Jo a tady jedno videjko.Bohužel Ondra to má moooc dobře vyladěný a tak jezdil na prvnim místě a skoro neni na co koukat.......až když dojede na konci většinu soupeřů o kolo.....))))
www.stage6.cz/Pezinok07.w
mv
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Minibike
09:25:02
08.06.2007
08.06.2007

TUNER
08:42:12
08.06.2007
08.06.2007

TUNER
Jinak minulej tejden se jel závod u vás v Pezinku,tak tady můžeš kouknout na pár foto.
Pokud to nemáš daleko,tak se tam někdy zajeď juknout až tam budou další závody a třeba uvidíš jak funguje správně naladěnej variátor a spojka....
motosport.lithoscz.cz/pez inok2007/index.htm
16.6. se jede Pezinská baba
7.7. Žarnovice
25.8. Pezinok
8.9. Lehnice

Pokud to nemáš daleko,tak se tam někdy zajeď juknout až tam budou další závody a třeba uvidíš jak funguje správně naladěnej variátor a spojka....
motosport.lithoscz.cz/pez inok2007/index.htm
16.6. se jede Pezinská baba
7.7. Žarnovice
25.8. Pezinok
8.9. Lehnice

06:24:23
08.06.2007
08.06.2007

TUNER
-> chooki: Přesně tak.
Buďto si koupíš slušnýho jetýho skůtra za 30 tisíc kterej pojede 90 a nebo si koupim,pro mě nepraktickou 125 která když to bude 4 takt tak o moc líp nepojede a když to bude dvoutakt tak to bude mít rozhodně vyší spotřebu a do města se mi to moc hodit nebude. Jinak osobně jsem měl dvě 125....jednu Suzuki - enduro (ta jezdila cca stejně rychle jako mi dneska jezdí skůtr) a pak jsem měl Aprilii Pegaso.To bylo cestovní enduro a problémů jsem si s nima užil taky dost. Ta Aprilka lítala moooc pěkně (po dálnici jsem z ní vytáhnul až 160),ale za skůtra bych jí dneska nevyměnil. Z vejfuků lítal olej a byl jsem od oleje krááásně vyuzenej,což na scootu nehrozí,tam je vejfuk dole a né za zády.
Další výhoda skůtru je třeba v jeho úložnym prostoru,což jiná motorka,pokud si nedokoupíš kufr nenabídne a ani nevíš jak čascto toho využívam.Prakticky tam pořád něco vozim.
Z vejletů na motorce už jsem vyrostl a pokud potřebuju jet někam dál na vejlet,tak si vemu auto s klimou a je to mnohem pohodlnější než jakákoliv motorka.
Já scoota používam v drtivej většině na přepravu z Plzně do práce a nebo k rodičům což je cca 15 km z toho tak 5-7 km než se vymotam z Plzně a lepší dopravní prostředek si prostě představit neumim. Ani nevíš jak je pohodlný,když nemusíš používat nohy na brždění nebo řazení,ale můžeš si je natáhnout každou chvilku jinak,nehledě na to že o nějaký řazení se vůbec starat nemusíš a brzdy máš obě krásně "při ruce" jako na kole.
Prostě pro někoho to je špatnej prostředek a nekoupí si ho,pro mě to je ideální prostředek a jsem s nim spokojenej.
A možná se budeš divit,ale při využívání na 100% je s tim i spoooousta zábavy a občas si někdo v autě zkusí i zazávodit.......to mu však trvá do příštího semaforu,kde já předjedu kolonu a bezkonkurenčně vyrážim jako první a on se potupně postaví nakonec a čeká než na něj přijde řada.....
Buďto si koupíš slušnýho jetýho skůtra za 30 tisíc kterej pojede 90 a nebo si koupim,pro mě nepraktickou 125 která když to bude 4 takt tak o moc líp nepojede a když to bude dvoutakt tak to bude mít rozhodně vyší spotřebu a do města se mi to moc hodit nebude. Jinak osobně jsem měl dvě 125....jednu Suzuki - enduro (ta jezdila cca stejně rychle jako mi dneska jezdí skůtr) a pak jsem měl Aprilii Pegaso.To bylo cestovní enduro a problémů jsem si s nima užil taky dost. Ta Aprilka lítala moooc pěkně (po dálnici jsem z ní vytáhnul až 160),ale za skůtra bych jí dneska nevyměnil. Z vejfuků lítal olej a byl jsem od oleje krááásně vyuzenej,což na scootu nehrozí,tam je vejfuk dole a né za zády.
Další výhoda skůtru je třeba v jeho úložnym prostoru,což jiná motorka,pokud si nedokoupíš kufr nenabídne a ani nevíš jak čascto toho využívam.Prakticky tam pořád něco vozim.
Z vejletů na motorce už jsem vyrostl a pokud potřebuju jet někam dál na vejlet,tak si vemu auto s klimou a je to mnohem pohodlnější než jakákoliv motorka.
Já scoota používam v drtivej většině na přepravu z Plzně do práce a nebo k rodičům což je cca 15 km z toho tak 5-7 km než se vymotam z Plzně a lepší dopravní prostředek si prostě představit neumim. Ani nevíš jak je pohodlný,když nemusíš používat nohy na brždění nebo řazení,ale můžeš si je natáhnout každou chvilku jinak,nehledě na to že o nějaký řazení se vůbec starat nemusíš a brzdy máš obě krásně "při ruce" jako na kole.
Prostě pro někoho to je špatnej prostředek a nekoupí si ho,pro mě to je ideální prostředek a jsem s nim spokojenej.
A možná se budeš divit,ale při využívání na 100% je s tim i spoooousta zábavy a občas si někdo v autě zkusí i zazávodit.......to mu však trvá do příštího semaforu,kde já předjedu kolonu a bezkonkurenčně vyrážim jako první a on se potupně postaví nakonec a čeká než na něj přijde řada.....

