Výdrž motorů 105 - 136

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 10.05.2004 do 26.05.2004, založil/a
řadit dle data
01:13:51
26.05.2004
WindMAN
-> Boss: "Ale zjistil sem,že když se do toho dá olej do převodovky,tak je to tišší.." potvrdzujem, môj stíchol po 10km na veky vekov.. 5
22:41:00
24.05.2004
Gryzly
-> Boss je vrah motorů ;-)
15:13:51
24.05.2004
Boss
Já jsem měl na tachometru 34k..nevím kolik měl motor najeto ve skutečnosti...Ale běžel skvěle..No,a když sem to prodával tak tam bylo asi o 10k víc a motor už skvěle neběžel..ňák žral olej,střílelo to do výfuku,nebo do sání,to nevím..Už měl dost no..Takže ty motory moc nevydrží..Ono,pár set na technickej benzín,asi dva km na ředidlo a dva dny s prasklou hlavou a vodou ve válci snad tak moc zase nejsou...Ale zjistil sem,že když se do toho dá olej do převodovky,tak je to tišší..1
11:00:01
24.05.2004
Labros
Já když koupil 120, tak měla najeto 200,000 a ještě původní motor bez opravy. Ještě 1000km jsem s ním jezdil a pak praskla palice a vyhodil sem ho. Byl úplně celej od voleje a klepalo v něm úplně všechno. Ale startoval napoprvý.
18:42:13
22.05.2004
skodavrs
nechtěl bych vám brát iluze o tom že zrovna ta vaše má najeto např. 60 000km ale zajímalo bymne jak to chcete poznat. škodováckej tachometr se nemusí ani měnit protože se při 100 000vynuluje takže jak výte že není přetočenej 3x a víckrát? Jinak s tím žraním oleje- to závisí na stavu simeringů na ventilech a ty odchází taky stářím ne jen km. Jo a jinak můj známej má škodovku která má najeto asi 350 000km a upozorňuju že šlape dost dobře sice ten zvuk už nění tak úžasnej ale jede dobře.
18:01:36
22.05.2004
Gryzly
toto je zadní strana velkýho techničáku od auta který jezdilo ve velamosce. (Velamos - výrobce kol) Jednu dobu vozilo i ředitele. rok výroby 84. má na jeto:
1985: 54900
1986: 45460
1987: 61660
1988: chybí záznam na celý rok.
1989: od září výměna kastle a taky tachometru: 12688
1990: 41329
1991: 38738
1992: v druhém čtvrtletí G.O. motoru nakonci roku: 25339
1993: 34818
1994: 32371
dál chybějí záznamy.
takže do G.O. motoru to má najeto 263 395 km a do roku94 celkem 347 303 km. a pak to jezdilo v té fabrice ještě 9 let. takže to má kurevskej náběh na půl mega.
17:50:43
22.05.2004
Gryzly
Stačí?
zvětšit Výdrž motorů 105 - 136 - obrázek od Gryzly vložen 22.05.2004 17:50:43
15:06:22
12.05.2004
WindMAN
-> PeterP136: treba to štelovat raz za 2000km.. ale možno je chyva na vahadle, alebo čo..
-> Tomáš: nie, tebe mal ísť motor z bráchovej káry...
21:23:15
11.05.2004
Tomáš SK
-> WindMAN: To je tá, čo si mi chcel predať? 9
14:56:27
11.05.2004
PeterP136
-> WindMAN: Ako velmi sa zaklepava?
09:52:00
11.05.2004
Zdany
No, co se týče motorů tak na rapouchovi mám mrtvou 130 ani nevím po kolika kilometrech, neboť ten motor byl "putovní" a asi putoval ve vícero autech. Teď je mrtvej tak, ze má asi v tahu píst, kroužky, ventily. Jinak v mé 105 je taky nějakej vadnej motor. Žere olej jako dvoutakt a taky tak hulí. Má nalítáno okolo 180t. Takž se není čemu divit. Předchozí majitelé se o nej moc dobře nestarali a já na to taky už kašlal. Je sice fakt, že jde jako pila, ale to občas motory před smrtí dělávají. Pak z ničeho nic uchcípne a neroztáhne ho ani pár volů.
