Co byste u škodovky udělali jinak ?

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 23.04.2004 do 26.04.2004, založil/a
řadit dle data
12:18:11
26.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Mě to ani nepřinde. Mě ji dělali již podvakráte zevrubně pod mým dohledem 1 Třeba u felicie jde štelovat ještě míň věcí. 4
12:13:05
26.04.2004
Saky
jo odklon jde sice seridit normalne..
ale kdyz tam ty plisky nedas tak ti v deviti z deseti servisu udelaji geometrii jen stelovanim excentru a pokud to nejde tak se na to vyserou a reknou ze to nejde.. samozrejme ze to sestelovat jde. .ale nic moc-) a vem si kolik lidi tu napravu predelava.. proste je to nehnana naprava tak na ni neni co by se vysralo.. ale neni to zadnej zazrak..
12:08:24
26.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Nejlibovější áčka mají vohnilý gardofky. Šoupe to skoro kloubama vo zem.
To co s tou nápravou vykouzlil Zazaa je skorem zázrak. Po tom co vídávám a jak vypadaly ty zadky už z výroby (taky náznak áček) je to neuvěřitelné a zaslouží to upřímný potlesk a ocenění. 4
12:03:31
26.04.2004
Jirik - zrušená registrace
To je sice pěkný, že jde u toho seřídit jenom sbíhavost a jak říkáš sotva odklon (kterej jde seřídit úplně normálně), ale nebejvá s ní kvůli její jednoduchosti žádnej problém.
A pokud s ní problém je, tak jenom díky blbosti uživatele vozidla, že nemaže a sere na ní. 4
12:01:48
26.04.2004
Saky
po vyztuzeni a provareni se ti to uz pak nestane. .stane se to maximalne v tom pripade ze je totalne vyhnily uchyceni ramene v kastli.. ale pokud to nekdo opravuje tak to snad udela komplet ne? nebo se to nekomu zackovatelo po kompletnim vyztuzeni? rekni me komu?
11:49:58
26.04.2004
Alan
-> Saky: No uznej že sou spíš "A"čkovatejší vlečky , a jk řikáš tak sem teda asi žádnou v dobrym stavcu ještě neviděl.I po vystužení a provaření se ti po pár ticsícich KM stane to samý8
11:42:24
26.04.2004
Saky
bez Acek je kazda vlecka v normalnim stavu..
to je podobna otazka jako kdyz se ptas videl si uz nejakou skodovku nerezavou?
11:37:50
26.04.2004
Alan
-> Labros: Já sem teda pro kyvku 1 viděls nákou vlečku bez "A"ček?já teda ne
11:11:14
26.04.2004
Saky
no predni naprava u ktery jde nastavit jen sbihavost a sotva odklon kola me neprijde jako dobra vec..
11:06:44
26.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Co se týká náprav, tak na škádli je asi nejlepší přední, s tou nebejvá během provozu v podstatě žádnej problém. Vydrží co u jinejch aut, někdy díky tomu že nejni pohoňovaná i víc. Ale zadní škodovácké nápravy, to je kapitola sama pro sebe, úhlofka, kyvka - všechno do jednoho pytle.
Upadlý kola, vytahaný pružiny, zkroucený ramena... Nad tím se dá jenom kroutit hlavou. V podstatě je to udělaný tak, aby si to člověk dodělal sám. 3
A nebo měli zápaďáckej model, a nepočítali, že si ty starý sráče necháme tak dlouho, spíš že se jich po 6ti letech zbavíme. 1
10:54:35
26.04.2004
Boss
Labros..to byl samozřejmě příklad..Ona ani vlečka není ideální že..:o)A to by samozřejmě při poháněné přední nápravě odpadlo..
10:32:48
26.04.2004
Saky
no pokud je kejvacka ve stavu takovem jako je vetsina a to ze netesni a prolina olej do bubnu pak samozrejme vlecka u ktere toto nehrozi brzdi lip-) ale v OK stavu je to uplne jedno..
10:30:18
26.04.2004
Labros
-> jb: nepotřebuješ vymyslet nové brzdy, potřebuješ si spravit ty tvoje.. dej si to do servisu.
Vlečka nemá brzdit líp než kejvačka, to je omyl, na vlečce jsou úplne identické brzdy, jako na kejvačce.
10:27:06
26.04.2004
Labros
-> Boss: problém jestli je lepší vlečka nebo kyvka je dávno vyřešen.. samozřejmě že vlečka... znáš nějakou výhodu kejvačky kromě toho, že je jednodušší?