16:58:51
07.06.2007
07.06.2007

chooki
Ale ved neporovnavam scoot vs. R1 .
Porovnavam scoot vs. 125/250 a vlastne cokolvek nad 50 ccm, s klasickou prevodovkou.
Priznam sa, ze nad scootom obcas rozmyslam, ale vzdy ma odradi relativ. vysoka cena a pouzite tak jedine do mesta (a samozrejme variator-mne to pripada, ako ked na motorke presmykuje spojka), mimo mesto je nejaka 50 ccm uz nepouzitelna...
Si vezmi, ze za tie naklady mozes uz mat bike, nieco mensie, co sa da aj von, mimmo mesto, spravit si vylet do prirody s mladou a urcite do aj zaparkujes k autu, pretoze rozmery pri bikoch su uz skoro rovnake (nemyslim samozrejme goldwinga:))
Porovnavam scoot vs. 125/250 a vlastne cokolvek nad 50 ccm, s klasickou prevodovkou.
Priznam sa, ze nad scootom obcas rozmyslam, ale vzdy ma odradi relativ. vysoka cena a pouzite tak jedine do mesta (a samozrejme variator-mne to pripada, ako ked na motorke presmykuje spojka), mimo mesto je nejaka 50 ccm uz nepouzitelna...
Si vezmi, ze za tie naklady mozes uz mat bike, nieco mensie, co sa da aj von, mimmo mesto, spravit si vylet do prirody s mladou a urcite do aj zaparkujes k autu, pretoze rozmery pri bikoch su uz skoro rovnake (nemyslim samozrejme goldwinga:))
16:21:55
07.06.2007
07.06.2007