09:41:11
11.05.2004
WindMAN
moja 742.136 ma cca 170kkm a chodla ešte slušne, akurát má problémy so zaklepávaním výfukového ventilu na 3. válci. záleží od údržby
09:23:06
11.05.2004
Pohan
Můj otec měl Š120 (4q) a najezdil 211 000 km do GO. Ale jezdil s ní denně 120km (z toho asi 60km dálnice). Ke konci života to měl zvuk jako traktor, ale chytalo to na první brnknutí.

Já mám Š 136 Rapid, najeto 141 500 km a spotřeba oleje asi 0,1 l / 1000 km.
23:03:16
10.05.2004
Marek
a hodne zalezi taky na tom kdyz nekdo vyjede se studenym motorem a hned mu dava 100%
22:06:07
10.05.2004
Tomáš SK
No vidíte, ja mám 120LS, skoro presne 50000km origo a je to na maděru... lenže ten predchádzajúci majiteľ bol prasa a sprasil, čo sa dalo, aj na karosérii... sťažoval si, že mu zamŕzajú zámky a keď som to dal včera dole, zistil som, že vazelína je tam ešte z roku 1986! Stuhnutá na kameň. Takže ide hlavne o údržbu.
21:27:25
10.05.2004
PeterP136
-> Jirik: Vacsinou ldia nechcu ani uverit, ze sa 135 a 136tky montovali aj do nesmrtelnych skodoviek, ale ked som bol u strykovho znameho na "stk", tak na emiskach, ktore neboli len virtualne utrisil mimochodom, ze tieto 136tky boli vraj drziaky a 250tkm by sa na nej malo bez problemov najazdit. Ale vsetko zavisi od majitela. Polda toho ako meni olej, nemrzku, co tam leje a ako s tym jazdi. Su jedinci, ktori z vlastnej skusenosti tvrdia, ze feliciovy motor 1,3 je po 100tkm na odpis :), a su rekordmani (v kosiciach je vraj felda s 650tkm, ale asi ju uz nejaky dobrak naboril). Viem ze felda je trosku novsi motor, ale 742.136tka ma k nej blizsie nez k 105-130. Takze ak 136tku, tak musi byt minimalne zakarbonovana a v nadrzke od nemrzky nesmie byt cierny sajrajt. To som zvedavy, ako dlho vydrzi ta moja (uvedene "nesmie" bohuzial splnuje). Zatial ma 30tkm v mojej opatere. Predosly majitel bol bud festovne hovado co sa aut tyka alebo klamal s tymi 60tkm. Inac potom mi ju este daval dokopy aby aspon startovala jeden byvaly majitel 136tky rapida a ten tvrdil, ze 60tkm je na 136tku tak akurat koniec zabehu. Lenze ten sa staral aj o noveho opla. Na jeho rapide sa myslim vtedy vozil syn alebo synovec.
13:44:07
10.05.2004
CHIP
-> Jirik: Mam normalne original 130-tku ... ale jezdim 90 ne kvuli predpisum, ale hlavne kvuli spotrebe .... Uvazuju ovsem o zmene pohonne jednotky ... musim napsat Sakymu ..1
13:40:04
10.05.2004
Jirik - zrušená registrace
Co tam máš za rotor ? /nechcu kókat do galerie - pomalu se mi natahuje/.
Já bych počeboval trochu lepší šplhadlo do kopců, jinak mi to vyhovuje. Stejnak s tím 4q co mám bych nemohl jezdit stálou rychlostí 140 - 150 třeba 100 km ať už by tam byl jakejkoliv motor byť sebesilnější - točily by stejně všickni moc. Teď mám stálou cestovní (pokud nemám bobky z poldů) tak 100 - 120.
12:47:56
10.05.2004
CHIP
-> Jirik: Aha aha ... no ja budu mit podlozky jenom vzadu, vpredu mam naboje se zmenou roztece ... a motor mam taky legalni, takze by to snad nejak slo ukecat ... uvidime ...
12:37:46
10.05.2004
Jirik - zrušená registrace
Musíš jezdit kultivovaně, mít auto hezky čistý, nesmíš provokovat neschváleným motorem a oni ti pak cokoliv odpustí. Taková je moje zkušenost. Jakmile tam na ně nevybafnul z pod kapoty favo, tak jim to bylo jedno. Hlavně je to netankuje kuli tomu, že mám kola na původním uchycení -šteftech.
