicha rozhodně nejni ta co je na videu s kopeckym stačí pořádně koukat tamta nemá zadní dveře a další odlišnosti
-> Tuner#2: Celkově je dost těžké o Androz Trophy něco najít.Tím myslím spíše fotky samotných aut v depu při práci mechaniků,natož najít detailní fotky.
-> Evž@: Pochybuju...
-> Bedřich: Nevěděl, neb to nesleduju. ještě když šlo volně Motors TV na satelitu, tak jsem tenhle seriál sledoval pravidelně, bylo to hezké pokoukání, ale teď už nejede a nějak není čas sledovat vše. Taky by mě zajímalo co je v tom za agregát.
-> Bedřich: Nevěděl, neb to nesleduju. ještě když šlo volně Motors TV na satelitu, tak jsem tenhle seriál sledoval pravidelně, bylo to hezké pokoukání, ale teď už nejede a nějak není čas sledovat vše. Taky by mě zajímalo co je v tom za agregát.
-> Peklo-Evo-Luboš: Jaký je v ní motor?
-> Bedřich: jj neco jsem o tom cetl, dokonce v bodykitu S2000 a rallye crossovy uprave vyhrala nejaky mistrovstvi :-) Uz abych se v tom svezl :-)
Trošku mimo téma.Ale o tom že Fabia jezdi Androz Trophy jste věděli???
www.jph-dayraut.com/publi c/.../200811_andros_valtho rens.php
www.jph-dayraut.com/publi c/.../200811_andros_valtho rens.php
na stránkách škodovky,záložka motorsport jsou i nový videa.
Když nic jinýho, tak hned to IRC dostane lepsi naboj a bude komu fandit ! :-)
týýo,, bomba.., nezbejvá než jí popřát hodně uspěchůůů
-> pistaa: omg, to jsou zase články na tom ewrc, začíná to být jak na dfens...dyť nedávno tu koloval článek z prostředí škoda-motorsportu, jaký pokroku udělali, jaké měli možnosti atd, a tu zas píše, že to je jak prezentace tuningové firmy 

-> PRPKO: to sa mi prave paci :) cela je fajna :) len je uzka !!! a hlavne tie tovarenske co vyrabaju sa mi vobec nevidia !!! :-((
uzke dlhe take divne tieto su siroke aspon to je fajn :) tato vypada nizsia sirsia ,a kratsia :) aj ked vizualne ale sa mi to paci viac ako tie z rabriky :) tie su hnusne !!!


-> tomo :(( nemehlo )):: čo ja viem ten predok je celkom fajn ale zadok vyzerá ako mini
-> Peklo-Evo-Luboš: Líbí se mi hlavně piloti....auto už dávno :)
kurva kde je ekologie plečka, jedna zasraná zelená, bílá, jedovatá

A ja pridam clanok co potesi.. ak by ste nevedeli..
A mame to za sebou, FIA rozhodla o konci kategorie WRC. Kto ich ce vidiet, musi buducu sezonu navstivit co sa da, lebo v roku 2010 uz nesmu startovat.
Dovod je, ako inak, „snaha znizovat naklady …“ uznavam, WRC bolo je a bolo by drahe, ale na druhej strane to sme okrem formaldehydovej FIA vedeli asi vsetci uz v roku 97.
Vtedy to nevadilo, F1 bola na vyslni a jedna asociacia gerietrickych ibmecilov si mastila bruska a premyslala, ako to vylepsit. Vtedy tovarne plakali nad nutnostou produkovat urcite posty aut, ktore tvoria zaklad pre Grp A8 a hovorili, ze to je drahe.
Tak im to dovolili, spravilo sa WRC a FIA spravne predpokladala, ze vytvorenie bezpecnej nahrady legendarnych Bcok je cesta k sledovanosti. Tovarne az na vynimky zareagovali tak, ze skoncili s vyrobou oturbovanych 4×4 dvojlitrov, co im vsak nebranilo dalej propagovat produktove linie nicim, co uz nie je. Napriklad Corola, PUG206,.. ani jedno auto nie je mozne kupit vo forme blizkej tomu, co jazdil svet.
