skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tetování..
-> Maxx: funguje
P@nis 06.01.09 01:44:55 napsal:
Silně uvažuju o tomhle tetování (mrtvý bojovník)
img167.imageshack.us/im g167/.../azgvw5pq7.
jpg
hm škoda že ten odkaz už nefunguje docela bych na to mrknul...
nemáš to uložené? dík 
Silně uvažuju o tomhle tetování (mrtvý bojovník)
img167.imageshack.us/im g167/.../azgvw5pq7.
jpg

-> Hurdis: To už je lepší a jednodušší logo

-> Hurdis:
S chemií na mne nechoď
S chemií na mne nechoď

-> 1560: Když je fyzik, tak molekulární složení tetrahydrocanabiolu to asi nebude
.

Potkal jsem nedávno mého učiteleš fyziky, a na zádech má vytetovaný jakýsi fyzikální vzorec 

-> Kaprof: Tj:-) s tím naprostej souhlas:-)
-> Bagrr- máma mele Emu: pravě proto nechci žadny činsky nudle a kung pao na ruku spiš nejaka česka mytologie:o))
-> Kaprof: Musí to bejt smysluplný a hlavně se to musí líbit nositeli:-D
-> pyroman: No ne prostě ne:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: 

-> Bagrr- máma mele Emu: no fákt
-> Kaprof: A hlavně aby to nebylo jen něco jako plásnutí do čaje:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: nemajem ted ale mužu neco prinest od nej
když už to mam mit na celej život tak to chci poradny.-)

-> pyroman: Ale prdlačky:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: výmluvy
-> pyroman: Holt je to tak:-D A práce je taky čím dál tím víc...
-> Bagrr- máma mele Emu: nj máš milenku, tak na nás pečeš
-> pyroman: Ale prdlajs, není čas...
-> Bagrr- máma mele Emu: nj flákáš to
-> Kaprof: Máš někde ukázky jeho umu?
-> Bagrr- máma mele Emu: u nas je jeden borec v koline je to nakej thajec ale co ten umi to je neuveritelny:-)
-> pyroman: Budu jí ěkdy muset hodit drát ať taky zavítá vobčas na ICQ a virt:-D (mno já mám co povídat o virtu že, po půl roce nebo jak dlouho sem tu nebyl:-D)