12:22:58
10.05.2004
CHIP
-> Jirik: Ty s tim autem jezdis jak a kdy potrebujes ??? Tak to by me zajimalo co rikaj organi (myslim jako policajty ... ne tvoje organy ..1) na ty tvoje kola ... mam docela strach si tam ty 15" nasadit, abych nebyl porad pokutovan ...
12:20:23
10.05.2004
Toomykk
Co kus to original3
10:57:29
10.05.2004
Vojta - zrušená registrace
Znam jednoho starsiho pana, ktary ma na sve 120 najeto 280 000 km bez GO!!! A motor olej nepapa a vykon ma taky porad odpovidajici te 120. Je fakt ze jeho max. rychlost je tak 90 po dalnici jinak po dedine s tim jezdi tak do 60, motor nikdy nebyl poradne vytocen atd... no jsem sam zvedavy jak dlouho jeste bude jezdit. Kastli uz ma celkem ve spatnem stavu, ale zadne "A"cka nic....
10:34:16
10.05.2004
Jirik - zrušená registrace
2 2. Nu uvidíme ty jeden likvidátore. 3 Jenom aby ten motor neměl najeto 3. milión a nekouřil jak krematórium. Jak vypadá ta škádle, aspoň trochu udržovaně ?
10:09:03
10.05.2004
TUNER
No teď tady kousek ode mě v Plzni je nějakej vrak 130...Už jsem podle SPZ zjistil že je po nehodě a je odhlášená tak zajedu za majitelem a domluvim se s nim na její likvidaci neboli odkoupení...Stojí tady už asi 3 měsíce.Přední náprava nejspíš vytržená,protože má kola totálně mimo a kastle je taky KO...Tak když něco zjistim byl by pro tebe motůrek a možná i ty 4-písty...4
09:49:29
10.05.2004
Jirik - zrušená registrace
Díky. Já se právě nějak nemůžu rozhoupat.
S autem jezdím normálně - tj. nevytahuju ho (to auto 3) pouze na srazy, ale jezdím s ním všude podle potřeby, takže mě moc neláká vidina častých pokut.
Přemejšlím o originál 130 a díky velké podobnosti přerazit číslo z mojí 105.
A nebo originál 136 a srát na to (kromě 4-pístů). Za kolik se dají sehnat gut 130ky a 136ky ? 4
09:38:16
10.05.2004
TUNER
Čau Jižíku,já měl dvě 136...Na první jsem začínal s ůpravama,takže to by bylo neibjrktivní to posuzovat.A na druhej když jsem jí koupil tak měla najeto asi kolem 150 000 bez GO....ale žrala olej jak prokoplá a měla sílu jak mrtvá 105..Když jsem jí rozhodil tak byl jeden píst propálenej,zapečený kroužky atd...Dal jsem komplet písty + ojnice + vlošky s feliny a bylo to OK.Jezdilo to v klidu dál...
Myslim že na tvou otázku nejde jednoznačně odpovědět.Záleží jak jezdíš a to hodně.Když to budeš hodně honit (auto...3 ) tak si myslim že nejslabší článek na těch motorech je těsnění pod hlavou který s oblibou lítá ven....
Jinak pokud budeš používat kvalitní olej a budeš mít všechno dobře seřízený tak by neměl bejt problém...4
08:17:11
10.05.2004
Jirik - zrušená registrace
Co si myslíte o výdrži motorů 105 - 136 obecně ? Nebo si myslíte že je to spíš individuální ? Znám 105ky co najezdily do GO 250 000 km (většinou vydržely víc jak 120ky a 130ky). Stejně tak znám pár 130tek, který najezdily hromadu km i když se jim zvláštní výrdž nepřisuzuje. Soused s ní odvozil i hromadu matroše na stavbu - zatím 158 000 km. Stodvacítky jsou tak standart, najezdily hodně, ale na druhou stranu - byla převaha kusů, který v necelejch 80 000 km hulily a žraly olej. Moc toho ale nevím o 135 - 136kách. Těch je málo a když se prodávají v autě / nebo zvlášť, tak mají převážně do 70 - 80 000 km. Co vy na to ? Jaký máte osobní zkušenosti ? U svýho pekáče sám nevím kolik má ten motor najeto, je měněnej tacho, kterej teď 3 roky nepočítá (a je mi to jedno 3) Ale jede dobře, nežere oil a nečmudí. 4
Extreme Tyres