Naopak umoznilo to vstup to naj kategorie takym spolocnostiam, ktore by na to nemali od Citroen az po Skodu.
Sledovanost rastla a tovarne sa pred kamerami snazili zaposobit a investovali do techniky. Nikomu to nevadilo a ked sa to zacalo zdat byt neunosne, obetovali niektore spickove rally, moje srdce pisti za Safari najviac.
Situacia sa ukludnila a vtedy prisla podpasovka z F1. Bernie si povedal, ze este nezarobil pre svoju buducu polovicku dost penazi na okradnutie a zacal vidiet cervene a co nebolo cervene a nemalo rado dychovky, to bolo zle. Sledovanost zavodu, ktory sa konal paradoxne vzdy a vsade tam, kde sa jazdil minimalisticky Ferrari F1 cup v obsadeni 2 vozidiel klesala a ludi si radsej pozreli 30min zaznam, kde auta jazdili v smykoch, po trati, ktora trat ani nebola a predovsetkym na vozidlach, ktore pripominaju tie ich kazdodenne.
Bohuzial ako to uz chodi, stalo sa niekolko nestasti aj v rally a FIA zacala tlacit na pilu.
Ako prve zrusila aktivne difaky, potom monopolizovala dodavatela pneu po vzore F1 a pod.
Napriek ich upenlivej snahe zadupat rally pod F1 sa to nedari a tak prichadza tromf tromfov S2000, uplne nezmyselna kategoria, ktoru vsetci ignoruju. Sorry Skodu ignorujem ja, ich prezentacia niekolko rocneho vyvoja je na urovni prezentacie tuningovej firmy.
Tak sa nakoniec FIA v piatok 12.12.2008 odhodla k zufalemu kroku a zakazuje od roku 2010 kategoriu WRC a protezuje S2000 s tym,ze to ma byt voz s atmosterakom a prestavba z Nka ci sucasnej S2000 nesmie stat viac 30 000Euro a bude po tychto upravach zaradene do kategorie WRC.
Uspore neverim, kaslime na naklady na vyvoj prveho modelu, narazam na to, ako sa riesili a riesia JWRC vozy, ktore su tiez „lacne“ a draha je tovarenska podpora, bez ktorej sa jazdit neda.
Obavam sa situacie, kedy v r 2010 budu turbove Nka rychlejsie ako WRC, co logicky nenecha konkurenciu, ako Citroen, Ford vo WRC chladnou a budu tlacit na FIA, aby zakrocila a FIA zakroci. Tymto sa tento segment stane pre Mitsu a Suba nezaujimavym a realne hrozi, ze ukoncia produkciu seriovych modelo STi a EVO. Obzvlast u Suba je to logicke, je to mala firma a neufinancuju evoluciu turb, ked musia robit atmosferak.
BMW sa v civile stane nastupcom tychto legiend so svojou seriou Xmodelov…
Na sutazi budeme pocuvat zubarske vrtacky, ktore, ak sa vykonovo dotiahnu, FIA o dalsi rok obdari restriktorom, pripadne sa zamysli nad tym, preco by v rally mali tankovat tak casto.
O dalsich 5 rokov budu vsetky vozy F1 a WRC povinne vybavene hybrodnym pohonom s urcenymi max emisiami, rekuperaciou a budu vybavene ekologicko/ekonomickymi pneumatikami, ktore setria palivo a su samoodburatelne.
zdroj: eWrc.cz
A mame to za sebou, FIA rozhodla o konci kategorie WRC. Kto ich ce vidiet, musi buducu sezonu navstivit co sa da, lebo v roku 2010 uz nesmu startovat.
Dovod je, ako inak, „snaha znizovat naklady …“ uznavam, WRC bolo je a bolo by drahe, ale na druhej strane to sme okrem formaldehydovej FIA vedeli asi vsetci uz v roku 97.
Vtedy to nevadilo, F1 bola na vyslni a jedna asociacia gerietrickych ibmecilov si mastila bruska a premyslala, ako to vylepsit. Vtedy tovarne plakali nad nutnostou produkovat urcite posty aut, ktore tvoria zaklad pre Grp A8 a hovorili, ze to je drahe.
