-> Pavell: ani mi nemluv. Jel jsem z práce včera po šestý, v Plzni byla krásná vánice a úplně bílo - a já v předohrabovým sráči, co mu nejde vypnout ESP








Jakmile dáš plynu dostatek, tak to sice utrhneš do řízeného smyku, ale poloměr powerslide zatáčky je potřeba větší než u tebe, něco jako když se otáčí Boing před přistáním. Obdobný to má i samotný rejd. Kde se dvojková nebo trojková Oktáfka otočí napoprvé, já to mám alespoň s jedním couváním. Ono to má bohužel větší rázvor a je to i o chlup delší než kombiková OII.
Jinak to jezdí moc hezky, ale nejlépe rovně. 












tak to koukam, vim jen, ze strejc prevratil moskvice a pak s nim jeste pal let bez jakekoliv karosarske opravy jezdil :) ale lavor v strese asi mel











no moc jsem mu to neveril 










Loni, když bylo hodně sněhu, tak jsem prasil Octávkou a pak už jsem si řekl, že radši dost, že by to byla asi drahá rána









bývalej kolega, střelec a velkej závodník dnes zlikvidoval o sloup 140i 







?

Bývá se sněhem a bez provozu, v zadní části prima rychlá zatáčka, jen je to tam trochu úzký...













