skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dotaz
prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.03.2004 do 16.03.2004, založil/a
14:59:23
16.03.2004
16.03.2004

Saky
to byla odpoved na ten cad, a mali nekdo nakej napad tak bych prosil schema a popis a ja se na to podivam bude to asi lepsi..
11:34:28
16.03.2004
16.03.2004

Jindra
Saky: Bylo to na me nebo ne? J.
11:23:25
16.03.2004
16.03.2004

Jindra
Saky: Bylo to na me nebo ne? J.
13:57:15
15.03.2004
15.03.2004

Saky
muzes jak chces, cad i jpg bych mohl zvladnout-))
13:55:08
15.03.2004
15.03.2004

Honza "Bobr"
-> Saky: Ok, dej mi čas a sežeň si AutoCad2000, nebo Ti to pošlu jako JPG.
11:49:38
15.03.2004
15.03.2004

Saky
NO DODEJ NAKRES JAK BYSIS TO PREDSTAVOVAVAL PRIPADNE PRIMO PLANEK A NENI PROBLEM TO ZJISTIT JAK MOC JE TO PRACNE A NAKLADNE..
11:44:39
15.03.2004
15.03.2004

Jindra
Saky: Ja jsem myslel lyziny pod motor, prevodovku a treba pod predni napravu pro ty co maji auto moc nizko.
J
J
22:09:51
11.03.2004
11.03.2004

Honza "Bobr"
-> Saky: No já myslel jako úpravu pro ty, co to maj jako hoby. Protože jsou i tací exprdi, že si sice shade udělaj fest-supr-cool-gut na kvadrát, vpředu suplujou pluh a pak musej, chudáci
, heverovat 2x. Jednou aby vyndali razervrad a pak abyho nasadili. Ti zbrklí i 3x . . . tož pro ně by to jako bylo. Ale s tim kastlíkem pro kolo by to zas až tak problém nebyl, protože mi někdo ( teď už nevim kdo ) tvrdil, že když se vyřízne celá podlaha, tak se ty trubky přizpůsobují prej minimálně a když by byla k dispozici i další podlaha, jde udělat i slušný víko, s tim, že nutnej werkzeug bude v rezervě. Tohle už je ale jen pro Profihoumbastlery.
, heverovat 2x. Jednou aby vyndali razervrad a pak abyho nasadili. Ti zbrklí i 3x . . . tož pro ně by to jako bylo. Ale s tim kastlíkem pro kolo by to zas až tak problém nebyl, protože mi někdo ( teď už nevim kdo ) tvrdil, že když se vyřízne celá podlaha, tak se ty trubky přizpůsobují prej minimálně a když by byla k dispozici i další podlaha, jde udělat i slušný víko, s tim, že nutnej werkzeug bude v rezervě. Tohle už je ale jen pro Profihoumbastlery.11:10:44
11.03.2004
11.03.2004

WindMAN
-> Saky: asi to bol moj napad, ale zatial som od toho upustil. ale treba ratat s dojazdovym kolesom
10:03:39
11.03.2004
11.03.2004

Saky
no jo trubky se budou muset prizpusobit.. ja to nijak nezkoumal je to napad kterej kdysi nekdo mel..
09:44:13
11.03.2004
11.03.2004

Jirik - zrušená registrace
Já v kufru nic nevozím a tak tam mám hozenou rezervu dnem nahoru, v ní v hadrech zabalenej hever a pod rezervou a okolo rezervy vklíněný tak, aby to nedrnčelo trojúhelník, tašku s lanem, tašku s lékárničkou, brašničku s nářadím, tyč k heveru klíč na kola... Když jedu na dovču, šoupnu rezervu na nápravnici, nářadíčka a ostatní proprietky za sedačky a mám volnej celej kufr. Páč kdo se má pod tím autem při vyndavání rezervy prasit. Stejně to mají udělaný některý typy dodávek - předohraby a pak je ta rezerva špinavá jako prase, u tý škodný vydrží za předním čelem ještě jakž takž čistá. Když zavaříš na dno kufru kaslík na rezervu tak to bude sice funkčně super, ale bude problém se dostat k hadicím a trubkám co vedou od chladiče k podlahovému tunelu. Ale jinak by to bylo fajn.
09:26:11
11.03.2004
11.03.2004

Saky
no rezerva v kufru je ale silne neprakticka, jeste bych bral kdyby nekdo udelal kastlik viz novejsi auta a zavaril to do dna kufru, rezerva by tim byla na puvodnim miste a vyndavala by se z kufru.. ale mit ji tam jen tak hozenou a zabrat veskery misto malyho kufru je podle me o nicem..
01:07:57
11.03.2004
11.03.2004

Mafi
-> Kabal: Myslím že rezerva má nejlepší tlumící účinky na svým původním místě - je tam dost na fest, narozdíl od kufru kde občas cestuje, ale kdo to má zpod auta dolovat
-> Saky: Taky vozím rezervu v kufru, 100x lepší přístup