10:51:43
25.04.2004
U-Geen
mje treba GL palubka prijde daleko hezci nez treba v Golfu a pod. autech, o 205ce nemluve tam ja ta prvni fakt strasna
02:01:39
25.04.2004
Damir
U Rapida mel byt nižši predek,proboha co mysleli když to delali? Že budeme s kupatkem prevažat pytle pisku,anebo jet s tim do pole?!? Palubka taky vypada socialne,mohla se aspon v tech 90tych delat trochu modernejsi..jasne silnejši motor...
Tykajici se ostatnich aut z 80tych,Golf neni podle mne nic moc lepši,akorad drahši a min žere..jediny auto ktery exterierem pripomina Rapidu a je lepši udelan je,možna u vas malo znama Alfa Sprint...
19:24:11
24.04.2004
Honza "Bobr"
-> jb: Škodovka, cos' čekal?131
13:30:09
24.04.2004
jb
vcera sem byl tak nasrany ze i kdyz nemam prachy tak sem cumel po nejake slusne felde a nasel :) 98 100tkm za 105tisic metela modra, abs airbagy.elektrika atd ..celkem slusne auto. Aspon podle fotek :) jinak www.milata.cz je to unas na morave asi 10km ode me ale auta vypadaj lepsi kusy. No a dneska svina cervena rano po odvzdusneni u kamarada ( velmi dobre kamose jinak by me uz hnal za ty roky )brzdi jak este snad nikdy. pedal tvrdy pekne a tam kde sem stal zapren o podlahu tedkom púekne v pulce drahy pedalu flekuje ale je pravda ze prsi..ale zas povrch velmi drsny kde vcera ani Ho***. :) uz ji mam zase rad ono staci ji postrasit nekdy prodejem 2 . jo a otazecka muze se stat ze prasatko vzdau vyjede tak ze zavzdusni brzdu ? me ujelo kdyz sem nedaval pozor a tak sem to zkusil pokusne odvzdusnit a vyslo to ..ael nechapujak je to mozne kdyz netekla nikde z prasatka brzdovka..10
12:39:43
24.04.2004
Tom
Co byste u škodovky udělali jinak ? NIC, páč pak už by to nebyla škodovka ale AUTO. 1
10:18:19
24.04.2004
Jirik - zrušená registrace
No je to fakt, řídit škodovku to je fakt dobrodružství 3 U šáde snížený tvrdý podvozky, dunící výfuky, široký kola - jedete někde kudlu, auto divoce poskakuje, v očích výraz rally závodníka.
Proti tomu třeba sériový BMW - jede kudlu na druhou, spokojeně ony nerovnosti přepluje, potichu....
Ale to prostě neni ono. Je to málo akční 4
21:39:34
23.04.2004
Honza "Bobr"
V8 5.0
4° full automatic ( tlačítka D N R )
klimatronic v základu
vnitřní šíře v oblasti ramen min. 1.80 metru
kufr v zádi min. 680 ltr.
pohon zadní nápravy
ech co to kecám, prostě si rovnou koupit Ford Crown Victoria a na shade se vy . . .
ale většinou jde o to dobrodružství při řízení a dá se to použít jako plnohodnotná náhržka adrenalinových sportů, protože když vemete zatáčku ostře se shade a pak tu samou v čemkoliv lepším připadá vám, že jedete pomalu . . .
ale to je furt remcání, třeba automatické vysypávání popelníku při pokusu ho vyndat, to je přeci věc!!!!!
20:00:39
23.04.2004
U-Geen
ja bych toho moc nemenil... mozna sedacky a lepsi antikorozni upravu... i kdyz ani ta neni tak strasna :-)
19:42:57
23.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Já mám taky co dělat abych zablokoval kola. Ale brzdí gut. Záleží na tom jak si to sedne. Ono co škodovka to originál. Vždycky když je nějakej problém či závada, tak je to nějaká hovadina.
Jinak mě taky sere těch 150 m trubek a hadic.
