vykon

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 15.03.2004 do 22.03.2004, založil/a
řadit dle data
15:28:21
22.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> martin m: :o)) máš pravdu. Já mám doma na videu záznam z auta z Monte Carla, kde ještě Senna normálně řadil Háčko a to je kotel - to auto se fakt celý klepe a je to hukot...
14:55:57
22.03.2004
martin m - zrušená registrace
jo,-tak to máš pravdu.mám teď doma nějaké klipy ze 70 tých let(úděsná kvalita;o),-a tam je třeba vidět,-jak začínající Ayrton Sena jede na okruhu,-snad někde v Itálii,-a to auto se tak neskutečně třepe,-a vibruje,-na výjezdu ze zátáček jde skoro do smyku(dává mírné kontra),-to je naprosto fascinující!!to byli piloti,-a ne jak dnes,-kdy je všechno přecpané elektronikou,-kontrola trakce,-kontrola všeho.Nevím,-ale mám pocit,-že už to není ani tak o lidech(a jejich)umu,-ale spíš o stájích,-a komerci.proto to už popravdě ani nesleduju,-koho baví koukat na to,-jak pořád vítězí vozy z Maranela,-a tolik opěvovaný Bůh deště?!!Bude letos zase mistrem??-znamená to nutně že je nejlepší pilot všech dob??,-no myslím že takový Fangio,Clark,-byli lepší,-a to o dost!!A co takoví Caraciola,-nebo Nuvolari,-či Varzi(ti jezdili ve 30 tých letech),-ti uměli nemožné!!!Nuvolari sednul do vozu,-který byl ůplně jiný charakterem jízdy(z Alfy,-do Mercedesu),-a byl nejrychlejší,-rychlejší než tovární jezdci!!!Zvladl by to dnes"bůh deště";o))???no,-nev ím,-nevím???
14:42:59
22.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> martin m: Jóo to byla zlatá éra turba, ale kromě rovinek se s tím prý nedalo vůbec jezdit...
14:36:12
22.03.2004
martin m - zrušená registrace
jo,tak to jsem se pobavil taky;o)!nakonec na srazech,-ti taky kdekdo řekne že má jeho škodovka"minimálně 100 koní",-a to minimálně;o))!!!no,-ale nechci šťourat.
jinak nejbrutálnější výkon,-tak ten měly F1,-v polovině 70,-tých let,-z objemu 1490ccm,-a při použití 2 turbodmychadel KKK K26,-dával třeba motor stáje MARCH 1123 koní,-a to je teda pecka.
15:42:58
19.03.2004
martyCZ
-> Milošek: chmmm, trosku mimo, ne? 4
15:32:27
19.03.2004
Milošek
ja bych to tipoval ze to bude litat na nitro....4
11:54:17
19.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr P: To je jasný, že na 95 to jezdit nebude :o)) ale bohužel to tam není...
01:00:05
19.03.2004
Petr P
10,5:1 a 3,5 - 3,7 bar .....

A PÍŠOU TAM NA CO TO JEZDí???
S vysokou kompresí a plnicím tlakem jdou udělat zázraky, ale na benzín od benzinky to nepojede...
10:42:04
17.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> martyCZ: Zas tak velký ne - objednával jsem předplatné a bez problémů to chodí v pěkné tvrdé obálce - takže i starší čísla by mohli poslat.
16:43:44
16.03.2004
martyCZ
-> Tuner#2: hmmm, tak se slovenskym vydanim bude asi problemek :o( uvidime co zjistis :o)
15:43:54
16.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Vždyť říkám, že je to brutál a extrém - a co myslíš ty Supry v USA a Japonsku - ty musí dělat motory každý víkend :o))

-> martyCZ: Je to slovenský Autotuning číslo 3/2003 - mám předplatné a je asi možné objednat i starší čísla - zkus jim napsat.
15:19:20
16.03.2004
martyCZ
-> Tuner#2: v poho, co je to presne za cislo? zkusim ho sehnat a nafotit
15:18:08
16.03.2004
Saky
a ma to smysl? 0,5M dolacu co rozjezd to horici guma co druhej rozjezd repase motoru..
15:15:57
16.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Jó to já si občas zasním a pak ale nastene tvrdá realita 37 kW v dědovo spotřebáku :o)) a možná někdy mých ze začátku 50kW v mém autě :o)))

