Motory Lada

prohledat
54 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.06.2004 do 22.07.2004, založil/a
řadit dle data
07:22:00
22.07.2004
Jirik - zrušená registrace
2105 a 2107 ano, i když v podstatě jenom předělali kasli z 01ky a Mirafouše to může připomínat max. koncepčně, nikoliv vzhledově. V Plzni byli za komančů Mirafiori asi 2 policejní. Dost se mi líbily např. ve starejch francouzskejch kriminálkách, jak dostávali čočku. 1
17:57:09
21.07.2004
GeTeX
Togliatti
16:16:14
21.07.2004
Luděk
-> Jirik: my přece víme,že původní žiguli,resp. Lada 2101 je licenční FIAT 124,ale Ty jsi asi nepochopil,že zatímco v taliánsku se v této koncepci dopracovali mnohem dříve k typu 131 a 132 Mirafiori,tak nezávisle na tom,v malé sibiřské vísce zvané Toliatti se dopracovali k typům 2105 2107,což je bohužel naprosto nesrovnatelné vozidlo4
20:41:01
20.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak si někde najděte obrázek Fiatu 124 joudové a možná že se vám rozední. 3
Je to i Fiatu a Žigovi věc všeobecně známá, zvláště když to mám podložené vlastnictvím SM pomálu z té doby. 4
19:42:58
20.07.2004
GeTeX
Podle toho co jsem četl pochází Lada z Fiat Mijafjori, jde tam jeho 5ti kvalt jen starter je na druhej straně a musí se trochu vybouchat tunel. A o prostupnosti Lady sněhem nebo jakýmkoliv kluzkým terénem bych se hádal neb na svym džigulíkovi 21053 mam hodně slušný teréní gumy a neni to vůbec nic platný.... trošku bahna a visim.
14:41:52
20.07.2004
Boris S
->Pepa Popelka:Som písal do Metalexu ale že nič také nerobia.Takže máš asi pravdu.
13:27:57
20.07.2004
King
2 Jirik: kdyz jsem menil puvodni 105kovej motor za facko, mel stoprd prokazatelne najeto 190tkm a zral asi 1l/1000 oleje. Nicmene stejne se nasel dobrodruh, co si ho koupil vymenil tesneni pod kebuli a dal brazdi silnice :)
13:23:27
20.07.2004
Jirik - zrušená registrace
A ty už máš najeto 160 000 km na svej škádli ? 1
13:17:00
20.07.2004
King
2 Jirik: To je sice pravda. Dokonce tchan argumentuje tim, ze se tim snad v roce 64 vozil i papez, ale museli jme ho upresnit, ze papez se vozil ve puvodni 124ce, dnes se pise 2004 a tak jako olcit neni citroen, ci moskvic neni opel, tak Lada neni fiat :) BTW: On se vzdycky pyril nad vydrzi lada motoru a na jare musel nechat motor prekrouzkovat a vymenit vacku po pouhych 160tkm, protoze mu olej strikal i z airboxu :)
12:16:40
20.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: O tom Garde jako správný Plzeňák vím, mám doma i nějaký dobový fotky když ho stavěli - byla to slušná raketa akorát pak nesměla jezdit :o((
12:13:54
20.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Žigul a 131 Mirafiori ? Žiga vycházel z Fiatu 124, což bylo v Itálii auto roku 196x. 4
11:56:33
20.07.2004
Luděk
-> Jirik: když už něco takovéhoto opěvuješ,tak by jsi měl vysekávat poklony Italským soudruhům,kteří to auto vymysleli a pak sovětským soudruhům prodali jako licenci a ti už to dlouhá léta úspěšně mrví,protože na koncepčně naprosto obdobný FIAT 131,resp. 132 Mirafiori to prostě nemá1
11:46:40
20.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Covece, L-1500, když si u ní otevřeš motorovou kapotu, tak na tebe vybafne i vzhledově dost moderní motor. Viš, že zvládla bez problémů krátkodobé vytočení na 7000 rpm ? Je to OHC, takže se s tím muselo jezdit trochu ve vyšších otáčkách, ale jelo se mi s ním gut. Jediný co mi trochu vadilo, že nešel moc dobře utrhnout do powerslidu, totéž dělal Polák 125 a i Moskvič. Například Volha 24ka seděla jak přibitá a nejvíc se mi líbilo jak se naklání jak americký káry, to právě v zatáčkách nahání trochu strach. 1 hehe 1 a jdou s ní propísknout kola i na 4ku...