TUNER
-> chooki: Tak pokud srovnáváš new scoota a starej krám,tak se cenově určitě dá srovnat.
Ale zřejmě jsi pořád nepochopil,že každý je určený pro něco jinýho!! Já motorky měl,ale skončil jsem u skůtra,protože nepotřebuju (ani tady na to nejsou cesty) lítat do práce 250 a po městě prostě nic obratnějšího než skůtr neni tak jsem si pořídil skůtra.Kdybych jezdil do práce třeba do Brna,tak si pořídim třeba tu R1,ale to nejezdim tak mam to co mam,prostě to co nejvíc využiju a co mi nejvíc sedí. Nevim co na tom nemůžeš pochopit.?
Prostě motorku nevyužiju a nechci jí a tim pádem je pro mě vítěznej skůtr. Navíc co bych dělal s mašinou kterou bych ani nezaparkoval do malý garáže vedle auta,to fakt nevim.
K tej výdrži si to přečti znova,tam jsme se bavili o seriovejch motorech a za tim si stojim....
A s tim vyladěnym autem si trochu protiřečíš.......nebo proč teda upravuješ a cpeš peníze do starý škodofky a nekoupíš si za ty peníze něco,co už ten výkon a ty jízdní vlastnosti má?????
Ale zřejmě jsi pořád nepochopil,že každý je určený pro něco jinýho!! Já motorky měl,ale skončil jsem u skůtra,protože nepotřebuju (ani tady na to nejsou cesty) lítat do práce 250 a po městě prostě nic obratnějšího než skůtr neni tak jsem si pořídil skůtra.Kdybych jezdil do práce třeba do Brna,tak si pořídim třeba tu R1,ale to nejezdim tak mam to co mam,prostě to co nejvíc využiju a co mi nejvíc sedí. Nevim co na tom nemůžeš pochopit.?
Prostě motorku nevyužiju a nechci jí a tim pádem je pro mě vítěznej skůtr. Navíc co bych dělal s mašinou kterou bych ani nezaparkoval do malý garáže vedle auta,to fakt nevim.
K tej výdrži si to přečti znova,tam jsme se bavili o seriovejch motorech a za tim si stojim....
A s tim vyladěnym autem si trochu protiřečíš.......nebo proč teda upravuješ a cpeš peníze do starý škodofky a nekoupíš si za ty peníze něco,co už ten výkon a ty jízdní vlastnosti má?????
15:30:58
07.06.2007
07.06.2007

Zíďa
-> pistaa: taky premejslim o tom vodnikoj-jede to o dost lip oproti vzduchacoj..?
15:21:35
07.06.2007
07.06.2007

chooki
-> TUNER: dobre ale uznas ze za naklady spojene so skutrom (kupa noveho, tuning, spotreba) mas japonca, nemusi to byt hned R1ka, ale aj pod 500ccm, alebo PEKNU 125 ccm, a tieto baiky maju UPLNE ine parametre ako 50 (resp popici nakitovana 70ccm :)) a urcite ta zivotnost na 2T co toci 12tis a hlavne skoro stale toci pocas prevadzky ked chces aby to jelo nebude v desitkach tisic km...je to len vec nazoru...
prirovnam to k autam...to je ako keby som porovnal opla corsu 1.2/45ps vyladeneho za desitky tisic Kc na 100ps s nejakym 2.0 16V co ma v serii 150ps....
Inac toto je vlastne tema o minibikoch
prirovnam to k autam...to je ako keby som porovnal opla corsu 1.2/45ps vyladeneho za desitky tisic Kc na 100ps s nejakym 2.0 16V co ma v serii 150ps....
Inac toto je vlastne tema o minibikoch

13:01:09
07.06.2007
07.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: To byl JOKE...

12:57:20
07.06.2007
07.06.2007

TUNER
-> chooki: Tak zrovna Speedfight neni žádná výhra......je to lepší než čína,ale v serii je každej novej skůtr zablokovanej a jede 45...Po odbloku se třeba nová Gilera Runner s pouze laděnym vejfukem za cca 4000,- a jinym variátorem cca 2000,- rozjede podle GPSky až k hranici 100 km/h.....což už na nějaký ty přesuny stačí....
Pokud si jezdil na seriovym Pežotu,tak se ti ani nedivim že plácáš takovýto kraviny.Až se někdy svezeš na pořádnym skůtru,tak dej vědět a můžeme si popovídat trošku víc do hloubky.....
Jinak myslíš že jsem při stavbě ZELENKY počítal s nějakym grafem "cena/vykon/spotreba /jazdne parametre/zivotnost " ?
Rozhodně ne,tak nevim proč bych to dělal na skůtru...je to prostě koníček jako každej jinej.

