Shell V Power Racing

prohledat
105 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 03.05.2008 do 04.09.2008, založil/a Daff
řadit dle data
19:08:26
10.05.2008
RON
-> Reeaper: jak rikam, at si rika kazdy co chce... :) podle me to je dost znat a to i na spotrebe - jak si rikal pedal na podlaze a nizky otacky, to vis, to je moje.
21:54:35
07.05.2008
Kuladmin
Prihodim svuj prispevek Felda 40kw BMM denne jizda rano 7km odpoledne 7 km zpet obyc benzin ze sidliste (ani nevim ja kse pumpa jmenuje) spotreba 10litru/100km desny. Zkouska natankovani obyc 95 ale na shelce a razem je spotreba nekde okolo 8,3l/100km. Stejna trasa stejny casy stejny styl jizdy. A vsiml jsme si hned prvni den ze kdyz mam treba 4 a pustim plyn tak auto straci otacky mnohem pomaleji nez z tim obyc benzinem takze na tom neco bude a navic je ten benzin jen o 10haaleru levnejsi takze neni co resit. A hypernovu apod nejdu tu mam vyzkousenou uz se 120 vyssi spotreba a linejsi.

Takze neco na tom asi bude.
21:44:58
07.05.2008
Gemini
-> Labros: tankujem v tescu a Esso, obcas Agip........ziadny problem, ani vo vykone, ani vo vynechavani.....
09:33:32
07.05.2008
Labros
Na všechny benzíny mi to jezdí stejně včetně Makra a Hypernovy. S oběma auty. Od některejch benzinek (nejen značkovejch) to i docela voní z vejfuku. Jedinkrát v životě kdy mi klepal motor bylo po Shell/N95. Nepoznal jsem rozdíl ani s autem, co je dělaný na N91, když jsem natankoval N98.
17:04:52
06.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: No já nevím, ale já mám něco kolem 10,6:1 a na 95tku už je problém to nastavit tak, aby to hlavně v tahu na 5tku nedetonovalo. Dá se bez problému jezdit na mix 95/100, ale když je tam samotná 100vka, tak je to úplně jiný motor.
16:57:44
06.05.2008
Gemini
ako tak citam, tak V power racing ma u vas aspon placebo efekt......nema vyznam ho tankovat , ak nemate spickovy motor na KP aspon 11:1....
14:53:17
06.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Včera jsem vzal 100octan OMV Carrera, tak jsem zvědavý, kdy prvně žlutka předjede na dálnici Porsche3
14:17:05
06.05.2008
Reeaper
-> gim: makro a tesco a podobný sračky bych do auta nedal ani kdyby to bylo zadarmo 7878

-> RON: ..a plyn máš na zemi, motor bublá dole a za tebou je ožranej pás i trávy kolem cesty, ne? :-) taky sem tak jezdíval kopce.. 47
14:05:34
06.05.2008
RON
V-Power je znat i na Facku... na obyc benzin bych kopec jel za tri a s V-Powerwm za 4... at si rika kazdy co chce, podle me to opravdu funguje
13:53:36
06.05.2008
David29
Agip forever 40
13:38:49
06.05.2008
gim
taky beru u OMV je o 20hal drazsi nez makro benzinka tak radsi zajedu na kvalitnejsi. Na cernaku vesmes vsechny benzinky jsou docela levny vsechny do 30,-, ale staci najet na kbelskou a tam jsou ceny o 2-3kacky vejs...
12:58:01
06.05.2008
Reeaper
-> Pavel P.: -> U-Geen: já beru u shellky 95 a sjem spokojenej.. zkusím nabrat u OMV, to sem teda zvědavej 6
12:04:24
06.05.2008
james.bond
-> U-Geen: máš brát u Habána na Olympu:)
10:01:41
06.05.2008
Pavel P..
-> U-Geen: tady je těch pochybnejch stanic vcelku málo, takže když chci vyložene lacinej benzin tak musim třeba do autobusovejch garáží kde maj dva stojany jeden na naftu a druhej na N95 ale je to třeba o 1-2kč levnější.... ale stejně radši beru tam kde to mám už ověřený.
09:56:41
06.05.2008
U-Geen
-> Pavel P.: je fakt ze bezprostredni srovnani sem mel akorat s Lomnickym Kontaktem, na jehoz benal kucka i Nessina a i mlada na to nadava :-)
09:54:43
06.05.2008
Pavel P..
-> U-Geen: no tak v praze je OMV asi nejdražší ještě se Shell a Benzinou, kudy jezdim je asi 8 až 10 stanic a nejdražší z nich je OMV proto beru kde to maj levnejší ale vyloženene nějaký neznámý značky taky ne... kam často jezdim je ESSO a nikdy s tim nebyl problem... jednou jsem bral někde u nějaký benzinky pochybný značky a bylo to dost znát, klepaly ventily a celkově to jelo divně.... zkusim vzít teda u OMV jestli bude znát rozdíl ikdyž o tom pochybuju..
09:47:44
06.05.2008
U-Geen
-> Pavel P.: no tak OMV a Shell jsou na zhruba stejne cenove hladine,a treba OMV kam obcas jezdim ma o par desitek haliru drazsi paliva jak nejlevnejsi benzinka ve meste.. proste si nemuzou dovolit bejt cenou jinde.
09:42:56
06.05.2008
Pavel P..
-> U-Geen: a taky je to znát na peněžence....4
00:09:55
06.05.2008
U-Geen
-> Majkl: matne si vzpominam na nejake stare testy, kde byly OMV benziny suverene nejlepsi (nejvyssi oktan. cislo) oproti konkurenci... testy ale nemam, takze uz mi taky nemusi slouzit pamet.



