skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
niektorí ľudia prišli asi ozik z Marsu...
prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 25.08.2004 do 12.09.2004, založil/a
20:05:00
12.09.2004
12.09.2004

minno
dnes som si spomenul ked som obzeral jednu uzovicu na dalsi pripad z marsu: striekanie auta bez pripravy. take, ked sa ludom ani len narazniky nechce odmontovat, co je chvilka. a to uz nehovorim o takych "detailoch" ako zhodenie dvernych tesneni (okamih). proste po laku su tesnenia z 50% "vo farbe auta", musi to tesnit uzasne.... dnes som si prezeral tu uzovku, lak vyzeral byt dost novy, ale to spracovanie... navyse zadne lemy mu kdesi zmizli...kusok tam na jednom este bol, ale ked som sa toho chytil, tak odpadlo kilo tmelu...nechapem to, investovat do laku a spravit to takto :(
23:41:39
07.09.2004
07.09.2004

PeterP136
-> Tomáš SK: Ono existuje daka ruska a asi aj aemericka vazelinka. Tou ruskou sa napriklad mazali veci na riadenych strelach, pretoze v stratosfere je kludne aj -160 a tam uz A00 nestaci :)). Lenze tato je len na predpis od nejakeho vysokeho vojenskeho hodnostara.
Ja som pouzil silikonovu, ta tuhne len ked sa s nou nepracuje ale nie velmi. V zime sa dvere otvarali ako v lete, okrem pripadu ak mi primrzly k tesneniu :). Do zamku som nedaval nic. Ten nezamrzol nikdy, akurat som obcas musel prerazit klucikom slabu vrstvicku ladu na nom.
Klasicka ropna vazelina je vodou rada zmyvana a schne a potom je na hovno. A olej este rychlejsie.
Ja som pouzil silikonovu, ta tuhne len ked sa s nou nepracuje ale nie velmi. V zime sa dvere otvarali ako v lete, okrem pripadu ak mi primrzly k tesneniu :). Do zamku som nedaval nic. Ten nezamrzol nikdy, akurat som obcas musel prerazit klucikom slabu vrstvicku ladu na nom.
Klasicka ropna vazelina je vodou rada zmyvana a schne a potom je na hovno. A olej este rychlejsie.
12:29:16
02.09.2004
02.09.2004

Tomáš SK
-> PeterP136: Ten "grafitovy sajrajt", co tu bol spomenuty, je tiez vazelina. Existuju vazeliny s velmi nizkym bodom tuhnutia, ale u nas take nemali, tak som tam tiez napatlal tu grafitovu. Inak staci, ako si pisal ty, poriadne to premazat, hlavne samotny zamok - ale zasa nie tak, aby bol vzdy klucik od vazeliny, to by sa mama/manzelka pri prani nepotesila 

11:38:54
02.09.2004
02.09.2004

BEYER - zrušená registrace
no a co tak dialkovy central
a drsne obtiahnut zamok vazelinou 
a drsne obtiahnut zamok vazelinou 
23:48:58
01.09.2004
01.09.2004

Gryzly
-> PeterP136: jo ale moje skušenost je že vazelína v mrazu zatuhne a pak jde zámek mechanismus zámku ztuha. já to umeju, a namažu olejem. třeba M6AD.
22:53:24
01.09.2004
01.09.2004

Honza "Bobr"
-> Tomáš SK: Kdysy . . . a prej ok. Ale teď do Žofinky nepadne větší investice, neb možná bude jiná a nebo taky h**no.
P.S. - Proti zamrzlejm zamkum mam vyndavaci zadni trojuhelnikove vokynko - zadni dvere mi nezamrzly ani v -34.6°C - to sem teda čuměl
P.S. - Proti zamrzlejm zamkum mam vyndavaci zadni trojuhelnikove vokynko - zadni dvere mi nezamrzly ani v -34.6°C - to sem teda čuměl

16:53:46
01.09.2004
01.09.2004

Sušenka
Ano, uz se mi dostalo teto rady, ale reseni uz mam - v zime se schade nejezdim
A do rampoucha zkusim napasovat zamky z neceho jinyho, ktery by nebyly tak nachylny na posr***
A do rampoucha zkusim napasovat zamky z neceho jinyho, ktery by nebyly tak nachylny na posr***16:41:45
01.09.2004
01.09.2004

