prečo veľké autá s mini kolesami

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 06.09.2004 do 08.09.2004, založil/a
řadit dle data
08:38:05
08.09.2004
Palic - zrušená registrace
von je i problem hlavne v tom ze vjetsina lidi jezdi s osobakem a za sebou tahnou platak i s autem a neuvjedomujou si ze se fsim fsudy maj pres 3,5 tuny a jezdi jen s beckem...........

a ten 19 letej kluk to mel hold blby, mel by to odsrat ten kdo ho na cestu stim nakladem poslal...........
22:19:26
07.09.2004
Esso
nevim jestli nad dvanáct tun ale na navěs musíš být starší 21 let,a ty kola dělaji taky menší kvůli řidičovy aby se tak nenadřel to kolo vyměňuje a s beckem mužeš ridit Transportery,a tranzity a podobne potvory az na ty tri napravove ty sou už většinou nad tři a půl tuny
18:05:26
07.09.2004
Milošek
no co si budem vypravet,kazdej vi ze takova dodavka treba jumper,sprinter transit a pod jdou ridit s obyc béčkem a v praxi ho nalozyj2-3paletama autobaterii a je stejne pres 3,5t..
Jinakpodle me nad 12t musis mit vic jak 21let a na nebezpecnej naklad min.5 let praxi takze ten 19letej frajer to mel tutove jako brigadku ze znamosti..78
17:50:42
07.09.2004
Samantus
nejvetsi auto ktery muzes ridit je snad A furgon, pak MB LT, myslim ze i novy Iveco Daily, ale to uz bych kecal
17:42:26
07.09.2004
Komár 1981
-> Boss: Nejmensi model Daewoo Avia snad jde ridit na Bcko.
08:43:37
07.09.2004
Baghira
-> minno: Na tohle jsou taky normy a dýlka solo auta je omezená. To, že je "převis" za zadní nápravou stále větší je tím, že se prostě jde do krajů těhle norem a když se podíváš na LIAZ 9tun a dnešní MANy 9 tun, tak ten pohledovej rozdíl je obrovskej. Ta váha je prostě rozdělená na nápravy a je spočítaně výrobcem, jak, co, kam a v jaké váze se má naložit...to, že někdo dá hned za zadní vrata 2 dvoutunový palety a ta korba se pak ohle, protože není váha optimálně rozložená je věc druhá, ale nemělo by tak tomu být a jako reklamaci to nikdo pak neuzná. Taky proto má spousta aut vzadu pro tyhle případy "zvedatelnou" nápravu.
23:11:59
06.09.2004
minno
no ja som sa pýtal preto, lebo niektoré tie náklaďáky sa mi laickým okom fakt zdajú byť dosť nestabilné, hlavne keď to má prdel 5 metrov za zadnou nápravou...
uložný priestor sa tým podľa mňa veľmi nezväčší a bezpečnosť dupľom.
Dávajú sa tam nejaké špeciálne - silnejšie pneu aby to zvládlo takú nosnosť?
Cítim trend u osobákov zväčšovať a rozširovať kolesá a u náklaďákov asi naopak...:-)
22:44:16
06.09.2004
Boss
No konkrétně v tomhle případě sem se nikde nedoslechl že by to bylo zaviněný chybou řidiče té cisterny..Ale nějaký věkový omezení a praxe by tam být měla,to souhlas..Když pak člověk vidí že na rozvoz starejch babek z nemocnice chtějí řidiče s praxí 10let a na řízení takové svině cisterny ne,tak je to podivný..
22:39:40
06.09.2004
Kurvapes
-> Milošek:Ač bezvěrec musím prohlásit bohužel má tento názor na řízení nákladáků spousta amatérů a potom hořej devatenáctiletý kluci na dálnici.:-(((
22:35:16
06.09.2004
Boss
Se základním Bčkem nemůžeš řídit ani furgona ty chytrej..Natož neco většího..
Je to tak jak píše baghira..Jde hlavně o místo pro náklad..
22:33:49
06.09.2004
Kurvapes
-> Baghira:Tak tak prafda prafdovitá.Na výšku je norma na délku celkovou taky.Ale jak je to vysoký vod země nebo jak je velká mezera mezi tahačem a návěsem nebo mezi motorákem a přívěsem do toho nemluví nikdo.
No a čím víc odvezeš tím víc vyděláš.
Ten samý problém má vliv i na to,že jsou nákladní vozidla stále lehčí.
22:27:02
06.09.2004
Milošek
no ja byc rekl ze je to kvuli tomu ze ty auta(nakladacky)jsou urceny na autodopravu a ne na vozeni bordelu ze stvby po oranici a taky hlavne kvuli vykonu motoru ono roztacet 200kg kolo da zabrat a hlavne nepuobi na nej takove gyroskopicke sily takze muze mit mensi napravnice apod. cim setri vahu a tudiz ho muze ridit i kdejakej zajic se zakladnim Bčkem...
21:28:53
06.09.2004
Baghira
Je to hlavně kvůli nákladovému prostoru. Výška je omezená normami, ale jak to dají nízko to je na výrobci, takže čím níž tím víc m3. Jsou tomu v poslední době přizpůsobovány hlavně tahače, k nimž samozřejmě musí být i odpovídající návěs (Lowdeck? tak nějak se to snad píše).
18:45:58
06.09.2004
martin m - zrušená registrace
no já bych řekl že to má spoustu důvodů-jako třeba potřeba"unifikovat&q uot;výrobu,-snížit náklady(nižsí pneumatiky stojí míň;o),--snížení těžiště,-použití menších pneu může mít třeba vliv i na velikost nákladového prostoru(co my víme,-jak to ti konstruktéři všechno"domýšlejí&qu ot;až do úplné krajnosti?
Ono srovnávat to třeba s LIAZem-nemá smysl,--protože to jsou auta asi na zcela jiný druh přepravy,--a jsou produktem zcela jiné doby a jiného myšlení(a hodnot).
Tak nějak bych to viděl6
16:45:56
06.09.2004
minno
nejako sa mi doposiaľ nepodarilo pochopiť prečo sa robia veľké a dlhé nákladné autá s takými malými kolesami. Myslím s tými ozaj mini, čo vyzerajú ako cca trinástky na nízkoprofiláčoch... keď to vidím ísť, tak mám pocit, že sa to niekde prevráti...
Extreme Tyres