virtaci a motorky

prohledat
161 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 19.03.2007 do 27.06.2007, založil/a DOOlittle
řadit dle data
16:27:01
22.03.2007
Crack
-> TUNER: Jo aha,ten velkej je vejfukovej a hlavní sací je rozdělenej přepážkou na dva malý,takhle to přesně mám až na to že přefuky mám jen dva6 jo to věřím,to jsou borci co oni nevymyslej...sání přez svorníky atd1
15:57:23
22.03.2007
TUNER
-> Crack: To jsou jakoby pomocný vejfukový.....Jdou do hlavního vejfukovýho.....viz foto.

To jsi měl vidět tan racingovej válec co má ten kluk s tou brzdou...7 sacích kanálků hezky pěkně dokola...mazec...
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od TUNER vložen 22.03.2007 15:57:23
15:09:34
22.03.2007
Crack
-> TUNER: to je paráda!ty dva nejmenší pomocný co sou u sacího vedou kam?
13:46:18
22.03.2007
TUNER
-> Crack: Tady je to lépe vidět....6 sacích a 3 výfukový
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od TUNER vložen 22.03.2007 13:46:18
13:06:11
22.03.2007
Crack
-> TUNER: to už je teda solidní mazec9 a jakým způsobem je řešený vyplachování u toho válce,resp kolik má celkem kanálů?6e koukám na tom obrázku sou dvojitý přefuky,nákej pomocnej kanál :) no jo no hold 40let je rozdíl 40let3
12:22:07
22.03.2007
TUNER
12:21:48
22.03.2007
TUNER
-> Crack: Jo,brzda na scooty je v Praze...Už jsem se tam byl podívat.Má to ten samej kluk co ty stránky na Vltavě.
Já to tam ještě neměl,ale letos se tam chystam....Měření za 300,- a pokud by jsi si to tam chtěl nějak odladit či vyzkoušet různý nastavení,dá se s nim v pohodě domluvit na nějakej ceně.
Výkon pouze odhaduju.Tomu válci bez jakejchkoliv úprav naměřily 13 PS v 9 a něco tisících,což je super hodnota...Já mam slušně upravenej karter,na válci se časem upraví kanálky a při dalších drobnostech by se to mohlo k těm 18 PS přiblížit....
Kluci co jezdí závody,mají o dalších 10 PS víc...3
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od TUNER vložen 22.03.2007 12:21:48
12:03:56
22.03.2007
Crack
-> TUNER: v závitu bych problém neviděl,ten by se dal zapájet a vytočit novej na trisce6 no hlavně že je maj,to je dobrý.jinak to je pořádnej přírůstek z těch maximálních 4koní1 ...jinak tys s tím byl na brzdě?Sem o tom slyšel že to dobře podle brzdy dokážou celý vyladit..ale už se vidím jak jedu s dechem na brzdu3 i když to není nic nenormálního,jeden závodník ma na svejch stránkách graf z brzdy
11:18:12
22.03.2007
hans
-> TUNER: pegaso bych nedoporucoval alespon tusim do rv 2003 mely obrovskou vyrobni chybu na starteru - to startovaci kolo se po nabehnuti protocilo do puvodni polohy protismerem a brzo odchazely, oprava pak vyjde az kolem 10-12t a uprava tak aby se to dotocilo po smeru pride skoro na 20t... to samy jako u canyonu 500-600 teze rv.
treba si to rozmyslis 5
11:13:30
22.03.2007
TUNER
-> hans: No vždycky se mi líbila Aprilka Pegaso 650....Na tu jsem tam koukal. Měl jsem 125 a tohle by byl takovej nástupce....