Navíc nevim s čim ti ten skůtr pořád vychází v těch poměrech tak špatně?
Cena 50-60 tisíc za new (mam na mysli kvalitní scoot)
výkon po odbloku třeba jen s vejfukem 5 koní,to je hodně závislí co je to za scoota
spotřeba třeba 2,5 litru /100km stříkačka ostatní kolem 3-3,5,ale samozřejmě záleží na stylu jízdy
Jízdní vlastnosti to má do města asi ty nejlepší jaký může mít
životnost seriovejch 50 ccm motorů je v desítkách tisíc....nejsou nijak našponovaný,spíš naopak mají rezervy.
Pokud máš na mysli race úpravy,tak to je samozřejmě jako s autem ne? Tuning něco stojí a nikdy se ti nezaplatí,to jsi nikdy před tim nevěděl...???
Až se na nějakym lepšim upravenym skůtru svezeš,tak se můžeme bavit dál....Nebaví mě tady srovnávat fakta s teoriema....
Pokud si jezdil na seriovym Pežotu,tak se ti ani nedivim že plácáš takovýto kraviny.Až se někdy svezeš na pořádnym skůtru,tak dej vědět a můžeme si popovídat trošku víc do hloubky.....

Jinak myslíš že jsem při stavbě ZELENKY počítal s nějakym grafem "cena/vykon/spotreba /jazdne parametre/zivotnost " ?
Rozhodně ne,tak nevim proč bych to dělal na skůtru...je to prostě koníček jako každej jinej.

Navíc nevim s čim ti ten skůtr pořád vychází v těch poměrech tak špatně?
Cena 50-60 tisíc za new (mam na mysli kvalitní scoot)
výkon po odbloku třeba jen s vejfukem 5 koní,to je hodně závislí co je to za scoota
spotřeba třeba 2,5 litru /100km stříkačka ostatní kolem 3-3,5,ale samozřejmě záleží na stylu jízdy
Jízdní vlastnosti to má do města asi ty nejlepší jaký může mít
životnost seriovejch 50 ccm motorů je v desítkách tisíc....nejsou nijak našponovaný,spíš naopak mají rezervy.
Pokud máš na mysli race úpravy,tak to je samozřejmě jako s autem ne? Tuning něco stojí a nikdy se ti nezaplatí,to jsi nikdy před tim nevěděl...???
Až se na nějakym lepšim upravenym skůtru svezeš,tak se můžeme bavit dál....Nebaví mě tady srovnávat fakta s teoriema....

12:40:02
07.06.2007
07.06.2007

chooki
-> Tuner#2: neviem odkial si to nabral s kym spim ... veris tomu co tu od zlosti obcas vypisuje jeden zakomplexovany typek ? Mimochodom nema pravdu...
Myslim, ze tato debata ma aku taku uroven tak to prosim neznizuj na dno...dik
Myslim, ze tato debata ma aku taku uroven tak to prosim neznizuj na dno...dik
12:27:37
07.06.2007
07.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Bych řekl, že chooki spí pořád stejně - sám a leze mu to na mozek 

12:17:14
07.06.2007
07.06.2007

chooki
-> TUNER: speedfight...brigadoval som u predajcu motoriek peugeot tak som sa zviezol obcas...bolo to presne pred 10timi rokmi a odvtedy to maju o mna skutre spocitane :)
ale mali by sme sa bavit o faktach :
...cena/vykon/spotreba/ja zdne parametre/zivotnost ...
Sorry, ale z tohto mi vychadza, najma skuter typu 50 ccm s neviem akym race upravami ako to najhorsia moznost
ale mali by sme sa bavit o faktach :
...cena/vykon/spotreba/ja zdne parametre/zivotnost ...
Sorry, ale z tohto mi vychadza, najma skuter typu 50 ccm s neviem akym race upravami ako to najhorsia moznost
11:57:39
07.06.2007
07.06.2007

TUNER
-> Vojta: Jo taky jsem o tom přemejšlel,svezl jsem se,ale to je asi tak všechno.Po delšim dumáním jak často bych to využíval a co všechno bych do toho musel investovat (znam se,tunil bych to jako všechno ostatní)))) tak jsem to zavrhnul.... 

