-> markus: ale fungovalo to. takze nebuddem resit co a jak ! kazdopadne turbo na 3x ulozenou kliku je shovadilost sama o sobe, kdyz uz snizis kompresy, aby nepraskali pisty, kdyz uz das lepsi ojnice aby se nekroutily tak to nevydrzi klika a dejme tomu ze to ta klika vydrzi tak se ten mezikus mezi sedackou a volantem neviporada s "turbo efektem" a posle to nekam do skarpy. Nejlepsi by bylo mit 5x ulozenou kliku se zdvihem 78mm sehnat "H" kovany ojnice, kratky kovany pisty s vrtanim 80mm a nacpat do fackovyho bloku, nechat tomu kompresy nekde kolem 7 a pak by to byla jyna ! mozna bych ale spis uvazoval o kompresoru nez turbo ale to je kazdyho vec !
-> Tom: jinak k turbu by jsi mnel mit vacku takovou aby byl co mozna nejdyl otevrenej ventil, velky ventily atd- nemusi to bejt ale je to lepsi !
uf malonko jsem se rozepsal !