Ale mě stačí skůtr...Ideální na krátký trasy co jezdim.Takže se mnou žádnej kšeft nebude... 2
10:50:02
22.03.2007
hans
-> TUNER: ale stav se ti vnutim nakou masinku 1
10:44:06
22.03.2007
TUNER
-> hans: Jj,to vim,pořád tam jsou nějací řemeslníci a když mu volam tak vim že to má s časem špatný tak se snažim přizpůsobit...5
10:34:46
22.03.2007
hans
-> TUNER: to problem nebude ja sem u nej skoro porad 1 obcas tam delame s tchanem a ted se tam pracuje na mym motoru... jen se zastav ma tam ted docela pekny stroje
to vis lada ma ted jiny starosti - druhy dite, stavi barak, do toho dela v teresove tak na to ostatni uz nema tolik casu... Vencu Bruje znam jenom tak trochu od videni jinak ne
10:28:32
22.03.2007
TUNER
-> hans: No když něco potřebuju,tak za nim zajedu. Zná se hodně dobře s Vencou Brujem od nás ze Sedlecka.Ten pro změnu jezdí krosky. A když mi loni zdechnul scoot a už jsem byl bezradnej tak jsme to řešily spolu co by to mohlo bejt...Ale co jsem tam byl posledně,tak taky nevěděl....Nakonec jsem to odhalil....špatná kontrastní pružina na spojce))))
Ho někdy pozdravuj že někdy přijedu zase otravovat...1
10:23:45
22.03.2007
hans
-> hans: no vidis tak konecne vime odkud se znas s tchanem 4
10:23:07
22.03.2007
hans
-> TUNER: ze by nas lada 1 znas ho dobre?
10:21:38
22.03.2007
TUNER
-> hans: Jj,Zborník....)))
10:20:23
22.03.2007
hans
-> TUNER: neni tam kluk nahodou z ejpovic...?1
10:17:18
22.03.2007
TUNER
-> Crack: Jo trysky mají samozřejmě taky...
www.vltava2000.cz/scooter %2Dtuning/default.asp?lngD epartm...

Liší se to akorát tim jestli tam je závit M5 nebo M6...Já mam třeba v tej 17,5 M6 a v tej 19 M5.....
Jinak v papírech je psanejch 1,7 kW.Ale od výrobce mají ty skůtry různý omezení,jak v sání,vejfuku nebo variátory,tak některý mají i el. omezený zapalování....Po odblokování počítam že by to mohlo mít tak 4 PS na motoru 4
Já jezdim k jednomu klukovi co jezdí závodně motokáry,tak od toho mam právě toho Repsola...Ale každej ti asi doporučí to co právě má..
10:09:34
22.03.2007
hans
-> kapa120: moc hezky, taky bych neco takovyho potreboval 1 a koukam ze mas na fotce novy pneu do ceho obouvas? ja ted shanel klasiky C04 130/90 18 od Mitasu a docela nedostatkovy...8
09:19:23
22.03.2007
Crack
-> TUNER: no super,docela pěkná cena z toho lepšího simsona stojí skoro trojku.A sadu trysek k tomu taky maj?Protože předpokládám že na tu základní mě to nemusí jet,nebo tam pasuje i z něčeho jinýho...babetta,fichtl.. .to asi ne že?.To už je pořádně rozrostlý stádo,kolik to má koní v základu?Já když budu na 6ti koních,tak budu rád1 ale tak základ je 1,53 ...jinak sem slyšel i něco o motokárovým oleji,ale nevím co je to přesně zač.To je pořádný štěstí když to koupil takhle relativně nedávno,já měl za to že to koupil někde po revoluci3 protžoe ted to maj všude všichni obšancovaný a když se něco objeví,tak je to hned pryč...kdyby udál něco málo fotek,bylo by to super4
06:59:15
22.03.2007
CHIP
-> charon: Jedinej problem Benelli Sei je v tom ze je to kopie japonce CB750 four akorat sesti valcova. Navic ta vec nemela vykon. Kdyz sestivalec, jedine CBX1000, je to neco uzasneho.
CB750 je nadhera, me se to libi, ale za slusnou cenu nesehnatelna a navic je to snad jeste mensi nez Jawa 350, coz me prekvapilo.
Kawasaki Z1, to je klasika klasik, bohuzel opet za rozumnou cenu v rozumnem stavu, naprosto nesehnatelny stroj.
23:03:25
21.03.2007
TUNER
-> Crack: Karbec mam DellOrtho kterej se dá běžně koupit...vlastně všechny 3 karbíky co mam jsou DellOrtho,jen ten co tam byl originál je 12 mm Guttner.