11:15:36
07.06.2007
07.06.2007

Vojta - zrušená registrace
Ja bych na tom nejel ani za kokot...mel to u nas klucina (skoro soused) jezdili taky na tom a pekne se na tom vyjebal, hlava rozbita, domlaceny ..byl v nemocnici asi tyden. Jel do zatacky trochu ho to rozhodilo a uz to neovladl. Taky kdyz mas 188cm tak na tom sedis jak mucha na hovnu a vo ničom :( vubec se mi to nelibi takova "motorka" :-D
11:15:01
07.06.2007
07.06.2007

TUNER
-> chooki: Že jsi nikdy skůtry nepochopil je tvuj problém,né muj.....
Ohledně srovnání motorek to už vůbec nechápu.Každý je určený na něco jinýho a já pár motorek měl a nakonec jsem skončil u skůtra.Nevim o ničem vhodnějšim a obratnějšim s čim bych po Plzni jezdil.
Takže jen k tomu variátoru. Nevim na jakej hujdě jsi jezdil,ale pokud je dobře naladěná spojka a ve variátoru máš správný válečky. Tak to nikdy neudělá to že to zahučí a dlouho dlouho nic a pak to třeba pojede .Ta reakce je tak rychlá že pokud máš trochu víc koní,jde ti na zadní bez jakýhokoliv pomáhání mu škubáním atd...ale to by jsi musel někdy vidět trochu upravenýho skůtra.
Zžejmě jsi se dnes špatně vyspal,tak počkáme až tě to přejde....)))))

Ohledně srovnání motorek to už vůbec nechápu.Každý je určený na něco jinýho a já pár motorek měl a nakonec jsem skončil u skůtra.Nevim o ničem vhodnějšim a obratnějšim s čim bych po Plzni jezdil.
Takže jen k tomu variátoru. Nevim na jakej hujdě jsi jezdil,ale pokud je dobře naladěná spojka a ve variátoru máš správný válečky. Tak to nikdy neudělá to že to zahučí a dlouho dlouho nic a pak to třeba pojede .Ta reakce je tak rychlá že pokud máš trochu víc koní,jde ti na zadní bez jakýhokoliv pomáhání mu škubáním atd...ale to by jsi musel někdy vidět trochu upravenýho skůtra.
Zžejmě jsi se dnes špatně vyspal,tak počkáme až tě to přejde....)))))
10:20:44
07.06.2007
07.06.2007

Saky
-> chooki: az budes kupovat tu sadu na zvyseni objemu z 41-50ccm tak si vezmi supleru.. kamos to koupil a ta slavna verze 50ccm mela obsah jen 41-) a prej nebyl jedinej pripad..
09:51:12
07.06.2007
07.06.2007

chooki
-> TUNER: inak co sa tyka skutrov, nikdy som to nepochopil...aspon v takej forme akoze "race"
pochopim, ked si niekto kvoli nakladom kupi skutra 50 ccm 4T so spotr. 1,5/100km (ak bude benzin stat 60sk/lit. tak aj ja si takeho kupim...), ale nepochopim mat skutra s cenou vsehovsudy min. >50tis., vykon 15ps, max 120-130, a spotreba 10/100km....a aj tak ked tomu pridas, tak huci, dlho dlho nic a potom zatah (vozil som sa par krat na skuttri), proste ten variator to je nieco chore....
za tu cenu mas spolahliveho 4 valca 600cm, spotr. 4-6/100, vykonove parametre ina dimenzia...alebo pekna 125ccm alebo tak...proste motorka s ktorou sa da hlavne aj jazdit zatacat, brzdit vsetko...a nie nejaky skuter co ma prednu vidlu jak lacny horsky bike...moj nazor
pochopim, ked si niekto kvoli nakladom kupi skutra 50 ccm 4T so spotr. 1,5/100km (ak bude benzin stat 60sk/lit. tak aj ja si takeho kupim...), ale nepochopim mat skutra s cenou vsehovsudy min. >50tis., vykon 15ps, max 120-130, a spotreba 10/100km....a aj tak ked tomu pridas, tak huci, dlho dlho nic a potom zatah (vozil som sa par krat na skuttri), proste ten variator to je nieco chore....
za tu cenu mas spolahliveho 4 valca 600cm, spotr. 4-6/100, vykonove parametre ina dimenzia...alebo pekna 125ccm alebo tak...proste motorka s ktorou sa da hlavne aj jazdit zatacat, brzdit vsetko...a nie nejaky skuter co ma prednu vidlu jak lacny horsky bike...moj nazor
09:44:29
07.06.2007
07.06.2007