Škoda že tak žerou... 10 i když ta 1500ka není tak hrozná.
Klidně si mě kamenujte, ale já tyhle auta prostě žeru.
Heleď Vládíku, až se za tím klukem stavíš, tak potom nezapomeň poreferovat, jsem na to zvědavej.
Víte o tom, že to Garde jak je v muzeu v Lánech, tak má motor Lada 1600 a takový dost zvláštně dělaný žebřinový zadní ramena ?
Jo a mám doma v jednom starém SM povídání o Ladě od Metalexu s 16V hlavou a poladili jí na 137 KW... mňam, mňam 1
11:39:36
20.07.2004
King
2 Jirik: Mozna se mylim s tim posilovacem, ale subjektivni pocit reakce na tlak nozky na brzdovy pedal mi silne pripomina reakci moji byvale staricke S100 :) A s tou prostupnosti snehem - no nevim, mozna s pytlem pisku v kufru, ale v tomhle pripade jde spis o ridicovu zrucnost, nez oslnivy jizdni vlastnosti na snehu.
11:28:56
20.07.2004
Vladislav
Známej nacpal Ladu 1500 do stovky, co nejdriv se za nim chci vyrazit podivat. Prej je to mala raketa. Až budou fotky hodim je sem.
11:27:39
20.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Mňo pokud jsi jel s Ladou bez posilovače, taxi jel s ňákou divnou, páč i starý dvanáctky měly posík brzd. 9
11:23:45
20.07.2004
Honza.net
Taky mam zkušenosti s Ladou, konkrétně 2105, je to naše rodinné záložní auto, a minulý týden jsem s ní nalítal brutální kilometry.. Jizdní vlastnosti tohohle auta patří asi opravdu na vodu a ne na silnici, ale je to o zvyku.. Spolehlivost je špičková, hlavně máme chatu na Vysočině a v zimě má takovou prostupnost sněhem až k nevíře.. takže tam se vážně hodí. Ale ta spolehlivost asi bude dána tím, že si jí táta kupoval za malda jako nové auto a poctivě udržoval a rozmazloval..
11:04:41
20.07.2004
King
2 Jirik: O ty vydrzi prumerneho ruskeho stroje asi neni pochyb, ale o jizdnim komfortu by se dalo s uspechem polemizovat :) Prece jenom neudelam 20 kliku na jedny ruce, takze tocit volantem zvicim kormidla na Santa Marii v kombinaci s tezkym cumakem mi dela docela problem. A zvyknout si na absenci posilovace brzd taky chvili trva, stejne jako na pocit "plavby" nikoliv jizdy po silnici. Ale uznavam, ze na zaklade svezeni ve dvou strojich, nemuzu soudit celou produkci :)
11:00:46
20.07.2004
Palic - zrušená registrace
-> Jirik: hihi "prima diesel".........

jinak v Buracejicich motorech dostavaji 800 liber............ :))) taky koukam, a opakujou dily co vysilaly minulej rok............ takze je uz znam skoro nazpamet............
jinak stoji za to koukat i na smetiste........ co tram ti rizkove mistama delaj nechapu.......... :))
07:25:21
20.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak to má tvoj tchán ňákou divnou Ladu, ona sice žere, ale ty zážitky co s ní máme a totéž tatík a kolegové, to je nezapomenutelné, a co vydrží Laďa o tom se může Š1xx jenom zdát, o Volze ani nemluvě. Volha 24 s Perkinsem byla dycky můj a tatíkův sen. Hehe 1, měli i služební 21ku Volhu s 5l motorem z Čajky... 4
Nejlepší prej bylo, když byli u pumpy s Ladou 1500 (čtyřoko), která měla najeto asi 250000 km a měla utahanej napínák rozvodovýho řetězu, takže to pěkně nahlas klapalo a rachtalo... Vedle nich stál u stojanu němec s medvědem, usmíval se na ně, ukazoval vztyčenej palec a dokola opakoval : " Prima diesel ! " 1
16:42:52
19.07.2004
U-Geen
-> Jirik: kdyz sem dneska videl votuněnou novou ladu, tak sem si na tebe vzpoměl :-)
16:29:46
19.07.2004
King
2 Jirik: No ja mam jenom zkusenost s 2101 1.2 r.v. 81 - tchanuv mazel a ta zkusenost je takova, ze jizdni vlastnosti bida, ovladatelnost a komfort bida, spotreba nevim, ale tchan o se tomuto tematu radeji vyhyba :) A co jsem se doslechl, tak v prubehu 90. let nainvestoval do tohoto "dokonaleho a bezudrzboveho" stroje asi 100tkc a v podstate kazda delsi jizda na dovolenou znamenala nejakou fatalni zavadu. A diky bezkonkurencnim jizdnim vlastnostem ho asi pred 4 rokama na rovne prazdne silnici zkonfrontoval s hrusni za skarpou, takze tahle znacka neni zrovna mym favoritem :) A chudak tchyne se klepe, protoze uz se schani po referencich na nejnovejsi typy Lad :)
11:08:48
19.07.2004
Luděk
-> Jirik: duď bydlíš moc západně v Evropě,nebo vlastníš špatnou značku auta,nebo jsi na špatnejch stránkách woe,ale asi všechno dohromady3
09:39:39
19.07.2004
minno
1
09:36:00
19.07.2004
Jirik - zrušená registrace
V neděli byly na Discovery v pořadu Burácející Motory závody s autama.
