kolik má najeto vaše auto

prohledat
4337 příspěvků (zobrazeno 801 až 850) od 25.05.2007 do 06.03.2024, založil/a Luděk
řadit dle data
15:28:59
26.11.2020
Tomaso435
-> vhml: a stává se to taky volvu ? :-D
15:28:52
26.11.2020
dragon_cb_cz
-> vhml: No, taky je to trochu specifický tím, že jen málo který světy jsou tak diametrálně odlišný ve svým přístupu, jako automotive a software. A co jsem tak zaslechl, tak některý manažeři v automotive si za boha nechtěj připustit, že starý metody řízení tady jaksi nefungujou... není to nijak novej problém, ale tím jak toho software v autech přibývá, tak začíná i být víc vidět.
15:19:22
26.11.2020
vhml
-> saskyn2 26.11.20 14:33:05: spíše je to běžnej jev náběhu novýho produktu do sériový výroby
15:16:17
26.11.2020
dragon_cb_cz
-> suri: A taky že motory půjdou do prdele hned po limitu záruky atd atd atd...
15:15:45
26.11.2020
saskyn2
-> suri 26.11.20 15:00:06: Tak to ber tak, že to je holt nový a každý náběh výroby má nějaký mochy, si pamatuju jak nabíhala B8 v Emdenu a měli asi 1000 karoserií který byly blbě svařený a všechno se to likvidovalo, to byly jatka3
15:13:54
26.11.2020
saskyn2
-> palinator 26.11.20 14:17:08: Ještě mě napadlo hele a ty budíky to je za příplatek ne? A stejně je to hustý, tobě se nelíbí a pak na klubu čteš jak někdo vyplázne 30.000 za dostavbu3
Ještě že jsem normální, takže sice se mi to líbí, ale nejsem praštěnej abych dal 30 za dostavbu3
15:05:21
26.11.2020
Sita
Ono kdyz se clovek propracuje k cca 3-5 let starejm autum, a porad to toci, tak ma jiny dojmy a nema moc tendenci nadavat na spolehlivost, protoze jeste vsechno pekne funguje a muze si uzivat ten komfort.

Ale kdyz jste v kategorii, ze kupujete 15let stary auta a drzite je co to jde, tak jste pak radi za kazdou primitivni techniku, kterou to ma misto zbytecnosti nebo slozitoasti... Treba ted se mi na Bore serou mikrospinace v zamcich. Semtam se spusti alarm, semtam nejde otevrit kufr... Tak s tim mam praci to vystipavat nebo nejak nahrazovat a rikam si - kde jsou stary dobry tahla, lanka a velky dverni spinace... To, ze kazdym dnem ocekavam kolaps elektrickych okynek, a dalsich "zbytnych" veci ani psat nemusim...

Ja mam osobni zkusenosti pouze s druhou kategorii, tu prvni mam jen bohate zprostredkovanou od kamaradu.
15:00:06
26.11.2020
suri
-> saskyn2: o tenkých plechoch a kadečom tu prebehlo , to si pamätám , ale to nebola nikdy pravda ... OIII snáď okrem nafťákov nemala prakticky žiadne väčšie problémy
14:35:17
26.11.2020
saskyn2
-> palinator: Tý ručce přídeš na chut. Do závodního auta se to samozřejmě nehodí, nicméně na normální ježdění je táhlo pro dinosaury je hroznej opruz, něco jako klika na startování motoru3
14:33:05
26.11.2020
saskyn2
-> suri: Jo něco jsem slyšel, nicméně si pamatuju jak tady na virtu nějakej chytrák psal zaručený info z výroby jak O3 nebo možná rapid? je katastrofa a jak všechny na nějakou záhadnou chybu podvozku umřou do 2 let3 Takže tyhle věci bych tak nehrotil, jestli mají nějaký problém s náběhem výroby, tak to určitě šikovný boleslavský kluci nějak vyřeší, tyhle zaručený zprávy si pamatuju už z dob favorita3
14:27:28
26.11.2020
suri
OIV je za mňa aj iných bežných šoférov katastrofa , poznám predajcov kde predali do firiem 10ks a teraz riešia furt len nefunkčný infotaiment a nekonečné flashe .. ono sa to utrasie a vychytá ale ja dúfam že doba ovládania celého auta cez displej skončí
14:17:08
26.11.2020
palinator
-> saskyn2:
Když mě se nelíbí ten displej a elektronická ručka. 3
14:08:15
26.11.2020
saskyn2
-> palinator 26.11.20 13:58:46: Já v O4 zatím ani nikdy nejel, takže nedokážu porovnávat a nechci být jak někteří všeználkové, ale na fotkách to vypadá hezky, hlavně introš v RS je hodně pecka a vidět ten posun.
EDIT: Teda vlastně ten dvouramenej volant z obyčejný verze jsem měl v ruce a to je teda něco neskutečně hnusnýho a tomu kdo ho navrhl bych ho asi narval do prdele. I s airbagem. A zapojil na baterku, pro jistotu, kdyby se mu to náhodou líbilo:-)
upraveno 1x, naposled 26.11.2020 14:11:17
14:02:48
26.11.2020
palinator
-> Tomaso435:
Ono maj takovej pocit ostatní, že oproti novejm autům to je tužší. Já jsem za to spíš rád, že mám nějakou zpětnou vazbu.
14:00:29
26.11.2020
Tomaso435
-> palinator 25.11.20 08:29:04: servo pro kulturisty? já si na fabii nastavoval z kryplmódu ten RS aby to šlo víc ztuha :-D celkem mě sere když jen naznačím a volant se div sám naotočí
13:58:46
26.11.2020
palinator
-> saskyn2 26.11.20 12:50:17:
Tak ona ta doba už přišla, už teď cejtim že O3 je lepší než O4. 3

