Jakej kombík koupit v ceně 80-90t.kč

prohledat
379 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.08.2008 do 25.04.2013, založil/a Mantrabeach
řadit dle data
11:07:32
15.10.2011
James1991
-> andyrs:

Souhlasím s tou 1.8T, sic jsem v tom ještě nejel, ale vzhledově a i potechnické stránce je to můj favorit, který bych si chtěl pořídit po mém nynějším Favoritovi3
10:58:29
15.10.2011
andyrs
Keby som si nekúpil Audi A6 Avant, tak idem jednoznačne do tohto
zvětšit Jakej kombík koupit v ceně 80-90t.kč - obrázek od andyrs vložen 15.10.2011 10:58:29
10:56:51
15.10.2011
andyrs
Sharan je už dosť veľké auto, je drahšie na servis, no ale že by to bolo nejaké športovejšie zvezenie neviem, to by musela byť verzia 2.8 V6, len potom tam sú dosť zaujímavé náklady na prevádzku. Za podobnú cenu by som radšej pozháňal Octaviu RS combi 1., nie je to auto akých sú mraky, je krásne už v absolútnej sérii, 17 disky, nárazníky, xenony, 180 koní a dá sa s tým jazdiť naozaj športovo. Mal som takúto požičanú, a môžem len odporučiť, veľmi dobre sa s tým jazdí, a aj za prijateľné penieze. Len nájsť zachovalý kus bude tvať asi viac.
zvětšit Jakej kombík koupit v ceně 80-90t.kč - obrázek od andyrs vložen 15.10.2011 10:56:51
20:29:42
14.10.2011
Durnbach
-> King:



Já jsem fakt velký zastánce automatických převodovek protože můžeš dělat v autě stovku jiných věcí než řadit. A je to pohodlnější ale platí to spíš pro městský provoz, mezi město nebo dálnice je úplně jedno jestli máš manuál nebo automat. Je pravda jak říkáš, že když je někdo lempl tak mu ani ten automat nemusí pomoct. 7



Osobně mi manuál připadá jako převodovka které by měla být vytlačena na okraj a pokud se bavíme o osobních autech tak jen do sportovních. Automat je pro mě pokrok v cestování. Ideální auto je prostě to co se řídí samo. Ikdyž je na světe ještě dost lidí co by nejraději vyměnilo el. startér, který pracuje za ně, za nefalšovaný pohyb natočení motoru klikou. 3



Tak se dívám, že sme se dost vzdálili hlavnímu tématu.
15:27:37
14.10.2011
King
áááá - klasika manuál vs. automat :)

-> Durnbach: To s tím argumentem o pomalejch rozjezdech manuálů na světlech je spíš míněno jako vtip, ne? :) Když ti bude první u semaforu stát jouda, kterej si během čekání na zelenou hněte kuličku z holubů, nepomůže mu N2O a automat.

To samý couvání při rozjezdu do kopce. Manuální řazení snad představuje "zátěž" prvních pár měsíců po autoškole, pak už člověk s převodovkou sroste v jeden inteligentní biomechanickej automat :) A kdo ne, tak halt dva pedály pod nohama :)

Asi jsem neměl to štěstí na správnej automat, ale z toho , co jsem řídil (např. jako náhr. auta) mě ta "logika" řazení nenadchla. Teď jsem vybíral novej služebák a ty kokoti od Fordu nabízeli ty nový 2.0 eco-boosty jenom s automatem :-( Asi jsem dinosaurus, ale neumím si představit, kdo si koupí 240k motor bez fofrklacku.
15:09:56
14.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Durnbach 13.10.11 23:40:16 napsal:

stika87 13.10.11 23:11:17 napsal:


→ Durnbach:

Ale abych řekl pravdu, tak manuál mi ikdyž s ním nejezdím ( 2–3× do

roku) nezdechá. Ale jsem schopný projíždět ostrou zatáčku se zařazenou

4kou. 3




Takovejm se obecně říká "dřeváci" 3
10:39:21
14.10.2011
TTomas
-> saskyn2: Tak vychazel jsem z konstrukce prevodovky, kde je celkem jasne, ze musi mit vetsi hmotnost. DSG ma dle webu 90kg, ale hmotnost 6q jsem bohuzel nenasel. Skodovka uvadi rozdil 20kg mezi manualem a automatem. Zda se to zanedbatelny, ale musi to byt stejne znat. Tady nejde o padla na volantu, tady jde o to, ze kdyz si mysli, ze akcelerujes a najednou ti tam treba nekdo vlitne, tak on uz ma nachystanej vyssi stupen a misto toho musi preradit na nizsi a trva nekolik vterin...v tomhle ti padla opravdu nepomuzou.
00:13:57
14.10.2011
Durnbach
-> TTomas:



Tak úbytek výkonu je jedna kapitola. Ale já jsem většinou měl auta ve kterých manuál ani nikdy nebyl. Kdo by taky chtěl manuál u auta co má 300 koní. 6 Ale je doma i jeden povoz atmosférický třílitrový diesel s obrovským výkonem 65kw a má automatickou převodovku. To je vozidlo u kterého se kocháš i s plynem na podlaze. 1
00:01:14
14.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> TTomas: Je to tak..A rádo se u nás zapomíná na to že čim dražší a složitější auto-tím větší nároky na udržbu...:o) Aneb" stálo to 800tis tak nedám dvojku za olej to vydrží"
23:59:23
13.10.2011
saskyn2
-> TTomas: Vzhledem k tomu že DSG váží asi tak o 10 kg víc než 6q(obě převodovky tu mam a vim jak je to těžký když se s tim musim tahat) tak hlášky o zatížení přední nápravy jsou celkem směšné, podřazení při nějaké stíhací jízdě můžeš řešit pádlama na volantu, v tom bych taky neviděl problém.

Ale je fakt že Oll v manuálu má krásné přesné řazení a zálží na každém soudruhu co se mu líbí.
23:59:21
13.10.2011
palinator
-> Mr_Kubas:

Třeba nějaký blbce z Fejsbůku.47
23:57:06
13.10.2011
Mr_Kubas
-> palinator: Kdeže můžu dát Like? 1
23:55:51
13.10.2011
TTomas
-> Kaprof: -> palinator: Ta ono je to vsechno ve finale o udrzbe. Jen nektere auta vyzaduji neustalou udrzbu a nekde to staci jednou rocne4
23:52:20
13.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Prvni smyslupnej příspěvek 4
23:50:47
13.10.2011
palinator
Z tý vaší diskuze mě tak připadá (a asi to tak bude), že je prakticky jedno, co si člověk pořídí. Serou se auta všechny bez výjimky a když čtu, jak tady lámete pověry o kvalitách např. koncernu, jsem přesvědčen o tom, že je to kus od kusu, protože s těmito názory se nemohu se svými nabytými zkušenostmi ztotožnit. Takže něco koupit - pořádně před koupí prohlídnout, projet, a doufat.4
23:49:42
13.10.2011
TTomas
-> Durnbach: Je to urcite o zvyku. Automat je urcite fajn do mesta, to bez debat, ale vzdy ma vyssi spotrebu a ve meste to muze byt dost znat. Co mi ale vadi daleko vic nez spotreba je ztrata vykonu. Klasicky automaty a to i moderni jsou desny. Ty 2 spojkove uz celkem jdou, ale pokud ocekava, ze budes akcelerovat a ty musis brzdit, tak tam to podrazeni taky par sekund trva. Dalsi minus je u DSG znacna hmotnost navic uz na takhle pretizenem predku a tim jeste horsi jizdni vlastnosti a odchazeni predni napravy. Ver, ze az si zkusis razeni na OII 6q, tak zmenis nazor. To je razeni jak z uplne jineho auta a ten dojem ma kazdej kdo to ridil. Kratke drahy, kvalty tam padaj krasne.
23:44:16
13.10.2011
saskyn2
-> havlik: U B5.5 je 6 strašně krátká, má to snad jen o 500 otáček mín než klasickej 5q, s 4q automatem jsem najezdil 200000 a je to tak zpřevodovaný že je to naprosto ok, s tiptronikem nemam zkušenost, s tim sem jel párkrát, pocitově lepší svezení ale spíš asi díky silnějšímu motoru, DSG se s automatem nedá srovnávat a kdo v tom někdy jel tak raději nechá klasický fofrklacek dinosaurum3 Ale u B5.5 bych šel asi také do toho 6q kdybych si mohl vybrat.
23:40:16
13.10.2011
Durnbach
stika87 13.10.11 23:11:17 napsal:

