Turbo kit na 120-cu :-)

prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 51 až 78) od 30.10.2004 do 06.11.2004, založil/a Tommy
řadit dle data
18:46:49
31.10.2004
Pepino RS
-> markus: ale fungovalo to. takze nebuddem resit co a jak ! kazdopadne turbo na 3x ulozenou kliku je shovadilost sama o sobe, kdyz uz snizis kompresy, aby nepraskali pisty, kdyz uz das lepsi ojnice aby se nekroutily tak to nevydrzi klika a dejme tomu ze to ta klika vydrzi tak se ten mezikus mezi sedackou a volantem neviporada s "turbo efektem" a posle to nekam do skarpy. Nejlepsi by bylo mit 5x ulozenou kliku se zdvihem 78mm sehnat "H" kovany ojnice, kratky kovany pisty s vrtanim 80mm a nacpat do fackovyho bloku, nechat tomu kompresy nekde kolem 7 a pak by to byla jyna ! mozna bych ale spis uvazoval o kompresoru nez turbo ale to je kazdyho vec !

-> Tom: jinak k turbu by jsi mnel mit vacku takovou aby byl co mozna nejdyl otevrenej ventil, velky ventily atd- nemusi to bejt ale je to lepsi !



uf malonko jsem se rozepsal ! 1
17:25:58
31.10.2004
Tom
-> markus: Není to hovadina, pouštět směs z karburátoru do horkýho turba? Nespletl ses? 1
14:16:01
31.10.2004
markus
-->Pepino Rs:jo,to je dobrá poznámka.Takhle to měl řešené třeba vrchař Jaroslav Viskup(taky 130RS turbo).Vlastně 1 Weber 40 DCOE,-který připravoval směs,ta šla do turba,-z něho stlačená do ustalovací komory,a pak do hlavy válců.Tohle je ale ještě komplikovanější způsob.Já sám jsem dokonce asi před 2 lety Viskupovi psal,aby mi to osvětlil.Podle toho co vím,-bych se do něčeho takového nepustil.Byl to extremně poruchový systém,určený výhradně na závody.A taky ta směs v rožhaveném turbu,-no nevím;o),měl bych dost strach.
13:22:46
31.10.2004
lubosgls
uz jsem v obraze)
13:01:41
31.10.2004
REMIX
No taky bych si to nechal libit1
12:15:16
31.10.2004
R@ZOR
-> lubosgls: Že je kliková hřídel uložená jen na 3ch místech (ložiskách), kdežto na novějších autech 5krát.
12:12:01
31.10.2004
luko
LUbosgls no že máš klikovku uloženou ve 3,4,5 ložiskách.
12:01:45
31.10.2004
lubosgls
pro nas blby a jeste nezkuseny:) 3x4x5x ulozenou kliku je co?
11:43:40
31.10.2004
Pepino RS
-> Tom: jde dat taky tubo mezi karbec a motor !!! jako to mnela 130 RS Turbo a tam muzez mit jakej koliv karbec ! ale kazdopadne to chce 5 x ulozenou kliku ! 4
10:48:00
31.10.2004
Vojta - zrušená registrace
-> U-Geen: Jj myslim ze jo...
10:39:53
31.10.2004
Tom
-> markus: Děkuji za osvětlení co se týče karburátoru, ale jak jsem již napsal furt je levnější když honíte výkon koupit každej půlrok za pár korun novej motor, než velice drahé úpryvy na zvýšení obsahu. Teda když pominu variantu dát dozadu nějakou těžkou litinovou krávu.1
07:37:41
31.10.2004
markus
Nevím sice,o čem se tady vlastně vede řeč,-ale přeplňovat bez vstřikování jde!Třeba R 5 GT,nebo R 9,11,Fuego turbo--konkrétně dokonce mají i stejné rozteče karburátoru jako Škoda.Ten karburátor musí mít spec přetěsněné plováky,a takovým poněkud komplikovaným způsobem upravené jehlové ventily(ale jde to).Čili je možné přeplňovat úspěšně vertikalní karburátory.Ten del Ortho,co má tady na obrázku ten Fin,-tak to už bude asi problém.Stačí jen malá úvaha,-jak ten karbec pracuje,a je vám hned jasné,že to je řešení pouze na efekt.A i tak to musí celé upravit a přetěsnit.