Jinak je to Malguti F-15 50 ccm s kitem na 70 ccm. Výkon počítam po doladění okolo 14-15 PS na zadnim kole,což by mohlo bejt tak 18 PS na motoru.
Na mazáni jsem teď dal plnou syntetiku od Repsolu.Myslim že stojí 300,- a kráááásně voní..))
Nechal jsem mazat olejový čerpadlo a teď ještě budu chvilku přimazávat do nádrže,než se to všechno zajede a sedne si to aby to hezky klouzalo.
Pak tam budu lejt nějakou polosyntetiku,protože ta syntetika když se špatně spaluje,tak dost karbonuje.Prej je vhodná na závody a kde se prostě motor pořád hodně točí.
Jo toho Stadiona koupil tak před 3-4 rokama.Můžu mu říct ať to nafotí a přidam fotky.

Tady můžeš koupit ten karbec...Já ho koupil od kamaráda,fungl novej za 1250,- a tu 19 mm verzi za 1400,-

www.vltava2000.cz/scooter %2Dtuning/goodsdetail.asp? strGoodsID...
20:09:37
21.03.2007
kapa120
Tak to je ta zmiňovaná souprava5
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od kapa120 vložen 21.03.2007 20:09:37
19:35:57
21.03.2007
charon
A co byste rikali takovemu Boss Hossu? Amerika a Chevy nechava pozdravovat
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:35:57
19:34:33
21.03.2007
charon
Kawasaki Z1, Šílený Max nechává pozdravovat, nejklasičtější motorka ze všech, aspoň podle mě
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:34:33
19:31:58
21.03.2007
charon
Nebo CB 750 Four, model 1972
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:31:58
19:30:51
21.03.2007
charon
Pripadne tato stara Ducati Streetscrambler se mi libi, jednou sem ji skoro koupil, ale byla ve strasnym stavu a dily se na ni nedaj sehnat
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:30:51
19:29:11
21.03.2007
charon
Nebo tenhle?
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:29:11
19:28:41
21.03.2007
charon
Neni to nadhernej pohled?
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:28:41
19:28:05
21.03.2007
charon
A co rikate takovymudle bajku? Kdyby se dal snadno sehnat, tak bych do nej sel ...
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od charon vložen 21.03.2007 19:28:05
18:51:22
21.03.2007
Crack
-> TUNER: A kde jsi sehnal ten karbec 17,5mm?Právě že 18mm asi nedělaj tak tam dám tenhle rozměr,kvůli vstupnímu otvoru v klapce,ten má 18mm.Co to máš za obsah,50ccm???To už je pořádnej kotel 120006 ale tak ten skůtr má pro to lepší předpoklady,než stadion :) co máš za směs na mazání?Tohle je můj problém,kterej ještě musím řešit čím to budu mazat.Jinak to je mazec když to koupí od někoho kdo na tom jezdí do hospody3 to už bude ale dýl ne?Viděl jsem ho v inzerátech asi 3x,jednou za 2500kč,byl hned pryč a ten den mu volalo asi 50lidí3 a pak dva okolo 15000 a ty byly taky hned pryč.
-> Fifa: klapka pochází z náký krosky obsah 60ccm,přivez mě jí jeden kluk někde z ciziny,je to pogumovanej dvoujazyk z řady pro race5jinak naklapkovat stadiona žádná sranda 4 na kanály nejlepší sehnat náký skrypta,starý i nový a nějaký válce z motorovej pil atd a z toho pokud možno něco vymyslet podle toho co chceš jezdit,jestli závody tvrdě,nebo jen rekreačně,nebo jestli to máš jen na ježdění po vsi,docela dost sem toho taky vytahal z lidí co se tím zabejvaj a závody už nákej ten rok jezděj,ale nikdo toho moc neprozradí(výrobní tajemství)takže od každýho něco a z toho se pak tvoří ...kdyžtak napiš na icq
17:59:20
21.03.2007
Fifa
-> Crack: Ty jsi clovek kteryho potrebuju. Mam S11 se dvema motorama a jeden z nich bych chtel rozumne poupravit. Taskze me napadaj rovnou dotazy: z ceho jsi pouzil klapky, jak na kanaly(mam pouze vysokootackovou frezku)..
