lanko vs. struna

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 16.01.2003 do 19.01.2003, založil/a
řadit dle data
21:38:28
19.01.2003
BlackSUN
Já koupil bowden s teflonovou výstelkou v servisu na bicykle... Maj je na metry... a lanko v mototechne, ale zatim drží.
19:25:33
19.01.2003
Dan
Dyž sme u těch lanek.....

Fšimli ste si něgdy rozdílu mezi českejma lankama a cizáckejma ? Např. u motorek : u Jawy 350 se mění lanka spojka/plyn každou chvíli, ale taková Honda, to je jiný žrádlo- měnil sem jen jednou spojkový a to už tam bylo jak dlouho. A mam obě tyhle motorky, tagže tak ňák vim.

Ty cizácký lanka sou takový ohebnější, preciznější. A vydrží nesrovnatelně víc. A ty bowdeny taky. Ty maj vnitřek z teflonu, to se vůbec nemusí (ono se to taky nemá) mazat. Samomaz 47

Třeba z cizích aut - Golfák, ten má takový lanko. Ale Favo ho má taky to xindlovský, sice ne tak moc, ale to z Golfáka je lepčí. Ty klasický lanka + bowdeny se daj koupit v cykloservízech, ale ty precizní cizácký ?!

Kdybyste věděli, gde je sehnat, tak to sem hoďte, páč vydrží nesrovnatelně víc !
11:03:56
18.01.2003
Jiří Čech
Moje zkušenost s lankem je lepší než ze strunou, lanko jsem důkladně před montáží namazal LV 2-3 a po celou dobu, než se utrhlo v místě připevnění u karburátoru (přesto že jsem utahoval přes podložný pásek) jsem neměl problémy se zadrháváním plynu. I když jsem velmi pečlivě protáhl bowden mezi hadicemi tak, aby se téměř nekřivil, při použití struny se po nějaké době nějak na dvou místech ohnula a způsobovala obtížné vracení škrtící klapky. Pomohla demontáž a vyrovnání, po čase se zase vše opakovalo. A nejde pouze o moje auto, ale i o spoustu další zde v ulici, které sem tam musím dávat do pořádku.
21:20:34
17.01.2003
U-Geen
No právě. A to kdbych dělal já tak by to vypadalo asi takle: ==0===000=====000000===== 00000=== a to fakt nechci :-)
21:19:21
17.01.2003
Dan
Aha.

Tak to pocínovat pořádnej kus, aspoň 5 cm.

Ale šikovně, aby to vlezlo do bowdenu.
20:51:47
17.01.2003
U-Geen
Dan: To ani tak ne, ono to praskne pod sroubkem jak to mackas. Ale ja sem přes to dal bužírku (o to víc je potřeba utáhnout šroubek) a je po problému.
20:14:25
17.01.2003
Dan
Dyž se ten konec lanka zapájí, tak přeci NO problem, ne ?! 4
19:17:10
17.01.2003
BlackSUN
Můžu lanko jenom doporučit, dobrý je dát i bowden s tou výstelkou, jak psal UGeen (origo nápad Michal Sadovský a Jan Zdeněk - jestli se u prvního nepletu), a je to fakt rozdíl... Lanko se může víc ohybat a je to celkově citlivější, je asi i dostupnější a líp to tam klouže 47 , zatim nepozoruju, že by se třepilo nebo natahovalo... Nevidim důvod, zase takovou sílu nepřenáší, tuny to netahá...
18:32:57
17.01.2003
U-Geen
Kyž to přiděláte inteligentně tak se ani lanko netřepí
10:00:52
17.01.2003
Vyměnil jsem lanko za strunu a je to fakt super. Citlivěji se přidává plyn při rozjezdu a tím pádem necuká. U struny je problém, že nesmí být nikde ohnutá v moc velkým úhlu. Dál když to vezmu teoreticky tak struna má větší nepřerušovanou plochu kterou se může zadrhávat o stěnu bovdenu narozdíl od splétaného lanka který se dotýká stěny bovdenu jen vrcholky vláken lanka. Taky bych řekl, že lanko dýl udrží olej kterej po struně steče dřív a tím pádem se musí častějc mazat. Jestli se pletu tak mě opravte.
09:22:50
17.01.2003
Luděk
Konzultoval jsem včera toto s odbornými poradci (622 a dva svařáky),tvrdí,že lanko je citlivější,ale zarezá nad výfukem roztřepí se a praská,takže údajně úplně nejlepší je kombinace,tzn. struna od pedálu rovně dozadu a tam přes dvě kladky lanko ke karbci (prostě kladkobřinkostroj).
07:26:50
17.01.2003
Dark.lort
Musi nechat,ze treba felda,nebo peugot(myslim si ze ted uz vsechny nove auta)maji taky lanko.Takze tesko rict,vcem je asi rozdil,ze u noveho auta(s motorem v predu)tak je to kratka vzdalenost a tam se to lanko asi zas tak nenanatahne.Ale u skody v te delce si myslim ze se casem natahuje.Cos si myslim i struna,ale vnejakech tech milimetrech52 47
21:12:11
16.01.2003
Dan
A proč myslíte, milé dětičky škodofkářské, proč měli vozy závodní lanko, co ?!