Kazdopadne u skudky bylo natankovani u OMV oproti ostatnim benzinkam znat... N95 teda
21:24:35
05.05.2008
Honza M
A na závěr - jezděte nějaký čas na Shell V-Power (tak 2500-3000 km, u 8,5:1 zvyšit předstih asi o 3-4 st.), vyčistí vám motor. Potom jezděte pouze na aditivovaná paliva od Aralu, Shellu, Benziny (červené), Agipu atd., jistě je tam cena o něco vyšší, ale sací trakt a karburátor se bude udržovat v čistotě. Moje vlastní zkušenost je taková, že skutečně motor jede na tato paliva lépe, není to F1, ale rozdíl tam je. I na Fel 1,6 byl poznat rozdíl mezi aditivovanými benzíny a benzíny od různých (levných) prodejců.



RADA OD PANA ČECHA. - TECHWEB 2003 4 4
20:42:43
05.05.2008
mb136gl
CITE>

Poznám jedého



chýba mi tam "n"



1 1
20:41:30
05.05.2008
mb136gl
Daff 03.05.08 09:27:23 napsal: Chci se zeptat kdo ma zkusenost s timto 100 oktanovým benzinem???



Poznám jedého týpka, čo to tankuje do Dacii Logan1
20:01:17
05.05.2008
favo110lrs
-> Majkl: jo jiste kkoušel to jeden známej z česany řikal me se benzin z OMV s přidánim ,,opičích kapek¨¨ tudiš zvíšeni oktanového čisla je lepsi nez u shelu newim já osobne leju do závodáka omv a řek bych že to smysl má.
15:43:51
05.05.2008
Majkl
-> favo110lrs: a proc? kdyz neco tvrdis tak bys mel napsat i duvod ne?
15:41:20
05.05.2008
favo110lrs
lepsi je vod OMW 98 nez vod schelllu :)
09:05:56
05.05.2008
haso
-> havlik: to mi bolo jasne ale i tak nejako sa mi nechce verit tomu ze by ten benal 100octan oproti 91octan mal az tak veelku vyhrevnost ze by po vypnuti motora vyvaril...proste sa mi to nejak nezda...
08:29:17
05.05.2008
havlik
-> haso: protože ti přestane proudit studená voda z chladiče a ten motor je furt "žhavej"
23:42:13
04.05.2008
haso
-> Don Carlos: ale preco mu to prehreje az po zastaveni? vtedy sa uz benzin nezapaluje...40
23:07:15
04.05.2008
Don Carlos
-> haso: S tím nárustem teploty se pleteš. Vyšší výhřevnost. Větší rozpínání plynů, vyšší výkon. A taky vyšší teplota na budíku a větší vír v peněžence.