Mimochodem psal tam, že nákladově ho to vyšlo na 500.000 dolarů

-> martyCZ: Bohužel nemam PC doma a v práci scener nemáme. jedině zkusím někdy u kámoše, ale neslibuju kdy - teď dělám v každé volné chvilce na autě.
15:07:16
16.03.2004
martyCZ
-> Tuner#2: asi bych chtel moc, ale treba scan by byl super :o)
15:06:45
16.03.2004
Saky
no myslim ze ani nejlepsi garazovy tuner nema sanci postavit neco podobneho-)) a hlavne ani zaplatit.. takze zpatky do garazi opecovavat svoji desetkrat mensi staj a prestat snit..
14:54:57
16.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Co Vy na to, když jsem si s tím dal takovou práci :o))
14:53:55
16.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Motor: 2,1 z Audi sport Quatro 5 válců 20ventilů. Vystužený blok, kované písty Mahle, ojnice Verdi, ostrá vačka samovýroba p. Dahlback - zdvih 10,5 mm, hybridní turbo KKK K27, přetlakový veltil z audi S1 Pikes peak.

Komprese zvětšena!! (původně jsem se domníval, že kvůli turbu šel dolů) z 8:1 na 10,5:1 a díky redukci hmotnosti kliky, pístů a ojnic jsou max. otáčky 10200/min. Přetlak turba po laborování nastaven na 3,5 - 3,7 baru!!! Při měření v Norsku na brzdě nastal problém, že od 5800 auto ztrácí trakci. naměřeno a podloženo grafem, který tam je v malém obrázku:

Výkon na kolech: 432,2 kW (578 HP) při 5780/min.

Výkon motoru: 527,6 kW (717 HP) při 5780/min.

Krouták: 928,6 Nm při 5250/min.

Přitom nejvýšší výkon to má odhadem při 8000/min. a v Audi mu řekli, že to může být právě kolem hodnoty 900 HP!!!

Jinak tam píše, že ho svezl a že to auto ztácí trakci předních kol i ve 250 km/h !!!! A začne při prudkém přidání hrabat. No prostě brutalita největší a tomu článku já osobně věřím, protože je to podloženo i tím grafem.
14:41:53
16.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže jsem to našel. nebudu opisovat vše - je toho 5 stránek, takže hodím strohá data co tam jsou.

Kasle částečně z kevlaru, celé auto váží jen o 28 kg víc než 1,6 série a to 1170kg. Převodovka 6 ti stupňová hořčíková z Audi pro seriál IMSA. Pohon 4 x 4 , samosvorné diferenciály přední 70% a zadní 84% a mezinápravový dělí výkon 32% přední 68 % zadní. nápravy v předu modifikace z Audi S1, vzadu PŘEDNÍ z Audi RS 2, Brzdy vpředu 378mm, vzadu 365 mm růměr kotouče. Kola 9,5 x 19 palců, karosérie kompletně vystužená chrom-molybdenovýma trubkama.
16:36:22
15.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
To s Tebou souhlasím - myslím, že v tom časopise byl odkaz i na jeho stránky - mrknu na to a hodím info.
13:56:02
15.03.2004
Saky
no ja psal ze to neni garazovej tuningm vypada to profi.. jen jsem tim chtel rict co vsechno se da napsat na netu, a kdyz clovek neda odkaz ani na zdroj. .ono spousta lidi si mysli ze kdyz je neco pod hlavickou tuning.cz ze to proste je pravda.. ale pritom lidi co to pisou jsou podobnych kvalit jak panX
13:52:26
15.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
No ten Golf není ani náhodou garážový tuning, ale je to renomovaná a známá firma a toho Golfa má její majitel. Jinak to auto má podvozek komplet z trubek z titanu, kasli z karbonu atd. Je fakt, že tak jak je to popsaný na webu, tak je to jak od pana X, ale v tom časopise je přesně popsaný postup úprav a co musel jak udělat, na kolik snížit kompresi, jaký tlaky turba zkoušeli - no prostě fakt parádní čtení. až si na to vzpomenu, tak to najdu a stručně sem přepíšu.

