
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké difuzory na webery?
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 26.09.2004 do 30.09.2004, založil/a
20:18:09
30.09.2004
30.09.2004

Tom
-> martin m: To vim že u nejbližších sousedů to stojí stejně, ale když koukneš do USA třeba NX nebo ZEX, tak sadu co u nás koupíš u Lexi za 35000Kč stojí v USA okolo 500dolarů. A udělat to sám doma není problém. Hačičky i se stejnýma koncovkama koupíš u Křenka od ISA Racing, nebo u fa. Hanzaflex. El.mag. ventily na plyn a benzín použiješ z LPG. Trysku koupíš origo, stojí 2500Kč nebo si je uděláš jinak. Já třeba budu mít 4x přímej střik benzínu před válec a nitro jednou tryskou do společného sání. Pak nějaký tlačítka, vypínače a vedení po autě bude trubkama na LPG kvůli větší bezpečnosti. Jedinej oříšek je flaška. Tu buď origo 10lb za 14000Kč u Lexi, nebo jiná třeba na potápění, ale není mi jasný jestli ta origo má v sobě nějakej sifon, protože to nitro se vstřikuje v kapalném stavu a né v plynném. Jo a ještě výhoda té potapěčské flašky je v tom, že zatímco origoš se plní na tlak okolo 70 barů, tak potapěčský se tlakujou na 200-300 barů, takže tam toho do tý flašky nacpeš mnohem víc. A rozdíl mezi lékařským a technickým je jenom v tom že do technického je přidáno trochu kysličníku siřičitého kvůli zneužití, a ten si tam na osmradění můžu při plnění přifouknout taky. Plyn mám domluvenej od někoho z Linde za 2500Kč velkou flašku. Takže jedinej problém je ten sifon jestli tam je nebo neni.

17:33:13
30.09.2004
30.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:a myslíš,že to"venku"příjde levněji?Ja se díval po spoustě stránek,-třeba nejbližší je německá fy.Silvio Schtrauch,-tj. nad Šluknovským výběžkem(kousek za hranicí),-a tam to v přepočtu vycházelo taky na cca 40 000Kč.Další fy.ve Švícarsku byly ještě dražší.
Ty rozvody a trysky,-ty by se jistě daly udělat podle nějakého originálu,-ale ten selenoidní el.mag.ventil,-musíš koupit.stejně tak musíš koupit bombu,-a na ni opět kalibrovatelný ventil(neboť něčím takovým se to připouští),--no,já jsem si to právě celé asi před rokem čistě ze zájmu z těch stránek překládal(nejsem ale zas až tak kovaný němčinář;o),--a i když to vypadá celkem jednoduše,-ty nejdůležitější věci vyrobíš asi ztěží.Samozřejmě mě napadlo,-že by se daly využít bomby s rajským plynem(tj.N2O-oxid dusný,-čili NOS;o)co používají v nemocnicích(nebo záchranka)-ale to už je teorie.A hlavně,-představ si,-že Ti ten"chechtací"p lyn za jizdy někde v autě z bomby začne utíkat;o)-což by se při nevydařené montáži stát mohlo,--to je pak jízdenka přímo do"velkých lovišť";o).
Ty rozvody a trysky,-ty by se jistě daly udělat podle nějakého originálu,-ale ten selenoidní el.mag.ventil,-musíš koupit.stejně tak musíš koupit bombu,-a na ni opět kalibrovatelný ventil(neboť něčím takovým se to připouští),--no,já jsem si to právě celé asi před rokem čistě ze zájmu z těch stránek překládal(nejsem ale zas až tak kovaný němčinář;o),--a i když to vypadá celkem jednoduše,-ty nejdůležitější věci vyrobíš asi ztěží.Samozřejmě mě napadlo,-že by se daly využít bomby s rajským plynem(tj.N2O-oxid dusný,-čili NOS;o)co používají v nemocnicích(nebo záchranka)-ale to už je teorie.A hlavně,-představ si,-že Ti ten"chechtací"p lyn za jizdy někde v autě z bomby začne utíkat;o)-což by se při nevydařené montáži stát mohlo,--to je pak jízdenka přímo do"velkých lovišť";o).
14:38:12
30.09.2004
30.09.2004

