Karburator

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 30.03.2004 do 14.04.2004, založil/a
řadit dle data
14:44:06
14.04.2004
Palic - zrušená registrace
videl nekdo ten plech co je pod SEDRama u 2taktniho wartase??? ten ma propracovane vrtulky a ne jako ty nase hvezdice........... zajimalo by me co by to udelalo u skodovackyho motoru........ asi to vyzkousim........
jinak ja tez nemam hvezdice, mam je vyrizly a vy brouseny........... dal par pertynaxovych podlozek a vysledek je takovy ze to auto alespon jede ne jako pred tim (mam 105 motor a SEDR otryskovan na 120).........
13:09:05
14.04.2004
King
2 Zero: Kdyz se plech po d karbem uplne vypusti, nic se nedeje, jenze on tam plni mj. i funkci lapace benalu, kterej muze pretyct z plovakovy komory (netesnici jehla, deravej plovak) a tyct rovnou na vyfuck. parozi. Proto jsem si dal tu praci a implementoval ho i na favo saci potrubi s redukcni podlozkou pod SEDR.
11:17:25
14.04.2004
Luděk
Solexy se všeobecně do škodovek hodí a z vlastní zkušenosti můžu říct,že jsou dost dobrý,když jsme nahradili Solexem Jikov,který byl v našem hasičáku (motor podobný 1203sce,ale obsah 2,1l),tak to přestalo chlatat 100na100 a dokonce to má i tah4
20:14:04
13.04.2004
Boss
Nemáte někdo doma karburátor Solex 52 FF J II D ?Ten by se do škodovky určitě hodil..:o))
20:07:52
13.04.2004
U-Geen
nevim proc fuck off karbec nicmene vivat TD :-)
19:34:07
13.04.2004
Honza "Bobr"
-> ALL: FUCK KARBEC !!! VIVAT E F I !!!
16:30:57
13.04.2004
Zero
Ono na tom obrazku z techwebu to neni ten plech z kridilkama.
Nedal sjem ho tak snad to nevadi?
15:31:21
13.04.2004
King
2 Honza Bobr: Ok, sorac, ja to jenom zbezne prolitnul. Akorat podotknu, ze i mezi jedinci "co delaj do skodovek celej svuj zivot" se najdou dustojni nastupci H.Ch. Andersena :)
2 Ludek: viz www.esoterika.cz, ale nelekej se, v oblibenejch polozkach je nemam :)
14:34:52
13.04.2004
Honza "Bobr"
-> King2: Ech . . . no jo. Dobře, mám asi atypický motor. Ale asi sis nevšim, nebo Ti to nedošlo, já POUZE reprodukuju, co jsem slyšel od lidí, co dělaj do škodovek celej svůj život a asi jim tim pádem rozuměj. Když tak se jich zeptám podrobněji . . .
14:32:04
13.04.2004
Luděk
-> King2: prosím Tě,co si mám představit pod takovým tím pojmem: esoterik? jednak nevím,co to je a druhak mě to uráží1 jinak s tebou ale naprosto souhlasím4
14:08:02
13.04.2004
King
2 Honza Bobr: Mno, teda, nevim, nevim. Jestli mi chces tvrdit, ze shade motor slape jenom s karburatorem namontovanym ve vyrobe.....Pokud tvrdis, ze ti motor neslape s karburatory urcitych serii, pak predpokladam, zes vyzkousel minimalne 2ks uplne novych karbu od kazde serie a kdyz se ani jeden nechytne, pak to muzes s jakousi jistotou tvrdit. Ja ti rikam, ze kdyz vemu libovolnej SEDR ci EDSR pro motor 120 v DOBRYM STAVU a namontuju ho na motor, pak rozdil pozna jenom skutecny esoterik :) Zkusenos s plechama pod karbem je takova, ze kdyz se ta hvezdice pod 2 komorou vystriha a zabrousi, nic se nezkazi a nekteri senzibilnejsi jedinci popisuji subjektivne lepsi chovani motoru v nejvyssich otackach. Uz jsem ale videl, ze vedlejsim vysledkem tunerova snazeni o zpruchodneni prostoru pod 2. klapkou byla nechtena deformace toho plechu a nasledne prisavani falesneho vzduchu.
22:27:36
12.04.2004
Honza "Bobr"
-> Tomáš: Dá se vyčíst z čísla Mr.Karbce a čísla motoru. Byl jsem informován, že k motoru náleží karburátor té série, kterou byl osazen z Mladé Boleslavy a nijak jinak. Pak to prej nefachá a musíš přetryskovávat. To mohu skutečně potvrdit, muj motor např. vůbec nefunguje s karburátory řady RS až RT. Každopádně ty keci o těch plechách mam od našeho prófy na motory a taky od kámoše, co ho vyndal a už to nebylo ono, možná taky proto mi to už tak nefachá, když se mi rozpad na více kusů202 . Každopádně snaha inženýrů byla, ale co chceš od 1149 ccm OHV?
20:38:12
12.04.2004
Zero
Tak jsem tam ten plach nedal zda se mi to ze to mozna jede lip i kdyz predtim byla zima a studenej motor.
Snad to nevadi kdyz to tam neni.
01:06:09
05.04.2004
Tomáš SK
-> Honza "Bobr": Hádať sa s tebou nebudem, ale podľa mňa to bola "snaha o vylepšenie", ktorá nevyšla... je to prekážka v prúdení, keby bola aspoň spojitá, ale toto... spôsob, akým to je vyrobené, je dobrý asi tak, ako ten milý úzky a hranatý kanál medzi jednotlivými komorami pod karburátorom...