chooki
.
09:43:11
07.06.2007
07.06.2007

chooki
-> TUNER: no tieto motory tocia tusim 9000 alebo tak...ohladom toho oleja sa ale nebudem hadat...
Inac uvidim ako dalej, ale rad by som to zacal riesit aj vykonovo...o tom 1 tlmici rozmyslam od zaciatku ale asi sa zvysi hlucnost...uvidime...ale mam vyhliadnutu komplet sadu , valec, hlava, piest, klika atd 49 ccm -1700kc (tento je 41ccm) a vyfuk - 1800 kc tusim plus pripadne ine klapy, ze vraj blatacke su dobre a pretryskovat karbec, prip. kupit cely vacsi (cca 1500kc)...je mi jasne ze cena sa bude blizit uz potom blate ale to su vsetko este len uvahy...
stale si vsak myslim, ze cina, pokial nechces jazdit zavodne ale len raz za cas na parkovisku, tak je super volba...
Inac uvidim ako dalej, ale rad by som to zacal riesit aj vykonovo...o tom 1 tlmici rozmyslam od zaciatku ale asi sa zvysi hlucnost...uvidime...ale mam vyhliadnutu komplet sadu , valec, hlava, piest, klika atd 49 ccm -1700kc (tento je 41ccm) a vyfuk - 1800 kc tusim plus pripadne ine klapy, ze vraj blatacke su dobre a pretryskovat karbec, prip. kupit cely vacsi (cca 1500kc)...je mi jasne ze cena sa bude blizit uz potom blate ale to su vsetko este len uvahy...
stale si vsak myslim, ze cina, pokial nechces jazdit zavodne ale len raz za cas na parkovisku, tak je super volba...
09:01:01
07.06.2007
07.06.2007

TUNER
-> D00little: No právě.Já do dvoutaktů trošilinku dělam a o tom že vejfuk má skoro najvětší přínos na výkon a hlavně průběh výkonu něco malinko vim. Nejdůležitější je tělo výfoku,to znamená ta část co je nejširší,jakoby ten doutník a taky jak dlouhý a široký je koleno hned od válce.
Když by jsi to zkoušel na brzdě,tak by jsi bez těch tlumičů dokonce dosáhnul vyší výkon.....ale ten kraváááál.Proto bych tam dal jeden tlumiš kterej by tomu proudění nepřekážel,ale byl by v ose výfuku a jen by tlumil hluk.
Koukal jsem na ten vejfuk u Zdanyho,má taky ten dvojitej a hned jsem mů říkal že bych to předělal na jeden,že tohle ten motor brzdí.
Sám jsem na scootu vyzkoušel 3 vejfuky.
Seriovej,lehce laděnej,vhodnej tak na 50 ccm (Gianelli) a teď mam takovej midrace vejfuk na 70 ccm (Polini for Race).Ten midrace přidal cca 2000 otáček a ten motor začal teprve dejchat.Předtim to bylo takový lenivější......
Někde mam dokonce soft na výpočet tvaru výfuku dle nakonfigurovanýho motoru atd...
Takže asi tak...
Když by jsi to zkoušel na brzdě,tak by jsi bez těch tlumičů dokonce dosáhnul vyší výkon.....ale ten kraváááál.Proto bych tam dal jeden tlumiš kterej by tomu proudění nepřekážel,ale byl by v ose výfuku a jen by tlumil hluk.
Koukal jsem na ten vejfuk u Zdanyho,má taky ten dvojitej a hned jsem mů říkal že bych to předělal na jeden,že tohle ten motor brzdí.
Sám jsem na scootu vyzkoušel 3 vejfuky.
Seriovej,lehce laděnej,vhodnej tak na 50 ccm (Gianelli) a teď mam takovej midrace vejfuk na 70 ccm (Polini for Race).Ten midrace přidal cca 2000 otáček a ten motor začal teprve dejchat.Předtim to bylo takový lenivější......
Někde mam dokonce soft na výpočet tvaru výfuku dle nakonfigurovanýho motoru atd...
Takže asi tak...