16:30:33
21.03.2007
TUNER
-> Crack: No já to teď přes zimu předělával,ale když jsem tam měl jen o něco horší kit a seriovej karbec 12 mm tak to žralo nějakejch 5-5,5 litru...Pak jsem dal 17,5 karbec a rázem šla spotřeba na nějaký 4-4,5 litru.Už to holt nemusim držet furt nadoraz))))
Jinak mam doma ještě 19 mm Dellortho tak časem chci taky vyzkoušet rozdíl.
Jinak po výměně za lepší lauf mi to při rozjezdech točí přes 12000 otáček......pak končí otáčkoměr,takže přesnou hodnotu nevim.))) Běžná jízda se pohybuje cca od 9-10500 otáček.Maximálku mam dle GPS ještě se starym laufem a bez větších úprav 109.Teď počítam že to bude něco kolem 120....to už celkem na to povozeníčko po městě stačí...
Jinak ohledně ladění si taky vše provádim doma a kamarád taky,ale tohle byla právě ta úprava na ty závody aby to točilo mooooc hafo kde už se mění časování a ladí se průběh spalování atd,tak to nechal na jednom odborníkovi z Kralovic a tam mu to ukradli.
Předtim mu to taky jezdilo těch 90.
A tu S23 koupil od jednoho typa co na tom jezdil do hospody a ani nevěděl jakou to má hodnotu...)))

14:18:26
21.03.2007
Majkl
-> TUNER: 1099 a 999 jsou moji dalsi kandidati, jenze je to cca 100 tisic drazsi sranda nez R1ka :(

-> Gabriel: klidne si koupim starsi, chtel jsem ukazat R1..
13:56:29
21.03.2007
Crack
-> Zazaa: Na stadion cupu si pořadatelé upravili pravidla podle svejch potřeb,kvůli svejm jezdcům,takže to furt vyhrávaj ty samý a jen se střídaj,to už nejsou tak pěkný závody co bejvaly,ale je spousta jinech,rybníček u Jičína,Jinolice,Jesenice, Plzenák a spousta dalších a každej rok náký přibejvaj4
13:53:32
21.03.2007
Crack
-> TUNER: To je pak blbý no,když sou lidi takový a ukradnou to.Já to dělám v dílně,páč na to je doma vybavení,tak tam to snad nikdo neukradne6 jinak mám doma ještě jednoho patynáka S11 a dva S22,pařeza a villierse 175ku.Jestli má toho dvousedadláka tak to je ta S23 a to je fakt rarita,strašně dlouho se ho pokouším sehnat,ale stále nic.Jo ty hodně ostrý motory točej i těch 14000ot.ale je to jeden závod a dělá se GO,národní rekord na tom je 132km/h 1to pak jedou přez Prahu a po dálnici v odstavným pruhu předjížděj auta1Jinak se jezděj i normálně oficiální závody,loni sem jel za seriáky a fakt super!!! Já ted točím 7500 a nehodlám to kvůli životnosti válce zvyšovat,ale když mě to pojede okolo 90ti tak budu štastnej jako blecha4 ted sem na 70ti,ale ložiska na klice staršně trpěj,proto ty jehláky...ještě sem zapoměl říct že mám přefuky převzatý ze Simsona a tak je taky nechám(kvůli těm otáčkám) jen otevřu spodní.Jinak karbec bych chtěl průměr difusoru 18mm4 kolik ti ten skůtr ted žere,když jsi ho takhle upravil?Já mám připravenou 5,5litrovou nádrž z S22,páč to bude taky trošku víc žrát...
13:22:19
21.03.2007
TUNER
-> Zazaa: No právě...kousek od nás se taky jeden jezdil..v Jesenici. A pravidla žádný nebyli...