Ozaj, rád by som vedel, kde na akom type motora sa aké typy plechov používali.
21:55:41
04.04.2004
Honza "Bobr"
-> Tomáš: Omyl, ty vrtulky jsou tam jak na změnu laminárního proudění v turbulenční, tak proto, že motor 135 a 136 měl už sání vyhřívané a tudíž se jim nekondenzovala směs na studeném potrubí. A nějaké to promísení směsi taky. Bylo to tam hlavně na lepší plnění válce, protože klínový spalovací prostor je k ho*nu a směs s největší koncentrací paliva byla někde mimo svíčku proto ty vrtule. Půlkulovitý s tím trapným rozvodem OHV nevykouzlíme. A propós, já je tam měl taky, ale ten plech byl dost šmelo a když jsem sundaval Krbce, tak se rozpad na víc kusů a jedna ta vrtulka mi spadla do sání . . . hrál jsem si na výlov ryníku s pinzetou, protože zapadla dost hluboko, potvora. Jinak byl samozřejmě pokus mladoslavkých "inženýrů" ty auta nějak vylepšit1
02:41:50
04.04.2004
Zero
Ok tak ja to tam nedam diky.
20:56:20
03.04.2004
Tomáš SK
Tých plechov bolo viacero druhov, na dedkovej starej 120ke bol s dvomi víričmi, na mojom to bolo bez nich, ale ešte so zúžením v strede a naposledy som videl čisto len plech s oválnou dierou...