-> Saky: Taky vozím rezervu v kufru, 100x lepší přístup
23:44:16
10.03.2004
10.03.2004

Kabal
-> Saky: neco proti rezerve do kufru, ja tam preventivne vozim dve na sobe, ani nevis jak te to muze zachranit kdyz to do tebe nekdo narve (nebo ty nekam)
23:34:49
10.03.2004
10.03.2004

Saky
a jako rezerva do kufru?
23:28:57
10.03.2004
10.03.2004

Honza "Bobr"
-> Saky: No přeci o tom samym! Jen jsem kdesi v chytré knize viděl i tu samou věc dozadu za sedačky a na tu tyčku dopředu tam byl úchyt rezervy, že byla v suchu a mimo dosah bordelu. Bylo tu v knize "sportovních" úprav na 120cu, jen ty výkresy byly jak od maďara, jako strojař jsem z nich chytrej nebyl

23:13:16
10.03.2004
10.03.2004

Saky
ted nejak nevim o cem mluvis.. ja myslel rozpernou tyc tlumicu co je vepredu v kufru a ty mluvis o cem?
23:07:03
10.03.2004
10.03.2004

Honza "Bobr"
-> Saky: No za ty tyče dopředu i dozadu asi tak 3500 až 4000,- , s tim, že na tu přední uděláš bazmek na úchycení rezervy. Materiál bych si představoval dural nebo ocel, co je lepší nevim. Osobně bych použil ocel, jinej v rámci hmotnosti dural. Je to otázka ceny a kvality provedení.
15:24:06
10.03.2004
10.03.2004

Saky
a uprimne me reknete kdo si koupi rozpernou tyc a co je kdo ochoten za to dat? to by me zajimalo.. co se tyka susplechu to se da normalne koupit nebo vezmes na vrakaci opiskujes a striknes to se nevyplati delat..
15:22:15
10.03.2004
10.03.2004

Jindra
susplechy a rozpery by byly dobry:-)
08:38:52
10.03.2004
10.03.2004

Saky
pro ty kavadlare bych doporucil vlecku az poznaji kvalitu jine napravy mohou taky poznat jine brzdy.. -) myslim si ze kotouce na kejvadlo nemeli ohlass kdyz jsem se na ne kdysi ptal..
07:59:49
10.03.2004
10.03.2004

Jirik - zrušená registrace
Já jsem mluvil o těch nábojích na kotouče pro zadní kyvadlovou nápravu. 

06:38:54
10.03.2004
10.03.2004

Honza.net
myslim ze rozperny tyce na shade by byly gut..
22:04:58
09.03.2004
09.03.2004

Saky
myslis ze by o to byl zajem?
22:03:39
09.03.2004
09.03.2004

Gryzly
A co kryty pod auto? myslím třeba jak je v Plškovy taková ta lyžina pod převodovku, nebo horní závěs převodovky, přednía zadní vzpěra mezi tlumiče.
19:48:48
09.03.2004
09.03.2004

Saky
lidi co delaji ramy je dost, a kdyz to chce nekdo levne at si to svari treba z lesenarskejch trubek tak jak se to i nekde vidi.. a lidi co chteji kvalitni ram si holt museji zapaltit ale takovyhle obrovsky veci ja delat nechci..
19:45:55
09.03.2004
09.03.2004

Honza "Bobr"
No a co takovýty trubky do auta? Myslím že se tomu říká klec nebo jak . . . včetně zabudování těch špulek pro ustavení těch trubek. Když bys to dělal za slušnou cenu, tak mi věř že takovejch se najde dost, co by to brali i s chlupama. Myslím to vážně, někdo kdo UMÍ dělat tydle blbosti pro extremisty se uživí.
13:33:46
09.03.2004
09.03.2004

giom
Přihodím taky svou trošku do mlýna. Určitě by stálo za úvahu vyrábět pojistné čepy na uchycení nápravy do příčky pod převodovkou. Já sám jsem je sháněl dlouho, v mototechně jsem sehnal pouze 1 ks za 100,- Kč. Přitom si myslím, že výrobní cena i se ziziskem by se pohybovala maximálně kolem 50,- Kč. Ukončení čepu by sice mohlo být na klíč, ale přesto si myslím, že pokud někdo mění nebo rozebírá, stejně dává nové čepy a silentbloky. Vzhledem ke konstrukci čepy do těchto konkrétních silentbloků s ocelovým jádrem vždy přireznou.
23:24:45
08.03.2004
08.03.2004

Fén
a nebo se použije náhradní řešení
23:19:19
08.03.2004
08.03.2004

Saky
jenze stejne si myslim ze kdo nema svarecku nebude potrebovat drzak na motor-) a ten kdo si bude delat repase si umi udelat i takovy malickosti a stejne si myslim ze se to prevazne pujcuje..
23:01:40
08.03.2004
08.03.2004

Gryzly
No ale třeba stahovák na bubny, vystřeďovací kolík na montáž spojky, stahovák kuláčů, servisní držák na motor a převodovku. Já teda věčinu mám ale ne každej má svářeku nebo někde soustruh.
22:33:56
08.03.2004
08.03.2004

martyCZ
ja ne, me to necha udelat mlada ve skole :o)
22:32:29
08.03.2004
08.03.2004