Jinak já asi budu shánět něco na špinavou práci a tahání vleku místo Toleda. Tak nevim na co to vyjde. Abych nekoupil OI combi ještě jednu. 3
13:49:46
26.11.2020
vhml
-> saskyn2 26.11.20 13:44:01: to si vždycky říkám, co si tak pomůžu když můj 20 letý Sharan s 1.8T a pětikvaltem vyměním za o 10 let novější PDčko se 6 kvaltem 8 A těch novějších 1.8T s Tiptronicem je žalostně málo.
upraveno 1x, naposled 26.11.2020 13:50:45
13:44:01
26.11.2020
saskyn2
-> Jarda/felda: No jenže to železářství máš u CR u každého tak 1000tého auta. Tu vymlácenou hlavu má PD každý třetí8
A který konkrétní motor považuješ za dobrý benzín? Od O3 dál možná, jinak jedině z důvodu ekologie-aby mi s tím za 5 let nezakázali jezdit...
13:37:27
26.11.2020
Jarda/felda
-> saskyn2 26.11.20 12:50:17: si nevybereš, u PD to máš repas hlavy u CR zase železářství 8 ted už vychází dobře jen benzíny 8
13:33:15
26.11.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 26.11.20 11:56:54: Měl jsem na O1 4x4 komplet nové origo tlumiče atd - a oproti Accordu kde nebylo 270t km do podvozku šáhnuto to byla vlastnostma dost bída. Tolik k tomu, jestli tam je nebo není prostor ke zlepšení.
12:50:17
26.11.2020
saskyn2
-> palinator 26.11.20 11:24:33: Hele lidi nadávají na všechno možný, ale vesměs to jsou hlavně takový Jardové co jsou schopný plkat píčoviny o tom jak servo je na nic. Realita je taková že dost zákošů se zbavuje už i těch O2 a neznám nikoho kdo by reálně chtěl, nebo koupil něco staršího než má ted.
Tím ti neberu kvality O1, hlavně teda rotačky, ve své době to bylo špičkový auto, na miliony světelných let vzdálené tomu co do té doby Škodovka vyráběla(felicii), nicméně řekněme si popravdě od té doby uplynulo pomalu čtvrt století4 Počkej tak 10 let jak tady bude Jarda velebit O2 možná i O3 jaký je to super auto proti těm novým sráčům3 3

EDIT: a do PD bych dneska taky už nešel(i když ho ve svém mám a nemůžu na něj říct křivýho slova), je to úplně ta samá písnička, všechno jsou to odjetý vrány do kterejch za go hlavy nacpeš víc, než by sis připlatil za něco novějšího a rozumnějšího.
upraveno 1x, naposled 26.11.2020 12:53:56
12:47:09
26.11.2020
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 26.11.20 11:56:54: by mě zajímalo co se sere na mechanickým servu ve feldě 9 9
12:24:52
26.11.2020
saskyn2
-> Jarda: Tak už jen servotronik z toho dělá jiný auto. Ta zadní náprava je taky trochu promáklejší a karoserie tužší. To pozná asi každý kdo do toho sedne, kromě tebe a Bukaje3
11:56:54
26.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 26.11.20 09:24:32: tak servo je vec, ktera se dost sere a na 1.3 mpi fakt potreba neni, Ti asi dam nekdy projet dlouhou nivu bez serva... Kratka uz servo ma, tam je to fakt opodstatnene.
-> saskyn2 26.11.20 09:12:54: prisimte, co jde vylepsit na personech, mimo to, ze se tam da vic gumy a pak jdou jizdni vladtnosti do prdele, jen aby jsi mohl mit super nizke gumy... Ale jak jedu s tou drncavou o3, tak opravdu nevim, kde soudruzi udelali chybu a to moje octa je na 16kach a s tim prednim stabikem dost drncava proti naftove...
11:24:33
26.11.2020
palinator
-> saskyn2 25.11.20 19:07:59:
Pěkné, ale ty Tourky už nejsou můj šálek kakaa. Je to PDčko, jsou tam nabastlený věci z novějších aut který se k tomu vůbec nehoděj a z výbavy toho v nich moc nezbylo.