Pro nezasvěcené: jsou tři týmy, každej dostane 1000 liber a za to musí koupit na vrakáči auta, předělat je podle požadavků soutěže (zvýšení odpružení, řiditelné obě nápravy apod.), upravit pro určitou trať a dispiclíny které trať obsahuje. Auta, který tam vyhazujou na vrakáč, by tady u nás nadělaly parády ještě deset let (gut stav, super laky a tak.).
Mňo a teď na brutálním terénu a rychlých rovinkách vypráskala stará Lada Combi (s hranatejma světlama) Peugeota 205 1. GTi a BMW 316. Dokonce dřepěla o 100% líp jak ten Peugeot. Všechny auta odlehčili o zbytečnosti a u Lady navíc zavařili diferák. 1 Ty hupy a rány co tam ty kastle dostávali....jojo...holt ruský stroječky... 1
09:10:43
19.07.2004
Pepino RS
-> Boris S: tz16 ventilovz palice delal krejbich, ale uz se asi nevyrabej ! navic tz palice nepasujou na klasickej blok ! krejbich proto vzrobil i novej blok, kterej mnel valcovou klikovou skrin kvuli vyreni olej se vzduchem atd ale to bych to tady uz moc rozebiral !! 4
21:55:02
18.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Na žigulovi ti ale neprdne poloosa, ani se ti nevytáhne hřídel z převodovky. Je to jednoduchý, ale masívní, takový zacházení a výdrž co to dokáže vydržet jste nikdo nežral.
Teď mají nový Lady už nezávislej i zadek.
20:52:19
18.07.2004
minno
nechápem prečo to potom dávali do takých "nezničiteľných strojov" aj po modernizáciach
19:38:31
18.07.2004
GeTeX
přesně, škodovka jede 150 do zatáčky přes dírku a drobet se zamele.......
žigul sice taky jede 150 do té samé zatáčky, ale ze stoky už tě nikdo nevyškrabe
14:51:24
17.07.2004
Honza "Bobr"
-> minno: Kyvka!! Zigo jede sice 150, ale v zatacce ti odskoci driv nez skuca.
23:16:53
16.07.2004
minno
a čo taká žiguľova zadná náprava? ako sa na tom jazdí? Čo je lepšie škodovácka kyvka alebo žiguľácka pevná náprava?
19:13:23
09.07.2004
GeTeX
škodofku sem prodal neb motor byl nově postavenej, hlava snížená o 1,2mm, ostrá vačka, uřízlí pružiny...... prostě se to začalo rozpadat a já neměl už nějak chuť to dávat dohromady. Taxem si koupil džigulíka..... ale ne na dlouho.
11:03:36
09.07.2004
Boris S
K tým žigulákom,vie niekto či ešte Metalex robí na ne 16V hlavy?Kámoš by to tam chcel natrepať.
