skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Shell V Power Racing
-> Reeaper: jak rikam, at si rika kazdy co chce... :) podle me to je dost znat a to i na spotrebe - jak si rikal pedal na podlaze a nizky otacky, to vis, to je moje.
Prihodim svuj prispevek Felda 40kw BMM denne jizda rano 7km odpoledne 7 km zpet obyc benzin ze sidliste (ani nevim ja kse pumpa jmenuje) spotreba 10litru/100km desny. Zkouska natankovani obyc 95 ale na shelce a razem je spotreba nekde okolo 8,3l/100km. Stejna trasa stejny casy stejny styl jizdy. A vsiml jsme si hned prvni den ze kdyz mam treba 4 a pustim plyn tak auto straci otacky mnohem pomaleji nez z tim obyc benzinem takze na tom neco bude a navic je ten benzin jen o 10haaleru levnejsi takze neni co resit. A hypernovu apod nejdu tu mam vyzkousenou uz se 120 vyssi spotreba a linejsi.
Takze neco na tom asi bude.
Takze neco na tom asi bude.
-> Labros: tankujem v tescu a Esso, obcas Agip........ziadny problem, ani vo vykone, ani vo vynechavani.....
Na všechny benzíny mi to jezdí stejně včetně Makra a Hypernovy. S oběma auty. Od některejch benzinek (nejen značkovejch) to i docela voní z vejfuku. Jedinkrát v životě kdy mi klepal motor bylo po Shell/N95. Nepoznal jsem rozdíl ani s autem, co je dělaný na N91, když jsem natankoval N98.
-> Gemini: No já nevím, ale já mám něco kolem 10,6:1 a na 95tku už je problém to nastavit tak, aby to hlavně v tahu na 5tku nedetonovalo. Dá se bez problému jezdit na mix 95/100, ale když je tam samotná 100vka, tak je to úplně jiný motor.
ako tak citam, tak V power racing ma u vas aspon placebo efekt......nema vyznam ho tankovat , ak nemate spickovy motor na KP aspon 11:1....
Včera jsem vzal 100octan OMV Carrera, tak jsem zvědavý, kdy prvně žlutka předjede na dálnici Porsche

-> gim: makro a tesco a podobný sračky bych do auta nedal ani kdyby to bylo zadarmo 

-> RON: ..a plyn máš na zemi, motor bublá dole a za tebou je ožranej pás i trávy kolem cesty, ne? :-) taky sem tak jezdíval kopce..


-> RON: ..a plyn máš na zemi, motor bublá dole a za tebou je ožranej pás i trávy kolem cesty, ne? :-) taky sem tak jezdíval kopce..

V-Power je znat i na Facku... na obyc benzin bych kopec jel za tri a s V-Powerwm za 4... at si rika kazdy co chce, podle me to opravdu funguje
Agip forever 

taky beru u OMV je o 20hal drazsi nez makro benzinka tak radsi zajedu na kvalitnejsi. Na cernaku vesmes vsechny benzinky jsou docela levny vsechny do 30,-, ale staci najet na kbelskou a tam jsou ceny o 2-3kacky vejs...
-> Pavel P.: -> U-Geen: já beru u shellky 95 a sjem spokojenej.. zkusím nabrat u OMV, to sem teda zvědavej 

-> U-Geen: máš brát u Habána na Olympu:)
-> U-Geen: tady je těch pochybnejch stanic vcelku málo, takže když chci vyložene lacinej benzin tak musim třeba do autobusovejch garáží kde maj dva stojany jeden na naftu a druhej na N95 ale je to třeba o 1-2kč levnější.... ale stejně radši beru tam kde to mám už ověřený.
-> Pavel P.: je fakt ze bezprostredni srovnani sem mel akorat s Lomnickym Kontaktem, na jehoz benal kucka i Nessina a i mlada na to nadava :-)
-> U-Geen: no tak v praze je OMV asi nejdražší ještě se Shell a Benzinou, kudy jezdim je asi 8 až 10 stanic a nejdražší z nich je OMV proto beru kde to maj levnejší ale vyloženene nějaký neznámý značky taky ne... kam často jezdim je ESSO a nikdy s tim nebyl problem... jednou jsem bral někde u nějaký benzinky pochybný značky a bylo to dost znát, klepaly ventily a celkově to jelo divně.... zkusim vzít teda u OMV jestli bude znát rozdíl ikdyž o tom pochybuju..
-> Pavel P.: no tak OMV a Shell jsou na zhruba stejne cenove hladine,a treba OMV kam obcas jezdim ma o par desitek haliru drazsi paliva jak nejlevnejsi benzinka ve meste.. proste si nemuzou dovolit bejt cenou jinde.
-> U-Geen: a taky je to znát na peněžence....