Tak im to dovolili, spravilo sa WRC a FIA spravne predpokladala, ze vytvorenie bezpecnej nahrady legendarnych Bcok je cesta k sledovanosti. Tovarne az na vynimky zareagovali tak, ze skoncili s vyrobou oturbovanych 4×4 dvojlitrov, co im vsak nebranilo dalej propagovat produktove linie nicim, co uz nie je. Napriklad Corola, PUG206,.. ani jedno auto nie je mozne kupit vo forme blizkej tomu, co jazdil svet.
Naopak umoznilo to vstup to naj kategorie takym spolocnostiam, ktore by na to nemali od Citroen az po Skodu.
Sledovanost rastla a tovarne sa pred kamerami snazili zaposobit a investovali do techniky. Nikomu to nevadilo a ked sa to zacalo zdat byt neunosne, obetovali niektore spickove rally, moje srdce pisti za Safari najviac.
Situacia sa ukludnila a vtedy prisla podpasovka z F1. Bernie si povedal, ze este nezarobil pre svoju buducu polovicku dost penazi na okradnutie a zacal vidiet cervene a co nebolo cervene a nemalo rado dychovky, to bolo zle. Sledovanost zavodu, ktory sa konal paradoxne vzdy a vsade tam, kde sa jazdil minimalisticky Ferrari F1 cup v obsadeni 2 vozidiel klesala a ludi si radsej pozreli 30min zaznam, kde auta jazdili v smykoch, po trati, ktora trat ani nebola a predovsetkym na vozidlach, ktore pripominaju tie ich kazdodenne.
Bohuzial ako to uz chodi, stalo sa niekolko nestasti aj v rally a FIA zacala tlacit na pilu.
Ako prve zrusila aktivne difaky, potom monopolizovala dodavatela pneu po vzore F1 a pod.
Napriek ich upenlivej snahe zadupat rally pod F1 sa to nedari a tak prichadza tromf tromfov S2000, uplne nezmyselna kategoria, ktoru vsetci ignoruju. Sorry Skodu ignorujem ja, ich prezentacia niekolko rocneho vyvoja je na urovni prezentacie tuningovej firmy.
Tak sa nakoniec FIA v piatok 12.12.2008 odhodla k zufalemu kroku a zakazuje od roku 2010 kategoriu WRC a protezuje S2000 s tym,ze to ma byt voz s atmosterakom a prestavba z Nka ci sucasnej S2000 nesmie stat viac 30 000Euro a bude po tychto upravach zaradene do kategorie WRC.
Uspore neverim, kaslime na naklady na vyvoj prveho modelu, narazam na to, ako sa riesili a riesia JWRC vozy, ktore su tiez „lacne“ a draha je tovarenska podpora, bez ktorej sa jazdit neda.
Obavam sa situacie, kedy v r 2010 budu turbove Nka rychlejsie ako WRC, co logicky nenecha konkurenciu, ako Citroen, Ford vo WRC chladnou a budu tlacit na FIA, aby zakrocila a FIA zakroci. Tymto sa tento segment stane pre Mitsu a Suba nezaujimavym a realne hrozi, ze ukoncia produkciu seriovych modelo STi a EVO. Obzvlast u Suba je to logicke, je to mala firma a neufinancuju evoluciu turb, ked musia robit atmosferak.
BMW sa v civile stane nastupcom tychto legiend so svojou seriou Xmodelov…
Na sutazi budeme pocuvat zubarske vrtacky, ktore, ak sa vykonovo dotiahnu, FIA o dalsi rok obdari restriktorom, pripadne sa zamysli nad tym, preco by v rally mali tankovat tak casto.
O dalsich 5 rokov budu vsetky vozy F1 a WRC povinne vybavene hybrodnym pohonom s urcenymi max emisiami, rekuperaciou a budu vybavene ekologicko/ekonomickymi pneumatikami, ktore setria palivo a su samoodburatelne.
zdroj: eWrc.cz
aspon,ze tato vypada dobre :) to nie ako tie cvo sa vyrabaju... :( fuj su hnusne akesik uzke :( tato je fajna taketo by mali vyrabat !!!
mon nazor



už to vidim Super 2000
fabia WRC?