11:35:32
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Luděk: no na niektorych miestach je tam leto ako zima 1
10:16:01
08.07.2004
Luděk
-> BEYER: náhodou v létě by tam topila docela dobře1
10:06:10
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Luděk: toz chcel by som vidiet shade v dakom sibiiri ;o) teda nic proti shade, ale musela by sa pred startom zahrievat asi autogenom 1
08:45:32
08.07.2004
Luděk
-> GeTeX: jenomže právě koupě džígy je out of date i pro střední vrstvu cikánů (ti teď většinou mají sierry,nebo cromy),tak nevím,jestli jsi někde neudělal chybu.Podle mě bylo ideální nadělit džígu rusákům v době nedávno minulé,když o ně hrozně stáli
4
19:23:45
07.07.2004
minno
-> GeTeX: a prečo si akože predal škodofku?
15:53:19
07.07.2004
GeTeX
Sem prodal škodovku a koupil si právě džigulíka 21053. No na tahání káry je to dobrý, na spotřebu příšerný, na korozi taky příšerný, eště že mam LPG. Největší radost jsem měl třeba z cen ND, rozumějte boční okýnko nový za 88,- Kč....... semnou byl v mototechně kamarád a když slyšel jak mi říká pani co kolik stojí tak k ní šel a zeptal se: "ty ceny sou v eurech???" 3
09:21:49
07.06.2004
aDAm
-> Jirik: hihi šelma v krunyři;-)
07:25:55
07.06.2004
Jirik - zrušená registrace
No jo vy dva blbouni, jen si rejpněte a ještě dva dny po sobě, bude ještě někdo další ? Ale teď si dávejte bacha, neboť budu se míti na pozoru a jako šelma útočící ze zálohy budu sledovati jakékoliv vaše škobrtnutí, kteréžto bude potrestáno štiplavou poznámkou. buhehe 3 3
10:54:38
06.06.2004
aDAm
-> Jirik: jižiku jižiku...s tou hmotnosti byla myšlena hmotnost vozu a ne motoru;-)
23:38:08
05.06.2004
Boss
A ty zase prd čteš..4 Nejlehčí není žigul,ne motor...A jelikož otázka zněla kolik má spotřebu motor,tak odpověď nemůže být úplně přená,protože v něčem co není tak hranatý jako žigul by měl spotřebu patrně nižší..Kapiš?3
22:27:41
05.06.2004
Jirik - zrušená registrace
Víte prd, prej neni nejlehčí. Je to celohliník OHC. Už když otevřeš kapotu u starý 01ky žigula a vedle u škodovky, hned víš která bije. Motory Lada v podstatě už tehdy předběhly dobu. I jenom na okouknutí jsou dost moderní.
Rozvody byly poháněny trvanlivým řetězem, byl o něco tišší než u škodovek (jmenovitě u Favoritů a Felicií), což bylo způsobeno taky tím, že měl kladkovej napínák s vedením. U Lady pokud prasknul napínák (což se stávalo pouze u výjimek a navíc měly najeto jako mnoho škodovek dohromady) mohl řetěz narozdíl od šáde přeskočit. Lada 1500, šla krátkodobě přetočit i na 7000 rpm. Jinak spotřebu měly ruský auta vždycky větší.
Známej má Renault Espace a Ladu Combi (r. v. 86) a má na ní najeto 265 000 km bez GO, vzhledově je furt velmi hezká (šedá) a to se něco natahala matroše na stavbu a tak. Má akorát aby se do toho dalo víc naložit vycpaný zadní pružiny tenisákama. Combi neměly narozdíl od sedanů souose tlumiče s pružinou.
Jinak v Lánech v muzeu je Garde s motorem Lada 1500. Má zajímavě řešenou žebřinovou zadní nápravu se skoro kolmou osou kývání. 4 Mám doma co se týká žigulů dost podkladů (historické SM).
17:08:30
05.06.2004
minno
a nieco konkretne o tej zivotnosti a spotrebe neviete niekto nieco? len tak ma to zaujima
15:01:32
05.06.2004
aDAm
-> Boss: a taky neni zrovna nejlehči;-) a ma trošku jinou kombina motor vepředu a pohon zadku...takže kdyby se to dalo do škodarny tak by to asi bylo o něčem jinem;-)
13:57:46
05.06.2004
Boss
Jenomže lada není vůbej ajrodynamická..:o)) Je otázka kolik by motor žigula žral v jiným autě..
13:01:07
05.06.2004
U-Geen
Jako s hnojem jezdi furt.
11:01:21
05.06.2004
Fantozzi
žigul jede ale taky se za to poradne napije
09:53:28
05.06.2004
Borin - Král tuzerů
-> Radůz: Aha tak to jo 40
Extreme Tyres