skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čtvrteční odpoledne
08:20:54
25.05.2007
25.05.2007

CHIP
-> Luděk: Ano v tomhle mas pravdu .. najedu podstatne miín nez ty ...
08:20:10
25.05.2007
25.05.2007

Luděk
-> CHIP: no,vzhledem k tomu,že Ty vyjedeš 2x do roka,tak pravděpodobnost výskytu závad máš podstatně menší ...

08:18:59
25.05.2007
25.05.2007

Luděk
-> bitmap: Samantus dospěl k názoru,že teplotním vlivem a negativním životním prostředí uprostřed pardubické aglomerace došlo ke změně hodnot v odporu,který je vložený v palci rozdělovače a tudíž zapalovací jiskra nemá dostatečnou intenzitu,a tak tento odpor hbitě překlenoval částí autokonektoru a páskou zaizoloval,aby se to odstředivou silou neuvolnilo.Poté se jak zkoušet intenzitu zapalovací jiskry a pracdou je,že motor jednak okamžitě naskočil na zbylé tři válce a druhak ho ten kabel krásně nakopal,takže je teď pěkně přeočkovaný VN ze zapalovací cívky PAL

08:17:45
25.05.2007
25.05.2007

CHIP
-> Luděk: Ja ti porad rikam ze ten tvuj rapid je proste horsi nez ten muj .... ale ty jsi mi nechtel verit .. se ti to rozklada za jizdy ...


08:15:35
25.05.2007
25.05.2007

Vojtik
-> bitmap: spíš ten vložený odpor
07:45:26
25.05.2007
25.05.2007

bitmap - zrušená registrace
Ti upad ten jazycek na palci, nebo jak?
07:18:37
25.05.2007
25.05.2007

Luděk
no,takže doporučuji vozit s sebou toto:
07:18:02
25.05.2007
25.05.2007

Luděk
tak mi včera odpoledne uprostřed Pardubic přestalo jet auto,chvíli s tím zkouším něco dělat,ale vzhledem k tomu,že jsem měl v podstatě holé ruce,se mi moc nedařilo.Tak jsem použil přítele na telefonu.Po cca 5ti minutách dorazil obrovskou rychlostí Samantus se svým obrovským škopkem a zcela nekompromisně zkonstatoval,že je zapotřebí natunit palec rozdělovače.Po několi neúspěšných pokusech s drátkem a pružinou z propisovačky se to nakonec povedlo kouskem konektoru a elektrikářské pásky viz. foto.Poté jsem bez problémů dojel domů,kde jsem palec vyměnil za nový.Děkuji tímto Samanťákovi za pohotový a efektivní zásah