→ Durnbach: pokud mas spotrebu s OII 8 litru tak to asi

neumis jezdit ;-) na dalnici 6,2 ve 130 s plne nalozenou a rakvi (nemecke

dalnice) po okreskach se da zajet i za 4,8 ;-)




S kombi 1,9 TDI 77kw a převodovka DSG?



-> TTomas:



Já jsem třeba zase velký zastánce automatických převodovek. Někdo namítá, že ho cestování s automatem nebaví, prostě se nudí ale většinou to jsou lidi kteří s automatem vůbec nikdy nejeli. Jiní třeba zase argumentují spotřebou nebo spolehlivostí. A tohle hodně ale záleží na řidiči. Automat obyčejně vydrží něco kolem 250tis jsou i převodovky co najedou cca 600tis. Jen se musí včas měnit olej a průběžně kontrolovat hladina. A hlavně nejezdit jako prase nedriftovat a pod.



Prakticky jsem jezdil dlouhodobě s manuálem jen v autoškole. A když se dívám kolem sebe tak bych automatickou převodovku ordinoval na předpis. Na semaforu je zelená a blbec předemnou si teprve zařadí, takhle to udělají tři zase je červená. U automatu se člověk na oranžovou dotkne plynu a než se rozjede člověk za mnou tak máme mezeru cca 20 metrů. A když stojíme v kopci a nějaký člověk a manuálem si metr coufne než se rozjede je taky adrenalin.



Ale abych řekl pravdu, tak manuál mi ikdyž s ním nejezdím ( 2-3x do roku) nezdechá. Ale jsem schopný projíždět ostrou zatáčku se zařazenou 4kou. 3
23:27:33
13.10.2011
TTomas
-> stika87: Moc bych se tomu ani nedivil. Ja kdysi jel s taxikarem co mel passata s nejsilnejsi 1.9tdi...udajne hodne povedeny serie motoru. Mel najeto 800tis a na tom aute to nebylo poznat. Prej turbo je tam druhy, vtriky taky a spojku menil nedavno spis preventivne. Mel slibeno, ze az najede milion, tak si to auto vezmou do VW a daj mu novy. Mozna kecal, mozna ne, ale to auto na 800tis bych nikdy netipoval.
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 23:28:47
23:26:12
13.10.2011
stika87 - Maschinenführer
-> TTomas: a ten plastik na prahu me dostava 3
23:24:19
13.10.2011
TTomas
-> stika87: Ja zkousel vsude opevovanou Kiu Ceed wagon a naprosta silenost. Rany od zadni napravy, nejsilnejsi diesel, kterej chrochtal vic nez moje PDcko, absence 6, interier na bliti...no nebyl jsem z toho nadseny.
23:23:39
13.10.2011
stika87 - Maschinenführer
-> TTomas: kamos ma OI SDI jsem zvedavej zda natoci 1 milion
23:22:23
13.10.2011
TTomas
-> Durnbach: Nerikam, ze je to zazrak. Mam i spoustu vyhrad, ale je tam dost mista a na cestovani je to celkem pohoda. Spotreba vic nez dobra a sezenes na to vsechno skoro za babku. Jinak Scouta jsem zkousel a nechtel bych to ani za nic. Je fakt, ze tech 66kw je skoro nesmrtelnejch, ale jak tu pises i ten muzes utavit. Ja s tou moji 160/180 litam celkem bezne a zadny problem nepozoruju. Naopak se vzdy po protazeni na vetsi vzdalenost krasne sklidni.
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 23:22:40
23:19:13
13.10.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Durnbach: to je diskuze na dlouho :) a je to asi kus od kusu ja bych si treba nikdy nekoupil H i30 nebo treba citrona protoze vrzani plastu po 1000 km fakt neee :)
23:16:12
13.10.2011
Durnbach
-> TTomas:



1,9 TDI s 66kw třeba na dálnici vůbec nejede, to je pravda a po 5ti minutovém 180kmh tempu odešel motor do věčných lovišť. 3 Ale pokud budu brát, že potřebuju odjet z místa A do místa B tak to splňuje dokonale. Kámoš je sní nad míru spokojený a co měl zapujčenou OII. tak řekl, že si OII jako nástupce nikdy nepořídí a přejde k jiné značce. Ještě jsem se setkal se scautem a u té v po roce a půl s najetýma 90tis km začaly rachotit plasty v interieru. Sice chápu, že OII není žádný výdobytek techniky ani luxusu (ikdyž polovina národa si myslí pravý opak) ale kvalitou mě prostě zrovna neuchvátila.
23:13:43
13.10.2011
TTomas
-> stika87: Jo ja mam dlouhodobou vzdy do 6L a to jezdim i hodne kratke vzdalenosti a navic mesto. Kdyz jedu na moravu, tak to davam kolem 5.5 a to dalnici vzdy jen tak prolitnu.
23:11:17
13.10.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Durnbach: pokud mas spotrebu s OII 8 litru tak to asi neumis jezdit ;-) na dalnici 6,2 ve 130 s plne nalozenou a rakvi (nemecke dalnice) po okreskach se da zajet i za 4,8 ;-)
23:11:04
13.10.2011
TTomas
Za nejvetsi minus povazuju tu nudu za volantem. Nedava zadne prijemne zazitky, ale to skoro zadny obycejny moderni auta. Zato cestovani je v nem pohodlne a rizeni nenarocne. Dalnice diky 6q a 150hp jsou prijemne, spotreba minimalni, naklady na udrzbu rozumne. Neprovokuje a to dokonce ani policajty.

Vzdy kdyz jedu nekam 330D touring, tak jsem pak na tu octavku nasranej a vyhrozuju ji, ze ji prodam, ale nakonec se vzdy zase skamaradime:) Proste verne slouzi a mista je vsude habadej.
23:10:50
13.10.2011
havlik
-> saskyn2: hm tak to asi zustanu s vyberem u toho manualního 6q
23:09:42
13.10.2011
saskyn2
-> havlik: Klasický automat je 4q(B5 a B5.5 74kw), tiptronik je 5Q (B5 2.5TDI, B5.5 všechny kromě 74kw)
23:07:30
13.10.2011
havlik
Kolika rychlostni je automat v passatu B5 ci B5.5
23:05:25
13.10.2011
TTomas
-> Durnbach: Tak ty prvni dve kritiky jsou spis na techniku a tu si muzes vybrat podle sebe. 66kw v OI ma bratranek a to auto zalostne nejede. Tu 110hp tdi jsem jel v Fabii a tam byl celkem fajn. Na DSG bych se vyprdul...jeste min zabavy a akorat komplikace navic. Dorazy zadnich tlumicu mam mozna taky na kasi, ale tak podle toho bych auto neposuzoval. Mam ho od roku 2004 a tapecirung zadnej problem nema. Navic udajne s nejhorsim motorem 2.0tdi a svete div se jezdim bez zavad...tuky tuky na drevo4
23:00:26
13.10.2011
Durnbach
Motor 1,9 TDI 77kw byl od 130kmh šíleně hlučný. Na rozdíl od 1,9 TDI s 66kw. Spotřeba se pohybovala kolem 8 litrů co se mi zdá docela dost. U 1,9 TDI s 66kw je max 6.



Převodovka DSG se po 400km dálniční jízdy přehřála a začala klouzat. Musela se udělat 30 minut pauza aby převodovka začala zpět normálně řadit.