-> Majkl: matne si vzpominam na nejake stare testy, kde byly OMV benziny suverene nejlepsi (nejvyssi oktan. cislo) oproti konkurenci... testy ale nemam, takze uz mi taky nemusi slouzit pamet.
Kazdopadne u skudky bylo natankovani u OMV oproti ostatnim benzinkam znat... N95 teda
Kazdopadne u skudky bylo natankovani u OMV oproti ostatnim benzinkam znat... N95 teda
A na závěr - jezděte nějaký čas na Shell V-Power (tak 2500-3000 km, u 8,5:1 zvyšit předstih asi o 3-4 st.), vyčistí vám motor. Potom jezděte pouze na aditivovaná paliva od Aralu, Shellu, Benziny (červené), Agipu atd., jistě je tam cena o něco vyšší, ale sací trakt a karburátor se bude udržovat v čistotě. Moje vlastní zkušenost je taková, že skutečně motor jede na tato paliva lépe, není to F1, ale rozdíl tam je. I na Fel 1,6 byl poznat rozdíl mezi aditivovanými benzíny a benzíny od různých (levných) prodejců.
RADA OD PANA ČECHA. - TECHWEB 2003

RADA OD PANA ČECHA. - TECHWEB 2003


CITE>
Poznám jedého
chýba mi tam "n"

Poznám jedého
chýba mi tam "n"


Daff 03.05.08 09:27:23 napsal: Chci se zeptat kdo ma zkusenost s timto 100 oktanovým benzinem???
Poznám jedého týpka, čo to tankuje do Dacii Logan
Poznám jedého týpka, čo to tankuje do Dacii Logan

-> Majkl: jo jiste kkoušel to jeden známej z česany řikal me se benzin z OMV s přidánim ,,opičích kapek¨¨ tudiš zvíšeni oktanového čisla je lepsi nez u shelu newim já osobne leju do závodáka omv a řek bych že to smysl má.
-> favo110lrs: a proc? kdyz neco tvrdis tak bys mel napsat i duvod ne?
lepsi je vod OMW 98 nez vod schelllu :)
-> havlik: to mi bolo jasne ale i tak nejako sa mi nechce verit tomu ze by ten benal 100octan oproti 91octan mal az tak veelku vyhrevnost ze by po vypnuti motora vyvaril...proste sa mi to nejak nezda...
-> haso: protože ti přestane proudit studená voda z chladiče a ten motor je furt "žhavej"
-> Don Carlos: ale preco mu to prehreje az po zastaveni? vtedy sa uz benzin nezapaluje...