Jinak u nás si moc nevybavuju, že by se někdo zbavoval O1 kvůli tomu že se to sere. Buď už to dávno proběhlo a nebo s tim jezděj do totálního rozpadnutí. Jeden mechoš u nás kterej nemá problém manželce sehnat zánovní Q7 jezdí do práce v O1 4x4 TDI-PD, která už má snad k milionu najeto.
Zato znám dost lidí, který O1 pustili že chtěli něco lepšího, koupili O2 nebo O3 a nadávaj kudy choděj, že předchozí auta o servisu ani nevěděli a že tady je furt něco. Hlavně ty O2. O3 ještě docela jdou, ale i tam se typický závady nevyhejbaj.

Žiju za dobu svejch zkušeností v tom, že na rotačce je časem závažnej problém akorát turbo, který teda u nešikovnýho uživatele v případě VGT může dělat problém v podstatě u novoty. Zbytek jsou buď nezávažný, očekávatelný věci a nebo máš trochu smůlu. 3 A taky O1 se tak nějak dokáže rozpadat průběžně, že tam třeba nefunguje nic z výbavy, ale jízdy neschopný je to jen výjimečně, což se o O2 říct nedá. Zejména co se týče porovnání počtu havárií motorů.
09:24:32
26.11.2020
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 25.11.20 12:16:08: ty vole nechtěl servo 3 Když otec zaparkuje uprostřed dvora s feldou, tak si vždycky dlouze rozmejšlím je snažší ji složitě obcouvat nebo se s tou mrdkou bez serva prát a přeparkovávat to.