Nejlíp šel poznat "lepší" benzín někde v kopci, když sem jel o kvalt výš.
19:09:31
04.05.2008
haso
-> cobra11: to podla mna nebude benzinom ten narast teploty
11:41:46
04.05.2008
vhml
By mě zajímalo jakej nárůst výkonu by měl asi ve vyrachtaný stopětce ELF 102 :-D a pak bych ten Speciál ze 105 nalil do Evo9 :-D Každej benzín motor má prostě benzín na kterej je stavěnej...
10:35:52
04.05.2008
cobra11
Po malej GO motoru som zacal brat najprv 95, neskor 95 w-power ci jak sa to vola. Motor na prve pocutie siel akokeby tichsie a kultivovanejsie. doladil som volnobeh, jemne predstih a siel OK. Neskor som skusil este 98 a nakonec W-power racing 100.

Zas sa bolo treba pohrat s volnobehom a predstihom, este som pustil viac vzduchu do karbecu a motor bezi super, ovela lepsie nez na 91. To ze by mal motor vyssi vykon je blbost, nic takesom nepocitil, mozno ide lepsie za plynom ale inak nie.

Jedina nevyhoda je ze po mojej jazde ked sa snazim prerazit plyn cez podlahu a tocim ho do 6000 sa motor neprehreje, ale ked zastanem kukam ze vzdy teplota vyskoci skoro po cervene pole. Na 91 to nikdy nerobilo.

tolko moje skusenosti
09:43:47
04.05.2008
Bery
ono to chce taky trochu hnout rozdělovačem...třeba..
23:38:58
03.05.2008
Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
ono mi to pride ako taky placebo efekt skor , ludia sa nato namotaju ze to ide lepsie a benzinky natom trhnu .. to je asi cely zazrak podla mna
20:57:33
03.05.2008
ZbyŠek
-> Daff: do poradnyho auto to cenu ma jinak do nejaky sra... to jsou vyhozeny penize.4
20:48:20
03.05.2008
Jožynek
-> myschaak: 3
20:40:14
03.05.2008
myschaak AZNP K.Hora
já teď leju do žlutý benzínovej čistič řízlej ředidlem a taky je to slušný!JOKE3
20:00:01
03.05.2008
Milan 136
Do sériového motoru naprosto zbytečné.

Kdysi byl v ČMN test několika motorek na brzdě a u všech naměřili na V-power racing nižší výkon a točivej moment než na 95. Pak měřili jen na v-power a tam nějakej nárůst byl. a to že to líp jede je ve většině případů subjektivní dojem.
19:43:37
03.05.2008
Martin2705
já do fiatu dvoulitru zkoušel Vpower racing a za ty prachy navíc to nestojí, takže opět jezdím ke svojí benzínce FATO, dky beru už asi 3 roky a ušetřim 4 kačky na litru...
19:39:14
03.05.2008
Rapid135
ja do feldy liju bud racing nebo OMV carera 100 a je to takovy tissi a spotreba sla trosku dolu.narust vykonu to zas extremni nema ale oproti autu s karbecem je to trochu znat.
19:13:19
03.05.2008
Nwkt
-> Daff: Jenom peněžence
19:12:26
03.05.2008
Daff
a ten 100 oktanovej by nemel nejak iblizit motoru ne?
17:49:12
03.05.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Co sem tak zkoumal tak nejlepci byl stooktan od OMV 2
13:09:08
03.05.2008
Trax
-> Bery: Tobre, rekl jsem to spatne. Proste pro obycejnou skodovku to nema vyznam davat vic za benzin, kdyz to nebude mit zadnej efekt...
12:53:40
03.05.2008
Bery
-> Trax: drahej benzín?vždyť to stojí a 3 koruny víc,než 95ka...

jinak s ním mám taky zkušenosti5
12:06:29
03.05.2008
Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
ja tankujem 95 s nahradou olova 40 a hotovo
11:52:46
03.05.2008
David29
Já teda tankuju 98 a moc sem toho nepoznal...ale co sem slyšel, tak je to pro ten motor lepší a snad i nižší spotřeba... ale nevim.
10:57:35
03.05.2008
petr s
-> BAMBUS 03.05.08 10:36:04: Ale to musíš jet do macochy
10:51:46
03.05.2008
Nwkt
-> Daff: Já s nim taky mám zkušenosti 1
10:51:09
03.05.2008
Martin136COUPE
Co máme zkušenost my...já Rapid 136 a kámoš s Fávem 136, tak to karbec a kolena + spalováky parádně vyčistí...to je tak všechno...kámoš řiká, že se mu zvednul trochu dojezd...ale víc síly určit+ nečekej...4 4 4
Extreme Tyres