-> haso: S tím nárustem teploty se pleteš. Vyšší výhřevnost. Větší rozpínání plynů, vyšší výkon. A taky vyšší teplota na budíku a větší vír v peněžence.
Nejlíp šel poznat "lepší" benzín někde v kopci, když sem jel o kvalt výš.
Nejlíp šel poznat "lepší" benzín někde v kopci, když sem jel o kvalt výš.
-> cobra11: to podla mna nebude benzinom ten narast teploty
By mě zajímalo jakej nárůst výkonu by měl asi ve vyrachtaný stopětce ELF 102 :-D a pak bych ten Speciál ze 105 nalil do Evo9 :-D Každej benzín motor má prostě benzín na kterej je stavěnej...
Po malej GO motoru som zacal brat najprv 95, neskor 95 w-power ci jak sa to vola. Motor na prve pocutie siel akokeby tichsie a kultivovanejsie. doladil som volnobeh, jemne predstih a siel OK. Neskor som skusil este 98 a nakonec W-power racing 100.
Zas sa bolo treba pohrat s volnobehom a predstihom, este som pustil viac vzduchu do karbecu a motor bezi super, ovela lepsie nez na 91. To ze by mal motor vyssi vykon je blbost, nic takesom nepocitil, mozno ide lepsie za plynom ale inak nie.
Jedina nevyhoda je ze po mojej jazde ked sa snazim prerazit plyn cez podlahu a tocim ho do 6000 sa motor neprehreje, ale ked zastanem kukam ze vzdy teplota vyskoci skoro po cervene pole. Na 91 to nikdy nerobilo.
tolko moje skusenosti
Zas sa bolo treba pohrat s volnobehom a predstihom, este som pustil viac vzduchu do karbecu a motor bezi super, ovela lepsie nez na 91. To ze by mal motor vyssi vykon je blbost, nic takesom nepocitil, mozno ide lepsie za plynom ale inak nie.
Jedina nevyhoda je ze po mojej jazde ked sa snazim prerazit plyn cez podlahu a tocim ho do 6000 sa motor neprehreje, ale ked zastanem kukam ze vzdy teplota vyskoci skoro po cervene pole. Na 91 to nikdy nerobilo.
tolko moje skusenosti
ono to chce taky trochu hnout rozdělovačem...třeba..
ono mi to pride ako taky placebo efekt skor , ludia sa nato namotaju ze to ide lepsie a benzinky natom trhnu .. to je asi cely zazrak podla mna
-> Daff: do poradnyho auto to cenu ma jinak do nejaky sra... to jsou vyhozeny penize.

-> myschaak: 

já teď leju do žlutý benzínovej čistič řízlej ředidlem a taky je to slušný!JOKE

Do sériového motoru naprosto zbytečné.
Kdysi byl v ČMN test několika motorek na brzdě a u všech naměřili na V-power racing nižší výkon a točivej moment než na 95. Pak měřili jen na v-power a tam nějakej nárůst byl. a to že to líp jede je ve většině případů subjektivní dojem.
Kdysi byl v ČMN test několika motorek na brzdě a u všech naměřili na V-power racing nižší výkon a točivej moment než na 95. Pak měřili jen na v-power a tam nějakej nárůst byl. a to že to líp jede je ve většině případů subjektivní dojem.
já do fiatu dvoulitru zkoušel Vpower racing a za ty prachy navíc to nestojí, takže opět jezdím ke svojí benzínce FATO, dky beru už asi 3 roky a ušetřim 4 kačky na litru...
ja do feldy liju bud racing nebo OMV carera 100 a je to takovy tissi a spotreba sla trosku dolu.narust vykonu to zas extremni nema ale oproti autu s karbecem je to trochu znat.
-> Daff: Jenom peněžence
a ten 100 oktanovej by nemel nejak iblizit motoru ne?
Co sem tak zkoumal tak nejlepci byl stooktan od OMV 

-> Bery: Tobre, rekl jsem to spatne. Proste pro obycejnou skodovku to nema vyznam davat vic za benzin, kdyz to nebude mit zadnej efekt...
-> Trax: drahej benzín?vždyť to stojí a 3 koruny víc,než 95ka...
jinak s ním mám taky zkušenosti
jinak s ním mám taky zkušenosti

ja tankujem 95 s nahradou olova
a hotovo

Já teda tankuju 98 a moc sem toho nepoznal...ale co sem slyšel, tak je to pro ten motor lepší a snad i nižší spotřeba... ale nevim.
-> BAMBUS 03.05.08 10:36:04: Ale to musíš jet do macochy
-> Daff: Já s nim taky mám zkušenosti 

Co máme zkušenost my...já Rapid 136 a kámoš s Fávem 136, tak to karbec a kolena + spalováky parádně vyčistí...to je tak všechno...kámoš řiká, že se mu zvednul trochu dojezd...ale víc síly určit+ nečekej...