07:52:10
07.06.2007
07.06.2007

D00little
-> TUNER: no ja teda nie som ziadny odbornik na dvojtaktne motory, ale jednu vec ktoru viem na istotu je, ze na normalny chod dvojtaktneho motora je dolezity spravne skonstruovany vyfuk... jedna sa tam o vracanie nespalenej zmesi nazad do motora....ja by som s tym nespekuloval

06:29:04
07.06.2007
07.06.2007

TUNER
-> chooki: Plná syntetika asi nebude pro tyhle motory to nejlepší,protože při těch otáčkách co to produkuje to zřejmě motor nedokáže spálit.Možná kdyby jel motor furt doraz,těžko říct.Podle mě by bohatě stačila polosyntetika.
Já do svýho skůtru kterej točí při rozjezdech cca 12 000 otáček a při běžnej jízdě cca 10 000 tak leju taky polosyntetiku a nemam problém... ;-)
Za další pokud tam máš ten dvojitej vejfuk,tak ho vyměň za ten jednoduchej a nebo ještě líp uřízni ty 2 koncovky a navař tam jen jednu která ti bude navazovat na tu rezonanční část vejfuku. Když se na to koukneš,jak se zužuje to tělo fuku a pak to jakoby narazí na stěnu toho rozdvojení,tak to nějakej výkon určitě sebere....
Já do svýho skůtru kterej točí při rozjezdech cca 12 000 otáček a při běžnej jízdě cca 10 000 tak leju taky polosyntetiku a nemam problém... ;-)
Za další pokud tam máš ten dvojitej vejfuk,tak ho vyměň za ten jednoduchej a nebo ještě líp uřízni ty 2 koncovky a navař tam jen jednu která ti bude navazovat na tu rezonanční část vejfuku. Když se na to koukneš,jak se zužuje to tělo fuku a pak to jakoby narazí na stěnu toho rozdvojení,tak to nějakej výkon určitě sebere....

00:09:59
07.06.2007
07.06.2007

pistaa
-> chooki: Diky moc uvidime len to je s vodnika a tie diely nikoho nezaujimaju mno ved sa uvidi i tak diky
22:21:49
06.06.2007
06.06.2007

chooki
teraz...
22:20:21
06.06.2007
06.06.2007

chooki
ja som svoj kupil min.leto za 3000 sk uz jazdeny sezonu pred tym, niektore veci uz boli vychytane, ale aj bracho tento rozobral a vymnili sme vsetko co sa nezdalo ok, sroby, podlozky atd, nastavili, premazali, nastriekali... robota na pol dna..a nie je problem...
samozrejme nutnost je plnosytn. olej a obcas to skontrolovat, ci je vsetko ok...jediny problem ze nemame s kym jazdit...raz sme stretli typka tiez na cine tak som si to s nim rozdaval ale nemal sancu...a cely ho mal roztraseny a rozhaseny...
No a potom som asi hodku jazdil so slidermy naplno, co najvacsie naklony , na koleno, a zjazdil som zadnu pneu na boku na platno, zacala pustat vzduch...takze teraz mam objednanu racingovu novu za 1800 sk a snad daco vydrzi, ta povodna je este origo cina...myslim...a tato nova pneu je najdrahsia pneu aku som kedy kupoval...vdy aj na auta aj biky kupujem len pouzite :) ale na toto som nezohnal...
inac minibiky su na SK totalne zriedkava zalezitost...to je na tom najhorsie...rozmyslam nejak to u nas rozbehnut, tak uvidime
samozrejme nutnost je plnosytn. olej a obcas to skontrolovat, ci je vsetko ok...jediny problem ze nemame s kym jazdit...raz sme stretli typka tiez na cine tak som si to s nim rozdaval ale nemal sancu...a cely ho mal roztraseny a rozhaseny...
No a potom som asi hodku jazdil so slidermy naplno, co najvacsie naklony , na koleno, a zjazdil som zadnu pneu na boku na platno, zacala pustat vzduch...takze teraz mam objednanu racingovu novu za 1800 sk a snad daco vydrzi, ta povodna je este origo cina...myslim...a tato nova pneu je najdrahsia pneu aku som kedy kupoval...vdy aj na auta aj biky kupujem len pouzite :) ale na toto som nezohnal...
inac minibiky su na SK totalne zriedkava zalezitost...to je na tom najhorsie...rozmyslam nejak to u nas rozbehnut, tak uvidime
22:10:40
06.06.2007
06.06.2007

