No co..tak se ty díry zase vyhlodají do pravidelnýho tvaru,zalije se to a hotovo..jako vždy..Jak se řiká,díra nedíra,furt se natírá..:o))
Mimochodem pro ty co parkujou venku..Jak dlouho vám vydrží auto čistý po tom co ho umejete?Mě asi tak hodinu,heheč..pak už je zase zaprášený..:o)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skurvený silnice a spol...
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 27.03.2004 do 29.03.2004, založil/a
16:28:57
29.03.2004
29.03.2004

Boss
14:28:23
29.03.2004
29.03.2004

Jirik - zrušená registrace
Přinde mi, že po téhle zimě jsou silnice obzvláště vypečené. 

13:29:46
29.03.2004
29.03.2004

Marko
Já jsem v noci vlítl do díry v OV-Porubě na hlavní třídě. Jel jsem asi 30km/h, po zastavení asi 200m za dírou jsem zjistil že nemám na oné straně ani jednu poklici a než jsem tam došel, tak jsem z nich měl puzzle asi z 1000 dílků :-(
12:44:45
29.03.2004
29.03.2004

martyCZ
-> Lukáš: trinec, asi 50m od STK smerem do centra, dira na delku dva metry, sirka trice, hloubka tak 20 cisel, vlitnul jsem tam cca 80 a to vam rikam to byl hukot!
11:43:31
29.03.2004
29.03.2004

Komár 1981
-> Saky: Niet, ten billboard je na D5 smerem na Prahu. Byl jsem si pro prepregy.
11:43:28
29.03.2004
29.03.2004

Lukáš
možná by stálo za to udělat nějakou jama-hit-paradu
prostě foťák a metr na cesty s sebou a dokumentovat ...
u mě zatím vede díra hned za hraničním přechodu Mikulov/Drasenhofen - dá se tam urvat kolo i od autobusu, to maj Rakoušáci pěkný přivítání v naší vlasti
prostě foťák a metr na cesty s sebou a dokumentovat ...u mě zatím vede díra hned za hraničním přechodu Mikulov/Drasenhofen - dá se tam urvat kolo i od autobusu, to maj Rakoušáci pěkný přivítání v naší vlasti

11:23:29
29.03.2004
29.03.2004

Racyk
pro mě nejhorší úseky jsou: Havířov FM (sama jama) FM - Třinec pak FM kousek na NJ a pak az Bělotín - Hranice (ty kompletně cele) a pak už jedu po dlanici, tak tam je to docela dobre, ale Brno už žádná sláva, ale není to tak hrozné jako doma, jelikož je tady zima o dost kratší!!!!
11:14:52
29.03.2004
29.03.2004

Lukáš
buďto bydlím v blbým městě nebo nevím, páč ač jedu Brno-Kamkoliv tak je to sama-jama 
hlavně že třeba na chaloupku pana ex-prezidenta je asfaltík jako kobereček, aby si Dáša nespolkla protézu

hlavně že třeba na chaloupku pana ex-prezidenta je asfaltík jako kobereček, aby si Dáša nespolkla protézu

11:08:09
29.03.2004
29.03.2004

Saky
nejel si po dalnici na Hradec? tam asi na 20tym kilometru jedno tohle auto na bilboardu lita-)
09:34:58
29.03.2004
29.03.2004

Komár 1981
Vcera jsem videl krasnou reklamu na nejmenovany SUV car SantaFe. Na billboardu se pravilo: "Jen 1% zemskeho povrchu tvori silnice. Tak o cem diskutovat?" Pravou je, ze my k tem procentum zemskeho povrchu pokryteho silnicemi moc neprispivame. V Cechach a na Morave se pestuji misto asfaltovych silnic tankodromy. A ty se v techto statistikach nezapocitavaji. 

22:50:23
27.03.2004
27.03.2004

Sušenka
Ooo ano, obzvlaste ted, po zime jsou nase mile komunikace jedna radost. Nektere silnice u nas ve meste nepoznavam. Vzdy se cely rok ucim vyhybat diram, ktere zima natropila, a kdyz si jejich vyskyt konecne zapamatuju, pride nova zima a opet se, stejne jako vetsina ridicu, menim na monstrum s ocima prilepenyma na celnim skle a nadavky nejhorsiho razeni chrlici. Ptejme se Qui prodest? a odpovezme si Nikdo. Tak proc, proboha nemuzeme jezdit po silnici????? 