Protože to bylo horší než struna ?! 38
21:05:27
16.01.2003
dubas
Ve čtvrtek mi prasklo lanko, docela sranda v těch mrazech. Prasklo u karburátoru tam kde to bylo stáhnutý šroubkem, zachránila mně el. čokoláda, za dvacet minut bylo opraveno. Jinak se mi lanko jeví lepší, je citlivější na ovládání, a taky jsem to musel řešit kuli karburátoru z Fáva.
18:34:14
16.01.2003
U-Geen
Jo to zas zbytečná debata. Když sem měl dobře nastavenou strunu a vyměnil to za lanko a seřídil, tak mi to líp akcelerovalo. Proč asi?
14:34:50
16.01.2003
Luděk
Já nevím,jak je to s tou citlivostí,protože lanko místo struny jsem už několikrát viděl,ale jestli jsem s tím někdy jel a jestli je to vůbec poznat,těžko říct.
14:32:22
16.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Luděk: wole :o))) já jsem myslel spíš kvůli té citlivosti jak píše U-Geen, jinak strunu vozím sebou všude a je to otázka 10 minut a odjíždím...
14:29:41
16.01.2003
Luděk
No jo,to já taky vobčas píchnu kolo a ještě jsem neuvažoval o tom,že bych jezdil na celopryžovejch92
14:26:48
16.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Luděk: jo mám, ale to prasknutí bylo v odstupu asi čtyř let, takže to neřeším, ale teď dělám přestavbu celýho auta a tak váhám, jestli tam nehodím taky lanko.
14:22:36
16.01.2003
Luděk
To Tuner#2:a máš tam ty trubičky74
14:19:59
16.01.2003
lukas kas.
mozna ze se trosicku mele (odchyluje od vnitrnich stran bovdenu) ale porad stejne takze je to furt stejny a navic v mikrometrovejch vzdalenostech.
14:16:51
16.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Luděk: jednou to bylo u pedálu a podruhé vzadu až u karburátoru a struna nikde nedrhne ani se zbytečně neláme - no holt asi na to moc šlapu jak píše Mattess 9
14:06:32
16.01.2003
lukas kas.
taky bych řek - je to prostě určitá vzdálenost - bovnej je vzadu i vepředu zajištěnej a struna je chycená na fest - jediná možnost výkyvu by byla kdyby se bovden nezajišťoval segerkou ale takhle ???
13:50:07
16.01.2003
Luděk
Jak může plandat v bowdenu,když ji vzadu našponuju74 Nezapoměn,že je na rozdíl od lanka pevná,takže se nemá jak skrčit.
13:39:18
16.01.2003
U-Geen
Luděk: jenže struna zase plandá v bowdenu takže se to stejně propíná
13:02:22
16.01.2003
Luděk
Teď jde o to,kde praská,jestli u pedálu,tak tam nefuguje správně uvolněnost,navíc by před jejím zajištěním svorkou měla být trubička (nahrazuje hliníkový čudlík vyšroubovaný ze svíčky) a to vepředu i vzadu.
12:53:11
16.01.2003
MATTESS
to Tuner#2:pac ne nej moc slapes 3
12:31:55
16.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
lukas - aby zkrotil ten výkon přeci !!24 ale dost srandy, mě struna praskla už dvakrát a asi dám taky lanko.
11:08:48
16.01.2003
U-geen - naco potrebujes u skodovky citlivej plyn ??? :-)))))))))))
11:07:55
16.01.2003
Luděk
Lanko si nechte na brzdy na jízdní 75,až příjdete o řidičkák,struna je struna,sice praská,ale pokud je promazaná,tak minimálně (stalo se mi to 1x v životě s tatovým autem).U lanka nikdy nedosáhneš tvrdosti v tahu,páč se natahuje.
11:04:07
16.01.2003
U-Geen
Lanko je nejlepsi, mas o dost lehci chod pedálu, od dost citlivejsi a tolik se nepropíná. Nejlíp použít ještě bowden s teflonovou výstelkou
11:01:24
16.01.2003
lanko ma snad jedinou vyhodu ze se tak snadno nepretrhne jinak je to na prd a jednodussi je struna (nezadira se tolik a i je pevna takze zajistuje stale stejnej pohyb (plyn-karbec) kdezto lanko se muze ruzne prihejbat atp.
10:59:24
16.01.2003
Mám dotaz: jako táhlo plynu používáte lanko nebo ocelovou strunu a jakou máte zkušenost s životností? Mě se zdá lepší lanko je ohebnější pružnější, ale zase se prej hůř pohybuje v bowdenu
Extreme Tyres