Tom
-> martin m: Ty vložky maj normální sílu, je to vrtání 80 a nejsou to předělávané sériové a celé nové. To nytro není špatný, ale musí se s ním umět zacházet. Špatně udělané, nebo blbě nastavené nitro ten motor zkurví po pár použitích. Tady je důležitý jak a kolik se tam toho pustí, a při rozumném nastavení a občasném použití s tím není žádný problém. Jinak cena sady u nás prodávané je absolutně nesmyslná, takže jí buď dotahnu z venku, nebo si to postavím sám.
14:21:12
30.09.2004
30.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:no s tím Nitrem,-nevím,nevím.Budeš mít už tak zeslabené stěny vložek válců,-přece jen vrtání 80.5,to je šlupička,-aby se s tím pak něco nestalo.A i ta klika,a víka ložisek,-já bych se toho docela bál.Nehledě na to(taky jsem se jednu dobu o to intenzivně zajímal),-že ta cena za komplet je šílená.Pár šlauchů,trysek,boba s plynem a el.mag.ventil,--a takový nekřesťanský prachy.Já bych radši koupil originál tvrdou kliku,tvrdý ojnice,--a hned mužeš točit kolem 7500;o)!A cenově to bude ještě možná na stejno.
12:35:04
30.09.2004
30.09.2004

Tom
-> martin m: Ten motor už dávno vrčí, je to 1568, vačka Čepek 278/265, vnitřek fábie. Samozřejmě udělaná hlava, odlehčenej setrvák, kompres 11. Zatim je na tom překopanej Lekr, a pak tam přijdou dva dvojité webery + doping Nitrem. A co se týče otáček, tak to stejně nechci honit moc přes 6000, aby mi ten motor chvílku vydržel.

09:26:34
30.09.2004
30.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:No a jak to nakonec teda bude;o)??budeš mít tu 1560ccm?-a jakou vačku(Motor Excel,-a jaké časování??).A hlava bude mít zvětšené kanály,-nebo ještě nějaké"brutálnější&q
uot;úpravy;o)??No zajímá mě to docela dost,-dej pak vědět,-na kolik jste se na brzdě dostali(počítám že to bude na normálních ojnicích z Fabie),--takže otáčkové Max.do 6500??.No jsem fakt zvědavý;o)!!!
09:21:48
30.09.2004
30.09.2004

Tom
-> martin m: Brzda je samozřejmě v plánu, ale až jako poslední věc na doladění, ale to už musím mít připravený zhruba návrh z čeho to má bejt, protože mám webery 40DCOM, a ty maj ty difuzory trochu jiný vnější průměr. Tím vyplívá že musím už z konkrétním difuzorem přijít na brzdu.

09:13:00
30.09.2004
30.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:no ono je problém ještě v tom,-že to jak to pojede,v jakých otáčkách ovlivňuje i délka toho sání,-a délka těch nátrubků,--a to se dá odzkoušet jedině na brzdě.neříkám,že takhle zkusmo to nepůjde,-asi i tak ,--ale bude to daleko delší,složitější,--a hlavně s tím měřením,to bude problém.možná že by pro Tebe bylo lepší ty prachy za tu brzdu obětovat,--hodina u nás přijde na 4000,-a každá další na 1500.je to sice dost,--ale vyplatí se to.nehledě na to,-že v Praze,-budou jistě o něco levnější;o)!
23:47:16
29.09.2004
29.09.2004

Tom
-> martin m: Já to samozřejmě nechci na ekonomické ješdění, ale průměr difuzoru ovliňuje i v kterejch otáčkách to dobře pojede, a velká ďoura v menších otáčkách pojede hůř. A jelikož jsem konečně dohnal Doupovce tak začnem asi na 31 a budem postupně zvětšovat. Teď jsem nakoupil trysky a vzdušníky 115-145 a 160-190 za hafo peněz a budu zkoušet.

21:40:01
29.09.2004
29.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:no tak bych zkusil tu 32,-ta se doporučuje i v dokumentaci.To je všechno o laborování(ale to víš sám),-jenže kdo nakoupí všecky sady od dejme tomu 27 až po 34??No nikdo.Takže já bych se řídil tím,-co Ti radil Schwejk.Jinak Webery jsou závodní karburátory,-absolutně neuznávám(sám za sebe)opak,--protože ty co byly montované do série(např.Alfa),-byly rovněž na sportovní použití(tím myslím DCOE),-a řeči,že se snima dá jezdit úsporně,--tak to samozřejmě dá,--ale to je pak tam člověk vlastně vůbec nemusí mít,-to mu líp poslouží přetryskovaný SEDR.Prostě to jsou karburátory dle hesla:"kdo chce výkon-musí točit,kdo chce točit-musí krmit",--jinak to nejde.A šudlit to pořád okolo 2500 otáček,-abych se vlezl do 10 l/100,--tak to podle mě nemá smysl.To samozřejmě píšu jako svůj názor,-to jest obecně i pro ostatní.Já bych se teda pohyboval spíš v rozmezí těch:32,33,34,--víc ani míň.
09:12:57
29.09.2004
29.09.2004

Tom
-> martin m: Se Schwejkem jsem mluvi když mi nastavoval ty webery, a on je pro 33tku dufuzor. Ale mě to připadá pořád moc velký, nedělám to auto jako závoďáka tak to nechci mít průtokový.