To samý když 3x do roka sednu při závodech do 309 na semislickách s malým volantem. To vždycky první den nadávám kudy chodím.
upraveno 3x, naposled 26.11.2020 09:27:01
09:20:34
26.11.2020
suri
-> saskyn2: nejaký pekný FL 4x4 by sa hodil , ale tie ceny sú scifi čo za to chcú ...jedna mi sem chodí taká 350tis km , keby bola za normálny peniaz tak by som bral
09:12:54
26.11.2020
saskyn2
-> Jarda: Jezdí jich sem hezkejch spousta, hlavě teda po fl, zachovalá O1 je už jednorožec. A podvozek je někde úplně jinde než O1 4x4.
02:55:35
26.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 25.11.20 10:02:12: tak o1 v 4x4 fakt horsi podvozek nema, souhlasim s Tebou jen v te o trosku horsi bezpecnosti, o2 uz pouzili vysokopevnostni materialy a ne vsude na karoserii blato, jak to bylo do te doby
-> saskyn2 25.11.20 19:07:59: to jsou po smrti i vetsina O2
19:09:40
25.11.2020
saskyn2
Co mě dostalo je původní baterka z výroby9
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od saskyn2 vložen 25.11.2020 19:09:40
19:07:59
25.11.2020
saskyn2
-> palinator: Hele s tou spolehlivostí by se dalo i souhlasit, ale bohužel tak někdy 10 let dozadu. Teď už to jsou vesměs všechno strašný pasti co jsou dávno po smrti. Ale jak to tak bývá tak se občas najde výjimka. zrovna dneska tady mám tuhle krasavici. Je fakt zachovalá, co mě dostává že takový veterán a je to novější než můj Passat. Je to nějaká 2009. Přivez to hrobník 3 3
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od saskyn2 vložen 25.11.2020 19:07:59
12:16:08
25.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 25.11.20 08:29:04: vidis a ja servo prave vubec nechtel4
10:59:16
25.11.2020
suri
-> palinator: mne chýba tá Felicia no , ale už to asi inak nebude a budem mať len niečo novšie ... čakám ale na niečo v rozumnej cene , tak ako som kúpil túto bratovu 1,8TSI ... otázka je či sa niečo vyskytne
10:21:10
25.11.2020
Sita
-> palinator: Vsak jo, my tu Boru mame uz 6 let jako denodenniho spotrebaka, natoceno ma 240 (+100 tipuju). Ted jsem tomu delal vetsi servis a musim rict, ze je to drzak. Akorat zadni naprava je uz fest okysla. Nejradsi bych ji vyhodil z auta celou a nejak ji poslechtil na stole, ale na to neni cas...
Svagr mel prave O2 (o 7 let novejsi auto) a parkrat jsem ji ridil a ten rozdil je proste znat. Ale uz ji musel pro celkovou korozi uplne vseho dat pryc...
10:05:15
25.11.2020
palinator
-> Sita:
A O3 je zase o kus jinde. Pohodlí ale asi stejný. Pro mě horší pocit z jízdy. Horší materiály i dílenský zpracování. Třeba jsem si teď všiml, že na palubce prosvítá "naříznutí" pro spolujezdcův airbag a celá ta palubka je v těch místech taková hrbolatá. Na starších autech jsem to neviděl. Přitom je to krom cest do práce garážovaný.
10:02:12
25.11.2020
palinator
-> Sita:
Tak ona O2 je lepší než O1, tak nějak ve všem, kromě spolehlivosti, odolnosti proti korozi a provozních nákladů.
Takže když přežiješ horší komfort, o něco horší bezpečnost, horší podvozek, tak na skákání 15 tkm za rok O1 stačí. Zbytek je více méně jen design a "pocit". Je fakt, že nad 50 km jízdy už to asi poznáš no. 3
Ale pořád si myslim, že budu radši mít starší plečku "ftopu", než mít O2 jako jí maji skoro všichni v okolí. Paměť závad plná chyb a přístrojovka jak vánoční stromeček. Teď bude kámoš po 4 letech prodávat O2 RS kombika. 2,0 TDI BMN. Starostí s tim měl už docela dost. 2002 TDI 96 kW si ale na podnikání nechává.
09:50:55
25.11.2020
Sita
-> palinator 25.11.20 08:29:04: ja kdyz srovnam Boru (lepsi octavie 3) a socialni O2 1.9 TDi, tak vidim propastnej komplexni rozdil. Snad jedinej parametr kterej se mi libi u Bory vic je vzhled a design nekterejch veci. A nemyslim si, ze by to bylo stavem...

Zajimalo by mne jakej je rozdil mezi O2 a O3, to si zatim nemam kde vyzkouset....
upraveno 1x, naposled 25.11.2020 09:51:17
08:29:04
25.11.2020
palinator
-> saskyn2 24.11.20 23:15:52:
No, asi se budu muset někdy stavit...1 Mám klasiku 280 mm ATE/ATE Ceramic + bubny, kde nevim co je. Na takový to běžný přibrzdění to funguje velice dobře, zlehka a snadno se to dávkuje, většinu toho ubrzdim jen v takovým tom vaklu posilovače. Ale jezdim economy mode. Samozřejmě s plným autem když budu brzdit ze 130 z kopce, tak se do toho bude muset člověk opřít víc, než do větších kotoučů, to přiznám bez mučení.
Na druhou stranu to aspoň luxusně brzdí na ručku. Jakmile vytáhnu ručku a začnu cejtit nějakej odpor, tak stačej dva zuby a zabrzděno. Bohužel až moc, obvykle to tak po tejdnu přirezne a nejde odjet. 3
V zásadě mi Octa co se týče brzd funguje podobně jako 120. Na slabší brzdění na to nemusíš vůbec šlapat a ručka drží tak že uděláš na suchu hodiny. 4 Na 120 to ale začlo fungovat až po výměně posilovače a komplet zadku kromě bubnů. Octa takhle brzdí od koupě.
Jinak srovnávám s plně kotoučovými vozidly Toledo a Golf V 1,6 MPI. O3 brzdí lepší, stejně jako Rapid, ale přijde mi, že necitlivě. Na ručku jsou všechny auta nejmíň o třídu horší než ty bubny, tedy je to něco mezi hrůzou a katastrofou. Z kotoučovejch brzd brzdila na ručku dobře jen Vectra, ale ta brzdila on-off a kámošova ex-Bora, která nevim co vzadu měla, ale brzdila na ručku fakt luxusně, s tim jsem se nikdy předtím ani potom nesetkal.
Na Ovci mě fakt serou akorát ty nepohodlný sedačky a málo místa vzadu, jinak v prvom radě je to voz, ktorý nevyžaduje zvláštnú námahu pri jazdě. 3 Ale historie to je, hydraulický servo, který je dneska vhodný vlastně pro kulturisty, řazení jde zlehka jako u všech VW s lanama z té doby (nechápu co pokurvili že v posledních generacích škodovek to jde mnohem hůř), Maxidot má viditelný kostičky, rádio nemá AUX, vlastně krom FM a CD nemá nic, na tempomatu nevidíš, že je zaplej a kolik je na něm nastaveno, na dveřích jsou kolíčky a zámky dělaj kravál jak když se zamyká cela. 3
No, s vozom som ale spokojný, povedal by som viac, ako som očakával. 3 Ale nemám úplně typickej kus O1 dnešní doby no... 40