P.S. Supra už má nový rekord - na Motors TV jsem viděl překonání světového rekordu (tak to tam prezentovali..) a na brzdě to mělo 1358 HP - měli jste vidět ty rozjezdy - to pálí gumy pořád a snad při jakékoliv rychlosti...
12:56:33
15.03.2004
Saky
no ja toho dost precet o toyotach a tam se dostanou max na 1200koni z 3,2kou pak se jeste pouzivaj dost motory 2litry ktery prevrtavaj asi na 2,2 coz je srovnatelny s timhle z Audi a ty sou nekde na 750konich a kroutak nekde na 650Nm a to byli vetsina spickove upravenejch motoru ne zadnej garazovej tuning.. tak me prijde proste 920Nm dost vim ze ta supra 3,2 mela kroutak nekde kolem 1150Nm ale v otackach neco kolem 7200 myslim. .proste urcite ne tak nizko.. a pojeti toho clanku ktery me prijde ze to psal nekdo jako panX to tomu taky neprida.. proste ty vykony sou tak o 20pct vetsi nez vykony nadupanejch 6valcovejch motoru ze supry. coz me prijde jako dost.. a motory BMW taky nic moc oproti tomuhle, vim ze se to neda najednu stranu srovnavat s formuli bez turba ale na druhou stranu ten litrovej vykon co ma formule taky neni jen tak.. ale urcite se to da porovnavat s podobnejma typama extremnich blaznu a proste tohle je o dost vis nez konkurence a to se me nezda.. a jak pises jestli ten vykon pak nad 600koni odhadli tak to taky nemusi byt treba presne..
12:43:15
15.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Nepamatuji se kolik to má krouťák, ale na internetu jsou o tom autě opravdu bludy. Vyšel o měm 5 ti stránkový článek v slovenském Autotuningu (mimochodem dle mě nejhodnotnější a nejlepší článek v časopise jaký jsem četl - doporučuju objednat tohle číslo) a ten motor je 2,1 5 válec co jezdil v Quatrech ve skupině B a už tam měl 600HP a do pikes peak ho vyhnali až na 1000HP a fabrika si asi vymýšlet nebude. Ten motor je kompletně překopaný, všechny věci z Titanu a na válcích mu naměřily tuším okolo 600HP a pak už to nebylo schopné přenés výkon a prokluzovalo to. Bylo to v "malých" otáčkách tuším okolo 6 t. a podle výpočtů došli na to, že tuším při 8.500 t by to mělo mít těch 900HP. Pokud to budeš chtít vědět přesně, tak si někdy vemu ten časopis sebou a napíšu přesné hodnoty. Píše tam i jak laborovali s tlakem turba, s kompresí, atd. fakt super čtení a je vidět odborná znalost toho kdo to psal.
12:25:37
15.03.2004
Sušenka
To si dam do skodofky - petivalec se tam urcite vejde. A to pak bude maso 333
12:23:41
15.03.2004
Saky
no turbo nemaji ale chces rict ze biturbo udela z puvodniho motoru samozrejme ze uvazuju seriovej jen blok a kdovi jestli-) ale 920Nm?
12:20:48
15.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milošek: Jenže v F1 nesmí být turbo, takže v tom jsou těžce v nevýhodě.
12:08:56
15.03.2004
Saky
no to je ten cernej golf.. a chces me rict ze to ma 920Nm pri 5250otackach?
jako vypada to profi prace ne jak nejaky garaznik.. ale ty vykony sou k neuvereni.. co ja vm tak tuneri Toyoty Supra se dostanou taky nekam na 1200koni ale to je z 3l ale ten kroutak.. jenom proto ze to pisou nekde na internetu neznamena ze to tak je.. me to prijde jako dost..
12:08:47
15.03.2004
Milošek
-> Tuner#2: no podle me to jde kdyz uz od zakladu je na to ten motor konstruovan a vyvijen ale urcite ne z nejakyho seriovyho rodinyho auta....protoze jinak by byli teamy od F1 chachari a utracej miliony za vyvoj kdyz staci privitaminovat motor kdejakymu MPV:)
12:02:20
15.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Vím na co narážíš a taky jsem se pobavil :o)), ale konkrétně z 1,8 20V jde udělat až 340 HP viz. Octavia od německé firmy RRS a to bez NOSu :o)), který bych ale na takhle upravený motor nedával, protože by to byla poslední snaha zvýšit výkon...