08:27:29
29.09.2004
29.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:no já jsem slyšel,-že prý už zas Doupovec nepoužívá ten mail,který ma na svých stránkách,-ale nějaký nový,--bohužel ho ale neznám.No a Schwejkovi jsi psát nezkoušel??
14:17:00
28.09.2004
28.09.2004

Tom
-> martin m: Tomu sem už napsal, doteďka mi neodpověděl.

13:40:52
28.09.2004
28.09.2004

martin m - zrušená registrace
-->Tom:já mám difuzory 32 a variabilně 34,--ale motor je pořád ještě nezastavěný,-takže zkušenosti z provozem žádné.Stejně mám ale pocit,-že tady Ti nikdo neporadí,--zkus napsat Doupovcovi(hotrally.com--
znáš ho ne?),-ten ja na Webery a jejich seřizování celkem expert.
13:14:51
28.09.2004
28.09.2004

Gabriel
-> Tom: Zkus se zeptat Michala LR. O tom ti řekne víc než já.


12:55:24
28.09.2004
28.09.2004

Tom
-> Gabriel: Špatně jsem to napsal. Mám na mysli webery 40DCOE.

12:40:56
28.09.2004
28.09.2004

Gabriel
-> Tom: Difuzory: 24 a 26 mm
12:08:13
28.09.2004
28.09.2004

Gabriel
-> kirri: Tak dojeť. Máš to kousek.
10:23:32
28.09.2004
28.09.2004

kirri - zrušená registrace
-> Gabriel: hejhou a ty si z Vyškova, no já sem z Bučovic, to je ale náhoda:)))))))))
10:18:12
28.09.2004
28.09.2004

kirri - zrušená registrace
-> Gabriel: já taky nechci diskutovat na téma weber a spotřeba, proti tobě nic nemám, jen ssem reagoval na Tomův příspěvek aby to rozumě žralo 14litrů to pro mě není rozumná spotřeba, i když webera bych taky chtěl, no ale to je potom auto jen na neděli
no tak toho necháme, myslím že je to mlácení prázdný slámy, já zo myslel jen v dobrým

no tak toho necháme, myslím že je to mlácení prázdný slámy, já zo myslel jen v dobrým

23:23:54
27.09.2004
27.09.2004

Tom
Já ale hlavně potřebuju vědět s jakejma difuzorama jezdíte. To že to nepojede za 10 vim taky.
22:01:01
27.09.2004
27.09.2004

Gabriel
-> Tom: Když se jinak mrkneš do fóra tak tady stopro něco najdeš.

21:58:42
27.09.2004
27.09.2004

Gabriel
-> kirri: Nikdy jsem netvrdil, že to žere málo. Mám ho taky a žere asi 18/100 s těžkou nohou. Když jedu v celku normálně DO 110 km/h tak si to nevezme víc jak 14. Jinak kdo ti řek že něco tvrdím. Já jsem jednou psal, že když Webera tak že se nesmí ohlížet na spotřebu a za tí si stojím. Jestli je někdo proti, tak mě to nezajímá. Já ho mám a mě žere. Jestli někomu jinímu ne tak mě to už opravdu nezajímá. Když se mrkneš na moju káru, tak ho tam najdeš. A už toho nechme. Protže je to tady opravdu furt "Weber a spotřeba". Já se už u weberů dál zdržuju hlasování. Bez urážky.

21:08:40
27.09.2004
27.09.2004

Kurvapes
-> kirri:Souhlas!
20:16:31
27.09.2004
27.09.2004

kirri - zrušená registrace
-> Gabriel: když už se někdo teda rozhodne pro webery tak musí počítat s hodně zvíšenou spotřebou, no a ty keci že na čtvrt plynu se dá s tím jezdit rozumě to mě nějak nejde do hlavy, kamoš má rapida ma tam webera + nějký ty vychytávky, to se člověk prostě neubrání jet na plnej, pak se diví, že to nějak víc žere ona ta ručička se hejbe celkem rychle a je to pak jakobi někdo vytáhnul špunt z vany a to doslova, koupit si cisternu a zapojit jí za to a nebo si začít něco s pumpařkou nebo pumpařem......:)))))))) weber = super svezení = = véééélkááááá spotřeba
18:00:03
27.09.2004
27.09.2004

Tom
Hm, nikdo mi neporadí s čím jezdí?

20:15:02
26.09.2004
26.09.2004

Gabriel
To je tady furt Weber a spotřeba. No nic přeju hodně štěstí.

11:58:08
26.09.2004
26.09.2004

Tom
Pánové jaký používáte průměr dofuzorů ve weberech na normání ostřejší ježdění (né na závody), aby to jelo a i rozumně s lehkou nohou žralo.


