skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
recenze :-d
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 02.12.2008 do 14.01.2009, založil/a Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karlos (WIO46): Pozdní reakce, ale přece.. No, 105S, to jsem věděl, že bylo hodně ošizený, ale že až takhle - nikdy jsem neměl osobně tu čest. Doteď mě nenapadlo, když se u stovek došlo k H4, náhradní paraboly pro MB 1000 byly H4, že se ještě takhle vraceli vývojově zpátky.
-> Slavek: a spousta lidí se po tomto prohlášení vysměje tobě
. v poslednoch letech prestalo byt jasne a prokazatelně mýtem tyhle auta vidět. a možná se podivíš, ale skutečně v AZNP montovali vsřikovací verze těchto vozů (742)
. vím o čem mluvím.


Ještě homologační štítek z kufru (Borisovi děkuji za foto, můj je špinavej od barvy), další plánované verze tohoto auta, na které se pravděpodobně nedostalo (Si, Li) dělalo se pravděpodobně jen nejvyšší GLi (1988-1989) a RiC rapid ...
-> Slavek 21.12.08 10:18:24: ... a kromě těch výfků s katem Wallker si sebou vzali řídící jednotky Bendix s nějakým SW a vstřikovací jednotky Renix a nějakou lambdasondu od Autolite které byla dost unikátní pro tyto vozy, elektrické čerpadlo a nádobu z aktivním uhlím a celé jim to čirou náhodou fungovalo :-D
... a ten topolově zelenej forman v muzeu v MB je taky fatamorgána :-D
Je to asi těžko uvěřitelný, ale opravdu si v AZNP v průběhu let stáhli několik set rapidů a GL sedanů a ty dostali tuto ekologickou morotizaci. Ty se pak začali prodávat ve Finsku (tam je prý první kousek), Maďarsku, Rakousku a Kanadě.
... a ten topolově zelenej forman v muzeu v MB je taky fatamorgána :-D
Je to asi těžko uvěřitelný, ale opravdu si v AZNP v průběhu let stáhli několik set rapidů a GL sedanů a ty dostali tuto ekologickou morotizaci. Ty se pak začali prodávat ve Finsku (tam je prý první kousek), Maďarsku, Rakousku a Kanadě.
-> LiMaK 21.12.08 00:32:14: No,"oni",pokud myslíš AZNP,je s katem nedělali.Vstřikování a někdy i katalyzátzor montovali buď až dealeři v zahraničí(a jednalo se zejména o Švédsko)nebo ty potřebné díly továrna koupila od toho dealera Škodovek a namontovala to do aut které si ten zahraniční dealer objednal.Takže když někdo mně řekne,že v AZNP "dělali",nebo dokonce"vyvinuli&quo
t; do Š120 vstřikování a "dávali" katalyzátory,tak se mu vysměju také
Katalyzátorů bylo tehdy v 80.letech namontováno asi 300ks a to až dodatečně na auta v Kanadě poté,co kanadská státní zkušebna zjistila že továrnou udávaný emisní limity nesouhlasej se skutečností.AZNP totiž vědomě údaje o emisích na papíře "vylepšila" aby to vyhovovalo kanadské legislativě.Jenže nepočítai s tim že si kanaďané ty dovezený škodky přeměří..Tak tehdy letěl do Kanady tým montérů,vedoucí odbytu,šéfkonstruktér a jeden plukovník stb a domontovávali vejfuky s katalyzátorama(o kterých věděli že jejich životnost a tím pádem i účinost je počítána na týdny..ale to taky kanaďanum zatajili..)aby zachránili zakázku do Kanady(stejně na mnoho let poslední
) Jo,v AZNP se děli věci..



-> Jozka: Škoda 105S "užovka" byla dodávaná s "nehalogenovýma"
;.Ale emka byly všechny s halogenama
he, ale jsou sikovní, že tma napsali aspon vetu o vstriku 135GLi...
malokdy se potakm s clovekem, kterej by se mi nevysmal, ze se delaly 742ky s katem :-(
aspon ze tam to je .....
malokdy se potakm s clovekem, kterej by se mi nevysmal, ze se delaly 742ky s katem :-(
aspon ze tam to je .....
Bagrr- máma mele Emu 19.12.08 20:28:40 napsal:
→ zrušená registrace: za celej svůj řidičskej život
jsem potkal 15 škodivek s kejvadlem bez kola jak stojí u pangejtu…
to bude musiet byt v soferoch:P
→ zrušená registrace: za celej svůj řidičskej život
jsem potkal 15 škodivek s kejvadlem bez kola jak stojí u pangejtu…
to bude musiet byt v soferoch:P
-> Bagrr- máma mele Emu: ty je počítáš ? 

-> Jozka: Já takovou měl, byly tam ty samý jako v 1000 takový ty baňatý.
-> zrušená registrace: a to mám řidičák jen 5 roků:D
-> zrušená registrace: za celej svůj řidičskej život jsem potkal 15 škodivek s kejvadlem bez kola jak stojí u pangejtu....
-> aDAm: ja som take teda este nevidel:P ale dobre oo tam nappisali..hned prva najcastejsia zavada..len upadnutie kola:D:D:D:D
-> zrušená registrace: celkem běžný jev u kyvačky
to jsem se zasmaaaaaaaal:D:D:D:
ČASTÉ ZÁVADY
· upadlé zadní kolo

ČASTÉ ZÁVADY
· upadlé zadní kolo





Několik reálných postřehů, kombinovaných se snůškou polopravd i vyložených nesmyslů. Já tedy třeba 105/120ku bez H4 světlometů neviděl ani jednu...
ni neviem ale ten co to pisal asi nemenil ziarovku na inych autach niekedy je to na hooodne dlouho a to aby clovek rozobral pol auta
ale aj napriek vsetkemu co pisu zostavam u skodoviek


-> Zaki: rek bych ze tiskarsky sotek
Š135 – 34 kW ?
Já nevim, napsat do častejch závad vytahanej rozvoďák mi přijde jako hovadina ... Ono celkově ten výčet závad mi nepřijde moc objektivní
somarina
celkom trefne a vystižné