skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karbec
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 09.08.2004 do 20.08.2004, založil/a
20:37:17
20.08.2004
20.08.2004

itchy
Asi tam dam Pierburg alebo jak sa to pise z FAvorita a casom uvidim, ludia na to sice nadavaju , ale clovek sa uci na vlastnych chybach
21:44:13
19.08.2004
19.08.2004

Gryzly
-> King2: Moje řeč, já zas trysky nemohl sehnat tak jsem je převrtal na rozměry podle SEDRu 136 ale stejně jezdím na LPG tak je mě to fuk jaký tam jsou trysky.
00:53:36
11.08.2004
11.08.2004

King
V podstate 120 SEDR ti bude omezovat max. vykon. Ja jsem 120kovej SEDR jenom pretryskoval zhruba podle 136 - na druhy stupen trysku 140 (pouzita tryska sytice) a na prvnim stupni asi 110 (z LS SEDRu + vzdusnik) . Je to jenom nouzovka,ale nevadi to protoze z 99pct jezdim na plyn, takze nejaky trysky me moc netizej :)
06:43:44
10.08.2004
10.08.2004

sep
Rozdíl je v průměru difuzorů a v otryskování....
21:32:37
09.08.2004
09.08.2004

itchy
Asi budem zase za blba, ale uz som si zvykol. Aky karbec dat na motor z favoritu ked ho dam do skodovky, favoritacky nechcem a bude stacit moj 120novy, je v tom nejaky rozdiel oproti 130-136?