Pak ale myslim že to taky nějak omezily a ani nevim jestli se tam ještě něco jezdí... ;-)
13:09:39
21.03.2007
Zazaa
-> TUNER: zavody se jezdeji i ofiko :) tady v okoli asi na 4 mistech rika se tomu StadionCup :)
akorat pravidla sou uz prisnejsi pac borci dokazali jezdit v zavode prumer ke 100km/h tak zakazali ty nejbrutalnejsi upravy :)
12:58:49
21.03.2007
TUNER
-> Crack: Hmmm,slušný.Kolega taky jednoho měl a nechal si dělat kanálky u jednoho specialisty....bohužel mu ten válec ukradli,tak se na to vykašlal.Ale má jednoho zrenovovanýho doma a taky raritku dvousedadlovýho..
Ty vytuněný motory jdou prej až na 14000 otáček a jezdí se tajný závody....Někde jsem koukal na fota a docela mazec..))
Jj,taky jsem do skůtra dával plnou kliku,zvětšoval kanálky,leštil,upravoval karter,jiný klapky atd.. a celkem to jede))
Jinak jak velkej karbec tam chceš dát?
12:22:50
21.03.2007
Zazaa
ja mam momentalne S11, babettu, jednohrba, fichtla, Hondu CB350 a CX500
jeste sem mel CBR500 a nejake jawy 250, 350 :)
12:12:31
21.03.2007
Crack
-> TUNER: Na tom motoru na fotce je jen zvětšenej sací kanál,odlehčený primární kolo,jinej karbec,vejfuk...to byl jen začátek,než mě to chytlo naplno6...ale v dílně už mám téměř hotovej motor s plnou klikou s ojnicej ze Simsona na jehličkovejch ložiskách,objem 70ccm,válec upravenej na 5ti kanál s klapkou sání,vějířová hlava s centrální svíčkou,bezkonakt,rychlá jednička v převodovce atd.ještě sehant nákej vhodnej karbec4 jinak ted sem sehnal dráty na S23ku takže tam dám ještě brzdy z fichtla108
11:58:27
21.03.2007
TUNER
......a budou tě nahánět na tomto....))
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od TUNER vložen 21.03.2007 11:58:27
11:57:58
21.03.2007
TUNER
-> Majkl: A co toto...?
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od TUNER vložen 21.03.2007 11:57:58
11:15:33
21.03.2007
Gabriel
-> Majkl: to už bude něco jiného lepšího
11:00:21
21.03.2007
Majkl
tohle si jednou koupim... pocitam tak do tri let..
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od Majkl vložen 21.03.2007 11:00:21
08:16:12
21.03.2007
kapa120
-> hans: Díky.Ale jo jezdím i když ne pravidelně. Mám na to i káru pro přepravu na trať. Odpoledne sem hodím foto.
08:13:46
21.03.2007
kapa120
-> chooki: Je to čz 250/997/3, vzhledově 513. Je to rok 82, původní výkod 35 koní, ale mám tam klapky, bezkontaktní zapalování, laděnej karbec atd.... Takže výkon bude někde kolem 40 koníků.Je to suprácký svezení. Spotřeba se pohybuje někde kolem 5l za odpoledne na trati
Kdybys to chtěl přestavit na supermotárda, jako že takový jezdí, tak bys musel přestavět i podvozek a převody. Je moc měkkej a na silnici je to na rozbití huby.4 .
00:30:36
21.03.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
pridavam aj ja, moj byvaly Simsom S51B Elektronic, hmm super 50ka po piatom vybruse chodil super, napchal do neho relativne dost korun a napokon predal (samo zo stratou) ale ako 15r. chalanovi to stacilo4
zvětšit virtaci a motorky - obrázek od Skoda RBK - zrušená registrace vložen 21.03.2007 00:30:36
23:22:48
20.03.2007
Luky
V současnousti se ségrou střídavě drandíme na Yamaha DT 125. Sice taková bzíkačka ale jede to celkem slušně. A v dílně mám rozebrané toto: www.sweb.cz/sejky/.../193 7-46.jpg
ČZ 250 Sport, r.v. 1946, vyhrabal jsem ji u dědy na půdě a je v zachránitelném stavu,. co chybí se dá bez větších problémů dokopit na burzách. Příští rok s ní snad vyjedu
Extreme Tyres