na koru napravu nove gumy?

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 24.10.2008 do 28.10.2008, založil/a myso
řadit dle data
18:00:57
28.10.2008
myso
takze to je asi vec nazoru... urcite dam za pravdu -> MATTESS: ovi protoze to je logicke a dam ich dopredu ....
10:28:50
27.10.2008
tadeas
tak ono je to o prioritách, co kdo víc potřebuje...
22:23:47
26.10.2008
MATTESS
-> tadeas: Vždy dávám lepší vzorek do předu, nejen na vodě je lepší mít nový kola vpředu. Odvedou Ti maximum vody a zadní pak jedou částečně v kolejích. Když dáš sjetý na předek, nastane aquaplaning podstatně dříve.
22:13:28
26.10.2008
čakom
-> tadeas: tak tak4
18:09:03
26.10.2008
tadeas
Ty lepší se doporučujou na zadní, protože zvládnout nedotáčivej smyk je pro hodně lidí snažší než přetáčivej, proste se dává přednost ovladatelnosti před trakčníma schopnostmi...
18:01:32
26.10.2008
P@nis
-> vhml: -> vhml: Tak je to můj názor, ktery jsme ziskal ze života a to když mladik se škodovku bouchnul sousedovic auto zpusobem že se chtěl v zimě rychle rozjet a ulítnul mu zadek a napalil to do auta. Jakože tady by každy chtěl mít z auta raketu, turbo, velke kola... a pak je někdo škrt dát par tisicovek za zimni gumy... Já razim heslo radši utratim za gumy větší častku než pak bědovat nad výsledkem...
10:28:30
26.10.2008
Jarda - zrušená registrace
tak sjety na zadnou..., ale ja ted mam zimaky vpredu 10mm a vzadu 6mm 4 takze jsem dal nove na predek
09:39:15
26.10.2008
čakom
Nový by měly jít na zadek.
Je to kvůli tomu aby se ti v zatáčce neutrhla prdel.
09:21:20
26.10.2008
vhml
-> P@nis: máš trochu zvrácené představy. Auto které se nemůže rozject vždycky někdo roztlačí,ale strom proti kterému jedeš a nemůžes zatočit neuhne...
09:18:15
26.10.2008
Kuladmin
A proto je dobre vcas prehazovat predek zadek aby se sjizdeli stejne.4
09:04:14
26.10.2008
Rooney - zrušená registrace
-> P@nis: nojo, ale přece nebudu kupovat 4 gumy když jsou 2 ještě dobré36
23:12:26
25.10.2008
P@nis
Řešení je koupit 4 a je po problemu.

Jinak třeba v zimě na sněhu je asi hodně ku prospěchu když maš nove gumy ve předu a na hnane napravě maš sjete hujdy, rozjiždět se pak musi byt uplna parada a nove gumy se vzorkem na předni napravě ti jsou jak mrtvemu kabat..
19:16:03
25.10.2008
spartra
nový sem dal dopředu
19:14:06
25.10.2008
vhml
Lepší vždycky na předek...
17:22:51
25.10.2008
Rooney - zrušená registrace
hmm, zajímavá úvaha.
Nevím no, ale já dal nové na předek.
22:18:57
24.10.2008
myso
Asi budem za trubku ale v pneuservise sem videl plakat a na nem bylo ze nove gumy sa davaju na zadek a zjete dopredu..... a nejak sa mi to nezda bo je to tak trochu proti fyzike.. ked mam nahovno gumy (teda zjete) v predu a nove vzadu tak pri brzdeni mi vaha putuje na prednu napravu a odlahcuje zadnu a napr na vode ci snehu sa mi predek smykne bo su tam zle gumy a zadek sa smykne lebo je odlahceny..... a takisto nikdy za 50 000km na predohrabe sa mi nikdy neutrhol zadek v zatacke a to obcas jezdim jak prase tak nevim proc ty nove gumy dozadu...
No a rad bych vas poprosil aby ste mi pomohli zistit ci mam pravdu ja alebo ten plakat v servise. diki
Extreme Tyres