20:16:40
27.03.2004
27.03.2004

Boss
Jo jo,silnice se pomalu transformují do jiné podoby..takovýho vyššího stadia bytí..Vozovku už totiž netvoří asfalt s dírama,ale jedna obří díra s ojedinělými ostůvky asfaltu..Tak je možno narazit na někokolika kilometrový úseky dálnice,kde je rychlost snížena na 60km ,popřípadě silnic 1 a 2 třídy kde je 30ka..A to prosím jsou ještě horší vyjímky..V našem městě se už několikátým rokem předělává kanalizace..A to je teprve něco..Komplet všechny silnice ve městě rozkopaný podélně..některý zalátaný..+/- 10cm výškovejch rozdílů pohoda..některý jenom zasypaný štěrkem..3cm bahna úplně všude podmínkou..Největší mazec je překopání hlavního tahu městem několikrát napříč..díra zasypaná tím co se najde..i pískem..ten vydrží někdy i půl hodiny než se vyjezdí :))
Si tak člověk řiká,kam jde těch 15kčs z každýho litru benzínu a ty prachy za dálniční známky..Ono je sice hezký,že se někde postaví novej 5km úsek dálnice za několik miliard,ale že všechny silnice kolem jsou nasračku,to je už jiná věc..Hlavně že se řeší pičoviny jako celoroční svícení a podobně..Kdyby byly pořádný silnice,tak to bezpečnosti pomůže 1000x víc..
Si tak člověk řiká,kam jde těch 15kčs z každýho litru benzínu a ty prachy za dálniční známky..Ono je sice hezký,že se někde postaví novej 5km úsek dálnice za několik miliard,ale že všechny silnice kolem jsou nasračku,to je už jiná věc..Hlavně že se řeší pičoviny jako celoroční svícení a podobně..Kdyby byly pořádný silnice,tak to bezpečnosti pomůže 1000x víc..

