skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Anglicko-prosim poradte
17:54:22
19.06.2007
19.06.2007

bnjaro - bnzima
-> chooki: tak mu aspon porad nech hlada po hoteloch .. . ak sa mu zadari mohol by zohnat nieco kde mu ponuknu stravu a ubytko a minimalnu mzdu
17:20:21
19.06.2007
19.06.2007

chooki
-> bnjaro: hovorim mu, ale tak vyskusa uvidi..ked vravis o krekroch, ja som raz v nemecku spal 2 dni v parku ako bezdak (bol som kokot a spekuloval som s ubytkom-zdrhol som bez platenia ale som sa preratal a nove ubytko este nebolo) a tu som :)
Duri: nebol som z firmy ale normalne som chodieval ako student na 3 mesacne prac. povolenie ...boli to upratovacie firmy.
Jasne keby aj clovek siel normalne z sk firmy na "staz" tak pohoda...diety 60euro/den plus normalne plat a si vysmiaty...to ta ale ziadna sk firma len tak nepusti...max. tak na tyzden, pokial teda nie si nejaky expert
Duri: nebol som z firmy ale normalne som chodieval ako student na 3 mesacne prac. povolenie ...boli to upratovacie firmy.
Jasne keby aj clovek siel normalne z sk firmy na "staz" tak pohoda...diety 60euro/den plus normalne plat a si vysmiaty...to ta ale ziadna sk firma len tak nepusti...max. tak na tyzden, pokial teda nie si nejaky expert
15:16:29
19.06.2007
19.06.2007

DuriQ
chooki: jj ale ty si tam isiel predpokladam z firmy a ne len tak priemerne zarobis v nemecku 6-10eur podla toho co robis a kde robis, v ire ak sa nemylim mas zaklad 8-8.5 toz minimalna mzda...
14:45:56
19.06.2007
19.06.2007

bnjaro - bnzima
-> chooki: nech sa sere na londyn... drahe ubytko a zivot este drahsi... viem o ludoch co museli zit na krekroch lebo vsetky prachy odje.ali na ubytovanie....
13:41:09
19.06.2007
19.06.2007

chooki
-> DuriQ: je to takto, ze na sobotu uz ma kupeny listok cize do londyna uz ide aj keby co bolo...a je student takze preto tento termin, tak do septembra alebo skor...