PeterP136
-> Crisp: Grafit ti je v zamku na hovno. Zamok zamrza preto, lebo don natecie voda a tam zamrzne. takze do zamku musis narvat tolko vazeliny, aby voda tiekla po nom a nie cezen. Okrem toho odporucam zalepit otvor medi ramom okna a dverami, ktorym tecie priamo na zamok vsetka voda a prach z ramu okna.
12:42:31
01.09.2004
01.09.2004

Sušenka
Tak ta moja plechovka startuje i v zime na prvni skubnuti. Pro me je nejvetsi problem se dostat dovnitr (nezamrza vlozka, ale zamek vevnitr) a pak drzet za jizdy dvere, pac zas svine nezaklapne - a to i po vymyti zamku benzinem a osetrenim jakousi sra*** na bazi grafitu...
11:01:45
01.09.2004
01.09.2004

Bery
-> Esso: to je aspoň v létě,ale já prodal svou 136ku hovadu,který mi ji dodnes nezaplatilo(takže vlastně daroval) a v zimě v -10ti ráno nastartoval,5000rpm, za jedna a ber si,svině...Taky už je prý po motoru...
20:38:41
31.08.2004
31.08.2004

Esso
no a kdo byl v mimoni tak zjistil že je teď asi nový hit natočit studený motor a pak ho tak minutu držet v omezovači no prostě marťani
09:16:07
31.08.2004
31.08.2004

Tomáš SK
-> Honza "Bobr": Meral si tlaky?
20:37:32
30.08.2004
30.08.2004

minno
-> Honza "Bobr": Fayne si nám tu nasimuloval štartovanie
Ale tu je aspoň jasná snaha (-napumpovanie)...Mne to teraz chytí vždy na prvý krát (po našteľovaní karbur. už aj pri horúcom motore :-) hehehe
Ale tu je aspoň jasná snaha (-napumpovanie)...Mne to teraz chytí vždy na prvý krát (po našteľovaní karbur. už aj pri horúcom motore :-) hehehe18:49:33
30.08.2004
30.08.2004

Honza "Bobr"
Cvakgrch-ehrrn-ehrrn-kucku
-kuck-kuck-kuck-chcíp. Takhle ta svině ( Š 120 l ) startuje i s napumpovanym benzinem, pak chytne, ale pro rozjezd musim počkat asi 1/2 minuty, jinak chcipe.
16:55:19
30.08.2004
30.08.2004

minno
-> King2: presne:-) pán český kolega sústruh, pardón súdruh :-)

16:29:20
30.08.2004
30.08.2004

King
Jeste kontrolni otazka na slovenske soudruhy: ten "ozik" v nazvu tematu je jako "ozaj"? :)
14:37:16
30.08.2004
30.08.2004

King
2 U-geen: Ja sice nepsal o turbo alebrz vesmes o atmosferickych chrochtacich, ale i pro diesely snad plati, ze se rychleji prohreji rozumnou jizdou, nez brblanim na dvorku. Nejsme snad v kategorii luxusnich ferrari a spol. :)
10:11:03
28.08.2004
28.08.2004

Saky
to ma stejnej vykon jak ja bez turba-) kolik to ma obsah? a jakej to ma kroutak?
09:54:22
27.08.2004
27.08.2004

U-Geen
-> Jirik: fi piiiif :-) sice to ma 55kW ale turbo tam je :-)
09:30:03
27.08.2004
27.08.2004

Jirik - zrušená registrace
2 U-geen: ty máš v Toledu tujbo ?
19:45:27
26.08.2004
26.08.2004

Gryzly
Tam až pudete v zimě večer z hospody tak jim nachčijte na zámek. A ráno bude klid. ;-)
15:43:37
26.08.2004
26.08.2004

U-Geen
-> King2: no u tech dieselu, to delam taky, protoze se motor musi nejdriv prohrat aby se nekurvilo turbo atd...
15:42:15
26.08.2004
26.08.2004

TUNER
2 Jižík : bojim bojim 

15:16:40
26.08.2004
26.08.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Tuner: já ti dám přístup prdíku jeden 

12:23:56
26.08.2004
26.08.2004

TUNER
Já to beru
Taky vstávam jen tejden a pak tejden odpolední tak to už se trochu vyspim...Jen pod nama neni parkoviště tak nic takyvýho naslyšim,ale mam pod okny hustej provoz...bleeee
Taky vstávam jen tejden a pak tejden odpolední tak to už se trochu vyspim...Jen pod nama neni parkoviště tak nic takyvýho naslyšim,ale mam pod okny hustej provoz...bleeee
12:18:34
26.08.2004
26.08.2004

Boss
King..Hehe,ty zimní startovače co za hloubi noci odjíždí do práce znám taky..Už se na to letos těším :o)) To je prásk předníma dveřma,prásk zadníma dveřma,prásk zadní kapotou,opět prásk předníma dveřma..nějaký to startování..prdění na tři válce půl minuty než se to chytne..pak dalších pět minut plnej sytič a 3000 otáček..Sem vážně uvažoval že tomu hovadu co tohle tropilo nastříkám do vejfuku montážní pěnu a měl by po prdeli..