19:47:02
27.03.2004
27.03.2004

Jirik - zrušená registrace
Tudej jsem jel a přejížděl jsem asi 2 přejezdy (tramvajové, krokem), kde jsem myslel, že si rozmlátim hlavu o oboje dveře. Přitvrzený podvozek + minové pole lidově nazýváno silnicí = error. Po přejetí jsem kontroloval zda-li mám stejný počet kol jako před přejezdem a zda-li neutrpěla nějakou újmu. Naštěstí tomu tak nebylo a mohl jsem tedy pokračovat v jízdě.
Cestování po okreskách jest počinem pro opravdové muže, neboť ocel v rukách, jiskru v oku a grif rally závodníka jest nezbytností.
Netýká se to však pouze okresek, jamky velikosti kráteru Etny jest možno nalézt na dálnicích, na silnicích v zástavbách městských a příměstských, parkovištích...atd. (tatínek má s felicií také památku - jednu proraženou pneu a zničený disk, žádná další poškození nezjištěna)
Čekám pouze na chvíli, kdy proti mě vyjede z postraní uličky ve středu města zabloudivší traktor jedoucí s močůvkou na pole, neboť jiného srovnání než-li s polní cestou naše komunikace nezaslouží.
Jakýkoliv přesun z bodu (A) do bodu (B) znamená neustálé upírání zraku na kuvajtský koberec před vámi, na ostatní vozidla před vámi, za vámi, vedle vás, pod vámi, nad vámi... Jest taktéž nutno předvídati vrhací cviky a úskoky důchodců spěchajících do Penny Marketu pro rohlíky a bůček, nemyslí to zle, pouze zkoušejí zda-li je řidič bdělý a pokud možno střízlivý.
Dnes jsem měl pocit, že přede mnou jede parta snědých kopáčů a jakožto kanadský žertík mi za pomoci dynamitu díry snad podstrkují přímo pod vůz.
Můj závěr jest ten, že ode dneška začínám spořit do prasátka a na vlastní náklady hodlám opravit nejdříve úsek silnice, po kterém nejvíce a nejraději jezdím a poté se pustím i do ostatních komunikací. Jsou-li mé propočty správné, mohl bych naspořit oněch 150 miliard na rekonstrukci komunikací (odhad ministerstva dopravy) za cca 2 500 000 000 let, což po pětikoruně, kterou vkládám každý měsíc do prasátka, nebude tak drastický útok na můj měsíční rozpočet.
--
Nedivím se, že je tolik dopravních nehod, poněvadž (hodnoceno dle dneška) :
- zraky řidičů jsou upřeny na minové pole za účelem ochrániti svoje vozidlo před destrukcí a na okolní dění nezbývá holt tolik času (memory full, system failure...)
- vyťukávání SMS oběma rukama a nohama se neslučuje s věnováním se jízdě
- o kontrole ve zpětném zrcátku zda-li je placatá čepice správně "pepíkovsky" nasazena na blýskavé lysině, platí totéž
- spojka je ten vlevo, brzda vprostřed a plynový pedál jest možno nalézti napravo
(viz. 150ti cm blondýnka v Opelu Omega při parkování)
- považuji za vhodné udržovati vzdálenost větší než 20 cm od nárazníků automobilů jedoucích před vámi (taktéž dnešní zkušenost)
- VW Golf řady II mohou projížděti křižovatkou svítí-li červené světlo. Podmínkou je pozice vleže a přez půli auta natažené ruce (pozice lidově zovaná "Modřín style"), pokud možno i šachovnice na pravém blatníku, obsahuje-li tato šachovnice alespoň 20 kostiček, je možno projížděti křižovatkou i na modrou, bílou a růžovou. Řidič je také osvobozen od povinnosti dávat komukoliv přednost v jízdě.
- a další výkvěty českého řidičského umění
---
Bodový systém celkem vítám, otázkou však je, na koho to bude bič, zda tím nebudou trpět i normální slušní řidiči, neboť povést se může něco každému, zda to nebude nahrávat zkorumpovanému systému naší zákonosprávy, policie a dalších subjektů, zda vybrané pokuty budou někde vidět (silnice), zda se ho vůbec schválí a zda se tady z toho neposereme.
--
Vydat se na byť kratičkou cestu se stává býti životu nebezpečné, mějte tedy oči na stopkách a jezděte opatrně, jsme na silnici, nikoliv na závodech.
Nuže povězte, jak se jezdí vám....
Cestování po okreskách jest počinem pro opravdové muže, neboť ocel v rukách, jiskru v oku a grif rally závodníka jest nezbytností.
Netýká se to však pouze okresek, jamky velikosti kráteru Etny jest možno nalézt na dálnicích, na silnicích v zástavbách městských a příměstských, parkovištích...atd. (tatínek má s felicií také památku - jednu proraženou pneu a zničený disk, žádná další poškození nezjištěna)
Čekám pouze na chvíli, kdy proti mě vyjede z postraní uličky ve středu města zabloudivší traktor jedoucí s močůvkou na pole, neboť jiného srovnání než-li s polní cestou naše komunikace nezaslouží.
Jakýkoliv přesun z bodu (A) do bodu (B) znamená neustálé upírání zraku na kuvajtský koberec před vámi, na ostatní vozidla před vámi, za vámi, vedle vás, pod vámi, nad vámi... Jest taktéž nutno předvídati vrhací cviky a úskoky důchodců spěchajících do Penny Marketu pro rohlíky a bůček, nemyslí to zle, pouze zkoušejí zda-li je řidič bdělý a pokud možno střízlivý.
Dnes jsem měl pocit, že přede mnou jede parta snědých kopáčů a jakožto kanadský žertík mi za pomoci dynamitu díry snad podstrkují přímo pod vůz.
Můj závěr jest ten, že ode dneška začínám spořit do prasátka a na vlastní náklady hodlám opravit nejdříve úsek silnice, po kterém nejvíce a nejraději jezdím a poté se pustím i do ostatních komunikací. Jsou-li mé propočty správné, mohl bych naspořit oněch 150 miliard na rekonstrukci komunikací (odhad ministerstva dopravy) za cca 2 500 000 000 let, což po pětikoruně, kterou vkládám každý měsíc do prasátka, nebude tak drastický útok na můj měsíční rozpočet.
--
Nedivím se, že je tolik dopravních nehod, poněvadž (hodnoceno dle dneška) :
- zraky řidičů jsou upřeny na minové pole za účelem ochrániti svoje vozidlo před destrukcí a na okolní dění nezbývá holt tolik času (memory full, system failure...)
- vyťukávání SMS oběma rukama a nohama se neslučuje s věnováním se jízdě
- o kontrole ve zpětném zrcátku zda-li je placatá čepice správně "pepíkovsky" nasazena na blýskavé lysině, platí totéž
- spojka je ten vlevo, brzda vprostřed a plynový pedál jest možno nalézti napravo
(viz. 150ti cm blondýnka v Opelu Omega při parkování)
- považuji za vhodné udržovati vzdálenost větší než 20 cm od nárazníků automobilů jedoucích před vámi (taktéž dnešní zkušenost)
- VW Golf řady II mohou projížděti křižovatkou svítí-li červené světlo. Podmínkou je pozice vleže a přez půli auta natažené ruce (pozice lidově zovaná "Modřín style"), pokud možno i šachovnice na pravém blatníku, obsahuje-li tato šachovnice alespoň 20 kostiček, je možno projížděti křižovatkou i na modrou, bílou a růžovou. Řidič je také osvobozen od povinnosti dávat komukoliv přednost v jízdě.
- a další výkvěty českého řidičského umění
---
Bodový systém celkem vítám, otázkou však je, na koho to bude bič, zda tím nebudou trpět i normální slušní řidiči, neboť povést se může něco každému, zda to nebude nahrávat zkorumpovanému systému naší zákonosprávy, policie a dalších subjektů, zda vybrané pokuty budou někde vidět (silnice), zda se ho vůbec schválí a zda se tady z toho neposereme.

--
Vydat se na byť kratičkou cestu se stává býti životu nebezpečné, mějte tedy oči na stopkách a jezděte opatrně, jsme na silnici, nikoliv na závodech.
Nuže povězte, jak se jezdí vám....