A pak taky nebejvá vidět tolik cizích aut jak si na dálnici v odstavnym pruhu vaří vzadu vodu na kafe. Takový moderní auto jako je škádle máme a musíme předělávat na ruční spínání vrtule. 1
19:00:28
23.04.2004
jb
ja byhc udelal brzdy co brzdi..sakra dneska sem mel zas dole bubny a dal samostavy fungl nove a pedal brzdi uplne dole . citlivost zadna az na posledni kousku bud vse nebo nic.. sere me to jak svina a nejsem prvni jak sem zjistil :( nekdo i vymenil celou napravu za vlecku a stejne hovno brzdi... no hovno je ze to z 60 flekuje ale z vyssi rychlosti neee jenom spomaluje a na drsne ceste to ani neflekuje. . mozna chci moooc po 16 let stare hajtre ale kdyz je tam vse nov e tak snad by to melo brzdit lepe ne ..potreboval bych u nekoho jineho skusit jak to brzdi abych nebyl treba moc narocny. Brzdy to je u me zaklad jak nejsou tak je to na hovno auto at je jakekoliv silne ci pekne. Umet brzdit je totiz kumst ale slapat na plyn umi kazdy debil
16:05:31
23.04.2004
Pohan
-> Baghira 23.04.04 13:42:23: Nad eskortama a podobnejma jsme slintali, protože to prostě bylo ze Západu a nebyla to škodovka, kterých tu jezdily stovky tisíc (a dodnes jezdí).
15:22:22
23.04.2004
Komár 1981
No co bych dodal...ta kastle, kdyby mi hnila a min se v ni drzela voda, to by bylo pekne... vlecka, kdyby byla udelana tak, aby po nekolika desitkach tisic km nezackovatela, to by bylo... a dodneska nepochopim, jak mohli delat Rapidy 120 se 4q!!!! Kurnik!!!!
14:25:20
23.04.2004
Boss
No,to už je pak otázka vkusu samozřejmě..mě přijde třeba ten v erku škaredej stejně jako v tom golfu nebo 120ce..:o)
14:14:02
23.04.2004
Sid Vacant
2boss: No upřímě si myslim že golf I má fakt hezčí interiér¨
2bagira: naprosto suhlas, až na erko, to má interiér epes-nobles
13:42:23
23.04.2004
Baghira
Podle mě jsme se začali výrazně "odlišovat" do mínusu už od Škody 100 a v 80-tých letech se to ještě výrazně prohloubilo. Dobře si pamatuju jak jsme slintali nad eskortana, sierama, golfama a peugeotama ve kterých sem jezdili západoněmečtí sousedé...
13:37:54
23.04.2004
Boss
Tebou jmenovaný auta neznám a jejich interiér jsem neviděl..Ze začátku 80let jsou škodovkám podobný auta jako golf I,fiesta mkI a ty mají interiéry velice podobný..tzn nic moc..Tzn cokoli jinýho by tenkrát byl dost nadstandart,zvlášť u nás.Časem tam samozřejmě mohli dát něco lepšího a udělat víc změn,ale já jsem psal hlavně o zázadní změně,která by logicky musela běžet už od začátku výroby,která ale nutně neznamenala že by to auto muselo vypadat nějak jinak než první užovky vypadaly..:o)
13:26:48
23.04.2004
Sid Vacant
2 boss: třeba Renault 15,17 nebo Fiat 128 šport, a je jich spousta dalších. nejhorší na tom je že ten interiér dělaly beze změny do 90týho :-(
13:19:10
23.04.2004
Boss
Ukaž mi auto téhle třídy ze začátku 80let,který mělo lepší interiér a sedačky..:o)
13:07:19
23.04.2004
Sid Vacant
2 boss: no zrovna vo tom interiéru bych docela polemizoval. jediný použitelný sou sedačky z rapida
12:44:43
23.04.2004
Boss
Rozhodně se měl dát motor do předu a přední náhon..Odpadla by spousta problémů..Opadly by kilometry hadic na chlazení,hydraulický ovládání spojky,dlouhý táhlo převodovky,hluk v kabině by byl menší už kvůli možnosti líp uložit motor a převodovku a kvůli výfuku,odpadly by starosti typu co je lepší,vlečka nebo kyvka,vznikl by celkem velkej zavazadlovej prostor...K tomu pár kosmetickejch změn jako třeba pryč to trojúhelníkový okýnko,lepší sedadla a vnitřek..i když zrovna ten interiér srovnání se zahraničníma autama z těch let srovnání snese..
12:37:34
23.04.2004
Alan
No já bych teda pozměnil jak se tu už jižík zminoval ten efekt motorovýho člunu a ty trojuhelníkový vokýnka,taky to sakra nemohli dělat dřív,favo už to mělo bez.Ale co mě nejvíc leze krkem je konstrukce zadní napravy kdo tohle mohl takhle debilně vymyslet to muselo bejt vopravdu náký hodně velký pako.Neni nad napravu třeba to co má favo v zadu naprosto jednoduchý a fungující,a cokoliv se naložilo tak žádný Ačka.přitom na vymyšlení to je jednoduší.