11:19:06
26.08.2004
26.08.2004

King
2 Tuner: Tak to ber s rezervou, ja jsem taky na zacatku devadesatych let trpel jako zvire, kdyz jsem musel chodit do prace a pichat (oznacovat pichacku :) v 5:45, ale uz 11 let se uspesne vyhybam flekum, kde jsou zamestnanci terorizovani pichackami a ranim vstavanim ala Franz Jozef :)
10:36:24
26.08.2004
26.08.2004

Tomáš SK
-> King2: 

10:23:41
26.08.2004
26.08.2004

TUNER
Normální lidi ( já ) vstávam třeba v 5:10.....A do peřin si rozhodně neprdim....To možná Jižík,ale ten má k tomu prdění uplně jinej přístup....

09:31:28
26.08.2004
26.08.2004

King
Jeste je odruda martanu, ktera po tejdenim stani startuje stylem, ze starter pusti vzdycky na 1s a to opakuji asi s 10s prodlevou asi 5 minut, proste do motoru nepolezu a nepolezu. A kdyz to traba v zime zazehnou, nechaj sytic na plny koule, zamknou druhym klicem a supky zpatky do panelacku pro aktovku se svacinou a termoskou. Behem cca 3minut, nez se ten trotl vrati, je cala sidlistni ulice do vyse 4.patra zaplnena prijemnym vonavym aerosolem a samozrejme revem vyrachtaneho motoru 742.12 a martan spokojene odjizdi bez s hrejivym pocitem, ze auto necuka - zabit a pochcat, obzvlast kdyz si pro to vybere cas v 5:30 rano, kdy normalni smrtelnik prdi do periny. Ale martani se rekrutuji i z rad ostatnich znacek, hlavne majitele "luxusnich" dieselu z hloubi minuleho stoleti s oblibou a samou radosti, ze to v mrazu nakroutili, nechavaji po nabootovani svoje milacky chrochtat 10 min. pred vchodem - asi aby oba na 2km cesty do prace netrpely zimou. A opet poslouchat po ranu pod okny panelaku monotoni zvuk traktoru.... 

08:06:00
26.08.2004
26.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Fuj dobytcíííííííí, jak zasírat rukáv ? V prostoru motorovém musí býti čistota. 

21:47:06
25.08.2004
25.08.2004

Boss
No nakonec to ale vždycky chytne ne?A pokud má dobrou baterku,tak proč si zasírat rukáv při pumpování? :o))
19:48:27
25.08.2004
25.08.2004

minno
...keď tak sledujem, ako niektorých ľudí ani len nenapadne, keď idú niekde na aute po dlhšom čase (z garáže), aspoň otvoriť tú zadnú kapotu a napumpovať benzín do karbeču, keď už nie skontrolovať ten oil a vodu. a potom krútia-krútia na sucho minútu motor, kým im to ako tak chytí - a potom to samozrejme vyturujú na plné gule, aby im to náhodou nescíplo, keď už majú taký nah..no motor čo sa ani naštartovať nedá...
...a to hovorím o takých, čo takto robia pravidelne...asi zrobím tú srandu a poviem jednému garážovému susedovi (marťan), že ak nemá elektrickú pumpu (má škodovku), tak nech si pred štartovaním po dlhšej dobe najskôr napumpuje benzín a že uvidí tie zázraky... :-) príkladov na marťanstvo je bohužiaľ omnoho viac :-)
...a to hovorím o takých, čo takto robia pravidelne...asi zrobím tú srandu a poviem jednému garážovému susedovi (marťan), že ak nemá elektrickú pumpu (má škodovku), tak nech si pred štartovaním po dlhšej dobe najskôr napumpuje benzín a že uvidí tie zázraky... :-) príkladov na marťanstvo je bohužiaľ omnoho viac :-)
