Pro Simiho a ostatni

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 11.07.2004 do 23.07.2004, založil/a
řadit dle data
10:14:07
23.07.2004
Saky
ten budik meri okamzitou spotrebu coz je udaj uplne na nic.. proste cim vic momentalne zere tim vic ledek sviti.. je tam blbej prutokomer kterej dava impulzy a je-li treba 10impulzu za minutu tak to zere 1l/hodinu a sviti jedna ledka kdyz je 20impulzu zere to 2l/hodinu a svitej dve ledky atd.. ale je ti to na nic nebot k cemu ti je udaj ze to zere x litru za hodinu? kdyz pojedes celou dobu 100km/hod tak ti to ukaze primo prumernou spotrebu na 100km -) ale jinak se to musi dopocitat.. ale stejne to neni moc presny..
20:03:44
16.07.2004
Samantus
-> Luděk: To je sice hezky ale kterej budik ti to zmeri? cerveny a zeleny ledky?
08:36:31
16.07.2004
Luděk
-> Samantus: nejspiš z množství paliva,který projde tou hadičkou hroudo4
20:14:19
15.07.2004
Samantus
-> Luděk: okamzite spotreby? to bych teda rad vedel z ceho tu spotrebu vyctes
10:15:42
14.07.2004
King
Je to snimac, ktery prevadi hodnotu okamziteho prutoku na frekvenci = prutokomer, to automaticky neznamena, ze meri okamzitou spotrebu :). Rek bych, ze je jedno jestli je vystupem udaj na displeji ci analog. budiku a nebo n impulzu/sec. Ale jak rika Saky....:c))
08:56:20
14.07.2004
Luděk
-> Samantus: jseš vedle jako švestka,páč jediný,podle čeho porovnáváš je jakýsi ekonoměr na podtlak na škodovku,prostě je to snímač který slouží k měření okamžité spotřeby,howg 5
20:03:40
13.07.2004
Samantus
spotreboprutokoekonomer
20:02:31
13.07.2004
Samantus
Prutokomer - meri prutok paliva za jednotku casu
Ekonomer - funguje na bazi podtlaku v sacim potrubi
19:24:14
13.07.2004
Saky
no a tohle zarizeni meri spotrebu za hodinu takze je to co?-)
19:19:53
13.07.2004
Samantus
Ted du na radu ja:
Prutokomer - meri prutok paliva za jednotku casu
Ekonomer - funguje na bazi podtlaku v sacim potrubi, je to neco jako pomer vzduchu ku palivu nebo tak neco, tzn, prislapnes to rucicka ekonomeru vylitne do cervenyho: moc paliva malo vzduchu

ten pomer vzduchu k palivu je moje uvaha, vse ostatni by mela byti svata pravda:-))
17:48:39
13.07.2004
Saky
a neuzna chybu a neuzna-)
12:44:21
13.07.2004
Simi
Mno, tak nez jsem prisel k veci, bylo zopovezeno vse i bez me ucasti :-) Ano, je to prutokomer a je to pekna svina. Porad to sviti cervene... asi ho odpojim... :-)
09:48:57
13.07.2004
Luděk
-> Samantus: jenomže v roce 2008 už to může být klidně vrak,obzvláště,pokud se Ti dostane pod pařáty1
09:47:46
13.07.2004
Luděk
-> Saky: pokud to bereš takhle,tak průtokoměr je přístroj,který měří průtok kapaliny,tzn.,že to musí mít na sobě počítadlo a to tohle nemá,takže to pak můžeš nazvat jenom turbínkou,resp. jakýmsi vyhodnocovacím elementem,který dává pokyn nějakému zobrazovacímu zařízení,kolik kapaliny jí prošlo pod lopatkama4
09:40:51
13.07.2004
Saky
no cele zarizeni je ekonomer ukazujici momentalni spotrebu, ale cele zarizeni je ten budik, nekolik dratu a pak ten prutokomer u motoru a to je to na co se on ptal..
08:29:57
13.07.2004
Palic - zrušená registrace
nooo podle tech. dokumentace k waranu 353 je to ekonomer, pantata ma tento vehement taky na 353, je tam 12 ledek a ukazuje ti okamzity prutok paliva do karbecu, je to umisteno v jednom budiku i ledkovym palivomerem a teplomerem.......
tento vehement mel i trabos, jen mel budik s 6 ledkama

vice na www.wartburgpeter.de/ v menu TECHNIK TIPPS>ELEKTRIK>KMVA
Kraftstoffmomentanverbrau chsanzeige (KMVA)
19:01:27
12.07.2004
Saky
no Ludku s toho se nevykecas on se pta co je primo to zarizeni a to je prutokomer.. jeho funkce je jen v tom ze za urcity objem paliva hodi elektricky impulz a co s tema impulzema je dal to uz je uplne fuk.. z nich si pak muzes udelat cokoliv ale to zarizeni je prutkomer-)da se s toho zbastlit treba palubni pocitac i kdyz presnost je nic moc..
18:49:52
12.07.2004
Samantus
spica diky, jinak rok pockat proto ze se ho bude zbavovat az za rok, veteransky cisla sem taky bral v uvahu, ale az jak ty rikas za 4ri roky
16:27:10
12.07.2004
U-Geen
-> Luděk: no dobra no
16:04:06
12.07.2004
Luděk
-> U-Geen: na bázi podtlaku u vozů škoda,to je mi snad jasný,ale jinak je to prostě ukazatel okamžité spotřeby phm,který je buď na bázi podtlaku,nebo na bázi protékaného paliva (u Favorita vracícího se paliva),jinak mám jakýsi budík z Warťase doma,resp. u souseda a je tam jakýsi pokus o displej,ale svítit jsem ho nikdy neviděl,ale bratranec manželky měl na starým warťasovi normálně ručičkovej
15:58:27
12.07.2004
U-Geen
ekonoměr je na bázi podtlaku Ludku :-)

martyCZ: hm me se tu vali prutokomer z fáva...
15:26:18
12.07.2004
martyCZ
-> Luděk: nehadej se, je to prutokomer a ja ho shanim :o)
15:21:05
12.07.2004
Luděk
-> Saky: když už chceš mluvit jako kniha,tak spíš ekonoměr4
15:03:40
12.07.2004
Saky
a kdybys to nepochopil z Ludkova popisu tak spravne se tomu rika prutokomer..
08:52:57
12.07.2004
Luděk
-> Samantus: jestli myslíš rok počkat kvůli veteránským číslům,tak na 84rku budeš čekat ještě 4ři roky chlapče4
ty drátka s těma ksindlama byly na budík na spotřebu,to tam totiž henten zweitakten automobile aus Eisenach automobil werke normálně měl4
18:11:42
11.07.2004
Samantus
Dneska sem byl u znamych my pritelkyne a prijeli tam jejich rodice s Wartasem z roku 84 v puvodnim stavu a najeto 25000 km, no proste krasa, motor cistouckej, mnam, mnam. ale zarazila me jedna vec v palivovy ceste mezi karburatorem (mimoch. SEDR) a mech. cerpadlem, bylo cosi co vypadalo jako dve maly kulaty vecicky propojeny hadickama a do jedny vedly dva dratky, pridelany to bylo na hrnci pravyho predniho svetla nedaleko expanzky, je mozny ze to je el. cerpadlo????... este k tomu zarazeny za puvodni mechanicky???
Extreme Tyres