chooki
22:04:35
06.06.2007
06.06.2007

chooki
-> pistaa: co si robil preboha ?
bud mozes pozhanat na nete od predajcov - rozposli maily, alebo skus aj oslovit nejakych majstrov u vas nech ti to opravia, spravia kolecko, nalisuju, navaria alebo nejaky navar na toto...
bud mozes pozhanat na nete od predajcov - rozposli maily, alebo skus aj oslovit nejakych majstrov u vas nech ti to opravia, spravia kolecko, nalisuju, navaria alebo nejaky navar na toto...
16:46:37
06.06.2007
06.06.2007

pistaa
next foto a prosim Vas ak to viete zohnat pomozte mi prosim !!!!! VOPRED DIKY
16:45:50
06.06.2007
06.06.2007

pistaa
-> TUNER: hej a doakzes mi to zohnat?? vid foto
14:59:06
06.06.2007
06.06.2007

Saky
-> TUNER: jako ladit se to samozrejme da. .ja jen psal co stoji par korun a v podstate se opravi jen ty chyby Cinanu.. ono kdyz se ojnice kejve zestrany na stranu asi na vykonu moc neprida-)
14:31:34
06.06.2007
06.06.2007

TUNER
-> pistaa: To kolečko by mělo bejt k dostání jako náhradní díl....Přemejšlel jsem zkusit různě veliký rozety a tim si ladit převod podle trasy.....když je kratší,tak se to blbě rozjíždí pokud padnou otáčky...
14:29:51
06.06.2007
06.06.2007

TUNER
-> Saky: Přesně....dílensky to je děs,ale za ty peníze se to čekalo...Takže osobně bych to napřed rozebral,vyměnil ložiska,šrouby za nějaký kvalitnější a pořádně to provařil kde je potřeba....Na motoru se dá udělat dost úprav,ale bál bych se že samotnej blok nebo klikovka na o moc větší výkon stavěný nejsou,takže bych to zase tak nepřeháněl.Rozhodně ale neuškodí spasovat kanály úpravou karteru a rezervy jsou i u karburátoru,vejfuku a i spojce....ale to už nemá cenu si kupovat čínu,ale vyjde lepší koupit třeba jetou Blatu.....))))
14:16:36
06.06.2007
06.06.2007

pistaa
-> Saky: mas s tym skusenosti mne an vodnikovy- poslo kolecko - mala rozeta co ide s zotrvaku a treba mi novu tak nevies ci ej to uplna kopia blaty?
14:13:36
06.06.2007
06.06.2007

Saky
-> TUNER: no zaklad u Ciny je poladit motor dilensky zpracovani strasny.. staci vymenit loziska za bezvulove-)a klapky z Blaty a mas tam 20pct vykonu navic za min. naklady
13:34:36
06.06.2007
06.06.2007

TUNER
Jo takovouto nebo podobnou čínu má Zdany.......Kolik tě vyšla?
Měřili jsme to a dle GPSky to dá po rovině 51 km/h.....víc se jí nechtělo ale při tej jízdě těsně u země těch pade docela stačí....
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
Měřili jsme to a dle GPSky to dá po rovině 51 km/h.....víc se jí nechtělo ale při tej jízdě těsně u země těch pade docela stačí....
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
12:51:31
06.06.2007
06.06.2007

chooki
hosi, jazdi tu niekto na minibiku ?
ja mam cinu, max. spokojnost, len teraz kupujem zadnu pneu a ide sa zase jazdit :)
ja mam cinu, max. spokojnost, len teraz kupujem zadnu pneu a ide sa zase jazdit :)