12:08:34
23.04.2004
Sušenka
No ja bych zmenil pulku kastle, neb v soucasne podobe mi pripada, ze nektera mista jsou vylozene konstruovana tak, aby se v nich drzela voda a blato :-) Vyztuzeni kastle, zvlast sloupky a dvere, elektriku, neb tahle mi pripada krapet prasacka. Jinak vzhledove je (odmyslim-li si motorovej clun) podle me mnohem hezci, nez kadety a golfy.
10:42:26
23.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Nejvíc mi vadí věci, který (korunový, max. pársetkorunový položky) mohli 10x během výroby změnit, protože prostě všichni věděli, že to stojí za hovno.
10:28:15
23.04.2004
Baghira
-> King2: Jo hold za vývoj a následnou výrobu se muselo hodně cálovat ve valutách a ty jaksi nebyli k mání (Gott asi málo zpíval v Mnichově) a ty cigánský gheta na slovensku taky něco stáli, tak auta museli stranou :-).
09:27:01
23.04.2004
King
2 Jirik: Skoro fsechno :) Ale zaplat pambu za ni. Skoro vsechny vyjmenovane napady jsou k videni v depozitu Skodofky, ale diky tomu, ze na prelomu 60. a 70. let daly nasi tatici a dedove prednost rohlikum za 20hal, "klidu na praci" a "jistotam", mame aspon o vikendech pri opravach a upravach co delat :)
09:02:19
23.04.2004
Baghira
Celozinkovou kastli...hned by bylo o starost míň :-)...možná motor vepředu...
08:49:19
23.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Co byste, děti moje, udělali u škodovky jinak ? Pište designové und tech. věci.
Nebylo by podle mě vhodné zahrnovat futuristické věci a úpravy, čistě pouze věci, které se mohly uskutečnit v sériové výrobě.
Já osobně bych:
- udělal přední a zadní lemy ve stejné výšce, něco jako měla užovka. Nevypadalo by to tak debilně.
- okno předních dveří bez trojúhelníkového okénka, Golf II taky přešel ze skel s příčkou na skla bez.
- snažil bych se zamezit vzniku syndromu motorového člunu
- mohli už dávno zabudovat vstřikování Bosch Jettronic nebo Motronic, když např. Opel Kadett s ním jezdil už od roku 83.
Bylo vyrobeno několik testovacích 130tek s tímto vstřikováním a jezdily v Německu. (135i nepočítám, to bylo až v závěru výroby).
- omezil bych počet vyčuhujících šroubů a ostrých hran - mohlo by se zlepšit s tím související zpracování. Určitě jste se nejmíň 50x o něco řízli nebo škrábli, nemám pravdu ?
- zadní mlhovku mohli zakomponovat do světel
- najet na sériovou výrobu 5q převodovek u všech modelů (viz. srovnání obdobných vozů- VW, Opel, Fiat apod.)
- udělat na namáhání v provozu více dimenzované nápravy
- kotoučová zadní náprava není bezpodmínečně nutná, páč i dnešní auta mají bubny, které nepotřebují během své živostnosti v podstatě žádnou údržbu a komponent do výroby jako je brzdič, kotouč, destičky, držáky je oproti bubnům nesrovnatelně dražší.
- zlepšení komfortu uvnitř - lepší sedačky a palubovka.
- k lícování veškerých dílů nemám připomínek, odpovídá tehdejší době, podmínkám a technologiím a snese i srovnání se západní produkcí.
- odstranil bych střešní žlábki, zlepšil utěsnění dveří a protáhl jejich boky až ke střeše (viz. Felda, Favo, Golf II).
- šáde snese nejvíc srovnání právě s Golfem II, páč byly vyráběny hodně podobnou technologií a třeba antikor. ochranu měli stejnou.
- měly se dělat živější motory. Celkem úsměvné je třeba to, že stejně staré, Opely, VW, Nissany, Mazdy, Fiaty apod. byly ve stejné objemové třídě vždycky živější. (1,0 - 1,3). Když vidím do kopce na 3ku funící 120ku a kolem něj prosviští letitej Oplík téhož objemu 1,2 nebo i míň, tak nechápu co udělali konstruktéři v roce 68 tak špatně. 4
- jinak na vzhledu by zase nijak zásadně nebylo nutný nic měnit, možná drobnosti jako maska, kliky a podobný drobnosti. Odpovídal tehdejší době a auto to jsou docela hezký.
Pište dál, teď nemám čas, běžim do skladu, pak to můžem dál konkrétněji rozebírat. 1
Extreme Tyres