-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 20:20:51:
U takový výbavy mě dost překvapuje, že tam neni právě to nejpodstatnější - servo.
upraveno 1x, naposled 25.11.2020 08:31:06
00:15:50
25.11.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 23:34:45: Jardo, ono žádný auto s 256 kotoučema a bubnana vzadu nebrzdí, nic ve zlém4 3
23:34:45
24.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 24.11.20 22:57:05: u ni mi bude chybet jen ten tempomat, to je hodne navykove... ted s tou svou litam vsude, uz zas (po 15tis.km) menit olej, to me stve... ale u fely to je sranda proti octe
Tak jasne, ze tu opravim, rad bych 6q, ale uplne rozhodnut zatim nejsem, treba zustane 5q. Octa je proste auto na neexpedicni dalky :)
-> saskyn2 24.11.20 23:15:52: mas mu rict, at to radeji da do srotu4 proslo to? kdyz nebrzdi?9
upraveno 1x, naposled 24.11.2020 23:36:23
23:15:52
24.11.2020
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Dneska jsem byl s O1 na technický a musím teda uznat že i to je v dnešní době už hroznej punk3 nebrzdí to, nejede, ale přitom to s těma úzkejma pryžema hrabe líp než bi tdi3 Ale možná to u týhle bylo i stavem, a to jsem do toho dal i svojí baterku aby to mohli na lince aspon chcípnout3 Ulepený ruce od toho rozdrolenýho volantu mám ještě ted, hroznej hegeš3
22:57:05
24.11.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda: já myslel spíš opravit oktu...ale tak za 15 to nezní špatně, pokud ti jezdit Feldou nevadí, já už bych to asi nedal.
20:20:51
24.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 24.11.20 20:14:09: ja chtel vybavu, soucasnej ma jen pytel a jeste vystrelenej :), vzdyt jsi to videl... 4x byla bourana na predek (ani jednou jsem to neudelal ja) karbonovej vyhrev sedacek jsem si delal, ale ten dratek hreje proste lip
No ma kozeny paket (to bych mit nemusel), klima, abs, predni el okna, el zrcatka s vyhrevem, vyhrev sedacek a dva pytle, co jsem to projel, tak technicky parada, tichounka prevodovka (u te me je pred smrti - mam sice od Bukaje jinou, ale za leto jsem se k vymene nedostal), krasne radi, nic nemlati, nechroupe, bude to chtit udelat jen vyfuk... a jeste k tomu jsou letni litaky, za 154
Jako kvuli tempomatu jsem uvazoval uz o fab., ale jak sestre zacalo tyct rizeni, tak me to odradilo.
upraveno 1x, naposled 24.11.2020 20:23:26
20:14:09
24.11.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 19:33:41: A co to je pár kaček? Nevyšlo by opravit současného spotřebáka levněji?
20:00:42
24.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.20 19:46:30: tak malo ma jen BAZ, ale ten by se mu nelibil, uz jsem dal nove gumy, na tech puvodnich OR34 mi i Bukaj rekl, ze by uz nejezdil...
19:56:24
24.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 24.11.20 19:52:26: Stejně si ale myslím, jestli nejsou dva přehazovači pytlů s prachama na tak rozsáhlé stránky málo. 3
19:52:26
24.11.2020
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: ses o 25 000km sek ne :-D
19:46:30
24.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 19:44:06: To neřeš. U našeho lokálního chlubiče je všechno nad 30 000 km orajtovaná hrobka. 3
19:44:06
24.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> michael 24.11.20 19:38:57: na svoji mam 3104 tedle jeste tece vosk z patych dveri, to me tekl u te moji, kdyz jsem ji koupil pred 10 lety
-> Mr._Nosferatu 24.11.20 19:41:01: myslis? nemam s tim zkusenost...
upraveno 1x, naposled 24.11.2020 19:46:32
19:41:01
24.11.2020
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Nebude ten rám spíš na škodu ? Když vesměs něco velkého tak se naráz přesune do podnětů...
Extreme Tyres