Saky
no jak rikam podle me si to clovek bud pujci nebo to narazi nejakou tyci nevim kdo by kupoval narazece-) ale jestli to nekdo chce?
22:21:07
08.03.2004
08.03.2004

martyCZ
nevim, treba takovy ten trn na vyrazeni a narazeni tech ocelovo-plastovych luzek do ramen predni napravy? :o) takove jednoduche jako osoustruzena tyc jsem myslel, pro nekoho kdo nema soustruh je to problem
20:55:00
08.03.2004
08.03.2004

Saky
treba moji specialni paku na sundavani ventilu-)) na ti mit know-how to by bylo neco-))
jakej pripravek myslis? to si nikdo nekoupi to se pujcuje..
jakej pripravek myslis? to si nikdo nekoupi to se pujcuje..
20:06:04
08.03.2004
08.03.2004

martyCZ
co treba nake montazni pomucky?
17:01:37
08.03.2004
08.03.2004

Saky
co se tyka prolisu o tom si myslim svy a rozumnou alternativou sou lita kola.. ktery se daji sehnat celekm v pohode..
17:00:11
08.03.2004
08.03.2004

Saky
no tak ja to usmernim, myslel jsem neco maleho rozumneho, delat vyfuky a svody to uz dela spousta lidi a ceny tech z chlumce sou rekl bych dost rozumne, jde me spis o to kdyz nekdo vyrabi neco co se da vyrobit za par korun a on to prodava za nehoraznou sumu..
09:00:41
08.03.2004
08.03.2004

King
2 Jirik: Kdyz muze upravovat fabkovy motory do rozpadajicich se vraku :).....
07:04:26
08.03.2004
08.03.2004

Jirik - zrušená registrace
Prolisy ? Nevím jestli bude Saky ochoten dělat něco, na čem se může člověk přizabít. 

21:32:58
07.03.2004
07.03.2004

Gryzly
Za kolik bys dělal prolisy?
21:31:44
07.03.2004
07.03.2004

Gryzly
-> Saky: A co udělat to sání z kovovejch trubek, a desek? pozohýbat a svařit. To by byl problém? To samý výfukový potrubí nebo svody 4-1. Taky mám škodovácký plánek na jakejsi oválnej příčnej výfuk co je schovanek mezi motorem a zadním čelem. nebo ten 4komorovej výfuk co je ve SPORTOVNÍCH UPRAVÁCH Š120 od Plška?
16:38:56
04.03.2004
04.03.2004

Saky
poloosy vyjdou strasne draho v kusove vyrobe.. . roztece uz delam. .at uz dopredu tak dozadu delat bubny je taky mimo to se taky musi odlit atd.. stefty asi nejsou problem jen otazka jake? delka..
15:36:32
04.03.2004
04.03.2004

Zdany
-> Racyk: Tohle Saky už vyrábí, nepletu-li se.. :-))
Jinak já bych byl pro:
- šikmá ramena (shání se blbě)
- ty čepy k nim po zesílení držáku (ikdyž to se dá nahradit delším pevnostním šroubem)
- cokoliv odlejvaného asi nemá cenu, to je drahý
- přitvrzený tlumiče
- štefty a podložky
- poloosy - to je bolest - tohle rozhodně..
Jinak já bych byl pro:
- šikmá ramena (shání se blbě)
- ty čepy k nim po zesílení držáku (ikdyž to se dá nahradit delším pevnostním šroubem)
- cokoliv odlejvaného asi nemá cenu, to je drahý
- přitvrzený tlumiče
- štefty a podložky
- poloosy - to je bolest - tohle rozhodně..
15:30:42
04.03.2004
04.03.2004

Komár 1981
bubny na vlecku!!! ano!!!
13:43:31
04.03.2004
04.03.2004

Racyk
co takhle přední náboje o rozteči 100mm a něco podobného dozadu
10:01:19
04.03.2004
04.03.2004

Jirik - zrušená registrace
Co třeba náboje na zadní kotoučovou nápravu, ale s kuželem pro kyvku + držáky třmenů ? 

09:32:04
04.03.2004
04.03.2004

Kamil_
Presne bubny na vlecku, z lepsiho matrose, nebo spis s tluststi stenou at se tak nekrouti...
21:51:52
03.03.2004
03.03.2004

Marek
a jinak bych byl pro ty delsi a kvalitni stefty
21:51:24
03.03.2004
03.03.2004

Marek
ty delsi cepy na spojeni sikmeho ramena a pricky je zbytecne, da se koupit nejaky poradny sroub za dobre penize, ja jsem je treba kupoval a jsou trochu delsi, pevnost myslim G8,8 (nebo jak to tam je) a stal cca 10Kc kus, jedina nevyhoda je mozna to ze nema zavit se stoupanim jakym tam je (myslim ze tam je 1,5)