Obecně pak turbo na motoru,který má jen 3 krát uloženou kliku,na navyhovujících ložiscích tomuto axiálnímu tlaku,je podle mě blbost.Za chvíli po takovém namáhání,je ten blok,klika i hlava na odpis.
23:27:01
30.10.2004
Tom
Sakra tak proč jsem vrazil tolik peněz do zvyšování obsahu, když jse mohl dát za pár korun malý turbo, a za ušetřený peníz kupovat každej půlrok novej motor.

51 3 1
22:05:44
30.10.2004
Kurvapes
-> Tom: Juknul jsem pod dekl u Mumáčka(Mitsubichi Conquest) a je tam jenom turbo a karbec,navíc to hovado co ho mělo přede mnou (švagr) upálilo palubní počítač.No a jet to jede jenom tý práce a peněz než to bude hotový.10
20:45:19
30.10.2004
U-Geen
-> Vojta: asi z 5 GTE ne?
20:40:36
30.10.2004
Vojta - zrušená registrace
No minulym rokem na skoda.virt.cz srazu byl typek s rapidem a mel tam turbinku...jelo mu to velice pekne a jak jsme se s nim bavili tak rikal ze do normalniho provozu v pohode, kdyz tomu nehuli tak bez problemu. Ted premyslim s ceho tam to turbo mel...myslim ze nejaky renault...ale nevim sto pro. Natrel prdel fabii RS, Golfu 3 ale v TDi...fotky by tu snad nekde mely byt.
20:36:27
30.10.2004
lubosgls
a co je to za svahilštinu?? nejakej hungaroring ne??
18:23:05
30.10.2004
Tom
No kde vzít nějaké malé turbo které se nesere, neni moc drahé a případná oprava vás nezrujnuje. Jenom by mě ještě zajímalo jestli na turbo je natryskování karbece a velikost difuzorů stejný nebo jiný???1
18:14:51
30.10.2004
RadstaR
Turbo a karbec jdou spolu uplne v pohode. Kamos ma Renault 9, ale ma tam motor z reanulta 11 1.4 turbo a karbec tam ma normalni .. nevsiml jsem si zadnejch vstriku nebo tak :)

Ted je jen otazka, kolik takovejhle kit asi stoji a co je potreba vsechno udelat prave za upravy :)
15:51:33
30.10.2004
Tom
-> Samantus: Já nevim, nějak mi to z karburátorem přijde divný. To se na to používaj normální karbeci nebo spešl na turbo. A taky by mě zajímalo co vačka, jestli se dává stejná jako bez turba, nebo jestli jsou tam pro turbo jiné?
15:10:51
30.10.2004
Samantus
-> Tom: naco potrebujes na turbo vstriky a elektroniku
14:31:03
30.10.2004
Milošek
ja to chci!!!!kde se to da koupit????3 3 3
12:35:52
30.10.2004
Tom
mě teda není jasný jak to turbo může běhat bez vstřiků a elektroniky.- A z čeho to je, páč je docela malý. A dát to na 120covej motor, tak to je životnost pár tisíc km.1
12:20:45
30.10.2004
R@ZOR
Jo to znám, nevypadá to špatně.
12:02:50
30.10.2004
Vojta - zrušená registrace
To nevypada spatne :)
11:38:41
30.10.2004
cici - zrušená registrace
do toho byh i šel.Ale muselo by to fungovat :-)))
11:36:48
30.10.2004
Tomáš SK
Tak to je hustééééé 1
11:19:51
30.10.2004
Tommy
Extreme Tyres