
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lada vs skoda
prohledat
236 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 06.11.2008 do 19.03.2010, založil/a Johnyskodenzi
-> milano: dodi zvykol lepit igol nalepky na auta ktore jazdia jeho motory

-> gabo000000: motor by havassy. nie ze by som chcel extra chvalit zigul, ale toto je top motor. piesty asi ross pistons, schrick vacka a tak. jazdil na tom taky stary tucny madar gyula autokrosy.
-> milano: motor by Beres?
-> pavel14: asi nějakej dělník na lince se šel vychrápat do kufru a už se nedostal ven

Co sem měl tu čest s priorou na autosalonu, tak zvenku celkem pěkný zevnitř taky ale po usednutí mě přes nos praštil celkem pěkněj smrad :(
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: prostě protoč

-> Pavel P..: proč je u toho fáčka interiér z Lady?kdyz jsi dal link tak to musis vedet....proc!?proc!?proc
!?
Pořád ale lepší, než origo. :o)
-> Nwkt: asi tiskařskej šotek... copak já vim?

-> Pavel P..: proč je u toho fáčka interiér z Lady?
Mal som asi pol roka aj zigul 1,2 2101 lpg r.v. myslim 1982 kupeny od jdneho stareho pana v celkom dobrym stavu.Maximalka na lpg 130 na benzin 150 tachometrovych po rovine.Viac ako 10l lpg si to nevzalo
a to som na ceste nikomu nezavadzal jazdil som tak okolo 100 ako asi kazdy.Mal som len 4 kvalt a
vzdy ma trochu nasralo ked po dialnici ma sem tam spravila nejaka rapida alebo skoda 125
.Auto bolo uplne bez poruchy,za pol roka sa mi vobec nic nevysralo a ked sa vsetko na aute premazalo tak aj to riadenie neslo az tak stuha ako na ziguloch byva zvykom.S tym zigulom som bol spokojny.

vzdy ma trochu nasralo ked po dialnici ma sem tam spravila nejaka rapida alebo skoda 125

Ja som jazdil ako zakladak na vojne v roku 2001 ako sofer na lade samare 1.5i rok vyroby cca 97-98.Ja som mal v tej dobe s120.
Spotreba mimo mesto po okrskach 6-6,5 pri rychlosti 100-110.V meste ked som jazdil po nejake prkotinky kazdu chvilu kratke trasy nebol problem urobit spotrebu 14-15 na sto.Maximalka skusana viackrat na dialnici Presov-Kosice 180 tachometrovych.
Parkrat na dialnici sa mi stalo ze si nejaka felicia a favorit si asi chceli dat zavod.Ked som mal tak asi 160-165 tachometrovych tak uz som tie feldy a favority minal.
Ale je pravda ze ja som mal 1.5i a oni 1.3
Inak srali sa na nej take malickosti ako zamky dveri,zamok nadrze,vseliake plasty,ventilator chladica,klucky na oknach,odpadol mi vnutorne zrkadlo atd,atd
Motor na to ako sa s nim zachadzalo tak mal dobru vydrz.
Najazdil som za 9 mesiacov cca 25 tis.km. a auto ma nikde nenechalo stat.
Motoricky oproti felicii 1,3 urcite taha lepsie,proste rozdiel medzi 1,3 a 1,5 je poznat
Soferoval som feliciu 1,6i a ta zase tahala lepsie ako samara1,5i a tak by sa dalo pokracovat s objemom motora vyssie a vyssie...

Spotreba mimo mesto po okrskach 6-6,5 pri rychlosti 100-110.V meste ked som jazdil po nejake prkotinky kazdu chvilu kratke trasy nebol problem urobit spotrebu 14-15 na sto.Maximalka skusana viackrat na dialnici Presov-Kosice 180 tachometrovych.
Parkrat na dialnici sa mi stalo ze si nejaka felicia a favorit si asi chceli dat zavod.Ked som mal tak asi 160-165 tachometrovych tak uz som tie feldy a favority minal.
Ale je pravda ze ja som mal 1.5i a oni 1.3
Inak srali sa na nej take malickosti ako zamky dveri,zamok nadrze,vseliake plasty,ventilator chladica,klucky na oknach,odpadol mi vnutorne zrkadlo atd,atd
Motor na to ako sa s nim zachadzalo tak mal dobru vydrz.
Najazdil som za 9 mesiacov cca 25 tis.km. a auto ma nikde nenechalo stat.
Motoricky oproti felicii 1,3 urcite taha lepsie,proste rozdiel medzi 1,3 a 1,5 je poznat
Soferoval som feliciu 1,6i a ta zase tahala lepsie ako samara1,5i a tak by sa dalo pokracovat s objemom motora vyssie a vyssie...

polák 125 a VAZ 2101-2 vycházej oba z itala F 124,takže to není mimo mísu,většina dílů byla i záměnná
-> 125l alias GRED: je, preto píšem, že to nie je celkom k téme a príspevok je napísaný v mužskom rode "tento je fakt krásny...." - ten Fiat

ted me to napadlo ze je no

mb136gl 26.12.08 23:38:56 napsal:
→ filcek 25.12.08 09:36:46: tento je fakt krásny, pridám
aj ja jednu aj ked to nie je celkom k téme
neni to náhodou fiat 125?
→ filcek 25.12.08 09:36:46: tento je fakt krásny, pridám
aj ja jednu aj ked to nie je celkom k téme
neni to náhodou fiat 125?
-> filcek 25.12.08 09:36:46: tento je fakt krásny, pridám aj ja jednu aj ked to nie je celkom k téme
-> kubina:




-> kubina: Tak ta tu dlouho nebude
inu Bobes tezko nalezam slov proc to vzniklo.Udelam vstricny krok,poslu Baghirovi fotku a co jineho nez Ladu,kdyz jsme ve fotu o ladach
-> kubina: -> Baghira: To se musíte furt špičkovat?
Jinak co se první otázky týče,tak srovnáváte nesrovnatelný. VAZ 2101 a polskej FIAT 125p byly licencí italskýho FIATu 124,kterej se začal vyrábět ve stejným roce jako naše "embéčko" 1000. Koncepce motor vpředu,pohon vzadu/motor i pohon vzadu,1300OHC vs.998OHV,zavěšení kol jiný,rozměry pneu jiný,posilovač brzd (navíc italové byli komplet na kotoučích,my na bubnech),design byť líbivej,měl litr už v tý době starej,italové byli moderní a progresivní. O jízdních vlastnostech,interieru a pohodlí se nemá cenu rozepisovat,kdo měl možnost porovnat,dá mi za pravdu. Takže rusové za ty leta mohli jen zlepšovat dobré,což u nás šlo těžko-z brouka pažouta neuděláš. Je pravda,že díky tomu se v SSSR mohli držet osvědčené a pro stav jejich komunikací nezbytné koncepce a vypilovat to jak se dá. Takže abych to shrnul,nemít srdeční vztah ke starejm šunkám s motorem vzadu,volil bych "ruskýho fiata" ,jak jim s oblibou přezdívali cizincipracující či volno trávící v ČSSR,u kterých LADA jasně vedla. Na moravě má dodnes pověst nepřekonatelného dělníka,auto do pole i do divadla-výkon,pohodlí,prů chodnost terénem,topení v zimě nebe a dudy. Novou Nivou jsem se vezl v r. 83 jako kluk a pro hory bomba,luxus oproti tehdejšímu rumunskému ARO 238-240,což byl licenční RENAULT.
Jinak co se první otázky týče,tak srovnáváte nesrovnatelný. VAZ 2101 a polskej FIAT 125p byly licencí italskýho FIATu 124,kterej se začal vyrábět ve stejným roce jako naše "embéčko" 1000. Koncepce motor vpředu,pohon vzadu/motor i pohon vzadu,1300OHC vs.998OHV,zavěšení kol jiný,rozměry pneu jiný,posilovač brzd (navíc italové byli komplet na kotoučích,my na bubnech),design byť líbivej,měl litr už v tý době starej,italové byli moderní a progresivní. O jízdních vlastnostech,interieru a pohodlí se nemá cenu rozepisovat,kdo měl možnost porovnat,dá mi za pravdu. Takže rusové za ty leta mohli jen zlepšovat dobré,což u nás šlo těžko-z brouka pažouta neuděláš. Je pravda,že díky tomu se v SSSR mohli držet osvědčené a pro stav jejich komunikací nezbytné koncepce a vypilovat to jak se dá. Takže abych to shrnul,nemít srdeční vztah ke starejm šunkám s motorem vzadu,volil bych "ruskýho fiata" ,jak jim s oblibou přezdívali cizincipracující či volno trávící v ČSSR,u kterých LADA jasně vedla. Na moravě má dodnes pověst nepřekonatelného dělníka,auto do pole i do divadla-výkon,pohodlí,prů chodnost terénem,topení v zimě nebe a dudy. Novou Nivou jsem se vezl v r. 83 jako kluk a pro hory bomba,luxus oproti tehdejšímu rumunskému ARO 238-240,což byl licenční RENAULT.
mala otázka hodiaca sa do tohto tématu
termostat bol vo všetkých žiguloch 80°C alebo boli aj 90°C verzie ?

termostat bol vo všetkých žiguloch 80°C alebo boli aj 90°C verzie ?
kubina:ve Finsku se nikdy nevyráběli pouze probíhala montáž,dobře si to pamatuju psali otom dokonce v SM,Finové je začali prodávat díky katastrofální kvalitě museli přestat,a vyřešilo se to montáží a kontrolou kvality přímo ve Finsku sověti nebyli schopni zajistit kvalitu na odpovídající urovni.
-> Baghira: ted presne nevim od kdy ale tusim ze od r.v.2005 maji vsechny nivy posilovace rizeni.
Jinak tuším na Idetu v Brně se dala sehnat Niva za 196 tisíc, ale to byla tak očesaná verze, že to snad nemělo ani sedačky :-).
-> kubina: ...to jo a bez posilovače to umí zlámat ruce :-/...
-> Baghira: tech 210 000 platilo za silne koruny,resilo se to na lada foru,byl link na nejakeho prodejce kousek za Drazdanama za 10500 euro...ted jsem to kontroloval a vychazi to na nejakych 280 000kc..
jinak to auto je kostirtas,jezdit s nim po silnici tak do 100km/h pak chyta rezonance.v terenu je to ale dric,neco jsem se natahal radoby off roadu z poli
jinak to auto je kostirtas,jezdit s nim po silnici tak do 100km/h pak chyta rezonance.v terenu je to ale dric,neco jsem se natahal radoby off roadu z poli
-> kubina: Za tu co je na fotce.
-> Baghira: 365 000kc???asi za tu vytunenou,jinak seriova se taha z nemecka za nejakych 210 000...nova samozrejme myslena
Jinak cenovka 365.000,- a dva roky záruky :-/...když si člověk pořídí servisovaný pětiletý sorento, tak ty dva roky stihne taky, cena bude uplně jinde a svezení taky...:-/
-> kubina: Osobní zkušenost mám pouze s Nivou...proto jí taky nakonec nemám :-). Ale když se otuní vypadá pěkně...
mno...necital som to tu cele, ale sluzobne samary niesu zle auticka oproti favu, taha to pekne 150-160, spotreba do 6l/100. luxus nic moc ale to ani favo nema. osobne ma dost samara prekvapila