Na dálnici slušná spotřeba 5,5 litru.



Dorazy zadních tlumičů se po 3 letech doslova rozpadly. A tapecírung řidiče se od pokládání loktu na horní straně začal drolit.
22:51:50
13.10.2011
TTomas
-> Durnbach: Dle meho a nejen meho jsou OII s OI nesrovnatelne a to po vsech srankach. Co konkretne ti na ni nesedi?
22:45:26
13.10.2011
Durnbach
Obecně nejezdím ve nižší střední třídě s batohem na zádech ale OII na mě osobně dobrý dojem neudělala. Pokrok tam jde vidět v ergonomii a sedadla jsou lepší než u OI ale jinak je to bída s nouzí.
22:41:11
13.10.2011
TTomas
Tak OII..myslim, ze uz se oholeny za podobny penize i prodavaj ne?
22:39:36
13.10.2011
Don Carlos
-> exwrcteam: Můžeš se, prosím, rozepsat blíže o poddimenzovaném podvozku sharana?
22:37:24
13.10.2011
havlik
-> Mantrabeach: tak este sedni do oktavky tam jak mas vic jak 150cm tak se nevejdes nohama, pokud teda nemas sedacky az na palubce
22:32:32
13.10.2011
Mantrabeach
-> Nwkt: sem seděl zrovna vzadu:D,tak nevím,asi budu muset znova.já tam teda sedět nebudu ale stejně.takže zatím teda buď b5 a nebo facelift
22:31:37
13.10.2011
m8rinek
-> Mantrabeach: Passat je větší... (máme ho doma)
22:30:04
13.10.2011
Nwkt
-> Mantrabeach: urcite
22:28:30
13.10.2011
Mantrabeach
-> havlik: ano jel v b5,sedan 4motion,mě chceš říct že je tam víc místa vzadu?
22:25:23
13.10.2011
havlik
-> Mantrabeach: jel si nekdy v pasatu?
22:23:50
13.10.2011
Mantrabeach
-> havlik: v kombi?no vzadu je málo místa no,ale kufr zase velkej,passat je ale to samý
22:20:33
13.10.2011
havlik
-> Mantrabeach: octu nekupj je to maly
22:00:04
13.10.2011
Mantrabeach
ty voe já se poseru3 ,co já mám v budoucnu kurva koupit?sharana teda ne,tak to vidím na oktu a nebo passata prostě,jinak nevím.



ten cherokke vám žere kolik na plyn?a co je to za rok a obsah?já bych nechtěl zase starou vránu.
21:51:02
13.10.2011
exwrcteam
-> Mantrabeach: ten nas je v lpg jak to je presne s cenama ti nereknu jen co si pamatuju tak se davali novy svetla od helly cca 1000 kc.. klouby na napravy(krizovy)850 kc.. a jinak se porad jezdi ma najeto 250 tis.. a porad chyta a jezdi jak drak.. v zadnym pripade nekupuj bmw tedka mame na dilne e46 M3 a je po "mensi " rance na predek a nosniky byli zvohejbany jak svine..
21:48:01
13.10.2011
Milan 136
-> Mantrabeach: Sharana bych taky nedoporučil. Ale pokud by byl zájem, vím o dvou tříletých VR6 4-MOTION od dálniční policie z rakouska. Dobrej způsob, jak zlikvidovat výplatu
21:45:25
13.10.2011
Mantrabeach
-> exwrcteam: cherokee by mě asi sežral,i v dieslu.jak je na tom s cenama nd?
21:31:58
13.10.2011
exwrcteam
-> Mantrabeach: k nam jezdej na dilnu dva a ty se porad serouovladani klimi chladic sahary... nezavysli topeni kamosoj padnul tdi - pd motor v nemecku kdyz byl nalozenej s autem... druhymu zase vacka... ps sem taky automechanik:) podvozek poddimenzovanej zkus se mrknout po nejakym usa voze... tedka mame pracovniho cherokyho a vsechny klouby sou na maznice:)
Extreme Tyres