Možno to lepšie premieša zmes, ale zároveň vzniká vírivé prúdenie (oproti laminárnemu, znižuje to dynamický tlak, brzdí zmes v prúdení a zväčšuje medznú vrstvu, to len tak na okraj) a okrem tejto šarapaty to ešte aj pri studenom motore sa na tom zachytáva zmes atď... jednoducho by som to tam nedával.
20:50:52
03.04.2004
daggereall - zrušená registrace
-> Zero: ja to tam nemam protoze to dava odpor vzduchu,melo by to lip promisit smes benzinu a vzduchu,ale ja to tam nemam a zda se ze to bez toho jede lip.1
20:46:32
03.04.2004
Zero
Naco to tam je ty vrtulky? Maj nejakej vyznam?
Nebo je lepsi to tam vubec nedavat?
Co kdyz to tam nedam?
20:22:31
03.04.2004
Tomáš SK
-> King2: Tak potom si dieťa šťasteny 4 Pán, čo robí škodovky ako koníčka cez 40 rokov mi vravel, že rovnať to doma je riziko... ale je možné, že je to jeho vekom a trasľavými rukami (má 75) 1
20:20:06
03.04.2004
Tomáš SK
-> Zero: S tým vystouplým samozrejme dole... ale lepšie bude, ak tam dáš plech bez tých víričov...
19:45:45
03.04.2004
Zero
19:23:33
03.04.2004
Zero
Uplne jako posledni pod karboratorem je takovy zlati z takovym vrtulkama napevno jakym smerem se to dava to vystopili dolu nebo nahoru?
17:30:49
02.04.2004
King
2 Tomas: Rovnaci operace neni bez rizika, ale co si pamatuju, tak jsem zrepasnul uz slusnou hromadku karburatoru a zatim, musim zaklepat, nic :) Tedy zrepasnul, spis uved do provozuschopnyho stavu. Napr. utesneni hridelek klapek samozrejme nesvedu....
10:45:20
02.04.2004
Alan
Taq tady je jedden člověk co to prej dělá www.sweb.cz/karburatory 4
22:47:00
01.04.2004
Honza "Bobr"
-> Martin: Bomba, ale kde, kluku zapomětlivá ?!?!?!?!?
13:56:25
01.04.2004
Tomáš SK
-> King2: Ibaze viko je krehke a aj ked sa neviem ako snazis, moze pri tej "rovnacej" operacii lahko prasknut (staci trhlinka). Na vrakaci sa to zhanat neoplati, lebo dobry kus sa tazko hlada a navyse asi budu chciet predat cely karbec, novy kus som videl myslim za 400Sk. Najlepsie (i ked pre niekoho drahe) riesenie je novy karbec... ono sa to ale casom vrati na spotrebe... setrit na motore a brzdach sa podla mna neoplati.
11:25:29
01.04.2004
King
2 Ludek: A nebo jina variace na toto tema: nejde-li to, vezmi na to kladivo. Nejde-li to nadale, vezmi vetsi kladivo..... :)
10:49:52
01.04.2004
Luděk
-> King2: a zapomněl jsi na komentář typu: malůá rána=malá oprava,velká rána=velká oprava4
10:43:38
01.04.2004
King
2 Alan: Prohnuty viko se pozna tak, ze sundany viko polozis na krofky a necim spolehlive rovnym (suplera, ecelovy meritko) se presvedcis, ze spodek vika je rovnej tzn. ze prilozeny "pravitko" sedi v cely dylce pevne na viku. A to ve smeru "jizdy" i kolmo na smer jizdy. Zajima nas hlavne cast vika, ktera doseda na difuzery. Nejcastejc bejva viko vybouleny veprostred, kde se sroubuje sroub od airboxu. Na srovnani jseou 2 metody: Jedna spociva v podlozeni kraju karburatoru hranolkama a tlakem celisti sveraku na stred se viko srovna. Druha brutalnejsi metoda spociva v rozevreni celisti sveraku zhruba na roztec upevnovacich sroubu a naslednym uderem bytelneho kladiva na stred vika.
10:15:53
01.04.2004
Luděk
-> Alan: pozná se asi tak,že Ti to přisáva vzduch,jinak když ho vyndáš a dáš na radecco,tak uvidíš prohnutí4
18:03:30
31.03.2004
Alan
-> Zero: Jak se pozná prohlý víko karbecu?sem to ještš nevidšl tak se mi nediv že se ptám1
17:20:47
31.03.2004
Martin
-> Zero: Myslím, že v Praze se nechá celý karburátor nechat zprepasovat za cca 500,- Kč ??? S tou cenou si nejsem jistej.
17:13:24
31.03.2004
Zero
Sakra tak koukam mam prohli vyko karbecu (tak to taky vysvetluje to siceni)

Co se stim ma udelat?

Musi se vymnenit?
17:37:30
30.03.2004
Martin
Koukni se na techweb, tak je to moc pěkně napsáno skoda.panda.cz/
článek třeba tenhle : skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=68 je toho tam povícero, stačí si jen vybrat...
16:21:17
30.03.2004
Zero
Jak spravne a co vse se ma vicistit na krbeci?
Extreme Tyres