Ale ta narážka, že z 2,1 nejde udělat 900 HP a že F1 jsou břídilové tak je zcestná. Z 2,1 motoru Audi jde udělat výkon kolem 800 - 900 HP viz. černý Golf, který známe asi všichni, ale ten má narozdíl od F1 TURBO (a nebo dvě - už jsem to dlouho nečetl) a ty tlaky který dává jsou až neskutečný. To mechanici od Ferrari nemají již pěkně dlouho (tuším, že od 80 let.), takže to musí dohánět otáčkama...
12:01:24
15.03.2004
Saky
no ja to neumim.. ale urcite to jde.. -) no kolecko si nekdy vezmu-) snad ti neprekazi ne? nekdy se nejak domluvime. .
11:58:56
15.03.2004
Milošek
-> Saky: tak to je husty to by si mi mohl natunit mo¨tor ze 120 alespon na tech 450k kdyz mam ten polovicni objem3 jinak shanis jeste to kolecko na tu vacku mam ho pro tebe za odvoz uz asi 2-3tejdny akorat sem nejak nebyl schopnej se dokopat ti to sem napsat:)
10:52:37
15.03.2004
Saky
Tak uz jsem konecne zjistil kde se berou vsechny ty astronomicke vykony.. aneb reklama a kecy v tuningovejch casakach a webech zblbnou kazdyho vola..
po sobotni debate s jednim nejmenovanym z webu nazveme ho pan X po ICQ, jsem se dozvedel jak nadupat 1,8ku, ale nic to neni proti tuningovemu golfu..a urcite by to zajimalo spoustu tuneru, tak dam par rad jak na to, ne mych.. -)
debata s panem X: zakladem je motor 1,8 z golfa, ten ma vzakladu cca 110koni coz je samozrejme malo pro nekoho kdo se zivi tim ze zavodi za prachy, jak me rekl-) ale proc ne, pridame turbo to prida 50koni a uz sme na 160ti, a jelikoz je to porad malo pro pana X ,tak proc nepridat jeste chip kterej prida dalsich 40koni a uz jsme na veselych 200konich, ktere by nam mohl mnohy motor zavidet ,ale je to porad malo, a titulek v tunnningovem casopisu jasne hlasi NOS prida 50pct to je neco ,a uz jsme na 300konich.. to by mohlo pro zacatek stacit, protoze uz pan X nevi jak dal, tak sjem se nesmele zeptal a co dat jeste jeden NOS a budes na 450konich, to uz bude stacit, a pan X odpovedel to se dela uz i BINOS? -) ano dela se i TRINOS protoze jinak by asi nebylo mozne toto..
www.auto-tuning.cz/articl e.php?artid=4

protoze dostat z 2,1litroveho motoru 900koni je jiste uctyhodna hodnota, nebot o takovem litrovem vykonu se nezda ani konstrukterum motorum formule 1 ale to sou jiste bridilove, nebot jak jinak vysvetlit to, ze aby mela formule vykon potrebuje tocit kolem 18000ot/minut, natoz tento golfik ma uzasny kroutici moment 920Nm jiz pri 5250otackach..
no konstrukteri od Ferrari nebo BMW se jeste asi musi hodne ucit...
anebo je vsechno jinak?
Extreme Tyres